Claimed

IndiGo Complaints & Reviews

2.6
Updated: Oct 2, 2026
Complaints 5704
Resolved
2890
Unresolved
2814
Contacts

File a complaint to IndiGo

Having problems with IndiGo?

File a complaint and get it resolved by IndiGo customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

IndiGo reviews & complaints page 86

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
C
CTVlnt
Apr 7, 2020
Report
Copy

Address: Customer Relations, InterGlobe Aviation Limited ("IndiGo"), Level 5 Tower D Global Business Park, M G Road Gurgaon Haryana 122002 India

I booked ticket for my wife in indigo from delhi to trichy. Travel date 01/04/2020. Indigo has cancelled this ticket and has not refunded the full amount of rs4658/-. This is cancelled without my concern and they have charged total deductions of rs3000/- and refunded only rs1658/-. For no fault of me and default cancel of the flight due to lock down, how deduction can be applied just on the ground of policy call.

Request intervention and help me waive this deduction and do the needful for refund of full amount rs4658/- and support me for any emergency requirement at this situation.
IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
Apr 07, 2020
Updated by CTVlnt
The Mail correspondence done across is as below

Dear Sir/Madam

You have mentioned full amount credited, which should be Rs4658/-.

As in attached mail it shows details as below.
Fare Summary

Total Deductions INR 3, 000.00
Refund Amount INR 1, 658.00

This is not correct and fare and I did not opt for this.

How you have decided to cancel and refund only 1658/= without my concern.

Why I should bear Rs3000/= for default cancelation of the flight.

Please do not force me again to accept your policy regarding.

Request to clarify and do the needful to credit the full amount Rs4658/- as claimed.

Please share the credit reference and document for my furtherance with my bank to ensure the credit of full amount Rs4658/- immediately.

I did not expect this heavy charge from Indigo customer service just on ground of policy, which is also man made and could have been considered for deviation.

Trust you to consider and reply with favour regarding.

Please help me.

Thanks/Regards
CT.VALLIAPPAN
[protected]

Sensitivity: LNT Construction Internal Use
From: C.T. Valliappan
Sent: 07 April 2020 17:07
To: IndiGo Customer Relations <customer.[protected]@goindigo.in>
Subject: RE: TaxInvoice - DL2192003AN52379

Dear Sir/Madam

Please share the credit note reference, for my furtherance to inform and ensure the credit with my bank.

Thanks for your immediate support and help regarding.

Sorry for the inconvenience caused in any.

Thanks/Regards
CT.VALLIAPPAN
[protected]

Sensitivity: LNT Construction Internal Use
From: IndiGo Customer Relations <customer.[protected]@goindigo.in>
Sent: 07 April 2020 16:07
To: C.T. Valliappan <[protected]@lntecc.com>
Subject: RE: TaxInvoice - DL2192003AN52379

Dear Sir/Ma’am,

Thank you for your email.

With reference to your email, we would like to mention that as the booking is cancelled and full amount is credited into credit shell the rescheduling option would not be available.

In case of any other assistance, please free to contact us.


Best Regards,

Visakh Nair
Customer Relations
InterGlobe Aviation Limited ("IndiGo")
Level 5 Tower D Global Business Park
M G Road Gurgaon Haryana 122002 India
www.goindigo.in



On 4/7/2020, 3:37:02 PM, [protected]@lntecc.com wrote:
Dear Sir/Madam

In simple you men to bear with your policy rather than understand the customer need at this situation for any emergency requirement by blocking the fund for no fault.

You are more worried of your policy only is the pity here.

We are left with no option and forced to accept your policy only.

In mean time, if your modification plan assure and allow or permit me to book alternate travel plan without additional charges, I may go for it.

Still I hope and will wait for policy changes to get the refund as requested again.

Thanks/Regards

CT.VALLIAPPAN
[protected]




Sensitivity: LNT Construction Internal Use
From: IndiGo Customer Relations <customer.[protected]@goindigo.in>
Sent: 06 April 2020 12:38
To: C.T. Valliappan <[protected]@lntecc.com>
Subject: RE: TaxInvoice - DL2192003AN52379

Dear Sir/Ma’am,

Thank you for your email.

As mentioned in our previous mail, the facility to protect the entire ticket amount is available only in the form of credit shell. Therefore, if you are looking for refund, cancellation fee will be applicable. Thus, we respectfully decline your request for the waiver of a cancellation fee in this regard.

Keeping in mind the facts stated above, we are hopeful that you will understand the need for our policies and see this matter in the right spirit.

In case of any other assistance, please free to contact us.


Best Regards,

Visakh Nair
Customer Relations
InterGlobe Aviation Limited ("IndiGo")
Level 5 Tower D Global Business Park
M G Road Gurgaon Haryana 122002 India
www.goindigo.in



On 4/6/2020, 12:27:42 PM, [protected]@lntecc.com wrote:
Dear Sir/Madam

I want the refund and credit of full amount Rs4658/- as mentioned in your Credit Note Tax invoice enclosed.

How do you justify the cancellation charges for default cancellation of the flight and no fault o[censored]s.

Please discuss with your higher officials regarding the request to ensure the credit of requested refund amount in full without any cancellation charges and confirm.


Thanks/Regards

CT.VALLIAPPAN
[protected]




Sensitivity: LNT Construction Internal Use
From: IndiGo Customer Relations <customer.[protected]@goindigo.in>
Sent: 06 April 2020 09:45
To: C.T. Valliappan <[protected]@lntecc.com>
Subject: FW: TaxInvoice - DL2192003AN52379



Thank you for your email.

With reference to your email, we would like to inform you that the facility to protect the entire ticket amount is available only in form of credit shell. However, if you are looking for refund, cancellation fee will be applicable & balance amount will be refunded to you in original mode of payment.

Please advise if we should process refund with the applicable cancellation fee under the booking reference number ACRL6Y.

In case of any other assistance, please feel free to contact us.

We thank you for your patronage and hope to fly you soon! Stay Safe!


Best Regards,

Visakh Nair
Customer Relations
InterGlobe Aviation Limited ("IndiGo")
Level 5 Tower D Global Business Park
M G Road Gurgaon Haryana 122002 India
www.goindigo.in



On 4/6/2020, 9:24:58 AM, [protected]@lntecc.com wrote:
Dear Sr/Madam

Below mail is self-explanator for refund.

Request your intervention and do the needful regarding.

CT.VALLIAPPAN
[protected]




Sensitivity: LNT Construction Internal Use
From: IndiGo Customer Relations <customer.[protected]@goindigo.in>
Sent: 06 April 2020 09:21
To: C.T. Valliappan <[protected]@lntecc.com>
Subject: RE: TaxInvoice - DL2192003AN52379



Dear IndiGo Customer,

Thank you for contacting IndiGo Customer Relations team.

This is an automated response to acknowledge the receipt of your email. Your case reference number is 2469507

Due to nationwide lockdown, call center services are temporarily suspended. For any concerns that requires immediate assistance, we request you to kindly get in touch with us on Chat, Twitter, Facebook.

In the support of DGCA measures to eradicate COVID-19, all IndiGo flights are suspended till 14th April, thus we are experiencing heavy volumes. We are working round the clock to assist all the passengers. However, there might be a slight delay in response. We appreciate your patience.

1. You may cancel & protect your bookings onhttps://bit.ly/2WCT6FP in the form of credit shell, valid for one year from the date of issuance, which can be used to make bookings for the same customer(s), by contacting us via Live chat on websitewww.goindigo.in, Tweet us at @IndiGo6E, Message us on Facebook.
2. Click here for Pre-Travel and General Inquiries.
3. Click here to generate proof of travel or a travel certificate.
4. If you are writing to us about a transaction, where your account has been debited without a reservation being generated then kindly allow us three to five working days to process the refund
5. In case your query requires investigation with other departments like Airports, Inflight-services or Finance etc. it may take us up to 7 days to revert. We earnestly seek your understanding in this regard.

We recommend, not to change the subject line of this email for faster and effective response.

Regards
Customer Relations IndiGo

Download IndiGo mobile app now from Apple iPhone Store or Google Play Store & enjoy the hassle free experience on the go!

Or simply log on to our responsive website www.goindigo.in from your PC, tablet or smartphone.

Like us on Facebook - https://www.facebook.com/goindigo.in
Follow us on Twitter - https://twitter.com/IndiGo6E
Follow us on Instagram @ IndiGo.6E
___________________________________________________________
CONFIDENTIALITY NOTICE & DISCLAIMER
The contents of this e-mail are confidential to the ordinary user of the e-mail address to which it was addressed and may also be privileged. If you are not the addressee of this e-mail you may not copy, forward, disclose or otherwise use it or any part of it in any form whatsoever. If you have received this e-mail in error please e-mail the sender by replying to this message. The recipient should check this email and any attachments for the presence of viruses. InterGlobe accepts no liability for any damage caused by any virus transmitted by this email.
CAUTION: This is an external email. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.


This Message and its contents is intended solely for the addressee and is proprietary. Information in this mail is for L&T Business Usage only. Any Use to other than the addressee is misuse and infringement to Proprietorship of L&T Construction. If you are not the addressee please return the mail to the sender.
L&T Construction.

Download IndiGo mobile app now from Apple iPhone Store or Google Play Store & enjoy the hassle free experience on the go!

Or simply log on to our responsive website www.goindigo.in from your PC, tablet or smartphone.

Like us on Facebook - https://www.facebook.com/goindigo.in
Follow us on Twitter - https://twitter.com/IndiGo6E
Follow us on Instagram @ IndiGo.6E
___________________________________________________________
CONFIDENTIALITY NOTICE & DISCLAIMER
The contents of this e-mail are confidential to the ordinary user of the e-mail address to which it was addressed and may also be privileged. If you are not the addressee of this e-mail you may not copy, forward, disclose or otherwise use it or any part of it in any form whatsoever. If you have received this e-mail in error please e-mail the sender by replying to this message. The recipient should check this email and any attachments for the presence of viruses. InterGlobe accepts no liability for any damage caused by any virus transmitted by this email.
CAUTION: This is an external email. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.


This Message and its contents is intended solely for the addressee and is proprietary. Information in this mail is for L&T Business Usage only. Any Use to other than the addressee is misuse and infringement to Proprietorship of L&T Construction. If you are not the addressee please return the mail to the sender.
L&T Construction.

Download IndiGo mobile app now from Apple iPhone Store or Google Play Store & enjoy the hassle free experience on the go!

Or simply log on to our responsive website www.goindigo.in from your PC, tablet or smartphone.

Like us on Facebook - https://www.facebook.com/goindigo.in
Follow us on Twitter - https://twitter.com/IndiGo6E
Follow us on Instagram @ IndiGo.6E
___________________________________________________________
CONFIDENTIALITY NOTICE & DISCLAIMER
The contents of this e-mail are confidential to the ordinary user of the e-mail address to which it was addressed and may also be privileged. If you are not the addressee of this e-mail you may not copy, forward, disclose or otherwise use it or any part of it in any form whatsoever. If you have received this e-mail in error please e-mail the sender by replying to this message. The recipient should check this email and any attachments for the presence of viruses. InterGlobe accepts no liability for any damage caused by any virus transmitted by this email.
CAUTION: This is an external email. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.


This Message and its contents is intended solely for the addressee and is proprietary. Information in this mail is for L&T Business Usage only. Any Use to other than the addressee is misuse and infringement to Proprietorship of L&T Construction. If you are not the addressee please return the mail to the sender.
L&T Construction.

Download IndiGo mobile app now from Apple iPhone Store or Google Play Store & enjoy the hassle free experience on the go!

Or simply log on to our responsive website www.goindigo.in from your PC, tablet or smartphone.

Like us on Facebook - https://www.facebook.com/goindigo.in
Follow us on Twitter - https://twitter.com/IndiGo6E
Follow us on Instagram @ IndiGo.6E
___________________________________________________________
CONFIDENTIALITY NOTICE & DISCLAIMER
The contents of this e-mail are confidential to the ordinary user of the e-mail address to which it was addressed and may also be privileged. If you are not the addressee of this e-mail you may not copy, forward, disclose or otherwise use it or any part of it in any form whatsoever. If you have received this e-mail in error please e-mail the sender by replying to this message. The recipient should check this email and any attachments for the presence of viruses. InterGlobe accepts no liability for any damage caused by any virus transmitted by this email.
CAUTION: This is an external email. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.

Request to study the above and do the needful for full amount Rs4658/- refund immediately is the request.

CT.Valliappan
[protected]
I was bocking ticket on[protected] praygraj to gorakhpur but govt[protected] same day anocmend lock down ..all flights cancelled...i will receive msg tickets cancelled ..but my payment 2600 hundred payment not refunded
Dear sir/mam,
I have booked my flight for 16march 2020 from mumbai-chennai-port blair but due to corona virus as per government rules andman nicobar iseland should be closed so i cancelled my ticket .so i request to you plz refund my full payment.
Helpful
Found this helpful?
2 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    shrikant aruta35
    from Mumbai, Maharashtra
    Apr 7, 2020
    Report
    Copy

    Dear sir/madam
    I have booked bangalore pune flight vide pnr#kj8njj on 23rd feb through easemytrip.com for my vacation along with family. However due to corona virus i am continuously requesting airline and easemytrip to cancel my ticket and provide me 100% refund. Even through airline have initially postponed the flight schedule and now they have cancelled the same they are not ready to offer 100% refund instead of that they are continuously insisting me for credit shell or date change for which they are asking fair difference which is not acceptable to me. As you know now everything is uncertain even our office schedule, my kids school schedule etc so i am not in position to decide perfect date change or not sure i will use the credit shell. For your information few airlines are understanding this and already offering 100% refund. When flight is not operating why airline is adamant to deduct my money or hold with them, where is the issue in offering refund. Considering all this kindly instruct the airline to process my refund. I am confident that you will seriously look into this and help me out.
    IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
    Apr 13, 2020
    Updated by shrikant aruta35
    REMINDER
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      C
      Complainant39910
      Apr 6, 2020
      Report
      Copy

      Hi I booked my ticket from Happy easy go site I need to take a flight on 23rd of march but due to covid 19 there was a lockdown in city Raipur and many other cities so I cancle the flight in precautions but when I cancelled a flight I got no refund but it's already mentioned due to covid 19 no cancellation fees would be charged I contacted happy easy go they said if airlines agreed only then we are ready to pay your refund please look into this because I really need my refund I am stuck somewhere
      My PNR no is LLG8TT Raipur to Mumbai
      IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
      Apr 07, 2020
      Updated by Complainant39910
      They said only 416 will refund that also I don't get and my ticket was of 3500

      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        H
        haresh250
        Apr 6, 2020
        Report
        Copy

        Hello team,

        This is hareshkumar patel. I had booked my indigo flight departure 05th apr, 2020 (Ahmadabad to bangalore) but due to corona 19 airline had cancelled flight.
        I was given two options from the indigo airline
        1) if we cancelled the flight then cancellation charges 3k i have to pay which i cannot afford.
        2) reschedule the flight on any other day but whatever flight rate on that day i have to pay. I have checked the flight fare and it is almost double or triple which i cannot afford again.

        Below is my departure details.
        Pnr no : zp1k9x
        My contact number : [protected]/[protected]

        Here, my complain is that if flight has been cancelled from the airline then why i am not eligible for full refund without any charges? I can understand if i would have cancelled then i have to pay other charges. I inquired other flight and they are giving full refund without any charges.

        I had a discussion with indigo customer care but i am not satisfied with the answer. I felt they are taking a disadvantage of this covid 19 situation and fooling all people.

        This is my humble request to you that please do the needful in this case. I believed that this is not a professionalism being a reputed airline.
        IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          Ravikant Vishal
          Apr 6, 2020
          Report
          Copy

          I have requested your team to cancel my ticket ref pnr nq5y3r
          In amid of covid 19.
          As the ticket for one way was cancelled by your team without cancelling the return ticket.
          On making this request via chat support your representative ms deeksha gupta behaved unprofessional and advised me that the customer support is closed for the day.
          Desirable resolution refund 100%
          Registered id ravikant. [protected]@gmail.com

          On making the request to confirm the cancellation service she assisted via mail
          She mentioned she will not do so.

          Kindly note that this service is totally un professional and would like necessary authorities to check the chat and let me know if the service was appropriate.
          Moreover please arrange to send me the cancellation confirmation with 100% credit note.
          IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            V
            vnsraghavan
            Apr 5, 2020
            Report
            Copy

            I booked a ticket on indigo flight
            Pnr : xqqe8r flight no : 6e - 998 from : maa to : bom
            Date: 29 mar 2020.

            However, due to the corona scare, the flight was cancelled and i was given a credit note (Number tn2192003ag96585).

            I wanted to use the credit so i booked again another indigo and got a hold pnr gg2ttf as advised by the customer service executive who chatted with me on 3 apr 2010.
            6e 5353 date: 19 apr 2020 hold pnr gg2ttf maa-bom

            The executive who chatted with me told that they will use the credit shell from their back end operations and i will get a confirmed ticket shortly.

            However, when i checked on 5 apr 2020, that nothing was done on the hold pnr and it got cancelled automatically.

            When i chatted again with the executives, they asked me to book another ticket again, which i refused and demanded an explanation. I was given an email to the customer service and things stand as of now there.

            Since it is not my fault that the hold pnr was kept without any action, i demand a written explanation and also compensation for the negligent and careless behaviour of the airlines.

            Best regards
            Raghavan
            [protected]
            IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              K
              Khananwar10
              Apr 5, 2020
              Report
              Copy

              Hi i was booking a ticket from indigo mobile app on 03 apr 2020 for travel on 17 apr 2020 from aurangabad to delhi flight. While i was paying then it went to billdesk and after it came back to indigo site it showed a message saying transaction not successful, however, money got deducted from bank account. I tried to book again and same thing happened again and money was deducted twice without booking ticket. I got the mail from [protected]@ccavenue.com regarding confirmation of transaction both the times. Their was no communication from indigo regarding the refund. I am giving below details of transaction please refund my money back

              Name - anwar khan
              Amount - 12764 (Two times)
              Ccavenue ref no[protected] and[protected]
              Bank ref no - 826326 and 242110
              Pay mode - credit card - mastercard
              IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                C
                Complainant39910
                Apr 5, 2020
                Report
                Copy

                Address: Delhi

                Hi i booked a indigo flight pnr llg8tt from raipur to bombay on 13 th march my flight was on 23th march till 13th there is no choes due corona then suddenly lockdown is happened in both the city mumbai and raipur i asked @happy easy go and @indigo both for my rescheduling flight first happy easy go said it was free for the first time you will get a payment link with an email then i got an email of 500 rs fair changes i agreed and asked for payment link i didn't got it from past three days i asked for it and then on 22nd i got an email your flight is cancelled without any refund i tried to called them now they refused to reschedule my flight i have no money they asked for 5000 rs
                IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
                Apr 06, 2020
                Updated by Complainant39910
                mentioned due to covid 19 no cancellation fees would be charged I contacted happy easy go they said if airlines agreed only then we are ready to pay your refund please look into this because I really need my refund I am stuck somewhere 

                My PNR no is LLG8TT Raipur to Mumbai
                Apr 06, 2020
                Updated by Complainant39910
                Sir any update
                Booking reference no.PF6I5F before 12 days ticket cancel but outstanding balance is not credit in my account why?
                IndiGo Customer Care's response, Aug 13, 2020
                Verified Support
                Dear Mr. Sahu,

                As checked, we've refunded back your balance amount in the original mode of payment on 20th March which will be credited in 5-7 working days. Please check with your bank for further clarification.

                Regards,
                Team IndiGo
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  J
                  Joy Nediyalimolel Ittan
                  Apr 4, 2020
                  Report
                  Copy

                  Address: Gurgaon, India

                  Sir,
                  This is with the reference to go indigo booking ref. No. Wwur3h, divya v joy, from pune - chennai on 13 apr 2020.
                  We have canceled above booking since complete lockdown of india since 22 mar 2020 due to covid-19, while canceling the said ticket, they have 2 options 1 is to credit the full amount to the concerned bankers & 2 rescheduled the booking with credit of amount in their wallet. We have no option other than cancel the ticket.
                  However, it is seen that they were not credited with the full amount to us. Kindly advise the indigo airlines to credit the full amount to us as per the terms of india govt. Time to time when such natural calamities occur.

                  Our details : divya vjoy, plot no 34, yashwant colony, darewadi, ahmednagar-414002, mob.[protected] /[protected]
                  IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    R
                    Rajeev1903
                    Apr 4, 2020
                    Report
                    Copy

                    I am trying to cancel my booking with indigo airlines. But the website is not allowing me to cancel the booking. So i tried calling them no answer due to covid-19 situation and suggested to chat with them on the website. I have spent 1hr chatting with them and requested to cancel the booking. Three advisors chat with me and no helped me to cancel the booking finally one guy helped. But in the end i realised he has lied that he has cancelled my booking.

                    Pnr: ypcp7h
                    Name: naga rajeev paramkusam
                    IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      D
                      Dk Rajpoot
                      Apr 3, 2020
                      Report
                      Copy

                      Address: A 132/7 Bhajanpura Delhi

                      Sir my contact number is [protected] my flight was for 1st April but it got cancelled because of covit-19 problem want to booked reagain but money is still not refunded.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        Shiv Shankar Kumar 106
                        Apr 3, 2020
                        Report
                        Copy

                        Name - shiv shankar
                        Mob no - [protected]
                        I booked a flight from vadodara to patna on 3 april 2020 at 9:43 am
                        Travel date 19 april 2020
                        Time 12;35 pm
                        I got the payment done through upi and the money got deducted successfully, but after that i haven't got any confirmation mail and the tickets.
                        I tried to contact the customer services but did not get any reply from that side.
                        Transaction id -94ead3d52fb[protected]
                        IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          C
                          chauhan.n44
                          from Hāora, West Bengal
                          Apr 2, 2020
                          Report
                          Copy

                          On 30 march 2020 i made a booking for 16 april 2020 from bangalore to udaipur for 10.15am flight. The amount rs.3517.00 was deducted from my hdfc bank and also received the message and mail abour the deduction from bank but i didn't receive the confirmation mail/message from indigo.
                          Please resolve this soon.

                          Transaction id: lya-ffpjm0yocfxcrphruq
                          IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            G
                            goyal.divya
                            Apr 1, 2020
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Mumbai City, Maharashtra

                            Hi, i understand the cancellation policy for a regular ticket booked through yatra.com. However, since we are aware that due to covic-19, since union ministry of health had announced a lockdown starting 23rd march 2020, all the flights were cancelled till 14th april. On the same date, after the news came out, i cancelled the ticket dated 27th march 2020 through yatra portal since indigo website did not have any information on cancellations due to such lockdown. However, since i was aware that flight will not be operating, they should provide a 100% refund. However, the pnr itenary confirms that rs. 3, 500 have been deducted on a ticket that costed me total rs.4, 135.

                            I request you to please look into the matter considering the corona situation and lockdown implications. Thank you in advance.
                            May 20, 2020
                            Complaint marked as Resolved 
                            IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Apr 18, 2020
                            IndiGo Customer Care's response
                            Sir, we understand your concern. We all are in this together in such a exceptionally difficult period. We're reviewing the directives given by DGCA on refund during lockdown. Please allow us sometime and be assured that we'll get back to you with an update. You may send us the PNR. Please take care and be safe. ~TeamIndiGo
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Shilpa Raaz
                              from Hyderabad, Telangana
                              Mar 31, 2020
                              Report
                              Copy

                              Address: Sai nitya meadows apartment, hoodi railway station, Bangalore, Bangalore, Karnataka

                              I have booked my flight for 27/03/2020
                              From bangalore to patna but due to the corona issue the flight has been suspended but now i am facing issues with my refund amount. I have not cancelled my ticket from my end but still the indigo customer care is not providing my total amount to my account. I have asked them to return my amount to my card from where the amount has been deducted but they are saying that cancellation charge would be applied which i don't want to consider as this is not my fault
                              IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Siri39
                                from Hyderabad, Telangana
                                Mar 31, 2020
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Sir/mam,
                                I have booked flight on march 12th to travel on april 3rd from vizag to hyderabad, however, due to corona i got to know that flights are suspended and hence i had to cancel my booking however these people aren't refunding atleast 80% of original amount. I have paid about 5393 and they are refunding 1300 rupees which hasn't even been credited in my account. This is really very unfair and ridiculous way of looting people. Kindly please help. Its very very disappointing. I need atleast 80% of original sum that i have paid.
                                Aug 6, 2021
                                Complaint marked as Resolved 
                                IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Aug 13, 2020
                                IndiGo Customer Care's response
                                Dear Sir,

                                Please share your PNR via private message so we may look into it.

                                Regards,
                                Team IndiGo
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  #
                                  #WheelPower #WhiteBeast
                                  Mar 31, 2020
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: 3rd Floor, No.88 (Old.No.110), Sai Towers, Ster, Chennai, Tamil Nadu, 600034

                                  I am kaushal, 26th march 2020 i was booking a flight ticket from indigo website. When i complete the payment by payzapp. Amount deducted but not received any ticket.

                                  I wrote multiple emails and tried many times with your online chat service which is actually of no use.

                                  I just got a transaction id. When i was checking the status of the transaction. The status of this transaction id was showing success.

                                  When i got my refund?

                                  I tried booking the ticket through the credit card on 30 march 2020 again. Same thing again. The amount deducted but no ticket.

                                  Almost 19000 got stuck. If your website is down you can notify people about the technical error. Now ticket fair also has gone up in these 3 days. Really unhappy with indigo
                                  IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    Shilpa Shrivastav
                                    Mar 30, 2020
                                    Report
                                    Copy

                                    Consumer complaints logo
                                    menuSubmit ComplaintSearch
                                    Home iconHome
                                    Question iconQuestions
                                    FAQFAQ
                                    Search
                                    search
                                    Account
                                    Messages
                                    Notifications
                                    Complaints
                                    Sign out
                                    © 2020 Consumer Complaints Forum
                                    If you have any constructive thoughts, creative ideas, or reasonable offers, please, contact us immediately via E-mail

                                    AirlinesIndiGoticket cancelled without concern
                                    Indigo Airlines — ticket cancelled without concern

                                    1 Review
                                    India
                                    Shilpa Shrivastav on Mar 30, 2020
                                    Mark as Resolved

                                    Hii team,

                                    I have booked my ticket from goa to patna date[protected].

                                    Pnr number- YJDBHM (6E-381)
                                    Name - aditya kumar

                                    As train and flights are closed till[protected] due to COVID-19.

                                    Want to know why the hell ticket cancelled without my concern and no SMS and no email was send

                                    Who ask to cancel my ticket.

                                    And I want my total refund.

                                    Or I will raise complain further

                                    Call me on [protected]
                                    IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      Shilpa Shrivastav
                                      Mar 30, 2020
                                      Report
                                      Copy

                                      Hii team,

                                      I have booked my ticket from goa to patna date[protected].

                                      Pnr number- YJDBHM (6E-381)
                                      Name - aditya kumar

                                      As train and flights are closed till[protected] due to COVID-19.

                                      Want to know why the hell ticket cancelled without my concern and no SMS and no email was send

                                      Who ask to cancel my ticket.

                                      And I want my total refund.

                                      Or I will raise complain further

                                      Call me on [protected]
                                      IndiGo customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        B
                                        Bimal Prasad Panda
                                        Mar 29, 2020
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Bangalore, Karnataka

                                        Due to COVID -19 impact I got your message to reschedule travel or cancel with no charge. It was not feasible for me to travel for which I have cancelled the ticket. But there is a deduction of Rs 3000/-.Request you to refund full amount without any deduction.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit