Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 15, 2026
Complaints 47322
Resolved
25496
Unresolved
21826
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 809

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
mr_sikarwar_005
from Powai, Maharashtra
Dec 9, 2020
Report
Copy

Hello flipkart i am your plus member, i lost my mobile phone due to that so i can not access my mobile number which is registere with my flipkart account i request you to change my registered mobile number and my email id also.

regards
nikhil sikarwar
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Sudhakar T Shetty
    from Powai, Maharashtra
    Dec 9, 2020
    Report
    Copy

    I have received defective product n raised return request more than 7 times n every time they reject it after 10 days really frustrated vth flipkart..order id OD[protected]
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      Adii123456
      from Patna, Bihar
      Dec 9, 2020
      Report
      Copy

      I ordered a coffee table from flipkart...the scheduled installation was on 7th december...the product got delivered but the installation got cancelled automatically and till now there is no response from flipkart
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        U
        Urmila77
        Dec 9, 2020
        Report
        Copy

        On 9 oct 2020 I was ordering a t-shirt of ammount 1049 rs ..I have sucessfully paid 1049 using my mobikwik upi ..but the order was not placed in flipkart..it's 2 months ..till now I have enquired multiple times in bank and mobikwik and they have confirmed that the payment was sucessfully done as usual..( I have also a proof that was given by bank that payment is successful)..but the worst costumer service of flipkart always deny that the seller haven't recieved the payment ..I don't know what's wrong with the employees of flipkart..everytime they deny it but I have the proof that payment was sucessfully done...
        Refund my money back..
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          Srinivas Vuddagiri
          from Hyderabad, Telangana
          Dec 9, 2020
          Report
          Copy

          Hi Friends,

          I have purchased a 2 chairs from Flipkart, one for me and to my colleague.

          If we sit on the chair and lean back we are felling down. Observed same issue for both the chair. I do no know what quality check measurements from Flipkart. Out 2 chairs if 2 chairs are having same issue think the quality of items in flipkart. This one part of the issue. Below is the one more major issues after the sales.

          Now I have raised the complaint on both the orders.
          Order 1: Order ID - OD[protected]
          Order 2: Order ID - OD[protected]
          This order 2 is mine and order 1 is my colleagues. Below mention details are related to order 2.
          On the installation day of 24th October 2020 raised an issue by the installation person and later by me. They just kept replacement but the chair is not even dispatched or not approving refund after 20 days. If we reach to customer care they are not even giving any response and after some time the call will be disconnected.

          Please do not buy any items from flipkart.
          Amazon is way far better is services after sale and quality of the product compared to flipkart
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Dec 11, 2020
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          May 24, 2021
          Updated by Srinivas Vuddagiri
          Nothing they reverted, complete fake reply from flipkart
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            M
            Mangaldeep Chatterjee
            from Kolkata, West Bengal
            Dec 9, 2020
            Report
            Copy

            Address: UKHRA , PATHAK PARA, DIST: PASCHIM BARDHAMAN, NEAR SANYASI KALI MANDIR
            Website: flipkart

            I have received my Syska LAMP with order ID "OD[protected]" today (9th Dec, 2020) but online invoice is not showing in that order id section. I need that Online invoice.
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              B
              babumishra
              Dec 9, 2020
              Report
              Copy

              Address: Pradyumna Mishra my booking id FF1910021626146

              Last 0ct 2019 booking 6 tickets around 16000 Date of Journey March 27 2020., same time Covid 19 pendamic total lucknow in india.They send me a message October 13 your booking amount total refund me during working 7 days. After working day not reflect my account, then He told me send your bank account details, after sending trough email I waiting, but they not send me my my mony, many time calling, many time email, they send a date, but which date they not refunded.
              After sending bank details Already gone 3 months, they take some days, already pending 1 year my money.
              Please kindly help to refund my money
              Thanks.
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                T
                Tʜɘ Dʌʀĸ Hʋŋtɘʀ
                from Powai, Maharashtra
                Dec 9, 2020
                Report
                Copy

                Can't able to give account detail as bank branch not mentioned in the options for bank IFSC code

                I am Pawan tiwari I have ordered a blanket of amount 2359 on date 24th November 2020 and return it after 29 november I have returned the product regarding personal reasons.flipkart have mentioned that my refund was been made by 8 December but it can't reach to my bank account due to some fault and they have send me a link to give detail of my bank account but I can't able to type my IFSC code there as when I click to type my IFSC code it...
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy
                V
                vkrm krn
                from Powai, Maharashtra
                Dec 9, 2020
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Hyderabad

                Hi
                Team
                I have placed a order Steelbird helmet y u you guys are cancelled my order without customer information when you may given offer I have placed order & immediately I have did prepared transaction then y you are seller accept are placed on 04/12/2020 now u were cancelled on 07/12/2020 u People are sleeping (at the time when given offer I need product at any cost your representative are playing with customer looking like jokers)I will Book a case in consumer court against The retail.net seller & flipkart I will post this each everything in social media with pics problem is from your end kindly send product immediately.
                Aug 11, 2021
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Dec 11, 2020
                Flipkart Customer Care's response
                Hi,

                Greetings from Flipkart!

                Order ID:- OD[protected]

                We are sorry for the trouble caused.

                We regret to inform you that the seller was unable to fulfill your order due to unforeseen logistics constraints. However, we request you to place a fresh order based on the availability of the product.

                The seller has confirmed the refund of Rs.269/-, has been completed on December 07, 2020, which should be reflecting in the source account by December 16, 2020.

                However, if the refund is not reflecting in the source account request you to contact the bank along with the below reference number for further assistance.

                Bank reference number:- P2012071846285649648149

                Your kind understanding and cooperation are appreciated.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  L
                  Lekha Paturi
                  from Powai, Maharashtra
                  Dec 9, 2020
                  Report
                  Copy

                  Website: Flipkart

                  I am a customer o[censored]sing Flipkart [protected]@gmail.com. Playing games regularly and winning the rewards and touching each n evry game.
                  They started those games for winning purpose only right i played suddenly i saw pur terms n conditions not allowing we are blocking you.

                  Very disgusting this thing
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Annamalai Kani
                    Dec 8, 2020
                    Report
                    Copy

                    Address: Marthandam.Kanyakumari District.

                    Dear Sir / Madam,

                    please refer the above order and the delivery date is wantonly delayed beyond the assured date of delivery when we booked the order .Initially it was saying 0n 14 th Dec but now we are getting message that on 16 th it will be delivered .

                    Why is it so? We need the product on 14 th itself. Ask the courier to deliver .

                    I have been a regular customer of Flipkart and don't worry us.Please adhere to the schedule.

                    regards,
                    A.Bobby Nirmala
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      Anurbh
                      from Delhi, Delhi
                      Dec 8, 2020
                      Report
                      Copy

                      My flight was cancelled on 27th October and Airline has transfered amount to flipkart on 28th October. Even after continuous follow-ups they are not refunding the amount. Not giving proper support also. Amount of 4093 is pending to be received by me. Request help as they are just giving dates and don't actually solving issue.
                      Booking id FF[protected]

                      Name Anurag Bhatnagar
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        P
                        Ppyaza
                        from Pune, Maharashtra
                        Dec 8, 2020
                        Report
                        Copy

                        Hello, I have purchased during diwali offers, where i had purchased Asus VivoBook 14 Core i5, during offer the price of the product was 55990, discount was for Rs.1749 and old laptop sony vivo i3 was given as exchange for the above laptop for rs.6800/- and i had purchased the product on no EMI option available.

                        on the invoice it was mentioned that Rs. 47441 no EMI cost for 6 months thru my credit card should come 7907, whereas my bank EMIi statement should Rs.8304 means the different of Rs.697 extra to be paid by me IN MY NO COST EMI (interest of Rs.495.57, gst 18%= Rs.89) from where did the interest of 495.57 come when the same under NO COST EMI, WHEN I CONTACTED THE BANK, THEY SAY CONTACT YOUR FLIPKART AS WE GOT REQUEST FOR THE SAME.

                        When i contact my Bank he says this IEM from merchant side instant, for this need to contact Flipkar, as bank say merchant has deducted this.

                        kindly look into this on top priority and clarify to my bank deducting NO COSE EMI, W/O INTEREST, THIS CLARIFICATION FLIPKAR HAS TO DO.

                        PL. DO NO MAKE A CUSTOMER FOOTBALL, BY SAYING CONTACT YOUR BANK, BANK SAYS CONTACT FLIKART. YOU BEING THE MERCHANT I HAVE PURCHASED PRODUCT FROM YOU, PLEASE CALRIFY IMMEDIATELY.
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          K
                          kushalshah5599
                          from Powai, Maharashtra
                          Dec 8, 2020
                          Report
                          Copy

                          I had paid my flipkart paylater amount of 390rs on 3rd of November buts still everyday i getting message of flipakrt paylater amount overdue from 33 days...And get call for payment...
                          and my account has been blocked so i am unable to log in my account ...i attched my payment slip screenshot and messages of my ogerdue amount...
                          please solve my query...same query i am raising from so many days...before amount was 390rs and that i had been paid but now its 450rs...
                          please see my attached payment slip so they can understand that i had already paid that
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            U
                            unisecjitendra
                            Dec 8, 2020
                            Report
                            Copy

                            I orderd a pen drive on flipcart. When delivery boy call me he say you come to the kunda chauraha that is 2 - 3 km in my home. When i say you plz come and i will picked up my Courier on the road that is near my home then he behave very badly and cut my phone call
                            Plz take action on that
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              I
                              Irbaz.rehan
                              Dec 8, 2020
                              Report
                              Copy

                              Address: Bangalore

                              I want make your attention towards company Flip kart. I booked 3 flights from Flipkart to travel on 11th and 25th Appril 2020 But it’s cancelled by the airline due to COVID restrictions during lockdown.
                              It has been almost 7-8 month and by now i have contacted Flipcart atleast 6 times on call and around 30+ mail communications. Every time the responce i get it that the issue has been escalated and i get a time to wait by.
                              Nothing happenes after that untill i call them back to hear some excused like Tecnical issue/ bank issue/ in progress return etc, and then again asked to wait for some time. I am very much disappointed with the service of Flipkart.
                              My Booking IDs are FF[protected], FF[protected] and FF[protected]
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                Azhar H
                                from Powai, Maharashtra
                                Dec 8, 2020
                                Report
                                Copy

                                Respected sir
                                I have ordered a product, Lizzie WS-858 karaoke, on tuesday 17, November 2020.The product was delivered on Tuesday 24 November 2020.However, charger of the product was not there inside the box.Also, code wire along with the product was not suit for the product.Therefore we registered and applied for replacement of the product.while registering the replacement policy I have also edited my home address.Because by that time I was in an another place.However I didn't get the product and a message came for me telling that return cancelled on Saturday 5th December 2020.Kindly do favour for me.
                                Thanking you
                                Yours faithfully
                                Azhar H
                                Order Id of the product is
                                OD[protected]
                                Lizzie WS-858 Karaoke
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  V
                                  vvksaxena
                                  from Noida, Uttar Pradesh
                                  Dec 8, 2020
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: GHAZIABAD

                                  This company is Fraudkart not flipkart.
                                  I did a prepaid order ( FMPP[protected]) before Diwali during big billion days and got an estimated date of delivery of 4th Nov but till 20 Nov, no product and information is delivered from company side. I did so many calls and complaints but due to pathetic customer service, I didn't get any resolution. Ultimately product was cancelled by company after 40 days with a resolution to do fresh order and they update my account that I returned the product even It was never delivered by company.
                                  Because of design constraint, I had to order again and got open packet with less number of products. I did a complaint regarding replacement they BLOCKED super account having more than 800 super coins with a comment "so many returns".
                                  I would like to recommend every one that stay away from such a fraud site use your money and time wisely. I lost my money, my account and time. This is the monopoly of flipkart. If you do the complaints then they will block your account and money as well.

                                  Regards
                                  Vivek Saxena
                                  [protected]
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Dec 11, 2020
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  We will revert on it.
                                  Dec 20, 2020
                                  Updated by vvksaxena
                                  I didn't get any response from your team.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    R
                                    Rupa Basu Koul
                                    from Powai, Maharashtra
                                    Dec 8, 2020
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Bangalore

                                    Purchased a flower vase amounting 874.00.product dint get delivered .but in app it shows it is dleivered .when i contacted customer care it is delivered .Flipkart dint return my money .such big cheating .
                                    Aug 6, 2021
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Dec 11, 2020
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    We will revert on it.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      rvrs6022
                                      Dec 8, 2020
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Cuddalore

                                      My Travel booking ID: FF[protected]

                                      Due to COVID the flight trip was canceled and the ticket charges refund initiated by Flipkart on 13 Oct 2020 but till now the fund not refunded to my account, more than 5 times i have reached customer care through telephone and through email I have reached more than 15 times but there is no response from your end.

                                      Am getting an improper response, am really fed up with Flipkart service.

                                      Please take the necessary action as soon as possible
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit