Claimed

mPokket Complaints & Reviews

4.9
Updated: Sep 25, 2026
Complaints 1290
Resolved
1258
Unresolved
32
Contacts

File a complaint to mPokket

Having problems with mPokket?

File a complaint and get it resolved by mPokket customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

mPokket reviews & complaints page 30

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
B
basavarajul
Jun 8, 2023
Feb 12, 2024
This thread was updated on Feb 12, 2024
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Peeny 2nd stage

Sir mpocket is unbalck sir
Mar 14, 2024
Complaint marked as Resolved 
Verified Support
Feb 12, 2024
mPokket Customer Care's response
Hi Basavaraju,

Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

Regards,
Team mPokket.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
Hi Basabaraj,

Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
Helpful
Found this helpful?
10 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    M
    M pokket
    Jun 7, 2023
    Feb 12, 2024
    This thread was updated on Feb 12, 2024
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Vemulawada

    Money is not debited in my account
    Mar 14, 2024
    Complaint marked as Resolved 
    Verified Support
    Feb 12, 2024
    mPokket Customer Care's response
    Hi,

    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

    Regards,
    Team mPokket.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
    Hi Sir,

    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Helpful
    Found this helpful?
    10 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      M
      manikanta associates
      Jun 7, 2023
      Feb 12, 2024
      This thread was updated on Feb 12, 2024
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Dear sir
      this is u gopi from andhra pradesh and i have not availed any loan from you but in the morning my account has been debitted by 4 paymrents made to you from my debit card and can i know the from whome the payments has been made to you
      Mar 14, 2024
      Complaint marked as Resolved 
      Verified Support
      Feb 12, 2024
      mPokket Customer Care's response
      Hi Manikanta,

      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

      Regards,
      Team mPokket.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
      Hi Manikanta,

      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Helpful
      Found this helpful?
      9 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        H
        HarishankarIshan
        Jun 5, 2023
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        I have took loan in the name of Harishankar. But I paid the amount and emailed to mpokket to close the loan and to send noc. But till now they didn’t respond to me or revert. It have been almost 1 month over since I emailed. Very worst customer service.
        Aug 1, 2023
        Complaint marked as Resolved 
        Got noc and updated in cibil report
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Sumanta mPokket's reply, Jun 24, 2023
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Hi Hari,

        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
        Helpful
        1 other people found this review helpful
        1 found this helpful
        8 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          M
          mrx1235
          from BOLPUR, West Bengal
          Jun 1, 2023
          Feb 12, 2024
          This thread was updated on Feb 12, 2024
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          I took 4000 loan after 69 day they are charging 7000
          Mar 14, 2024
          Complaint marked as Resolved 
          Verified Support
          Feb 12, 2024
          mPokket Customer Care's response
          Hi,

          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

          Regards,
          Team mPokket.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
          Hi Sir,

          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
          Helpful
          Found this helpful?
          10 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            M
            Malavmehta1120
            from Ahmedabad, Gujarat
            Jun 1, 2023
            Feb 12, 2024
            This thread was updated on Feb 12, 2024
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I have borrowed 6000 from the mpokket and the amount was overdue due to some reason but now If I have to pay then the Amount is double the amount which I have borrowed and is 13600/-
            Mar 14, 2024
            Complaint marked as Resolved 
            Verified Support
            Feb 12, 2024
            mPokket Customer Care's response
            Hi Malav,

            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

            Regards,
            Team mPokket.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Aniket Singh25's reply, Jun 20, 2023
            Help me I have same situation, I have taken loan of 11500 and now they are asking 25000.
            My mobile number 7007789124
            We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
            Hi Sir,

            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
            Helpful
            Found this helpful?
            10 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              D
              Dinesh Diwaker
              May 23, 2023
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              My number is [protected], kindly get in touch with me.
              Aug 15, 2023
              Complaint marked as Resolved 
              Resolved
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Dinesh Diwaker's [Complaint's author] reply, Aug 15, 2023
              It's resolved now.
              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
              Hi Dinesh,

              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
              Helpful
              1 other people found this review helpful
              1 found this helpful
              9 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                anki000
                from Ghaziabad, Uttar Pradesh
                May 21, 2023
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Kolkata

                My three loans are showing active whereas only two loan have come in my account one loan not credit in my account, please clarify the issue and resolve this matters ASAP
                I actually requested for loan on mpokket but I haven't received the money yet in my account. I regularly get loan on it but this is the first time I am facing such issue and im really feeling bad. I have drop the mail many time but no response any yet kindly look in the request.
                Thanks
                Ankit singh
                [protected]
                Mailid- ankit.[protected]@gmail.com
                Jun 26, 2023
                Complaint marked as Resolved 
                Issue resolved
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                We need to check your account details to assist you appropriately. Hence, please DM us your registered number so that we can check & get back to you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved
                Hi Ani,

                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                Helpful
                Found this helpful?
                6 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Sumanth jaladanki
                  May 17, 2023
                  Feb 12, 2024
                  This thread was updated on Feb 12, 2024
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  I have mailed support team for assistance in repayment..but no one called me back
                  Mar 14, 2024
                  Complaint marked as Resolved 
                  Verified Support
                  Feb 12, 2024
                  mPokket Customer Care's response
                  Hi Sumanth,

                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

                  Regards,
                  Team mPokket.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  12 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    D
                    DishantKumar2002
                    from Balasore, Odisha
                    May 17, 2023
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    I have just installed the app. And they started calling me and alternate no. Home no. ..

                    Please stop this I haven't taken any loan so why so much calls
                    Aug 1, 2023
                    Complaint marked as Resolved 
                    Issue resolved
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Hi Dishant,

                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    9 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      L
                      Lazix
                      May 13, 2023
                      Feb 12, 2024
                      This thread was updated on Feb 12, 2024
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Condo

                      Thuii they are harassing like trash call all the time i am financially crisis this time so i am unable to pay at time and their employes call 24/7 its should be ban useless giving student loan fcuk they r giving depression
                      Mar 14, 2024
                      Complaint marked as Resolved 
                      Verified Support
                      Feb 08, 2024
                      mPokket Customer Care's response
                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                      Verified Support
                      Feb 12, 2024
                      mPokket Customer Care's response
                      Hi Yawan,

                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

                      Regards,
                      Team mPokket.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      11 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        K
                        Kap_10
                        May 13, 2023
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        In may 12, 2023 i paid an emi of 2157 in mpokket app. The payment was deducted but in mpokket app its showing unsuccessful. Today is the due/Last date afterwards they will charge me fine. I paid through google pay app. Please solve this issue as soon as possible because i am a student and i dont want to pay unnecessary fee for fault which i have not done. I have attached pictures of my passbook and screenshot of payment below for reference.
                        Jul 20, 2023
                        Complaint marked as Resolved 
                        Resolved issue
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                        Hi Sir,

                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        8 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          H
                          Harsh2400
                          from Chandigarh, Punjab
                          May 12, 2023
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Sir/mam, maine mpokket se 8000 ka loan le rkha h vo kisi problem ki wjh se bhr ni paya kyuki m ek farmer ka beta hu aur hamare sarre crops khrab hogi last year is karn m loan repay ni krr paaya jbb us k bad jb main payment krne gya to late fee above 11000 thi to maine late fee waiver k liye request kiya but koi response mhi h ab jake late fees k sath 16800 kr diya gya loan amount and they are forcing me to pay please help me in waiver for late fee then i will pay rest of the amount..reg no. [protected]
                          Aug 3, 2023
                          Complaint marked as Resolved 
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Vishwa2anand12's reply, Jul 1, 2023
                          Please email me on [email protected]
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Hi Harsh,

                          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                          Helpful
                          1 other people found this review helpful
                          1 found this helpful
                          8 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            H
                            Harsh2400
                            from Chandigarh, Punjab
                            May 12, 2023
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Sir/mam, maine mpokket se 8000 ka loan le rkha h jiski payment due h kyoki mam m ek farmer ka beta hu or hmare saare crops khrab hogyi thi issleye mam payment late hogye thi main payment krne gya to late fee above 12000 thi to maine late fee waiver k liye request kiya but koi response mhi h ab jake late fees k sath 16800 kr diya gya loan amount and they are forcing me to pay please help me in waiver for late fee then i will pay rest of the amount..reg no. [protected]
                            Aug 3, 2023
                            Complaint marked as Resolved 
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Hi Harsh,

                            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                            Helpful
                            1 other people found this review helpful
                            1 found this helpful
                            9 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              H
                              Himalaya Dandu
                              May 11, 2023
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              I want delete my Mpokket account permanently .My reason for deleting my account is now I have no need to use loan apps and credit cards I need to go for my further studies so I am clearing all my dues and focused on my career so please delete my account as fast as possible and update my CIBIL. Please provide No due certificate(NOC) and close all my credit lines and update the CIBIL report, this will be helpful if you provide the NOC and close my credit lines. Can you provide NOC as early as possible, as it is useful for me.
                              Registered no:[protected]
                              Mail: himalayamahi[protected]@gmail.com
                              Jul 15, 2023
                              Complaint marked as Resolved 
                              Resolved
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Hi Himalaya,

                              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              9 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                J
                                Jadi Rajitha
                                from Adilabad, Andhra Pradesh
                                May 8, 2023
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Adilabad

                                My mpokket account is blocked please unblock my account
                                Register mobile number [protected]
                                User name Jadi Rajitha Rajitha
                                Aug 1, 2023
                                Complaint marked as Resolved 
                                Please unblock my mpkket account...
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Hi Rajitha,

                                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                Helpful
                                1 other people found this review helpful
                                1 found this helpful
                                8 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Av rao
                                  from Kamareddy, Andhra Pradesh
                                  May 7, 2023
                                  Feb 12, 2024
                                  This thread was updated on Feb 12, 2024
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Kamareddy

                                  I cleared my mpoket loan Repayment.so please send me my closeing letter NOC FORM immediately
                                  Mar 14, 2024
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Verified Support
                                  Feb 12, 2024
                                  mPokket Customer Care's response
                                  Hi Avrao,

                                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

                                  Regards,
                                  Team mPokket.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  10 Comments
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    Srbhi
                                    May 6, 2023
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    I have taken loan from mpokket of 2200 loans they deduct the intrest before credtiting the amount so i received 2000 loans so now due to some issues i wasnt able to pay the loan on time which kept on increasing day by day i am jobless and hopeless i emailed them and called them explained my issue that i am not even able to pay the whole sum amount how will i pay the double amount after charging penalty my total amount is now more than 24000 which is unbelievable and impossible for me to pay this much amount if they want their money i can pay back with a nominal penalty charge but how come they charge double the principle amount for a loan which is due from 5 months. on call these guys become like a gangsters and abuse me harassing me from everywhere. and said kidnapping our family member and children who give the right to say like this.
                                    It is more than the principle amount which is completely unaccetable and unbearable.
                                    I also want to pay but this is not done how will i pay more than double amount of the loan i received i want to settle these loans but it should be favourable for me as well otherwise no sense in carrying forward the amount day by day as the keep increasing the fine day by day. They also circular image of mine with address to all contact to harassing me and my family... IT is not good
                                    Oct 23, 2023
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Verified Support
                                    Sep 01, 2023
                                    mPokket Customer Care's response
                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                                    Verified Support
                                    Sep 01, 2023
                                    mPokket Customer Care's response
                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                                    Verified Support
                                    Sep 13, 2023
                                    mPokket Customer Care's response
                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                                    Verified Support
                                    Sep 22, 2023
                                    mPokket Customer Care's response
                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    8 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      Srbhi
                                      May 6, 2023
                                      Feb 12, 2024
                                      This thread was updated on Feb 12, 2024
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Mpokket app loan recovery agent circular all image and number to all to all contact with image which very ridiculous thing and also harassing with harass words to kill family member for loan amount which was2000 .. Now it come to 24000 in two to three month as a penalty daily basis. This is not good thing.. They also make calls to harassing us blackmail to harassing family member. We make call to want some time to repay the loan amount they misbehave with us.. Circular the image with address this is very wrong. Use bullying language this this good thing..
                                      Mar 14, 2024
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Verified Support
                                      Feb 12, 2024
                                      mPokket Customer Care's response
                                      Hi Srbhi,

                                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

                                      Regards,
                                      Team mPokket.
                                      Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                                      Hi Srbhi,

                                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

                                      Regards,
                                      Team mPokket.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      11 Comments
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        J
                                        Jerlinanisha
                                        from Bengaluru, Karnataka
                                        May 4, 2023
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        I have not gotten my NOC even after paying my due. please help out with it as its effecting my cibil score
                                        Aug 11, 2023
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Was giving proper guildlines and the NOC was submitted
                                        Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                        Hi Jerlina,

                                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        8 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit