Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: Oct 12, 2026
Complaints 47382
Resolved
25504
Unresolved
21878
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 653

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
G
Gkdham
Oct 11, 2021
Report
Copy

If Replacement cannot be fulfilled by the Seller,
Than Arrange My Refund
As per your Courier Partner Has Confirmed Delivery Of the Item to With the Product intact ..
I Knew that Statement Earlier

For Your Kind Information,
After Courier Partner has Confirmed you .

After Your Escalation team Has Also Raised Investigation of 12 Days and Ask My Consent to File FIR of the Missing Item.
So you Can Check you Sources and Arrange Refund .

Note :- Consumer Forum Or Flipkart Escalation Department,

I POST THIS COMPLAINT FOR PROPER SUPPORT NOT THE SAME DISCUSSION WHICH ALREADY HAVE DONE

Thankyou
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Oct 14, 2021
Flipkart Customer Care's response
Hi, Thanks for getting in touch. We are sorry to inform you that we are unable to find your account details from the shared information. Request you to share the registered email ID in order to assist you further. Hope to hear from you soon.
Oct 18, 2021
Updated by Gkdham
I want my Refund as soon as possible

[protected]@gmail.com
Oct 18, 2021
Updated by Gkdham
I want the Refund for Missing Product
I knew. That what has Confirmed your courier partner,
But Remember your previous mails
After that Confirmation I was asked to share the Consent Letter and Alternate proof
Can you Help me to Provide my Refund by Flilkart
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    P
    Ponraj Perumal
    Oct 11, 2021
    Report
    Copy

    Order id: OD[protected]
    order date: Sep 12.

    still the ordered items not delivered. Please deliver the items or cancel the order items and refund the amount.
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      R
      Rupeshsavita
      from Begusarai, Bihar
      Oct 11, 2021
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Ashok Nagar pokhariya
      Website: flipkart.com

      MY product was picked up but my amount was not refund I have contacted to customer care services many time but my amount was not refund
      Order I'd:- OD[protected]
      Dec 1, 2021
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Oct 12, 2021
      Updated by Rupeshsavita
      MY product was picked up but my amount was not refund I have contacted to customer care services many time but my amount was not refund
      Order I'd:- OD[protected]
      Verified Support
      Oct 14, 2021
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        P
        Pbeeram
        from Hyderabad, Andhra Pradesh
        Oct 11, 2021
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        I ordered an item(mobile ph on flipkart on 4th of October.But the product is not yet delivered even though it shows on their website that it has reached near my home city (Medchal, Hyderabad).
        It was to be delivered on 07th of October but they extended it to 10th October which again did not happen. I tried reaching out to customer support but got no response.

        But today, I have received an SMS from Flipkart shared below:

        "Flipkart Update: Sorry, your order for POCO X3 Pro Golden Bronze has been delayed. A Gift Card equivalent to the shipping charge will be provided on order delivery. Alternatively, you can place a new order for this item. In appreciation of your patience, a Gift Card worth Rs. 1500/- will be added to your Flipkart account post new order is delivered. "

        This is blatant fraud by Flipkart since I have purchased the original item for Rs.15999/- but now their website shows it is Rs.18999/-. Even though they are luring me to cancel and reorder the item for a gift card, it is still a loss of Rs.1500/-.

        If this issue is not resolved soon, I will have no other option but to take further action against Flipkart.
        Nov 14, 2021
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Oct 14, 2021
        Flipkart Customer Care's response
        We will revert on it.
        Helpful
        1 other people found this review helpful
        1 found this helpful
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          Rupeshsavita
          from Begusarai, Bihar
          Oct 11, 2021
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Ashok Nagar pokhariya
          Website: Flipkart.com

          My product was picked up but my amount was not refund I have also contacted to customer care services many time but my problem was not solved yet customer service is giving only date.
          My order I'd:-OD[protected]
          Nov 22, 2021
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Oct 12, 2021
          Updated by Rupeshsavita
          My product was picked up but my amount was not refund I have also contacted to customer care services many time but my problem was not solved yet customer service is giving only date.
          My order I'd:-OD[protected]
          Verified Support
          Oct 14, 2021
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Helpful
          1 other people found this review helpful
          1 found this helpful
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            N
            Najid Navas
            Oct 11, 2021
            Report
            Copy

            Address: Banglore
            Website: flipkart.com

            I have ordered Nothing ear 1 bluetooth headset. The product ricieved was defective. The headset is automatically pause and playing. Alsothe transparency mode, Noise cancellation modes are also switching automatically. So I requested for a replacement. A representative from Jeevas visited as technician and he just look athe product and went. Alos he rejected my return request. How is that ? The product is full of bugs. This is a new product.
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              K
              Kokab Meraj
              Oct 11, 2021
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: 71, state bank of India, Meerut

              I order on 2nd of oct, and the promised date on 5th of Oct, the product is showing at the nearest flipkart hub, however, its not deliverable to my place. Its seven days now, I have been getting same message, that you'll get update within 24 hours, however, I did not get any update yet.
              FMPP[protected].
              Even flipkart customer care department doesn't have any update, they keep saying that you'll get update within 24 hours.
              Even not getting any help. The product is still pending at the same place.
              Nov 15, 2021
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Oct 14, 2021
              Flipkart Customer Care's response
              We will revert on it.
              Hi I'm also facing the same issue, is your issue resolved yet ?[protected] call me if you can talk
              Helpful
              2 other people found this review helpful
              2 found this helpful
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                Avinash Sarnaik
                Oct 11, 2021
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Washim

                I had ordered an iPhone (and 6 other products and paid for all products in advance), which was supposed to deliver by 7th October 2021. However, while tracking my shipment, it showed "Your item has arrived at a Flipkart Facility" at my District place, which is 25 KM from the address I had mentioned in the order. However, the next day the trcking status showed that "Out of delivery area (Pincode-Address mismatch)". Post that, Flipkart postponed the delivery date to 9th October 2021. However on 9th, it didn't delivered and suggested me that they will resolve the issue by 14th October 2021. I had also visited the Flipkart delivery hubs in my taluka place and district place. But the personnel there said that we do not deliver in your area and the shipments have been returned to seller. If Flipkart has accepted all my orders from my Pin Code, they are supposed to deliver there. However, the lack of co-ordination between Flipkart and its delivery partners (Ekart) is delaying my order. Also, I believe there is lack of control on delivery partners, as they try to reject customer, when any customer asks query about their shipment (I experienced this at Ekart office). This whole scenario shows Flipkart's careless nature about its customers. Today, its 11th October and my other shipments are also showing the same status and the delivery dates are postponed. If Flipkart do not want to sell their products at particular PIN code, they should not accept such orders. Otherwise, they should deliver the accepted orders at any cost. All my shipments travelled more than 1000 KM distance in 2-3 days and arrived in my district but they did not reach from 25 KM distance. Isn't this a joke or harrassment of customer? I have to gift these products to someone on 15th October 2021, but because of this frustating I don't think I'll be able to do so.
                Dec 17, 2021
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Oct 11, 2021
                Updated by Avinash Sarnaik
                The order no is: OD[protected]
                Verified Support
                Oct 14, 2021
                Flipkart Customer Care's response
                We will revert on it.
                I'm also facing the same, and there are many more on this portal we should claim together to someone ([protected] is my number )
                Helpful
                3 other people found this review helpful
                3 found this helpful
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  sahilhind
                  from Delhi, Delhi
                  Oct 11, 2021
                  Report
                  Copy

                  सर मैंने फ्लिपकार्ट से एक आई पैड ऑर्डर किया था जिसकी देने की डेट 8अक्टूबर थी बार बार कंप्लेन करने पर भी कोई सही जवाब नहीं दिया जा रहा है में इसको ले कर बहुत परेशान हूं मुझे इतने दिन से सिर्फ बेवकूफ बनया जा रहा है में ये जानना चाह रहा हूं की अपनी समय सीमा पर समान ना देने पर इनकी कोई जिमेदारी बनती है या नहीं अगर बनती है तो अभी तक मेरा प्रोडक्ट क्यों नही मुझे मानसिक पर्तरित कर रहे है ये लोग इस संबंध में कोई कैश बनता है इन पर अगर है तो प्लीज मुझे बताए तो में इन पर कैश कर दू अगर आप अपने यहां मेरा कैश ले ले तो बड़ी महारबानी होगी मुझे मेरा पैसा नहीं चाहिए प्रोडक्ट चाहिए टाईम बहोत खराब किया है उसके साथ में क्या कोई कंपनसेशन मांग सकता हूं
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    V
                    Varun Ganji
                    Oct 11, 2021
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    My order id OD[protected]
                    My order got cancelled but the refund is not initiated which I paid through paytm wallet and amounting 11, 399/-
                    Nov 14, 2021
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Oct 14, 2021
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      Shubham Khemani
                      Oct 11, 2021
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Website: Flipkart.com

                      Respected sir/madam
                      I placed an order through www.flipkart.com. my order ID- OD[protected]. After received my parcel I saw there was no product inside the box.Then I raised the issue but they state that issue resolved and not informing what is the resolution. After that I raised my issue request again i did 3 times but every time flipkart cancelled it. I lost my money paid through credit card
                      Flipkart cheat the customer.
                      kindly help me
                      From-Shubham
                      Registered mobile no [protected]
                      Nov 24, 2021
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Oct 14, 2021
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Any update over the same?
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        Sandeepsonisoni
                        from Gurugram, Haryana
                        Oct 11, 2021
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        I ordered iPhone 12 mini through Flipkart on 08th October before ordering delivery date showing close to 12 but after ordering extended the delivery date to 18th without my permission And if an order is order today, it will be delivered within 2 days, you can see on the site now no one on customer care Can't help please take appropriate action against the seller and Flipkart.

                        ORDER ID - OD[protected]
                        Nov 14, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Oct 14, 2021
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Helpful
                        2 other people found this review helpful
                        2 found this helpful
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          Archanakumari@
                          from Patna, Bihar
                          Oct 11, 2021
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Hello
                          I have ordered a new phone from flipkart
                          Order I'd :OD[protected] yet
                          My phone didn't got delivered I don't know why, the same issue happened on Oct 2nd I have ordered same phone but it got cancelled after reaching nearest hub center, now again I ordered the same the order was due for delivery on 10oct but after reaching nearest hub again they are resheduling despite my address being full correct and is being just 2 km from nearest delivery center I don't know why they are creating ruckus ??
                          Wasting valuable time of customers
                          Kindly see this
                          Nov 17, 2021
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Oct 14, 2021
                          Flipkart Customer Care's response
                          Hi,
                          Order ID: OD[protected]
                          Thanks for writing in. We are sorry for the trouble you had to go through. However, we're writing to let you know that the courier service provider has confirmed that the shipment of "realme 8 (Cyber Silver, 128 GB)
                          '' was delivered to you on "11 Oct 21''.Have a nice day!
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            P
                            Prajyov23
                            from Bengaluru, Karnataka
                            Oct 11, 2021
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 127/1, 5th Cross, 22nd Main, Govindarajanagar, Vijayanagar P Behind Prashanth Tailors.

                            I hereby bring this matter to your notice that, I have ordered for a Patelraj Multipurpose Folding Table Ironing Board from Flipkart with an order OD[protected] on 26 September 2021, by making a payment of Rs. 1299/- (One thousand two hundred ninety nine only) through Phonepe on the same day.

                            I have received the DEFECTIVE PRODUCT ON 29 SEPTEMBER 2021, and I placed the same product for replacement and next day, i.e., 30TH SEPTEMBER 2021 YOUR EKART LOGISTIC COMPANY people have taken the product, but they didn't even bother to give acknowledgement intentionally (or with the intention to cheat) and told they will replace with new Multipurpose Folding Table.

                            From that day I didn’t receive the product. I’m following with your (7 to 10 approx.) Flipkart associates through chats and 7 to 10 approx. Flipkart associates through calls, but those associates are just giving robotic responses without having a little bit of sensitivity towards customers and keep giving false promises.

                            I have confirmed with one of your Flipkart associates that the defective product which was delivered to me has picked up or not, for that he replied that it has been picked up and a new genuine product will be delivered the next day itself. From that day till now they have not delivered the product and are not refunding my payment which was made by me for the same as mentioned above.

                            I want this issue to be resolved with immediate effect or this matter will be escalated to another level which will be known to you in the future.

                            Be Responsive, Be Responsible.,
                            Nov 15, 2021
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Oct 14, 2021
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              C
                              Chhatraveer Singh Marwaha
                              Oct 11, 2021
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Hi,
                              my order id : OD[protected].
                              My order was to be shiped back on 10th ctober 2021. Firstly the delivery agent number provided was as ususal not reachable every time i tried . Secondly the customer care is just putting curtains on the delivery issue and delaying the product delivery day by day. Today i am again given a new delivery date of 12 october 2021.
                              Oct 11, 2021
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Oct 11, 2021
                              Updated by Chhatraveer Singh Marwaha
                              first they provide you offers to buy products in sale, and when you buy them its just not delivered and indirectly forces you to cancel the order. So in first place whats the use of this sale and all.
                              Verified Support
                              Oct 14, 2021
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              I've ordered the same product, the expected delivery date was 03 Oct 21 which is yet not delivered.
                              Flipkart is really pathetic. By fooling consumers they will never succeed.
                              Yes they announced sales with limited stock and let the costomers buy beyond the stocks and then forces indirectly to cancel the product by harrassing consumers
                              Flipkart such a shame
                              Helpful
                              5 other people found this review helpful
                              5 found this helpful
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                Vibhatri
                                Oct 11, 2021
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I ordered iphone12 on 2nd October. It was supposed to be delivered on 7oct. They extended it to 9oct and today i got message that you can either wait till 14th or order new item, we’ll give you gift card of 2000 for APPRECIATION OF YOUR PATIENCE. Now even if i agree to place new order, they are not giving me in old price as sale is over.
                                You can’t satisfy customers anger with rs2000 gift card.
                                Nov 29, 2021
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Oct 14, 2021
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it.
                                Helpful
                                1 other people found this review helpful
                                1 found this helpful
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  E
                                  Ektakumari@
                                  from Sikar, Rajasthan
                                  Oct 11, 2021
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Near subodh school, kishan colony , navalgarh road

                                  With full faith in your services. On 1st October i ordered an Noise ColorFit Qube Smart watch. Order ID - OD[protected]. Which was expected to be delivered by 4 of October. But when i checked the status on 4th October it was showing not shipped yet . I called the customer care they promised me to deliver it by 9th of October. Asked me to wait for 5 more days. I wanted to gift this watch to my friend on her birthday which was on 8th of October. But still i was ready to co-operate and instead of cancellation I waited for 5 more days. On 9th of October i was waiting for watch to be delivered but unfortunately again it was showing "not shipped yet". I again contact with customer support and they again requested me to wait for two more days they will deliver it by 11th October for sure. Again I was ready to co-operate and waited for two more day instead of cancellation i chose to wait. But unfortunately today is 11th of October and it is still showing "not shipped yet". And today when i contact with customer support they advised me to cancel your order or wait till 16th of October. But this time i am not in state to co-operate. I do not want to cancel my order because I already waited for 11 days and now i don't want to cancel it. If you are not able to deliver items then please don't accept orders. I called customer care multiple times but i didn't get any solution. I just want to know for how many days should I wait. Don't suffer you customers like this. I have already wasted lots of time for this. I want solution as soon as possible or you can tell me clearly that you can't order this please order it from another site. I have been your customer from so long but this time i am feeling like i will never use this site again in my life. This was the worst experience. And still not getting any solution. P
                                  Dec 17, 2021
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Oct 14, 2021
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  We will revert on it.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    M
                                    Mohamadhsharif
                                    Oct 11, 2021
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Hello
                                    I have ordered realme buds wirless 2 with dart charge from flipkart on the name of MOHAMADH SHARIF and i got the different one it seems like fake realme pro earphone
                                    I got the delivery of this product today at 10 am (ORDER ID: OD[protected]and I identified that this is the wrong product the collor of the device is strange and magnets in the earbuds are not working at all and when I try to connect it to my phone headset name shows REALME WIRELESS PRO and when I opened package there was no wraper on the earphone box and the seal of the EARPHONE Box was broken luckily I took the video o[censored]nboxing
                                    So i have raised replacement request yesterdayt and the request is not accepted yet
                                    The box of earphone does not had rapper on it and user manual was also not there this is fake product it seems and i have researched about the seller of this product that is SHREYASH RETAIL PRIVATE LIMITED - BHIWANDI and i came to know that there are so many people got scammed by this seller and received fake product
                                    So please replace my product with the original one
                                    I was not expecting this coming in flipkart !!
                                    I have attached some pics of the product I received u can see there what's wrong
                                    Oct 19, 2021
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Oct 14, 2021
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    We will revert on it.
                                    Oct 15, 2021
                                    Updated by Mohamadhsharif
                                    My return request has been accepted and picked up by courier guy🙂
                                    Oct 19, 2021
                                    Updated by Mohamadhsharif
                                    I've got the new one (original)
                                    Helpful
                                    1 other people found this review helpful
                                    1 found this helpful
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      A
                                      arshadcomp
                                      from Karwar, Karnataka
                                      Oct 11, 2021
                                      Report
                                      Copy

                                      I purchased a Mi Vacuum Cleaner during Big Billion Days on Flipkart with order ID OD[protected]. The product was scheduled to be delivered on 04.10.2021. The delivery guy didn't contact us for 6 days for delivery. On 10.10.2021 my order got cancelled by the seller stating that delivery was attempted but could not be made. Sir/Madam I have purchased the product at a steep discount using the coupons offered by Flipkart itself. Now they are saying since the order has been cancelled by the seller they will not be able to get it delivered. This is highly unethical of them to get the order placed using discounts and then deny when it comes to actual delivery. I have two complaints:
                                      1. Flipkart has no customer care email ID where I can write my complaints.
                                      2. Please get my product ordered during the sale get delivered.
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Oct 12, 2021
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Hi,
                                      Order ID:- OD[protected]
                                      We are sorry for the trouble caused.
                                      The seller has initiated the refund of Rs. 15254/- back to the CREDIT_CARD on Oct 11, 2021 and it will be credited by Oct 19, 2021 as per standard banking procedures.
                                      In case, you need any other details, you can contact your bank's customer care using the number mentioned on the back of your card.
                                      Bank reference number:- 6339050641836241505046
                                      Your kind understanding and cooperation are appreciated.
                                      Thank you.
                                      Oct 12, 2021
                                      Updated by arshadcomp
                                      See that is the issue with Customer Care. Always trying to avoid the direct issue. This was the root of complaint altogether that I do not want refund, I want my product which I have got at discount after putting so much effort.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        B
                                        bhaktibinod
                                        from Balasore, Odisha
                                        Oct 11, 2021
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: AT- KAURDA, PO- BELDA, PS- KAMARDA, DIST- BALASORE

                                        I am Bhakti Binod Das having registered mobile no. of Flipkart is [protected]. My email id is [protected]@gmail.com.
                                        Without information and any reason Flipkart is blocking my account. So that i cannot purchase any product from flipkart. I cannot raise return request him which is wrong product delivered to me.
                                        I am unable to withdraw earning money from Shopsy which is linked to flipkart. Unable to paying bill pay later dues on flipkart.
                                        I have call and e-mail to flipkart many times. But they did not resolve.
                                        Nov 19, 2021
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Oct 11, 2021
                                        Updated by bhaktibinod
                                        Unable to unblock my account
                                        Verified Support
                                        Oct 12, 2021
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        We will revert on it
                                        Oct 12, 2021
                                        Updated by bhaktibinod
                                        Unable to replacement/return for delivered me a wrong product.
                                        Unable to withdraw money from Shopsy
                                        Unable to pay bill pay later dues.
                                        Verified Support
                                        Oct 12, 2021
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        We will revert on it
                                        Helpful
                                        1 other people found this review helpful
                                        1 found this helpful
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit