Claimed

Ixigo Complaints & Reviews

3.5
Updated: Oct 6, 2026
Complaints 2449
Resolved
1588
Unresolved
861
Contacts

File a complaint to Ixigo

Having problems with Ixigo?

File a complaint and get it resolved by Ixigo customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Ixigo reviews & complaints page 64

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
maya sahani
Oct 1, 2020
Resolved
Report
Copy
Resolved

I am writing to you to raise an issue about: IXIGO Train Services

The issue that I have experienced was: I was booking ticket on 9/8/2020. and 3464 amt got debited
but ticket was not booked. I haven't received any trans ID for that. I already Complaint against this lot
of time on tara chat help desk. Every time they are telling you will received refund 7-10 days. Already
1 and half month is over but still not received any refund. They give me Complaint id and conversation ID is
[protected].

It occurred on: 9/08/2020

Refund my 3464 Amt ASAP

I look forward to your prompt response on this matter. I would like to keep a complete record of my
case, so please reply back via this email account.

Ticket Number: IXITR[protected]
Aug 7, 2021
Complaint marked as Resolved 
Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Oct 12, 2020
Ixigo Customer Care's response
Hey,

Apologies for the delay and inconveninece. We can see the booking was failed but auto refund was not initiated.

We are getting the refund processed and it will be credited by 19th October

Thanks
Team ixigo
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Y
    Yogesh Kadu
    Sep 29, 2020
    Report
    Copy

    Address: At pune

    Please bus booking process completed and amount debited my debit card but not service provid
    Please return to my amaunt
    Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
    Dear Yogesh,

    Please note that the refund was successful same day i.e on 25th September to the payment source and shall be credited by 2nd October.

    Please reach out to us via www.ixigo.com/help incase it does not reflect within the shared timeline.

    Thanks
    Team ixigo
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      U
      Umashankar Tawaniya
      Sep 29, 2020
      Report
      Copy

      23 sep. I am booked a bus ticket for bikaner to jaipur in bus, payment debited but ticket not booked..
      So plz refund my money..
      Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
      Hey Umashankar,

      Greetings from ixigo!

      We could locate the booking or your account details. Please reach out to us via www.ixigo.com/help for assistance.

      Thanks
      Team ixigo
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        Z
        Zeeshanhafsa
        Sep 29, 2020
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Dear team,
        I have booked flight ticket from ixigo ranchi to mumbai flight name : go air g8 5168 departure : sun 13 sep 2020 14:00 arrival : sun 13 sep 2020 16:00 pnr no :p4lz2f but flight got cancelled so i didn't received my refund yet as it is more than 15 days so please do the needfull and give my refund as soon as possible:

        Ticket booking id : amin
        Aug 9, 2021
        Complaint marked as Resolved 
        Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Sep 29, 2020
        Ixigo Customer Care's response
        Hey,

        We have raised a full refund request and the amount as applicable from the airline shall be refunded within the next 7 days.

        Incase of full refund insurance fee for INR 4632 would be non refundable.

        Thanks
        Team ixigo
        Verified Support
        Sep 30, 2020
        Ixigo Customer Care's response
        Hey Zeeshan,

        Refund for INR 26115 was successful on 29th September and shall relect in the payment source by 6th October.

        Thanks
        Team ixigo
        Helpful
        1 other people found this review helpful
        1 found this helpful
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          M
          Mehnaz226
          Sep 23, 2020
          Report
          Copy

          Hey, i'm mehnaz mohammed meerasha and i tried to book a bus ticket through ixigo from ahmedabad to mumbai dated 24th of september 2020, and selected the upi payment option to claim the extra 20rs cashback offer which directed me to my google pay application and i proceeded with all the formalities and money was debited from my account but when i went and checked in my ixigo app, there was no evidence of the transaction i just made.

          Hereby i am attaching the screenshot of the payment receipt i got from google pay.
          Phone number - [protected]
          Email address - [protected]@gmail.com
          Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
          Hey,

          Your account details are hidden and hence we are unable to check. Please reach out to us via www.ixigo.com/help.

          Thanks
          Team ixigo
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            Abhinavibm076
            Sep 23, 2020
            Report
            Copy

            Address: Gurugram

            We have booked a flight from ixigo to travel in April 2020. But due to lockdown the flight was cancelled
            As mentioned by DGCA that we can book flight by using credit shell
            But now when I am trying to book flight with credit shell Its failing
            When I contacted ixigo they are telling we cant use credit shell and whole money will be refunded
            But when I ask then when it will get refund they don't have any answer
            Please look at it and ask them to refund our money
            PNR:
            ZMWKWD
            FDW5XL
            PQGJ9B
            LGYK2C
            Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
            Dear Customer,

            We can see that refund for PNR LGYK2C was successful on 23rd September with ARN[protected]. For remaining 3 PNRs we have raised the refund request and shall update you within the next 7 days.

            Thanks
            Team ixigo
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              sudan Sudarshan
              from Cuddapah, Andhra Pradesh
              Sep 21, 2020
              Report
              Copy

              I tried to book the train from bengaluru cant to perambur on 13.11.2020 in ixigo app. All the formats are finished and payment is also processed successful via upi (Phonepe). But ticket is not booked and not showing the confirmation message. Kindly refund my amount.
              Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
              Hey,

              If the booking was failed the amount should have been auto refunded by now.

              Please reach out to us via www.ixigo.com/help incase you have not received it yet.

              Thanks
              Team ixigo
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                P
                Poojapatel
                Sep 21, 2020
                Report
                Copy

                Sir, i had booked a train ticket in ixigo from valsad to satna on[protected] at 7:20pm... I had paid for it about 663rs
                But i couldn't received a ticket yet.
                So what can i do to get back my money.
                Kindly send ur response
                Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                Sep 22, 2020
                Updated by Poojapatel
                I had booked a train ticket from valsad to satna on[protected]..at 7:20pm.
                I had already paid for it about 663rs
                Money had been deducted but ticket is not booked yet...
                So sir, what can I do to get my money back ...
                Kindly send ur response
                Hey Pooja,

                If the booking was failed the amount should have been auto refunded by now.

                Please reach out to us via www.ixigo.com/help incase you have not received it yet.

                Thanks
                Team ixigo
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  K
                  Karan Sodhi04
                  Sep 21, 2020
                  Report
                  Copy

                  I booked bus ticket through your app but it doesn't confirmed my money is deducted from Paytm and also I didn't get any return money.
                  Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                  Hey Karan,

                  The amount is auto refunded within 7 days in case of failed booking. Please reach out to us via www.ixigo.com/help incase you have not received it yet.

                  Thanks
                  Team ixigo
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    R
                    Ritu Saundarya
                    Sep 19, 2020
                    Report
                    Copy

                    I have booked ticket on 19 sept 20 from lucknow to bhopal... I have paid the amount and amount is deducted from my google play... But ticket has not generated..
                    Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                    Sep 19, 2020
                    Updated by Ritu Saundarya
                    I have my money refund
                    Hey Ritu,

                    The amount is auto refund within 7 days in case of failed booking. Please reach out to us via www.ixigo.com/help incase you have not received it yet.

                    Thanks
                    Team ixigo
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      R
                      raina9995
                      from Jamnagar, Gujarat
                      Sep 18, 2020
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Airforce station naliya

                      My flight was cancelled and money was refunded to ixigo by spice jet on 29 aug 20 ..it's been 20 days and my refunded amount was not credited to my account.my pnr for the flight was FFKI5X and flight was booked on 15 aug 20..I tried calling ixigo customer care but the call is always busy ..kindly help
                      Aug 13, 2021
                      Complaint marked as Resolved 
                      Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Sep 29, 2020
                      Ixigo Customer Care's response
                      Dear Customer,

                      Greetings from ixigo!

                      We can see that the refund was successful on 18th September with ARN[protected]

                      Let us know incase not received via www.ixigo.com/help.

                      Thanks
                      Team ixigo
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        D
                        Deepakpal21
                        Sep 17, 2020
                        Report
                        Copy

                        Address: Bahadrabad haridwar uk

                        I was booking a flight ticket from ixigo
                        Was debited. I have also received a payment confirmation from cashfree. But the ticket was not booked. The payment was made from the cashfree gateway. Please refund my money.
                        Order id: ixi-gqsgizpw0pvnp61mld-1
                        Cashfree reference id:[protected]
                        Paid date 06/09/2020
                        Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                        Dear Customer,

                        The amount will be refunded to the payment source within the next 7 days.

                        Let us know for any further assistance.

                        Thanks
                        Team ixigo
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          G
                          Gaurav Kumar Kushwaha
                          Sep 17, 2020
                          Report
                          Copy

                          Address: mahpur muzaffar bihar, gaurav

                          My ticket is not booked but my amount has been translation my upi id [protected]@pyatm
                          Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                          Hey,

                          The amount should have been auto refunded if the booking was failed.

                          Please reach out to us via www.ixigo.com/help for further assistance.

                          Thanks
                          Team ixigo
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            Muthukumar Moopanar
                            Sep 16, 2020
                            Report
                            Copy

                            Address: Room no4 Syed Mehbob chawl Nityanand Nagar Ghatkopar

                            Sir,
                            I have booked a ticket from kurla terminus to trivandrum on 19th September 2020 but I could not get the ticket as i forgot my password my number [protected]
                            Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                            Sep 16, 2020
                            Updated by Muthukumar Moopanar
                            Please mail my ticket in my mail id [protected]@hotmail.com

                            Dear Customer,

                            We can see that payment for INR 928 was refunded on 16th September with ARN[protected] to the selected UPI source.

                            Please let us know for any further assistance via www.ixigo.com/help

                            Thanks
                            Team ixigo
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              L
                              Lileshwar Verma
                              Sep 15, 2020
                              Report
                              Copy

                              Address: thelkadih. post-maharum kalan, defence service

                              Return may money sir please check the my details no conform my air tickets sir please refund my money sir..
                              Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                              Sep 15, 2020
                              Updated by Lileshwar Verma
                              Gram+post--maharum kalan
                              Distric ---- rajnandgaon
                              State --- chhattisgarh
                              Pin[protected]

                              Dear Customer,

                              We were unable to understand the exact issue.

                              Please reach out to us via www.ixigo.com/help for any assistance.

                              Thanks
                              Team ixigo
                              Dear Customer,

                              We are unable to find any details. Request you to kindly reach out to us via www.ixigo.com/help.

                              Thanks
                              Team ixigo
                              Dear Customer,

                              In case of booking failure, the payment is auto refunded within 7 days.

                              Please reach out to us via www.ixigo.com/help in case you have not received the amount.

                              Thanks
                              Team ixigo
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              3 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                Vipulranjan
                                Sep 15, 2020
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I was booking flight ai 408 which was scheduled at 12:20 pm on 23rd september.
                                I did transaction from phonepe. Transaction completed but i didnt got any email confirmation and in apps it's showing no transaction done yet. No booking has been done.

                                Afterall, my payment has been done. I mean money got deducted from my account but i didnt got any tickets.

                                Sir please help me out of this.
                                I will be very thankful to you.
                                Aug 7, 2021
                                Complaint marked as Resolved 
                                Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Sep 29, 2020
                                Ixigo Customer Care's response
                                Dear Customer,

                                In case of booking failure, the payment is auto refunded within 7 days.

                                Please reach out to us via www.ixigo.com/help in case you have not received the amount.

                                Thanks
                                Team ixigo
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  R
                                  Rahul M Rajput
                                  Sep 14, 2020
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Essen speciality films Pvt Ltd rajkot gujarat 360024

                                  I have booked ticket on ixigo app but tickets not booked my payment has been deductions from my account
                                  Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Dear Customer,

                                  In case of booking failure, the payment is auto refunded within 7 days.

                                  Please reach out to us via www.ixigo.com/help in case you have not received the amount.

                                  Thanks
                                  Team ixigo
                                  Dear Customer,

                                  In case of booking failure, the payment is auto refunded within 7 days.

                                  Please reach out to us via www.ixigo.com/help in case you have not received the amount.

                                  Thanks
                                  Team ixigo
                                  Dear Customer,

                                  In case of booking failure, the payment is auto refunded within 7 days.

                                  Please reach out to us via www.ixigo.com/help in case you have not received the amount.

                                  Thanks
                                  Team ixigo
                                  Dear Customer,

                                  In case of booking failure, the payment is auto refunded within 7 days.

                                  Please reach out to us via www.ixigo.com/help in case you have not received the amount.

                                  Thanks
                                  Team ixigo
                                  Dear Customer,

                                  In case of booking failure, the payment is auto refunded within 7 days.

                                  Please reach out to us via www.ixigo.com/help in case you have not received the amount.

                                  Thanks
                                  Team ixigo
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  5 Comments
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    K
                                    kumarRK.
                                    Sep 13, 2020
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: gurgaon

                                    I have booked train reservation ticket with PNR
                                    i) [protected] Booking ID ixitr[protected] on 23.03.2020 from bgp to patna
                                    ii) [protected] Booking ID IXITR[protected] on 11.05.20 from hwh to kpd
                                    iii)[protected] Booking ID ixitr[protected] on 10.05.2020 from bgp to hwh.
                                    Due to Covid 19 all the train is cancelled and railway cancelled booking.Also IRCTC make refund to our travel agent IXIGO . But till now ixigo didn't make payment to me. After several reminder and chatting no resolution till now.
                                    Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Dear Customer,

                                    The booking details are hidden and we are unable to check and assist here. Please connect with us via www.ixigo.com/help for assistance on this.

                                    Thanks
                                    Team ixigo
                                    Dear Customer,

                                    You booking details are hidden and hence we are unable to assist you here.

                                    Please reach out to us via www.ixigo.com/help for assistance.

                                    Thanks
                                    Team ixigo
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    2 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      N
                                      nanda m
                                      Sep 13, 2020
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      I have book a bus ticket from ixigo app using my phone. The payment for the tickets has been confirmed by the google pay but there is no ticket or booking showing on ixigo app.

                                      I booked ticket on 13 September 2020.

                                      I want refund money that has been deducted from my bank account using google pay as you also see in the screenshot i have provided.

                                      Bus ticket - 13 September 2020 APSRTC Super Luxury - 5007 duttalur to vijayawada

                                      Payment deducted - RS 460
                                      Aug 13, 2021
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Sep 29, 2020
                                      Ixigo Customer Care's response
                                      Dear Customer,

                                      In case of booking failure, the payment is auto refunded within 7 days.

                                      Please reach out to us via www.ixigo.com/help in case you have not received the amount.

                                      Thanks
                                      Team ixigo
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        V
                                        vikram71980
                                        Sep 12, 2020
                                        Report
                                        Copy

                                        I had my tickets cancelled in the month of 15th may 2020 and haven't received the refund yet, the refund was supposed to be reflected in the account post cancellation
                                        Please look into the matter asap
                                        Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Dear Vikram,

                                        We are unable to locate your booking details. Please reach out to us via www.ixigo.com/help for assistance if the issue is not already resolved.

                                        Thanks
                                        Team ixigo
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit