Claimed

MINT Newspaper Complaints & Reviews

1.2
Last updated Jan 16, 2022
Complaints 43
Resolved
10
Unresolved
33
Quick Links
Statistics
Share
Profile
ADVERTISEMENT

File a complaint to MINT Newspaper

Having problems with MINT Newspaper?

File a complaint and get it resolved by MINT Newspaper customer care. It’s quick effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT
MINT Newspaper
Customer Service Contacts

MINT Newspaper Website

MINT Newspaper Head Office Address

16th Floor, 18-20 Kasturba Gandhi Marg
New Delhi
New Delhi District
Delhi
India
110001

MINT Newspaper Phone Numbers

Phone
+91 11 6656 1234
27
9

MINT Newspaper reviews & complaints(43)

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest

I had taken online subscription on 22nd july 2017, but we haven't received our coupons. When we tried calling on the helpline number they are not even able to locate the track the status with order number.

My order number is [protected] and bank payment transaction no is 80487958.

Request you to please me with some update.

Thanks,
Purvaja lad
[protected]
MINT Newspaper customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Be the first one to find this review helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit

    I have subscribed for Live Mint news paper including Saturday Edition. I paid the annual payment of Rs.1398 and my subscription id is R0000008.

    Subscription commenced from Oct 16. After few months of commencement the subscription was undependable. After close follow up the subscription was partially made regular. From the second week of May Mint Agent in T Nagar, Chennai is not ready to supply the Saturday News Paper of Mint "Lounge".

    In spite of repeated reminders the subscription was not regularised.

    Kindly help me to overcome the situation.

    S Raghavan
    MINT Newspaper customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Be the first one to find this review helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit

      Under the mint winter offer 2016, mint rep has collected a cheque of rs 799.00 (Cheque no 589660 dtd 09/12/2016 drawn on pnb vasant kunj) and assured me that i will the 12 months coupons by end dec 2016. Thereafter i have written few mails to customer care and send number of reminders but did not got any reply from mint. My last reminder i also marked a copy to customer care group of ht from where i recd mail today that we will not be able to supply you the coupons. I dont understand that after collecting and encashing my cheque how someone can write like this. I have taken it very seriously and need the attention of the higher authoriyies of mint and need to see a quick action. I am also attaching the scanned copy of the receipt given by your person to me.
      Narinder kumar
      MINT Newspaper customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Be the first one to find this review helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        My registered no. Is [protected].
        My cheque no. 686731.

        Amount Debited 989

        I have not...
        Helpful
        Be the first one to find this review helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        I am not receiving my newspaper for the last 3 or 4 months. i have subscribed the newspaper last year. And i have also not received any gift or any gift voucher which was promised earlier. Firstly, last year i applied for your newspaper in May, 2015 and at that time also there is a problem, i had not received the newspaper till october, and in between some time it comes and then they stopped sending newspaper for the last 3-4 months.
        Your service to every customer is same or some special service you r giving to me.
        Name : Ankit Thakran
        Contact number : [protected]
        MINT Newspaper customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Be the first one to find this review helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit

          I have requested and shared my cheque for providing the mint annual coupon but have not received for more than 6 months now.

          1st time they didnt process my cheque, and after month of follow up updated me on this

          2nd time they have processed cheque but not sharing coupons for a long time.

          Just by dispatching it through sub standard courier and at incorrect timings, and subsequently receiving back they should contact on phone to arrange delivery. I urge strongly to call me up and arrange delivery. Name: Rahul Gandhi, Ghatkopar, Phn no. Last 4 digits 5945
          MINT Newspaper customer support has been notified about the posted complaint.
          I have annual subscription of mint newspaper. But from Friday onwards I am not receiving my newspaper. Please look into the matter and help me resolve it. Since mint has become a part of my day, I feel incomplete with out it.
          Thanks
          Helpful
          Be the first one to find this review helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            I have booked subscription for Mint for 1 year 0n 18/2/2016 by paying Rs 999.Fellow came home to collect cheque.
            I...
            Helpful
            Be the first one to find this review helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            ID. R0008670
            Ruchir Gandhi
            I was received and already gave subscription coupons to our vendor Mr. Laxman more and also told him personally but still not today he is not delivered news paper mint at my home.., so now what can I do. My money going to west which I was invested for mint...Plz. do needful as early as possible...
            Thanks...
            MINT Newspaper customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Be the first one to find this review helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              Vide serial no 1601217 I had subscribed for mint annual subscription and also for HT English version. During white washing...
              Helpful
              Be the first one to find this review helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Dear Sir I stay in Gurgaon and had purchased Mint annual subscription plan from Mint newspaper sales executive on 14th Nov 2014 vide applicaiton number - 801668. Since then I have been chasing them on emails/phones to send me my coupons or get the circulation started. They have failed to do so in last 7 months. Now they have even stopped responding to the emails. Even if in a rare occassion I get a response, it is within 2-3 days everything would be sorted. But it never happens. I need my refund and they are not ready to process that either. Amount might be small, but I feel cheated by a big media house as there has been no attempt whatsoever from their end to get in touch and sort out/discuss the issue. Thanks Rishabh
              MINT Newspaper customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Be the first one to find this review helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                Report
                Copy

                I had paid subscription for year of MINT newspaper in Jan, 2015. I was told that paper would be delivered from 16 Feb onwards, till date it has not been started, only calls from concerned department of HT. Kindly start/take action to start the same at the earliest. Contact details-vibhor jain, [protected], [protected]@yahoo.com, green park new delhi-110016
                MINT Newspaper customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Be the first one to find this review helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  Resolved
                  The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                  Report
                  Copy
                  Resolved
                  The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                  I am from Madinaguda, Hyderabad.I have subscribed for yearly subscription offer by paying 879 rupees to mint executive whose phone number is [protected]. I hardly got paper for four days that too after following up with mint executive, paper agent and delivery boy multiple times. On an average I made 20 calls for getting paper once. After one month, the paper boy informed me that he cannot deliver paper anymore as my place is very far to him. I informed the MINT agent about the same thing. He informed me that I would be refunded but nothing has happened till now. I have mailed MINT multiple times but no action was taken by them This is day light robbery by MINT.
                  Aug 14, 2020
                  Complaint marked as Resolved 
                  MINT Newspaper customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Be the first one to find this review helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    Resolved
                    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                    Report
                    Copy
                    Resolved
                    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                    I am subscriber of Mint for the last one year. Last week your marketing executive came and met me taken the renewal cheque for another one year. Two days back local paper vendor came to me asked for Rs.400/- for delivery of the paper otherwise paper will not be delivered. What is this? You marketing executive didn't inform me anything. His name is Mr. Habib. Lakshman Kumar
                    Aug 14, 2020
                    Complaint marked as Resolved 
                    MINT Newspaper customer support has been notified about the posted complaint.
                    Oct 18, 2014
                    Updated by YLK
                    fortunately, cheque not yet presented. gave stop payment.
                    Helpful
                    Be the first one to find this review helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      Resolved
                      The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                      Report
                      Copy
                      Resolved
                      The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                      Mint Newspaper — Newspaper being discontinued by vendor

                      Hello, I am a MINT subscriber for 4-5 years and recently I am facing a problem. In May 2014 we did not receive newspaper...
                      Helpful
                      Be the first one to find this review helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy
                      Resolved
                      The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                      Report
                      Copy
                      Resolved
                      The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                      One year subscription was booked on Nov 2013 by making payment by Cheque for Rs 599 by sbi CHEQUE NO. 135071. INSPTE OF REPEATED COMPLAINTS DELIVERY OF MINT HAS NOT STARTED SO FAR. I HAVE REGISTERED COMPLAINTS ON 26TH FEB AND 19TH MARCH 2013.
                      Aug 14, 2020
                      Complaint marked as Resolved 
                      MINT Newspaper customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Be the first one to find this review helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        Resolved
                        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                        Report
                        Copy
                        Resolved
                        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                        I have subcribed a Mint Paper 6 months back and till the time the paper is not started. Subsription Sr.No.10022172. Iam continously following up with MINT team but they are not giving any response.

                        The payment is made through Cheque
                        Subscriotion Details are:-
                        1. One Year Paper
                        2. Tupper Ware Tfifin Box is promised

                        but both the things are not done.

                        Request you take this matter high officiails.

                        Mutltiple times called Mint Helpdesk that is[protected] and follow up with Mint email ids i.e [protected]@livemint.com, and many other MInt Email IDs but no one turn to response
                        Aug 14, 2020
                        Complaint marked as Resolved 
                        customer support has been notified about the posted complaint.

                        newspaper — subscription

                        my subscription period for toi newspaper is over i want to continue and extend the subscription by one more year but i am not able to make u call as your phone lines are busy and neither the agent is turning up. my phn no. [protected]

                        newspaper — Payment made but subscription not yet started

                        Dear Sir / Madam,

                        I had applied for the subscription of Hindustan Times yearly subscription by making the payment.
                        The payment was made through a cheque. Which got cleared from my bank (Jankalyan Sahakari Bank Ltd - Malad Br.) Dt: 15/11/2010.

                        But yet the newspaper has not yet started.

                        I had forwarded the request to Hindustan Times through mail.
                        but till date no reply has been received from my end.

                        Requesting you kindly look into the matter and do the needful thing.

                        You can get in touch with me on my cell - [protected].

                        Regards
                        Vikrant M.
                        I had subscribed to One Year Mint-Chennai edition in Aug 2013 and received paper till 15 October 2013 and I have not received paper afterwards.Serial No : 351456

                        For past 2 months, I had filed complaint with Customer Care 60004242 ...Complaint No 19

                        Intially, Newspaper vendor told me Mint had stopped supplying to them.

                        I talked with no of officials from Mint-but no use, all of them assure me that I will get paper from tomorrow.

                        Requesting you kindly look into the matter and do the needful thing.

                        Regards,
                        Hari Prashad
                        [protected]@gmail.com
                        ADVERTISEMENT
                        Helpful
                        Be the first one to find this review helpful
                        Found this helpful?
                        3 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          Resolved
                          The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                          Report
                          Copy
                          Resolved
                          The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                          Mint Newspaper — Prize Voucher not received

                          Sir,

                          MINT Newspaper (Hindustan Times Group) runs MINT Quiz appearing every Saturday. HIDESIGN is the sponsor...
                          Helpful
                          Be the first one to find this review helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy
                          Prize Voucher not received

                          Sir,

                          MINT Newspaper (Hindustan Times Group) runs MINT Quiz appearing...
                          Helpful
                          Be the first one to find this review helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy
                          Resolved
                          The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                          Report
                          Copy
                          Resolved
                          The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                          Dear sir,
                          We have been subscribed for your MINT news paper wide Form no. 472069 Dtd.13 / 05 / 2011,by chq no. 014276 for Rs. 298/00 of Bank Of India & committed to start supplying within 15 days by your sales executive MR. A. AHMED, ([protected]) but till date & time we don’t receive the same paper, today we called your SE Mr. A.AHMED & asked him to start supplying immediatlly, but he told us clearly that you have to contact your vendor for the same, while he had promised us to start it within 15 days, & you don’t need to worry about it, hence we request to do needful in the matter or send us the refund.
                          Expecting your early reply.

                          From.
                          SUNIL MEHTA.
                          Branch Head,
                          BALANCE EQUITY BROKING (INDIA) PVT. LTD.
                          F / Grd. Flr, PRABHU NIWAS, 51st TPS ROAD, Opp. VIR SAVARKAR UDHYAN SOUTH GATE,
                          BORIVALI (WEST), MUMBAI – 400 092.MAHARASHTRA
                          Aug 13, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          Helpful
                          Be the first one to find this review helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            we have taken two year subcrission of mint news paper we got coupan monthle of old months such has oct 2009-nov 2009-des 2009br...
                            Helpful
                            Be the first one to find this review helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy