Claimed

Ixigo Complaints & Reviews

3.5
Updated: Oct 6, 2026
Complaints 2449
Resolved
1588
Unresolved
861
Contacts

File a complaint to Ixigo

Having problems with Ixigo?

File a complaint and get it resolved by Ixigo customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Ixigo reviews & complaints page 98

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
J
Junaid1121
from Mumbai, Maharashtra
Apr 27, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

I booked a sleeper ticket from mangaluru central to kuttippuram but it is not confirmed after the chart preparation.

It is pqwl, 44 ticket. This is the message that says, this much amount is deducted by ixigo:

Rs.236.66 debited by ecom txn using your card xx0138 at ixigo on 26apr2019 07:07:58.

Because of no confirmation of berth, i travelled to the place by general ticket which is taken from mangaluru central railway station. Please do the needful to get my money refunded.
May 31, 2019
Complaint marked as Resolved 
Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
Apr 28, 2019
Updated by Junaid1121
Didn't get rs 160.

Verified Support
Apr 28, 2019
Ixigo Customer Care's response
Dear Junaid,

Greetings from ixigo !

The refund has been processed by IRCTC on 28 April as per the refund website. It will be processed to your account within 5-7 working days.

For any further assistance or query you can write to us at [protected]@ixigo.com

Regards
Team ixigo.
Anand Vihar TRM (ANVT) - Lucknow Ne (LJN) train with Booking ID: IXITR[protected] was not confirmed. Refund has been not credited in my account
[protected] is my PNR number, I booked two seats which were in waiting list. After the chart have been prepared, my ticket was cancelled. So kindly give refund of my reservation charge as soon as possible.
Helpful
Found this helpful?
2 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    L
    Loknath Rao
    from Bengaluru, Karnataka
    Apr 26, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: 698 Irwin Road, Mysore, Mysore, Karnataka, 570001

    [protected] i'm booking train ticket from "ixigo trains app" but my ticket was canceled. Still am not getting any refund amount yet
    My booking id is : ixitr[protected].
    I emailed this [protected]@ixigo.com. But nothing will happened.
    But they are sending deferent screen shot. My account passbook
    Screen shot sending with this id but no use...
    May 28, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Apr 27, 2019
    Ixigo Customer Care's response
    Hi Loknath,

    Greetings from ixigo!

    Please note refund against the shared id is already been processed from our end and relevant details are been sent to you over e-mail. Request you to please check your mailbox once.

    For any other assistance please write to us at [protected]@ixigo .com.

    Regards,
    Team ixigo.
    Please my balance refund me please
    Sr
    Yesterday on 25 Apr 19 I have booked a train ticket from ixigo app but unfortunately at the end it couldn't be booked and the money has been deducted from my account.
    So please you are requested to refund my money back.
    My booking id is- IXITR[protected].
    PNR. [protected] Booking id. IXITR[protected] Train name. Sampark Kranti date of journey12.04.2019 but not refund amount
    poonamamit's reply, Apr 22, 2019
    Not refund my amount
    I was booking for the train kcg to tata nagar and ticket is still pending and money is deducted from my bank account.
    Helpful
    Found this helpful?
    4 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      J
      Junaid1121
      from Mumbai, Maharashtra
      Apr 25, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      I didn't get my refund even after unsuccessful booking attempt... This is the message sent from ixigo:

      I booked on 16th april, still no refund even after 25th april 2019.

      Muhammed, sorry! Booking for your kuttippuram (Ktu) - kannur (Can) train with booking id: ixitr[protected] was not confirmed. Refund of rs. 297.94 has been initiated and will be credited to your account within 5 days.
      May 30, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Apr 26, 2019
      Ixigo Customer Care's response
      Dear Junaid,

      Thank you for contacting ixigo

      We understand your concern. We have already processed the refund. The details of the refund has been shared on your registered email ID at mu************[protected]@gmail.com

      Please write back to us at [protected]@ixigo.com for any other query.

      Happy Travels
      Team ixigo
      My train tickets from Jhansi to Lucknow intercity express
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        J
        jay.kumar
        from Bengaluru, Karnataka
        Apr 25, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Ixigo charged my bank account but the transaction failed and ticket was never issued. When i asked them for refund there customer service said that they cannot find the trip by transaction id and didnt issue me a refund. This is fraudery and consumers should be aware.

