Claimed

mPokket Complaints & Reviews

4.9
Updated: Sep 25, 2026
Complaints 1290
Resolved
1258
Unresolved
32
Contacts

File a complaint to mPokket

Having problems with mPokket?

File a complaint and get it resolved by mPokket customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

mPokket reviews & complaints page 41

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
N
nlnayak
from Paradip, Odisha
Sep 14, 2022
Feb 9, 2024
This thread was updated on Feb 9, 2024
Resolved
Report
Copy
Resolved

Website: mPokket

I am a widow and a pensioner. my unemployed son who is taking loan again again from this app and torture me to pay the loan. its very difficult me to pay those loans i am 58 above and a BP patient please stop this app to giving loan. how could these provides loan to unemployed person without any consent of anyone and call me again again and sending me message with illegal interest rates and harass me to pay those loans with double interest rates. they give loan again and again after paying all. and currently he take again loan and when i paid a part of it with their illegal interest they again provide him loan on that day. kindly help me what should i do if such things continues. my son mpokket id REF4512670
Mar 11, 2024
Complaint marked as Resolved 
Verified Support
Feb 09, 2024
mPokket Customer Care's response
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
8 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    N
    Nitay mahataha
    from Bokaro Steel City, Jharkhand
    Sep 14, 2022
    Feb 9, 2024
    This thread was updated on Feb 9, 2024
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Bokaro
    Website: [email protected]

    This company is sach as a student ke sath dhokha kar rahi hai ye company ka rate of interest 120% hai or ye rate of interest ke sath penalty chargebhi hai as a maine aik loan liya principal outstanding 8000

    This amount is not pay by me because I am a berojgar This amount will be 8000 to 38000 this is not fair

    Rbi is company ka review kare

    Hi Nitay Mahatha,
    Your legal notice https://mpkt.to/fiy045jDqp is ready to be dispatched to your Current addresses as the final step before initiating the legal action. Avoid this by clicking https://mpkt.to/fiy03lebmm and clearing your dues. [protected]@[protected] /[protected]@[protected]
    -mPokket
    Mar 11, 2024
    Complaint marked as Resolved 
    Verified Support
    Feb 09, 2024
    mPokket Customer Care's response
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
    Helpful
    Found this helpful?
    7 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      N
      Nadirige shiva prasad reddy
      Sep 14, 2022
      Feb 9, 2024
      This thread was updated on Feb 9, 2024
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Telangana

      My m pocket is not verifiying bank account so please remove bank account s
      Mar 11, 2024
      Complaint marked as Resolved 
      Sep 14, 2022
      Updated by Nadirige shiva prasad reddy
      Remove bank account

      Verified Support
      Feb 09, 2024
      mPokket Customer Care's response
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Helpful
      Found this helpful?
      6 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        R
        Rohi45
        Sep 12, 2022
        Feb 9, 2024
        This thread was updated on Feb 9, 2024
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Website: mpokket.in

        Hello,
        My name is Rohith Reddy. I have cleared all my loan dues that i have taken from Mpokket but still it hadn't been reflected in my cibil score report, it shows that those two loans that i have already paid were still active and running and its damaging my cibil score. Kindly resolve my issue.
        Feb 9, 2024
        Complaint marked as Resolved 
        Although this issue has been resolved... I was notified regarding the following very recently and I am very thankful to the people who were involved.
        Verified Support
        Feb 09, 2024
        mPokket Customer Care's response
        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
        Feb 09, 2024
        Updated by Rohi45
        Thanks for resolving my issue.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
        Helpful
        1 other people found this review helpful
        1 found this helpful
        5 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          T
          Takamtako
          Sep 12, 2022
          Feb 9, 2024
          This thread was updated on Feb 9, 2024
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Kolkata West Bengal

          Date:12/09/2022
          I have applied 3 loans and the application is showing that the amount has been disbursed but I have not received the money in my account
          Mar 11, 2024
          Complaint marked as Resolved 
          Verified Support
          Feb 09, 2024
          mPokket Customer Care's response
          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Hi Takamtako,

          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to please mark the complaint as resolved.
          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
          Helpful
          Found this helpful?
          5 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            Akarsh Maddy
            Sep 12, 2022
            Feb 9, 2024
            This thread was updated on Feb 9, 2024
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: bangalore
            Website: www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=mpokket.co.in/&ved=2ahUKEwjCq4qG1476AhX0R2wGHXIBDdIQFnoECGoQAQ&usg=AOvVaw15S-5hhnR4yr0UEqhIIzWG

            I have paid the taken loan within the time, but untill now they have not be closed my account.
            They service is worst and they don't even update, it been 2 and half month still not updated.
            It's an fraud company...i am stressed out.
            Please take seriously actions against mpocket.
            Thank you
            Mar 11, 2024
            Complaint marked as Resolved 
            Verified Support
            Feb 09, 2024
            mPokket Customer Care's response
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Mpokket — I have paid the taken loan but they have not closed it still
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
            Helpful
            Found this helpful?
            4 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              T
              Sep 12, 2022
              Feb 9, 2024
              This thread was updated on Feb 9, 2024
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Burnpur barik maidan near pupnajai nusary

              Yes I have taken loan from mpokket. It's 221 days past for overdue of loan. I don't wants to pay there amount. Bcz it's not registered nbfc under Rbi. After strict restrictions given by Rbi and Cbi. These fraud lending app mpokket is harrshing me and hacking all contact no and also harrshing thm. Thy are charging higher int.rates.please I request Rbi to take serious action against mpokket. Close this app permanently.in mail thy are sending me legal notice letters and saying thy Il send letters to me sling with all whom I contact with.
              Mar 11, 2024
              Complaint marked as Resolved 
              Verified Support
              Feb 09, 2024
              mPokket Customer Care's response
              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to please mark the complaint as resolved.
              Helpful
              Found this helpful?
              4 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                K
                kahkeshan Aafreen
                Sep 10, 2022
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                I have paid my overdue amount but it is reflecting when I check my cibil. Please assist me in this case.
                Aug 20, 2023
                Complaint marked as Resolved 
                It is resolved
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                Helpful
                Found this helpful?
                4 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  K
                  Karthik1106
                  from Bengaluru, Karnataka
                  Sep 9, 2022
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Last year i was using mpokket took loan and paid all my due upto 20000 and cleared every single Rupee, now when i was checking my cibil report there are 3 active loans which i have been already cleared this is effecting my cibil score please help me out to clear my issue and help me to get my NOC regarding the MPOKKET LOAN
                  Jul 22, 2023
                  Complaint marked as Resolved 
                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                  Karthik1106's [Complaint's author] reply, Nov 3, 2022
                  Spoke to me but my issue is not yet solved
                  Hi Team,

                  I want cleared loans, NOC
                  We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  7 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    0
                    011_Aswin_ Charles.l
                    Sep 9, 2022
                    Feb 9, 2024
                    This thread was updated on Feb 9, 2024
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Hi I’m aswin nd I had done my repayment on 18/02/2022 and still now it not updated on my cibil and it affecting my cibil score.

                    Login Mobile number : [protected]
                    Login mail id : [protected]@gmail.com

                    Loan account number

                    Account number: CR445B5F77ID9981269
                    Account number: CR74765FE8ID9981280
                    Account number: CR8E555F79ID9978359

                    And i had attached the proof for the successful payment as bank statements.

                    Please and kindly update this and remove the pending payment in my cibil and provide me LOC ( letter of clearance ).

                    Thank you
                    Mar 11, 2024
                    Complaint marked as Resolved 
                    Verified Support
                    Feb 09, 2024
                    mPokket Customer Care's response
                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                    "We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    "
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to please mark the complaint as resolved.
                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    5 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      0
                      011_Aswin_ Charles.l
                      Sep 9, 2022
                      Feb 9, 2024
                      This thread was updated on Feb 9, 2024
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      I had Cleared the loan amount but in cibil it shows that it’s still over due

                      Account number: CR445B5F77ID9981269
                      Account number: CR74765FE8ID9981280
                      Account number: CR8E555F79ID9978359

                      Kindly update this in my cibil
                      Mar 11, 2024
                      Complaint marked as Resolved 
                      Verified Support
                      Feb 09, 2024
                      mPokket Customer Care's response
                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                      "We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                      "
                      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to please mark the complaint as resolved.
                      Helpful
                      1 other people found this review helpful
                      1 found this helpful
                      3 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        K
                        Karthik Karthiknc
                        Sep 8, 2022
                        Feb 9, 2024
                        This thread was updated on Feb 9, 2024
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        I have applied for 5 loans from morning and it is showing loan is disbursed and is active, but i haven't received loan amount in my account please help me
                        Mar 11, 2024
                        Complaint marked as Resolved 
                        Verified Support
                        Feb 09, 2024
                        mPokket Customer Care's response
                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to please mark the complaint as resolved.
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        4 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          K
                          Khushi poranik
                          Sep 7, 2022
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          I am taking a loan from mpocket i tried to pay but app showing some error and i am unable to pay after sometime when i open the app and tried to repay the intrest is higher than as usual and this is not legal please stop calling me if the phone doesnt stop i will take drastic step i am commiting sucide and only blame goes to mpocket.
                          Aug 29, 2023
                          Complaint marked as Resolved 
                          Call
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Rudra Yograj's reply, Oct 18, 2022
                          I taken 6000 now asking for 13000 as i am student now i can't pay such huge amount and now they are calling my relatives asking for money i am depressed now please help me out
                          8545989082
                          Please i ready for settlement as i am student i can't pay such huge amount i have taken 6000 and now asking for 13000 i can't pay such huge amount ... please help me i am depressed now.
                          [protected]
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Hi Khushi.

                          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          5 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            R
                            Roosh
                            from Kolkata, West Bengal
                            Sep 7, 2022
                            Feb 9, 2024
                            This thread was updated on Feb 9, 2024
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Today I have applied for loan of 4000 but it has not been credited its been 8 hours I am waiting they are not giving any solution even I mailed them 5 times they are not responding and I called them as well they are not picking up my call they but on the app its showing money has been disbursed but it has not been credited
                            Mar 11, 2024
                            Complaint marked as Resolved 
                            Verified Support
                            Feb 09, 2024
                            mPokket Customer Care's response
                            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to please mark the complaint as resolved.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            3 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              N
                              nagar palika
                              Sep 6, 2022
                              Feb 9, 2024
                              This thread was updated on Feb 9, 2024
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Dear Sir,
                              I have applied for loan but it is still showing under process.
                              Please help.
                              Mar 11, 2024
                              Complaint marked as Resolved 
                              Sep 06, 2022
                              Updated by nagar palika
                              Call Back option is also not showing.
                              Verified Support
                              Feb 09, 2024
                              mPokket Customer Care's response
                              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Hi I’m aswin nd I had done my repayment on 18/02/2022 and still now it not updated on my cibil and it affecting my cibil score.

                              Login Mobile number : [protected]
                              Login mail id : [protected]@gmail.com

                              Loan account number

                              Account number: CR445B5F77ID9981269
                              Account number: CR74765FE8ID9981280
                              Account number: CR8E555F79ID9978359

                              And i had attached the proof for the successful payment as bank statements.

                              Please and kindly update this and remove the pending payment in my cibil and provide me LOC ( letter of clearance ).

                              Thank you
                              Please update my payment in cibil report as I have cleared all my due but in my cibil report its still showing active and overdue which is affecting my cibil score so i kindly request you to resolve the issue at the earliest.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to please mark the complaint as resolved.
                              Helpful
                              1 other people found this review helpful
                              1 found this helpful
                              6 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                P
                                Panvit
                                from Noida, Uttar Pradesh
                                Sep 6, 2022
                                Feb 10, 2024
                                This thread was updated on Feb 10, 2024
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I have not taken any loan from mpokket..loan amount of 1000/- showing in my cibil with wrong address..mailed many times query not getting resolved..
                                Feb 10, 2024
                                Complaint marked as Resolved 
                                My query has been resolved by Mpokket
                                Verified Support
                                Feb 10, 2024
                                mPokket Customer Care's response
                                We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                4 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  K
                                  Koushik kampa
                                  Sep 6, 2022
                                  Feb 10, 2024
                                  This thread was updated on Feb 10, 2024
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  After loan closure they did not provide NOC moreover they did not submit the clearance of loan for credit bereau this made my cibil fall drastically as I'm now suffering to get Education loan for my higher studies.
                                  Mar 12, 2024
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Verified Support
                                  Feb 10, 2024
                                  mPokket Customer Care's response
                                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  4 Comments
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    T
                                    Tanush R
                                    Sep 5, 2022
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    I registered for mPokket using my phone number on August 27th-28th. Since then, I receive atleast 3 calls per day to complete my profile. They say that I must complete my profile to get loan o[censored]pto 30k for students. I receive calls from different phone numbers each time, so I am not able to block them. I am tired of these calls, I am not willing to complete my profile, which requires me to upload various documents and KYC. I am not able to delete my profile on the app, I have sent an email to mPokket support team on 3rd September to delete my profile but I only received an automatic response saying that the query is under process with no updates as of yet. I have called their customer support line but unsurprisingly, no response.
                                    I need mPokket to stop calling me to update my profile. This is borderline harassment.
                                    Oct 4, 2023
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Verified Support
                                    Sep 01, 2023
                                    mPokket Customer Care's response
                                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                    Verified Support
                                    Sep 01, 2023
                                    mPokket Customer Care's response
                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
                                    Verified Support
                                    Sep 01, 2023
                                    mPokket Customer Care's response
                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                    Helpful
                                    1 other people found this review helpful
                                    1 found this helpful
                                    2 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      G
                                      Gowthae
                                      from Coimbatore, Tamil Nadu
                                      Sep 4, 2022
                                      Feb 10, 2024
                                      This thread was updated on Feb 10, 2024
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: 6A mahalakshmi street krishnapuram idikarai, Krishnapuram, Krishnapuram

                                      I clear all my dues and over dues but mpokket does not unblocking my id and my id still on student credit but now I am salaried employee want to change as salaried also
                                      Mar 12, 2024
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Verified Support
                                      Feb 10, 2024
                                      mPokket Customer Care's response
                                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      3 Comments
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Abhiluvs30
                                        from LUCKNOW, Uttar Pradesh
                                        Sep 4, 2022
                                        Feb 10, 2024
                                        This thread was updated on Feb 10, 2024
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Bidhannagar kolkatta

                                        I had cleared all my loans and still 2000rs loan is active .please update my laon closure as soon as possible
                                        Mar 12, 2024
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Verified Support
                                        Feb 10, 2024
                                        mPokket Customer Care's response
                                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        4 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit