Ford India — complaint regarding service of the accidental car

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आदरणीय सर
मेरी कार क्रमांक CG 04 LQ 7285 जिसका दुर्घटना दिनांक 18 अक्टूबर 2017 को बालोद (CG ) में हुआ था उक्त दुर्घटनाग्रस्त कार को जीके फोर्ड रायपुर में दिनांक 19 अक्तूबर 2017 को मेरे द्वारा शो रूम में छोड़ा गया था। ..लकिन उक्त कार को आज दिनांक तक पूरी तरह सुधारा नहीं गया। .अब तक मुझे शो रूम के अधिकारियो द्वारा करीब 7 से अधिक बार बुलाया जा चूका है। ...लेकिन गाडी में हर बार कुछ न कुछ खराबी रहने के वजह से गाडी को आज तक मेरे सुपुर्द नही किया गया। ..जिससे मुझे बालोद से रायपुर आने जाने में करीब 20 हजार रूपये की आर्थिक क्षति व इससे मेरे कामकाज भी प्रभावित हो रहा है। ..जिसके चलते मैं इस शो रूम संचालक के व्यवहार से परेशान हूँ।
आदरणीय फोर्ड मैनेजमेंट आपसे निवेदन है मुझे मेरी कार यथाशीघ्र अच्छी हालत में उपलब्ध कराते हुए रायपुर जीके फोर्ड शो रूम संचालक से मेरी क्षति दिलाने का कष्ट करे

रोहित सिंह चन्देल
मो- [protected]
Email-thakur.[protected]@gmail.com
[protected][protected][protected][protected]
Respected Sir
My car number CG 04 LQ 7285, whose accident took place in Balod (CG) on 18 October 2017, the said car was released in the show room by me on 19th October 2017 in GK Ford Raipur. ..but the said car was not fully repaired till date. Until now, I have been called by the show room official more than 7 times. ... but due to some failure in the car every time, the car was not delivered to me till date. ..when I came to Raipur from Balod, financial loss of about 20 thousand rupees and its effect on my work is also being affected. ..because I'm troubled by the behavior of this showroom operator.
Respected Ford Management is requesting you to give me my car as soon as possible and try to damage my loss from the Raipur GK Ford Show Room Operator.

Rohit Singh Chandel
Mo- [protected]
Email-thakur.[protected]@gmail.com
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