        Ixigo case :[protected]

        Ixigo transaction id: ixibs[protected]
        May 28, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
        Apr 25, 2019
        Updated by jay.kumar
        Bank transaction details 23 Apr 2019 [protected]TECHIXIGO [protected] 23 Apr 2019 545.25
        Verified Support
        Apr 26, 2019
        Ixigo Customer Care's response
        Dear Jay,

        Thank you for contacting ixigo!

        We understand your concern. We have processed a refund of INR 545.25 on 23 April. This will reflect in your account within 5-7 working days.

        Please write back to us at [protected]@ixigo.com for more information or assistance. 

        Happy Travels
        Team ixigo
        Kozhikkode (CLT) - H Nizamuddin (NZM) train with Booking ID: IXITR[protected] could not be confirmed due to payment failure.
        Money deduction 2times but train booking only one time 617rs deduction is wrong... 607is correct. It's my account slip . It's my train trip to Mumbai from Delhi. I am doing booking payment, sbi is wrong plz check it out
        Helpful
        Found this helpful?
        2 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          B
          Bholu Sorout
          from Gurgaon, Haryana
          Apr 24, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Gorota Hodal palwal, Palwal, Haryana, 12345

          Sr mene ixigo se 15 apr ki sam ko 6. 23 pm pr ticket book kr rha tha kisi karanvas peese kt gye lekin ticket nhi ho payi praveen kumar ke name se ticket thi delhi to srinagar 26 apr ke liye mb no. [protected] email [protected]@gmail.com 4126 pese cutt hue sr plzz kya ye pese vapas aa skte hai or aa skte hai to sr pllz mero ko 10 days wait krte krte ho gye lekin a hi tak koi refundable nhi aya or na hi koi msg aya hai
          May 27, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Apr 26, 2019
          Ixigo Customer Care's response
          प्रिय ग्राहक,

          Ixigo से संपर्क करने के लिए धन्यवाद!

          हम आपकी चिंता को समझते हैं। बुकिंग संसाधित नहीं की जा सकी और विफल रही। रिफंड 25 अप्रैल को संसाधित किया गया था और यह 5-7 कार्य दिवसों के भीतर आपके खाते में दिखाई देगा।

          अधिक जानकारी या सहायता के लिए कृपया हमें [protected]@ixigo.com पर लिखें।

          यात्रा की शुभकमानाएं
          टीम ixigo
          I booking my ticket Chennai Egmore(MS) to Bhubaneswar(BBS) PDY BBS EXPRESS on date (03/04/2019 )payment ₹1127.42 is also completed. But ticket booking is failed .My money not refund.Already gone 13 days.
          So request you please refund my money as soon as possible..
          supervisor's reply, Apr 24, 2019
          To the author Jyotiprakash Nayak

          The receipt does not show the issuer ID (IXIGO).
          You need to claim the amount from the bank, who issued the payment card and performed the fraudlent transaction.
          If in 10 days the bank refused to process the refund, you can claim the refund via complaining procedore at the Reserve Bank of India.
          If they failed in 10 days, you can submit the calim to the district court only, using the assistance of the lawyer or the legal professional.
          Such service will cost you Rs 8"000 or more.

          sr manager for ICAO / IATA irregulations matters (Asia and Europe)
          Aryan engineers Ltd,
          UK Company Number 10997305
          for request with documents, use electronic address
          aryan @ vivaldi.net
          [remove spaces in address field]
          यह साइट अंग्रेजी भाषा में संचालित है।
          This site is operated in the English language.
          Booking id no. IXITR[protected]& booking id no. IXITR[protected] from lalgadh jn. To durgapura to train no 22282 date 29 .03 .19 will not complet by yr app service ..till today date not refund in my bank account. So give responce for my complant. Tnx
          supervisor's reply, Apr 24, 2019
          Nobody has a duty to reply (to refund) to

          - anonymous complaint,

          - complaint without the correct addresse,

          - indeffinite complaint,

          - complaint without evidencies (receipt / invoice), upon such evidence is in the possession of the responder.
          Sir Mana Ek Ticket Book Ki thi 1May ki .jammu To Bandra : Mushtaq Ahmed But Ticket Fail ho gye mera Money Debit Ho gya :752: Account Se 5 Din Ho gya But Mera paise wapas Ni aaya please Check
          Helpful
          Found this helpful?
          4 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            V
            vd0201
            from Mumbai, Maharashtra
            Apr 24, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Hello,
            Today morning on 24th april i made a booking for 3 passengers in 12931 adi double decker from mumbai central to ahmedabad in ac chair car
            The amount is 2028.80 rs has been debited from my debit card and even the bank details shows the amount has been deducted but still the ixigo app shows the payment has not been done! And tickets haven’t been booked please help me out.
            May 27, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Apr 25, 2019
            Ixigo Customer Care's response
            Hi,

            Greetings from ixigo!

            Thanks for writing in. We couldn't find your details. Could you please share the failed ixigo Booking/trip ID starting from "IXITR" so that we can check and assist you better.

            You must have received a mail/ SMS regarding the same. Alternatively, you can find the same in "Transactions" section of the ixigo app.

            Looking forward to your reply.

            For further assistance please write to us at [protected]@ixigo.com.

            Regards,
            Team ixigo.
            From my account amount was deducted and not return yet and tickets wasn't booked on 2feb 2019. I booked my ticket from ixigo app. Ticket wasn't booked but my amount will be deducted from my account.
            Please refund my amount to my bank account.
            Please delete my account becoz i forgot the user id and password and when i try to recover it then it can't be recovered by using my email [protected]@gmail.com
            And mobile no.[protected]
            I have transferred money for three times without knowing about this app. I preferred sleeper coach ticket but it is not confirmed and the amount is not refunded and the tickets are not yet confirmed y.please refund the amount
            Helpful
            Found this helpful?
            3 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Saina_29
              from Kolkata, West Bengal
              Apr 23, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: 9/moore Avenue santinagar, Kolkata, West Bengal, 700040

              I booked tickets from patna to howrah but some how transaction expired rs 1260 also deducted from my account... My order id ixitr[protected] plz refund my money within how may days will i get my money back. It's a very bad experience for me in ixigo.. I will think again... Before booking through this app...
              Plz it's an request i want my money back...
              May 26, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Apr 25, 2019
              Ixigo Customer Care's response
              Hi Saina,

              Greetings from ixigo!

              Please be informed booking against the shared id had failed and refund shall reflect into your bank account within 5 working days as per bank refund policies. You would get this amount from "Le Travenues Technology / ixigo" in your payment statement.

              Rest assured! Your money is safe and will surely be refunded to your bank.

              Please write back to us at [protected]@ixigo.com, in case of any further assistance.

              Regards,
              Team ixigo.
              I did a train reservation in which my 1400 rupees were cut and the reservation was cancelled my account did not return rs 1400 so far
              I booking my ticket Chennai Egmore(MS) to Bhubaneswar(BBS) PDY BBS EXPRESS on date (03/04/2019 )payment ₹1127.42 is also completed. But ticket booking is failed .
              So request you please refund my money as soon as possible..
              My name is padmabati swain .I canceled my ticket on11/04/019 but I have not got my money and please refund my money .
              Padmanoj1's reply, Apr 15, 2019
              I canceled my ticket but I don't got my money plz refund it
              Payment successful but bus ticket conformation no
              Helpful
              Found this helpful?
              4 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                P
                Pra1111
                from Mumbai, Maharashtra
                Apr 23, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                I have tried booking tickets multiple times.. Both the times my booking failed and my money is still pending with you.. My payment id's are 2m3v2ull7uli59h6pc which i tried booking on 21 april at 7:48 pm and the other payment id is 2msbq3gvlmzncfjqg5 which i booked on 23 april at 10:20 am through upi.. Please refund my money.. All my money is stucked
                I want to book my tickets immediately and this mess happened because of your app
                Please resolve my matter as soon as possible
                May 26, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Apr 25, 2019
                Ixigo Customer Care's response
                Hi,

                Greetings from ixigo!

                Please be informed booking against the shared id had failed and refund shall reflect into your bank account within 5 working days as per bank refund policies. You would get this amount from "Le Travenues Technology / ixigo" in your payment statement.

                Rest assured! Your money is safe and will surely be refunded to your bank.

                Please write back to us at [protected]@ixigo.com, in case of any further assistance.

                Regards,
                Team ixigo.
                I booking train ticket on 14 April but payment is taken on bank but booking failure I need my full amount Rupees 9941 plz solve my problem my order I'd is IXITR[protected] so refund I want plz which date my refund is come to my bank
                Sir
                I book a ticket from Raipur to agara cant
                08/04/2019 at 17:25 hrs OrdeID:IXITR[protected] but booking is pending and money deducted my account 489.36 so please refund my money to my account
                I booked train ticket on14/04/2019 renigunta to howrah but booking failure amount is taken but refund is not come in bank plz solve my problem
                My amount was wrongly deducted from account while ticket booking on 11 apr 2019 aprox time 14:51 .when I was booking ticket from secunderabad to manmad but the process of ticket booking was not completed, There is no ticket was booked
                So please refund my deducted balance
                We booked a bus ticket on 21 St April for going from Eluru to Banglore bus in big bus 12 u seat no we booked the ticket on date 11 on your ixigo App money payed by card money was cutted from bank 1992/-Rs but confirmed message did not came to our phone or email
                Payment debited from my account but ticket not confirmed but amount refund not credited to my account
                Helpful
                Found this helpful?
                6 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  Aslam Ibnu Ansar
                  from Delhi, Delhi
                  Apr 23, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Jinnah street,Thulasiyapattinam,Nagai Dt, Nagapattinam, Tamil Nadu, 614714

                  Actually i booked a train ticket from mannarkudi (Mq) to tambaram (Tbm) in mannai express (15.14.2019) but the booking didn't take place successfully only the amount from my account was taken, and i had received a mail about the refund of money.. When will i get my refund money credited and to check that if it was credited.. I want help regarding this refund..

                  Thank you,
                  May 27, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Apr 25, 2019
                  Ixigo Customer Care's response
                  Hi Aslam,

                  Greetings from ixigo!

                  Please note refund against both the shared ids are processed from our end and we have sent you all the refund details to your e-mail id: as*****[protected]@gmail.com. Request you to please check your inbox and the bank statement as well.

                  For any other assistance do write to us at [protected]@ixigo.com.

                  Regards,
                  Team ixigo.
                  I've booked 4 tickets from delhi to jodhpur jn, mandor express for 17th april19, 21:15 under SL, the amount has been deducted from my account but no msg nor do any email of the confirmation for tickets has been showing up. Also it is not showing in the app as well.
                  Worst service.
                  I'm stuck and unable to plan anything.
                  I booked two tickets on 21st March, 2019. My money got deducted from my account but the booking got cancelled. Its been more than 3 weeks. I need my refund as fast as possible .
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  2 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    R
                    Raqeebuddeen ahmed
                    from Perundurai, Tamil Nadu
                    Apr 22, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Failure of ticket booking and deduction of money from my sbi account, but there is no transaction details of my deduction in ixigo app history...
                    And i couldn't able to cancel or to do anything to refund my money back..
                    I have attached photo for details of my money deduction from my account..
                    Plzz help me to get my money refunded..
                    May 26, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Apr 25, 2019
                    Ixigo Customer Care's response
                    Hi Raqeebuddeen,

                    Greetings from ixigo!

                    Please note refund against the shared transaction is already been initiated and shall reflect into your account in 5 working days.

                    Rest assured! Your money is safe and will surely be refunded to your source account.

                    For any other assistance please write to us at [protected]@ixigo.com.

                    Regards,
                    Team ixigo.
                    Please sir mai tickets cancelled how Gaya hai per 1590RS wasps nahi aya hai this tickets is ltt to ddu
                    No number to contact and not refunding properly not proper guidence
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    2 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      Sivakumarc
                      from Hyderabad, Telangana
                      Apr 22, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: 606601

                      Dear ixigo iam booking on 14/04/2019 renigunta to howrah but payment is successful but booking is failure iam not received my refund plz give me my refund my i'd ixirt[protected] amount is not come i need my amount rupees 9941 plz give if iam waiting for 8 days but no response my account number [protected]. If you not give i will definitely go to suicide. Plz help
                      May 27, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Apr 23, 2019
                      Ixigo Customer Care's response
                      Hi Siva,

                      Greetings from ixigo!

                      Please note refund against the shared id has already been processed to your source account. We have sent you all the refund details as well over e-mail.

                      For any other assistance please do write to us at [protected]@ixigo.com.

                      Regards,
                      Team ixigo.
                      Apr 27, 2019
                      Updated by Sivakumarc
                      Dear sir plz give me my refund
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        Simsonraj
                        from Tirunelveli, Tamil Nadu
                        Apr 22, 2019
                        Report
                        Copy

                        I was try to book train ticket in ixigo app from tirunelveli to ernakulam in sleper class ticket in jamnagar express for rs.220. While booking transaction amount is debited and received msg from bank but i didn't get ticket from ixigi ewhile checking passbook ixigo received amount from bank account without any ticket issue and in our app there is no other customer complaint no. I need refund of my full ticket fare of rs.220.
                        Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          U
                          Uthra Karthikeyan
                          from Jayamkondacholapuram, Tamil Nadu
                          Apr 21, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          While, booking a ticket from ms to rmm, cash has got debited from my account but i didn't receive any ticket confirmation message or email.in app transactions, it shows "booking pending".
                          And will get updated in 40 minutes but even after 40 minutes, i didn't get any uldates yet. What to be done now? When will i get my money back, how to contact your team?
                          May 25, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Apr 22, 2019
                          Ixigo Customer Care's response
                          Hi,

                          Greetings from ixigo!

                          Thank you for writing in. Please be informed booking against the shared id had failed and refund shall reflect into your bank account within 5 working days as per bank refund policies. You would get this amount from "Le Travenues Technology / ixigo" in your payment statement.

                          Rest assured! Your money is safe and will surely be refunded to your bank.

                          For any other assistance please write to us at [protected]@ixigo.com.

                          Regards,
                          Team ixigo.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            R
                            Rhithm
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Apr 20, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Gurgaon india, Nagpur, Maharashtra, 440002
                            Website: Train ticket booking application

                            I had trying to book train ticket on ixigo app of train no. 22403 on 20 april 2019.
                            I was making payment through debit card.

                            While booking, ixigo deducted amount ₹993/- from my account but then they did not book mt ticket.
                            Ixigo did not send me any transaction i'd as well as sent directly interruption occurred massage.


                            There was no contact no. As well as they did not send any transaction id of it & no booking id. Please help me to get my money back from ixigo.
                            Jun 1, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Apr 21, 2019
                            Ixigo Customer Care's response
                            Hi,

                            Greetings from ixigo!

                            Thanks for writing in. We couldn't find your details. Could you please share the failed ixigo Booking/trip ID starting from "IXITR" so that we can check and assist you better.

                            You must have received a mail/ SMS regarding the same. Alternatively, you can find the same in the "Transactions" section of the ixigo app.

                            Looking forward to your reply.

                            For further assistance please write to us at [protected]@ixigo.com.

                            Regards,
                            Team ixigo.
                            Apr 24, 2019
                            Updated by Rhithm
                            IXITR[protected]

                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              N
                              Nakib786
                              from Barpeta, Assam
                              Apr 20, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Makum Jyoti Nagar, Tinsukia, Assam, 787125

                              While booking a train ticket from new tinsukia ntsk to new jalpaiguri njp on date 25/04/19. But the amount had debited from my bank account but ticket is not found. How will i get the money back to my account. As it urgent to make ticket but this issue make me a problem.
                              I made the ticket from other person, but for this issue make me to pay money two time. Please help to solve this as soon as possible.
                              And please credit the amount on my account asap.
                              Thanks
                              May 23, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Apr 21, 2019
                              Ixigo Customer Care's response
                              Hi,

                              Greetings from ixigo!

                              Please be informed that if money has been deducted from your card/account and ticket is not confirmed please be assured it is safe and will be refunded automatically. It should reflect in your account within 5 days depending on your bank procedure.

                              For further assistance do write to us at [protected]@ixigo.com.

                              Regards,
                              Team ixigo.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Sunny Sebastian
                                from Kannur, Kerala
                                Apr 20, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Dear sir,

                                I have been regularly booking irctc tickets through your esteemed app.

                                Yesterday i booked a ticked from kottayam to ahmedabad junctionn through your app and successfully made the payment.

                                However at the time of logging into irctc credentials the transaction did not go through successfully.

                                The transaction history in your app shows "payment successful booking pending".

                                Order id: ixitr[protected] date: 19th apirl, 2019

                                Can you please help?

                                Best regards,
                                May 26, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Apr 20, 2019
                                Ixigo Customer Care's response
                                Hi Sunny,

                                Greetings from ixigo!

                                Please be informed booking against the shared id had failed and refund shall reflect into your bank account within 5-7 working days as per bank refund policies. You would get this amount from "Le Travenues Technology / ixigo" in your payment statement.

                                Rest assured! Your money is safe and will surely be refunded to your bank.

                                In case of any further assistance, please write to us at [protected]@ixigo.com.

                                Regards,
                                Team ixigo.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Sanjay95000
                                  from Ludhiana, Punjab
                                  Apr 19, 2019
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Chandigarh, Punjab

                                  I got my booking from chandigarh to prayag on 11 february 2019 monday and cancelled it but till date 19 april 2019 friday please do something to it my rs 1960 have not be refunded. My trip i’d was ixitr[protected] and payment i’d is1t7g2rkoomxggl5o2 please consider it as soon as possible because it have been already very late. I have already been talking to there customer care but they are not doing anything for this
                                  Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    K
                                    kuldeepdabur
                                    from Basi, Punjab
                                    Apr 18, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: 139 kunjpura road karnal, Karnal, Haryana, 132001

                                    As per my complaint, i booked two tickets for new delhi to mumbai rupees 3983.26 on date 12/04/2019 but ticket confirmation is failed and payment status is successful so i didn't received my refund payment last one week
                                    My account number[protected]
                                    Ifsc code - icic0002480
                                    Account holder - rajiv kumar
                                    Hope as soon as you give my money
                                    Thanks
                                    May 28, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Apr 20, 2019
                                    Ixigo Customer Care's response
                                    Hi Kuldeep,

                                    Greetings from ixigo!

                                    Please share the failed ixigo Booking/trip ID starting from "IXITR" so that we can check and assist you better.

                                    You must have received a mail/ SMS regarding the same. Alternatively, you can find the same in the "Transactions" section of the ixigo app.

                                    Looking forward to your reply.

                                    Please write back to us at [protected]@ixigo.com.

                                    Regards,
                                    Team ixigo.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      roselinbenjamin
                                      from Chennai, Tamil Nadu
                                      Apr 17, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Chennai, Tamil Nadu, 600010

                                      Hi,
                                      I booked 3 sleeper class tickets with train no 12292 yesvantpur exp on 05 apr 2019 through ixigo. Amount of 793rs has been charged but my booking status was noted as pending. I wrote regarding this to the support mail [protected]@ixigo.com on the same day (5th april). I got reply mail about the refund to be made within 5 to 7 days. It has been more than 10 days and i still have not had my money refunded.
                                      My ixigo profile name: roslin benjamin
                                      Ixigo registered mail id: [protected]@gmail.com
                                      Order id: ixitr[protected]
                                      Apr 24, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Apr 18, 2019
                                      Ixigo Customer Care's response
                                      Hi Roslin,

                                      Greetings from ixigo!

                                      Please note refund against the shared id is already been processed to the source account at our end. We have already sent you all the refund details at ro*****[protected]@gmail.com. Please check your mailbox once as well as your bank statement.

                                      For any other assistance please write to us at [protected]@ixigo.com.

                                      Regards,
                                      Team ixigo!
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        K
                                        KrishnaMohan Somaraju
                                        from Hyderabad, Telangana
                                        Apr 16, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Hyderabad, Telangana

                                        On 04/04/2019 I have made as many as 6(2 times Chair car, 4 times 2nd sitting) attempts to book train tickets..train
                                        12795/vijayawada to lingampally for 10.0402019.The IXIGO has failed in all the 6 attempts. The IXIGO has sent mail stating that they failed to book.
                                        I have now attached IXIGO mail to me and a screen shot of my bank account
                                        where in you can see my payments in this respect.
                                        I have sent several mails to speed up my refunds and each time I received
                                        an automatic reply mail but without no action from their end.
                                        Fearing that left to IXIGO and their automatic, reply system will yield no results
                                        I am writing this.Please look in to this arrange early refund.
                                        May 19, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Ixigo customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Apr 18, 2019
                                        Ixigo Customer Care's response
                                        Hi Krishnamohan,  

                                        Greetings from ixigo!

                                        As discussed please check your mailbox with all the refund details against the said transaction. Request you to please check your bank statement once.

                                        For any other assistance please do write to us at [protected]@ixigo.com.

                                        Regards,
                                        Team ixigo.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit