Claimed

mPokket Complaints & Reviews

4.9
Updated: Sep 25, 2026
Complaints 1290
Resolved
1258
Unresolved
32
Contacts

File a complaint to mPokket

Having problems with mPokket?

File a complaint and get it resolved by mPokket customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

mPokket reviews & complaints page 28

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
Sd@234
from Jaipur, Rajasthan
Jul 3, 2023
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Kolkata

I have paid all my due loan amount kindly provide me NOC and loan disclosure certificate on urgent behalf
Sep 25, 2023
Complaint marked as Resolved 
Resolved
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
11 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    H
    Harsh996
    from Pune, Maharashtra
    Jul 3, 2023
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Kolkata

    This is the second time I am complaining because of repeated harassment by mPokket...I had taken a loan of 8500 from mPokket and because of issue from their side the amount is now 13200

    Everyday the call and repeatedly ask to pay the wrong amount and say it's your money you are losing and threaten.
    I have called their helpline and submitted email to their support but they are straight away ignoring and I can't tell anyone about this

    I have lost all hope of resolution of complaint and get repeated threatening calls from them.

    I am depressed and if anything happens mPokket is responsible.
    Jul 4, 2023
    Complaint marked as Resolved 
    Our motto is to understand & assist our valued users & we never condone any inappropriate activity which might lead to such thoughts. We apologise in case you had any issues & we request you to DM your registered number & we would get in touch to help you
    no resolution provided I had to pay the whole because of their pressure...
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Helpful
    Found this helpful?
    4 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      N
      Naveen Kumar Dasamandam
      Jul 3, 2023
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Hi I took loan from mpokket in carona, due to my financial and family issues I'm unable to pay at that time. Recently I contacted mpokket regarding loan repayment but they didn't decrease penalty for me it is difficult to pay penalty.
      Jul 4, 2023
      Complaint marked as Resolved 
      Yesterday it self I received call and I paid my due they reduced my penalty. Thankyou consumer complaints team
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        V
        Vishwa2anand12
        Jul 1, 2023
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        I have taken the loan of 20k from Mpokket. I paid 8K in return. And need to pay 12K balance. But now, they are asking me to pay 36K amount all together and they are calling and harassing so much. I'm ready to pay 15K max. Even though I dont have a job in hand and struggling to survive. I have sent an email for the late payment wave off but no reply from 3 months. If they give an wave off I will arrange and close the loan. Please help
        Aug 7, 2023
        Complaint marked as Resolved 
        They called me and provided waveoff. But hope till the time of repayment i.e, 31st Aug nobody will call me again from Mpokket
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
        Helpful
        Found this helpful?
        8 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          RK Ghosh
          Jun 30, 2023
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Many calls are coming from your company. It really frustrating for me. I want no calls from you.
          Jul 18, 2023
          Complaint marked as Resolved 
          Good support
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
          Helpful
          Found this helpful?
          8 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            H
            Harsh996
            from Pune, Maharashtra
            Jun 30, 2023
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I asked for a commulative amount but the representatives didn't provide one and the amounr keeps adding up and now at 12996 which should be around 8500
            I have agreed to pay the whole amount but they keep harassing for more after politely explaining the whole situation.
            I don't have that kind of money which they are trying to extort.
            Jul 4, 2023
            Complaint marked as Resolved 
            We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Harsh996's [Complaint's author] reply, Jul 4, 2023
            I have sent my no. in your DM, furthermore the calls are still coming and the representative is disconnecting the call midway the conversation, the latest one was +91 9836329385...I have also sent the mail stating my issue to mpokket support but there was no resolution...
            And today I get a legal notice from mPokket for the repayment and the amount keeps increasing of penalty...this is in no way ethical
            your crooks contacted me on whatsapp total crooks I have paid in whole and never want to be associated with mPokket ever.
            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
            Helpful
            Found this helpful?
            4 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              V
              Vishwa2anand12
              Jun 30, 2023
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              I have availed the loan of Rs.16K from Mpokket. Due to the Job layoff I couldn't able to clear the loan. I asked M pokket agents and sent email 3 months before to settle the loan. I'm ready to pay the loan amount of 16K which I have taken. But now they are asking me to pay 35K. I still did not get the Job and struggling to survive on daily basis. But with this harassment I cant survive also. Please help me
              Jul 1, 2023
              Complaint marked as Resolved 
              I have sent an email for the late payment wave off but no reply from 3 months. If they give an wave off I will arrange and close the loan. Please help
              We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
              Helpful
              Found this helpful?
              2 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                D
                Divyanshu2702
                Jun 30, 2023
                Feb 12, 2024
                This thread was updated on Feb 12, 2024
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Several times I called customer care number and long time no response or unable to reach human representative. And they gave whats app number which is unresponsive.

                Due to covid impacted and I was jobless and encountered bad days in life which I am still unable to overcome.

                I requested in mail multiple times to waive off late charges and they did not understand condition. They want late charge also and Impact our credit score also. Small amount only but condition is very critical. None are there to understand.

                I am ready to pay actual amount that too borrowing from others because of their torture. They are harrassing my mother who is senior citizen when we are struggling to eat as well.

                Please solve my problem i am mentally frustrated
                Mar 14, 2024
                Complaint marked as Resolved 
                Verified Support
                Feb 12, 2024
                mPokket Customer Care's response
                Hi Divyanshu,

                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

                Regards,
                Team mPokket.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                Helpful
                Found this helpful?
                9 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  subhaday mondal
                  Jun 30, 2023
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  I had paid my loan on 29.06.2023 but it is still showing as overdue in my app please look into this.
                  Jul 3, 2023
                  Complaint marked as Resolved 
                  thanks the money has been settled in my app.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  4 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    M
                    Mohan Kumar Mandal
                    Jun 30, 2023
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Kolkata Westbengal

                    Loan request showing successfully disbursement but not received
                    Jun 30, 2023
                    Complaint marked as Resolved 
                    Thanks mPokket, balance is received
                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      K
                      Kiran Santra
                      Jun 29, 2023
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      I have requested for the noc for my paid loan but there is no response from mpokket side, please request you to share noc as soon as possible.
                      Jul 14, 2023
                      Complaint marked as Resolved 
                      Na
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      8 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        K
                        Kiran Santra
                        Jun 29, 2023
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        I have made my payment of my all loan but I have requested for noc but not receiving it, please give me NOC as soon as possible.
                        Jul 14, 2023
                        Complaint marked as Resolved 
                        Na
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Hi Kiran,

                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        8 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          C
                          Chandan1999999
                          from Kolkata, West Bengal
                          Jun 29, 2023
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Need NDC I have paid all loans
                          Jun 30, 2023
                          Complaint marked as Resolved 
                          issue resolved
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Hi Chandan,

                          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          2 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            R
                            RiyaMullick
                            Jun 29, 2023
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            I requested for a loan of Rs.1000/- yesterday however the amount has not yet credited to my account, kindly look into the same .
                            Jun 30, 2023
                            Complaint marked as Resolved 
                            Issue has been resolved. They contacted me & gave resolution. happy to get the solution, Thanks team mPokket
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Hi Riya,

                            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            3 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              RiyaMullick
                              Jun 29, 2023
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              I have requested for a loan yesterday but the amount has not yet credited to my account.please credit the amount as early as possible, I need the money, at the earliest.
                              Jun 30, 2023
                              Complaint marked as Resolved 
                              Issue has been resolved
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Hi Riya,

                              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              3 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                souvik@1992
                                from Kolkata, West Bengal
                                Jun 28, 2023
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I am unable to change device.
                                Jun 30, 2023
                                Complaint marked as Resolved 
                                My issue is resolved.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                My issue is resolved.
                                Hi Souvik,

                                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                4 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  P
                                  Jun 27, 2023
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I have requested for a loan however I didn't receive it but in the app it's showing that disbursed.
                                  Jun 29, 2023
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  They called and resolved my issue.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Hi Payel,

                                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                  Helpful
                                  1 other people found this review helpful
                                  1 found this helpful
                                  3 Comments
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    P
                                    Jun 27, 2023
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    I have requested for a loan however I didn't get the money.
                                    Jun 29, 2023
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    They called and resolved my issue.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Hi Payel,

                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    3 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      Rawnii
                                      from Kolkata, West Bengal
                                      Jun 27, 2023
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Kolkata

                                      I am looking for the tax invoice for the paid loans.
                                      Jun 29, 2023
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Got it
                                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                      Hi Roni,

                                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      2 Comments
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        R
                                        RoniSenGupta
                                        from Kolkata, West Bengal
                                        Jun 27, 2023
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        I had requested for 2 loans on last couple of days but it is still not get credited in bank account.

                                        Urgently need help on this.
                                        Jun 30, 2023
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Hi Roni,

                                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        4 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit