Claimed

mPokket Complaints & Reviews

4.9
Updated: Sep 25, 2026
Complaints 1290
Resolved
1258
Unresolved
32
Contacts

File a complaint to mPokket

Having problems with mPokket?

File a complaint and get it resolved by mPokket customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

mPokket reviews & complaints page 51

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
J
J.ay
Jan 18, 2022
Feb 24, 2024
This thread was updated on Feb 24, 2024
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Kolkatta

I am complaint on m pokket company because it's harrasment me and, mentally torture
A s my contacts list is hacked by this and torture him its will be mentally torture its illegal mpokket loan company is located in West Bangal kolkatta
I have complained against this company
Under sec382.
Mar 27, 2024
Complaint marked as Resolved 
Jan 18, 2022
Updated by J.ay
I am complaint on m pokket company because it's harrasment me and, mentally torture
A s my contacts list is hacked by this and torture him its will be mentally torture its illegal mpokket loan company is located in West Bangal kolkatta
Verified Support
Feb 24, 2024
mPokket Customer Care's response
We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
We are here to assist you in every way possible & we do not condone any improper activity as it is not in line with our standard operating procedure. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
We are here to assist you in every way possible & we do not condone any improper activity as it is not in line with our standard operating procedure. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
Helpful
2 other people found this review helpful
2 found this helpful
5 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    P
    Prateek Rauniyar
    Jan 15, 2022
    Feb 24, 2024
    This thread was updated on Feb 24, 2024
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Someone named ashirwad soni has failed to pay loan from mpokket and i am not a guranter nor the loan taker despite of that this mpokket employee continuously calling me and harassing me and giving me death threat to let him talk to him as i dont know who is ashirwad again that knowing this he is giving me death threat.
    I have call recording of the employee
    Mar 27, 2024
    Complaint marked as Resolved 
    Verified Support
    Feb 24, 2024
    mPokket Customer Care's response
    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
    We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your number & we would certainly help you.
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Helpful
    Found this helpful?
    4 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      saurabh pathania
      Jan 11, 2022
      Feb 24, 2024
      This thread was updated on Feb 24, 2024
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Hi

      Very sad to say that they are harrassing me, family and friends, specially I am not given any contact details but I don't how they take contact from my contact list, this is very hacking system from any customer.

      Please resolve the same.
      Mar 26, 2024
      Complaint marked as Resolved 
      Verified Support
      Feb 24, 2024
      mPokket Customer Care's response
      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your number & we would certainly help you.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your number & we would certainly help you.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your number & we would certainly help you.
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Helpful
      Found this helpful?
      4 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        E
        ES18CS61 Santhosh n
        Jan 11, 2022
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        10.01.2022 evening i make the payment in mpokket for my loan purpose.after i enter the UPI pin the required amount of 1068 rupess was deducted from my bank account but the mpokket merchant did not receive any money.so i kindly request to initiate the chargeback to my amount of 1068 rupess.

        Bank statement pdf password:36064652
        Jul 19, 2023
        Complaint marked as Resolved 
        Issue resolved
        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved
        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved
        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
        Yes it was resolved
        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved
        Helpful
        Found this helpful?
        5 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          kala sweety
          Jan 9, 2022
          Feb 24, 2024
          This thread was updated on Feb 24, 2024
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          M pokket team calls to colleagues, neighbours relatives and asks about me.

          I don't understand how they take my contact numbers. It's completely my personal and they are stealing from my mobile without my intervention.

          They don't have number to call them also
          Mar 27, 2024
          Complaint marked as Resolved 
          Verified Support
          Feb 24, 2024
          mPokket Customer Care's response
          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
          We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
          Helpful
          Found this helpful?
          4 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            M
            mrsidd99
            from deoghar, Jharkhand
            Jan 7, 2022
            Mar 4, 2024
            This thread was updated on Mar 4, 2024
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I have paid all my dues/Loans on time but its showing 10 unpaid due in Experian credit score and 9 active loans in equifax and 5 active loans in CIBIL. i already complaint to mpokket support but they are not taking any action.
            Apr 5, 2024
            Complaint marked as Resolved 
            Verified Support
            Mar 04, 2024
            mPokket Customer Care's response
            Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
            We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
            We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
            We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
            We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
            Helpful
            1 other people found this review helpful
            1 found this helpful
            4 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              M
              Manimaaran Goudhaman
              from Bengaluru, Karnataka
              Jan 4, 2022
              Mar 4, 2024
              This thread was updated on Mar 4, 2024
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              My name is Manimaaran Goudhaman ([protected]@gmail.com) . I had borrowed a certain amount from Mpokket and made every payment on time but still it reflected as late payment. After which I closed all my accounts after repayment of the entire loan amount. But still it displays my account is still active in my credit score. This is absolutely dreadful, kindly look into this issue. Orelse I have no other option other than to file a complaint in consumer court and RBI
              Apr 5, 2024
              Complaint marked as Resolved 
              Verified Support
              Mar 04, 2024
              mPokket Customer Care's response
              We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
              We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
              We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
              We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
              We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
              Helpful
              Found this helpful?
              4 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                arnold rodricks
                Dec 31, 2021
                Mar 4, 2024
                This thread was updated on Mar 4, 2024
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                I am trying to clear my dues from Mpokket but unable to login as the app keeps saying some error. I have tried several times but unable to login as there is no other payment method for this
                Apr 5, 2024
                Complaint marked as Resolved 
                Verified Support
                Mar 04, 2024
                mPokket Customer Care's response
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Hi Arnold,

                We did try to get in touch with you however the phone went on ringing. We will once again try & get in touch with you shortly to help resolve your concern.

                Regards,
                Team mPokket.
                Helpful
                Found this helpful?
                5 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Sushant7218
                  from Pune, Maharashtra
                  Dec 28, 2021
                  Mar 4, 2024
                  This thread was updated on Mar 4, 2024
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Pune, Maharashtra

                  I sushant swami

                  I am the Customer of mpokket and I took loan from it but some personal issues I didn’t pay the loan on time but I paid the charges regarding to the loan so clear my cibil score

                  Sincerely
                  Sushant swami
                  [protected]
                  [protected]@gmail.com
                  Apr 5, 2024
                  Complaint marked as Resolved 
                  Verified Support
                  Mar 04, 2024
                  mPokket Customer Care's response
                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                  We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                  We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                  We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                  We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  4 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    P
                    Pranali Ghosalkar
                    Dec 28, 2021
                    Mar 4, 2024
                    This thread was updated on Mar 4, 2024
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    It's just one day overdue my loan and your executive constantly calling me i will pay my all overdue with in 3/4 days
                    Apr 5, 2024
                    Complaint marked as Resolved 
                    Verified Support
                    Mar 04, 2024
                    mPokket Customer Care's response
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    4 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      R
                      RaviPattupogula
                      Dec 28, 2021
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: 1/46A,Main Road,Pullampet,Kadapa,Andhra Pradesh-516107

                      My mpokket loan id is [protected].My payment history is not yet been updated in cibil.I paid my loans on 14/12/2021 but my loans was not yet updated in cibil.in cibil it was showing dues only in cibil.please update it now
                      Aug 19, 2023
                      Complaint marked as Resolved 
                      Resolved
                      Dec 28, 2021
                      Updated by RaviPattupogula
                      Update my payment in cibil
                      Verified Support
                      Sep 29, 2023
                      mPokket Customer Care's response
                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                      We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                      We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                      We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                      We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                      Helpful
                      3 other people found this review helpful
                      3 found this helpful
                      5 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        C
                        Chinmay Urs
                        Dec 27, 2021
                        Mar 4, 2024
                        This thread was updated on Mar 4, 2024
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        I have never used MPockket in my life but I keep getting calls and messages saying that you need to pay dues and I keep getting legal notice that is not even in my name or address. I have sent them a mail, I've talked to the customer care and still they haven't solved the issue. If this doesn't get resolved ASAP I am willing to raise a legal notice against the company as well as the person who has given my number to them.
                        Mar 4, 2024
                        Complaint marked as Resolved 
                        Verified Support
                        Mar 04, 2024
                        mPokket Customer Care's response
                        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                        We are here to assist you in every way possible & we do not condone any improper activity as it is not in line with our standard operating procedure. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        We are here to assist you in every way possible & we do not condone any improper activity as it is not in line with our standard operating procedure. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        We are here to assist you in every way possible & we do not condone any improper activity as it is not in line with our standard operating procedure. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        We are here to assist you in every way possible & we do not condone any improper activity as it is not in line with our standard operating procedure. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        We are here to assist you in every way possible & we do not condone any improper activity as it is not in line with our standard operating procedure. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        5 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          Z
                          Zahangir Alom Mozumder
                          Dec 27, 2021
                          Mar 4, 2024
                          This thread was updated on Mar 4, 2024
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Silchar

                          Please contact any how
                          Apr 5, 2024
                          Complaint marked as Resolved 
                          Verified Support
                          Mar 04, 2024
                          mPokket Customer Care's response
                          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Helpful
                          1 other people found this review helpful
                          1 found this helpful
                          4 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            R
                            Rohit Kumar08
                            from Yamuna Nagar, Haryana
                            Dec 26, 2021
                            Mar 4, 2024
                            This thread was updated on Mar 4, 2024
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Yamuna nagar

                            Dear team I have been requesting you to change my primary device but it keeps rejecting and I have been trying this from previous one year and this mobile is belongs to me
                            Apr 5, 2024
                            Complaint marked as Resolved 
                            Verified Support
                            Mar 04, 2024
                            mPokket Customer Care's response
                            Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                            We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                            We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority
                            We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority
                            We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            4 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              Ak1717
                              from Jaipur, Rajasthan
                              Dec 26, 2021
                              Mar 4, 2024
                              This thread was updated on Mar 4, 2024
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              I'm not able to customer care. I lost my old aim card and password . My loan overdue last 2 months but I can't contact mpokket team . Because they are not provide company customer care contact nm. My complain is that I can not afford higher interest rate and higher palenty charges. Last time I pay double amount on my loan amount during covid pandemic. I'm a student who works part time job but I lost my job during pandemic. Mpokket team threaten me last time . So please mpokket team contact me as soon as possible . And settlement loan amount.because I'm not able to pay your palentys and interest . Thank you
                              Apr 5, 2024
                              Complaint marked as Resolved 
                              Verified Support
                              Mar 04, 2024
                              mPokket Customer Care's response
                              We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                              We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                              We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                              We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                              We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                              Helpful
                              2 other people found this review helpful
                              2 found this helpful
                              4 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                D
                                Dachina Moorthy
                                from Chennimalai, Tamil Nadu
                                Dec 24, 2021
                                Mar 4, 2024
                                This thread was updated on Mar 4, 2024
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Mylapore Chennai

                                I had requested for a loan of rs.960 on 23-dec-2021. The loan disbursal status in my app is displayed as 'processing'. I request you to please resolve the issue as the amount is not credited to my bank account.
                                Reference loan id[protected]
                                Apr 5, 2024
                                Complaint marked as Resolved 
                                Verified Support
                                Mar 04, 2024
                                mPokket Customer Care's response
                                We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                                We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                                We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                                Hi Dachina,

                                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                Helpful
                                1 other people found this review helpful
                                1 found this helpful
                                5 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Sivaram Subhash
                                  Dec 24, 2021
                                  Mar 4, 2024
                                  This thread was updated on Mar 4, 2024
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Pune

                                  I am not able to contact there customer care and I have been having a issue with my college id verification... Even after I send them my id they have not yet resolved the problem or contacted me for any further progress
                                  Apr 5, 2024
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Verified Support
                                  Mar 04, 2024
                                  mPokket Customer Care's response
                                  We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                  We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                                  We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                  Helpful
                                  2 other people found this review helpful
                                  2 found this helpful
                                  3 Comments
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    R
                                    Renix Gaming
                                    Dec 24, 2021
                                    Mar 4, 2024
                                    This thread was updated on Mar 4, 2024
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: PS Srijan Corporate Park, Tower 1, 12th Floor, Unit No. - 1204, 2, EP & GP, Sector V, Bidhannagar, Kolkata, West Bengal 700091

                                    The Company giving loans to student and harassing him The give 8000 and take 11000 panelty charges for late returns kya koi student 11000 bharega or inke calls ki wajha se agar koi student depression me ata h to ye kya karenge... pehli baat inko right kisne dia student ko loan dene ka.. or itni panelty kyu lagana... jitna dia h utna wapas do 8000 ke 9000 bhar dega samne wala lekin 8000 ke 17540 kaha se dega btao
                                    Apr 5, 2024
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Verified Support
                                    Mar 04, 2024
                                    mPokket Customer Care's response
                                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                    We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                    Helpful
                                    5 other people found this review helpful
                                    5 found this helpful
                                    4 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      H
                                      Himanshu9720
                                      from Ghaziabad, Uttar Pradesh
                                      Dec 22, 2021
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      I have paid money for my laon extention on 28-Sep-2021 (which is running on mpokket app), but still my loan extended yet however mpokket charged daily interest on my due also I have highlight that issue approx 50 times but any satisfying resolution not provide from mpokket end, hence my CBIL still hampering just because mpokket fault so please help me
                                      Oct 23, 2023
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Verified Support
                                      Sep 22, 2023
                                      mPokket Customer Care's response
                                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                      We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                                      We understand your concern & would certainly assist you. Please DM us your registered number & we would get in touch to resolve your concern in priority.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      2 Comments
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        V
                                        Vikky1
                                        Dec 16, 2021
                                        Mar 4, 2024
                                        This thread was updated on Mar 4, 2024
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Some one has given my number as reference now
                                        Their company is irritating me daily how to get rid of them!!
                                        Need solution
                                        Apr 5, 2024
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Verified Support
                                        Mar 04, 2024
                                        mPokket Customer Care's response
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        We are here to assist you in every way possible. Please DM us your number & we would certainly help you.
                                        We are here to assist you in every way possible. Please DM us your number & we would certainly help you.
                                        We are here to assist you in every way possible. Please DM us your number & we would certainly help you.
                                        We are here to assist you in every way possible. Please DM us your number & we would certainly help you.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        4 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit