Claimed

mPokket Complaints & Reviews

4.9
Updated: Sep 25, 2026
Complaints 1290
Resolved
1258
Unresolved
32
Contacts

File a complaint to mPokket

Having problems with mPokket?

File a complaint and get it resolved by mPokket customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

mPokket reviews & complaints page 38

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
R
Ravi Saab ji
from Fazilka, Punjab
Nov 29, 2022
Feb 8, 2024
This thread was updated on Feb 8, 2024
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Fazlika Houz khas

My mpocket account unlock plz sir thank you
Mar 10, 2024
Complaint marked as Resolved 
Verified Support
Feb 08, 2024
mPokket Customer Care's response
Hi Ravi,

Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Hi Ravi,

Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
8 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    P
    Prashik Sadanshiv
    Nov 26, 2022
    Feb 8, 2024
    This thread was updated on Feb 8, 2024
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    I paid my due loan of 1037 and the money deducted from my account.But you aren't update it. As a proof I have transaction Id and screenshot. Accept it from your side or refund it. Then after I can repay it.plz look into the matter before calling me. As this issue is not new for you.
    Mar 10, 2024
    Complaint marked as Resolved 
    Verified Support
    Feb 08, 2024
    mPokket Customer Care's response
    Hi Prashik,

    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
    Hi Prashik,

    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Helpful
    Found this helpful?
    7 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      Anurag Subba
      from Pedong, West Bengal
      Nov 24, 2022
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      App Name : mpokket
      Transaction of Rs 2146 done on Phonepe on 22/11/22 @ 2:15 pm. It shows successful payment there but Repayment failed at mpokket app. Money debited from bank account but still not refunded back.

      Loan ID : MKCF06633BID48930988
      Jul 20, 2023
      Complaint marked as Resolved 
      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Hi Anurag,

      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Helpful
      Found this helpful?
      4 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Subash2915
        from Chennai, Tamil Nadu
        Nov 22, 2022
        Feb 8, 2024
        This thread was updated on Feb 8, 2024
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Chennai
        Website: mPokket app

        I have cleared all my pending loans in mPokket in the past year 2021 2nd of October, but still I haven't received NOC
        So kindly provide me the NOC's for all the loans I have cleared in mPokket, since I couldn't contact them I kindly request you to take some action
        Mar 10, 2024
        Complaint marked as Resolved 
        Verified Support
        Feb 08, 2024
        mPokket Customer Care's response
        Verified Support
        Hi Subash,

        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Hi Subash,

        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Helpful
        Found this helpful?
        6 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          Satyam10
          Nov 22, 2022
          Feb 8, 2024
          This thread was updated on Feb 8, 2024
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          I am satyam mishra my loan id is Overdue mPokket loan ID MKCC47629AID[protected]
          160 day
          My total 8 loan was over due but I have paid 3 loan within 45 days After that I have asked to pay for the next month but the agent is harassing me daily. I am filing a complaint in RBI against you
          Mar 10, 2024
          Complaint marked as Resolved 
          Verified Support
          Feb 08, 2024
          mPokket Customer Care's response
          Hi Satyam,

          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
          Hi Satyam,

          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
          Helpful
          Found this helpful?
          5 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            B
            Bondamunikumar
            from Puttur, Andhra Pradesh
            Nov 21, 2022
            Feb 8, 2024
            This thread was updated on Feb 8, 2024
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Eswarapuram village puttur mandal Chittoor, Eswarapuram village

            Mpoket amount paid but not update customer care who will not responding customer agent
            Mar 10, 2024
            Complaint marked as Resolved 
            Verified Support
            Feb 08, 2024
            mPokket Customer Care's response
            Hi Bondamunikumar,

            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Hi Bondamunikumar,

            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Helpful
            Found this helpful?
            4 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              abhijit debbarma
              Nov 21, 2022
              Feb 8, 2024
              This thread was updated on Feb 8, 2024
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Durga chwodury para, Kali mondir, Kali mondir

              My bank account not remove
              Mar 10, 2024
              Complaint marked as Resolved 
              Verified Support
              Feb 08, 2024
              mPokket Customer Care's response
              Hi Abhijit,

              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Hi Abhijit,

              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Helpful
              1 other people found this review helpful
              1 found this helpful
              6 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Suhaibsiddiq
                from Guntur, Andhra Pradesh
                Nov 17, 2022
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Hello Mpokket

                Iam your previous customer who paid your dues and closed account my registered mail I'd is [protected]@gmail.com and my registered number is [protected]
                Even though I paid my dues my cibil shows this accounts are over due
                1 : CRD58361ADID23798015
                2 : CR596A61B8ID23796918
                3 : CREBA16136ID23797875

                The accounts I mentioned above are showing

                kindly resolve my issue as it effects my credit score and respond to number given below

                Kindly respond to [protected]

                Thank you.
                Jul 24, 2023
                Complaint marked as Resolved 
                It's resolved..+919147186107 I got a call from this number today after almost an year now it's resolved.. Please avoid mpokket
                We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                Hi Subailsiddiq,

                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                Helpful
                Found this helpful?
                5 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  V
                  vinoth3991
                  Nov 17, 2022
                  Feb 8, 2024
                  This thread was updated on Feb 8, 2024
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  My account is [protected]@gmail.com [protected] and I requested loan of rs 1000 Reference Loan ID[protected], it shows disbursed in application, but it's more than 48hrs but still the loan amount not credited to my bank account..
                  Mar 10, 2024
                  Complaint marked as Resolved 
                  Verified Support
                  Feb 08, 2024
                  mPokket Customer Care's response
                  Hi Vinoth,

                  We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                  Hi Vinoth,

                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  7 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    L
                    Lalven10
                    from Lamka, Manipur
                    Nov 15, 2022
                    Feb 8, 2024
                    This thread was updated on Feb 8, 2024
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Singngat

                    I have been using mpokett and takes a loan of 2000, when i repay my loan, in mpokket apps it say payment failed but in my bank account it is debited please refund my money..I have all details like screenshot bank statement etc
                    Mar 10, 2024
                    Complaint marked as Resolved 
                    Verified Support
                    Feb 08, 2024
                    mPokket Customer Care's response
                    Hi Laiven10,

                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Hi Laiven10,

                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    6 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      V
                      Vinay Bramhkar
                      Nov 12, 2022
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Website: mpokket.in

                      I have paid the deu amount of 2144 on 11 Nov 2022 by debit card and the money deducted from my bank account but still the loan hasn't been closed yet and if the repayment is failed I also didn't get the refund.please help me with this as soon as possible.thank you.

                      Transaction Details: by debit card OTHPG[protected]mPokket Kolkata
                      Aug 10, 2023
                      Complaint marked as Resolved 
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                      Vinay Bramhkar 's [Complaint's author] reply, Jul 25, 2023
                      My Mobile number is 9766026627
                      I money was deducted from my bank account while I done the repayment of the loan it's been months and I didn't get my money back in my bank account so that at that time I have to do twice repayment of the loan.
                      Sumanta mPokket's reply, Jul 27, 2023
                      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                      Hi Vinay,

                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      6 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        M
                        Mohit 1224
                        Nov 12, 2022
                        Feb 8, 2024
                        This thread was updated on Feb 8, 2024
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        My loan is due on 12th November and i paid it on 10th November but still showing pending and due today i call many times but they didn't respond also i sentt mail to them but no response please do something to help this out
                        Mar 10, 2024
                        Complaint marked as Resolved 
                        Verified Support
                        Feb 08, 2024
                        mPokket Customer Care's response
                        Hi Mohit 1224,

                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Hi Mohit 1224,

                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        6 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          V
                          Vinay Bramhkar
                          Nov 12, 2022
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          I have paid the deu amount through debit card of 2144 and the money got deducted from the bank account but it is showing in mpokket app the repayment is failed.
                          Aug 10, 2023
                          Complaint marked as Resolved 
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                          Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          6 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            Y
                            Yashodhan Chavan
                            Nov 11, 2022
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: PS Srijan Corporate Park, Tower 1, 12th Floor, Unit No. - 1204, 2, EP & GP, Sector V, Bidhannagar, Kolkata, West Bengal 700091

                            I have repayed the principal amount and yet the account has not been closed by mpokket.There 2 account ID's as below mentioned:
                            MKF338631EID44470901
                            MKE44662F41D40693302
                            Jun 29, 2023
                            Complaint marked as Resolved 
                            The company executive called and acknowledged my problem and resolved it as per the policy regarding the accounts.
                            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                            Hi Yashodhan,

                            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            2 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              Y
                              Yoheswaran
                              from Nagapattinam, Tamil Nadu
                              Nov 9, 2022
                              Feb 8, 2024
                              This thread was updated on Feb 8, 2024
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Kolkata

                              Lot of pressure and torcher in mpokket. I will write a letter and suicide. Please take action on mpokket.
                              Mar 10, 2024
                              Complaint marked as Resolved 
                              Verified Support
                              Feb 08, 2024
                              mPokket Customer Care's response
                              Hi Yoheswaran,

                              Our motto is to understand & assist our valued users & we never condone any inappropriate activity which might lead to such thoughts. We apologise in case you had any issues & we request you to DM your registered number & we would get in touch to help you.
                              Our motto is to understand & assist our valued users & we never condone any inappropriate activity which might lead to such thoughts. We apologise in case you had any issues & we request you to DM your registered number & we would get in touch to help you.
                              Our motto is to understand & assist our valued users & we never condone any inappropriate activity which might lead to such thoughts. We apologise in case you had any issues & we request you to DM your registered number & we would get in touch to help you.
                              Our motto is to understand & assist our valued users & we never condone any inappropriate activity which might lead to such thoughts. We apologise in case you had any issues & we request you to DM your registered number & we would get in touch to help you.
                              Our motto is to understand & assist our valued users & we never condone any inappropriate activity which might lead to such thoughts. We apologise in case you had any issues & we request you to DM your registered number & we would get in touch to help you.
                              Our motto is to understand & assist our valued users & we never condone any inappropriate activity which might lead to such thoughts. We apologise in case you had any issues & we request you to DM your registered number & we would get in touch to help you.
                              Our motto is to understand & assist our valued users & we never condone any inappropriate activity which might lead to such thoughts. We apologise in case you had any issues & we request you to DM your registered number & we would get in touch to help you.
                              Hi Yoheswaran,

                              We request you to DM your registered number & we would get in touch to help you.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              7 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                D
                                Darshan Gowda R
                                Nov 8, 2022
                                Feb 8, 2024
                                This thread was updated on Feb 8, 2024
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Hello, Im darshan, I had taken a loan from mpokket. I have repaid all my loans but still my loan status are showing Active loan. Kindly share update my status from active status to Cleared and Share me a Loan Clearance Certificate On Priority.

                                Thanks & Regards
                                Mar 10, 2024
                                Complaint marked as Resolved 
                                Verified Support
                                Feb 08, 2024
                                mPokket Customer Care's response
                                Hi Darshan,

                                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                                Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                                Hi Darshan,

                                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                6 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I just installed the app and then uninstalled it, but these people were torturing and insisting to take loans, what's this behaviour?
                                  Jul 27, 2023
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                  We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                  Company person called and resolved the issue, Thank you.
                                  Hi Sir,

                                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                  Helpful
                                  1 other people found this review helpful
                                  1 found this helpful
                                  7 Comments
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    K
                                    kamal_kumar6446
                                    from Delhi, Delhi
                                    Nov 7, 2022
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Dear Mpokket,
                                    I want to tell you that I am associated with your company for a long time, I have paid every loan on time and ahead of time but I am not very happy with your services because few days back I mailed you about my problem But till now no reply has come from your side.

                                    I want to remind you again that you guys have not updated my September month loan payment in CIBIL due to which I am facing a lot of problems and not getting a loan anywhere.
                                    Dec 2, 2022
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Hi Kamal,

                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                    Helpful
                                    2 other people found this review helpful
                                    2 found this helpful
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      K
                                      kamal_kumar6446
                                      from Delhi, Delhi
                                      Nov 7, 2022
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      You are informed about all my loan payments, currently none are outstanding but in the month of September all loan accounts are actively showing in my credit report So for this reason I am finding it difficulty to apply any loan and my cibil score getting down day by day.

                                      already requested to provide NOC but not positive response for company side.

                                      Regards
                                      Kamal kumar
                                      Nov 7, 2022
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      please arrange call for your customer support
                                      Hi Kamal,

                                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        arava Mahendra
                                        from Nellore, Andhra Pradesh
                                        Nov 7, 2022
                                        Feb 8, 2024
                                        This thread was updated on Feb 8, 2024
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Please Delete account and Provide NOC

                                        Dear support team,
                                        I am arava mahendra I have cleared all my dues and I want to delete my mpockett account if you could help in this and delete my account it will be very helpful my registered email is [protected]@gmail.com and Mobile Number:[protected]. Take this action very seriously and delete my account forever as fast as possible and reply or give any response at least after deleting.My reason for deleting my account is now I have no need to use loan apps and credit cards I need to go for my further studies so I am clearing all my dues and focused on my career so please delete my account as fast as possible and update my CIBIL. Please provide No due certificate(NOC) and close all my credit lines and update the CIBIL report, this will be helpful if you provide the NOC and close my credit lines.

                                        Regards
                                        Arava mahendara
                                        Mar 10, 2024
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Verified Support
                                        Feb 08, 2024
                                        mPokket Customer Care's response
                                        Hi Arava Mahendra,

                                        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Hi Arava Mahendra,

                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        8 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit