Claimed

mPokket Complaints & Reviews

4.9
Updated: Sep 25, 2026
Complaints 1290
Resolved
1258
Unresolved
32
Contacts

File a complaint to mPokket

Having problems with mPokket?

File a complaint and get it resolved by mPokket customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

mPokket reviews & complaints page 65

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
Aemilius
from Bengaluru, Karnataka
Apr 2, 2020
Feb 12, 2024
This thread was updated on Feb 12, 2024
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Mpokket mobile app

I made an account on mpokket mobile app, and didn't use it as my bank account linked to the account went into pending due to kyc related query. But after 2years i am informed by mpokket that there are couple of loans pending on my account. I stated them that these loans are withdrew by someone without my consent. The customer agent called me to pay the amount pending rs 9000. The mobile number, email account, and bank account used to fetch the loan are not mine and i never withdrew them so why shall i pay the amount that i never took. I tried to connect to them for the information related to my mpokket account and they refused to share as the phone number email cannot be verified by me as those are not mine, but my documents are there on my account and my civil score is at stake. Please help me out of it.
Mar 14, 2024
Complaint marked as Resolved 
Verified Support
Feb 12, 2024
mPokket Customer Care's response
Hi Aemilius,

Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

Regards,
Team mPokket.
We are here to assist you in every way possible & we do not condone any improper activity as it is not in line with our standard operating procedure. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
We are here to assist you in every way possible & we do not condone any improper activity as it is not in line with our standard operating procedure. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
We are here to assist you in every way possible & we do not condone any improper activity as it is not in line with our standard operating procedure. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
We are here to assist you in every way possible & we do not condone any improper activity as it is not in line with our standard operating procedure. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
We are here to assist you in every way possible & we do not condone any improper activity as it is not in line with our standard operating procedure. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
Hi Aemilius,

Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

Regards,
Team mPokket.
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
10 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    Ankit Sharma 12
    Feb 21, 2020
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    I just sent request of rs 500 loan. But i didn't got the money in my paytm no i provided them. Now i want to cancel that loan application and also want to delete my account permanently. But they are not doing anything. So help me with this. I want my account deleted now and don't want that 500 rs loan also. So i want both these canceled right away.
    Oct 23, 2023
    Complaint marked as Resolved 
    Verified Support
    Sep 04, 2023
    mPokket Customer Care's response
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Verified Support
    Sep 11, 2023
    mPokket Customer Care's response
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Verified Support
    Sep 22, 2023
    mPokket Customer Care's response
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    This is my second time I'm facing problem with the mpokket loan, I have requested for 2000 and the loan has been approved and yet I have not received a single penny from the company. Please look on the issues, or else who will payback that amount without even getting in bank account, I want to resolve the issues immediately. Thank you
    Amount debited but not credited to my bank account i have requested for 2000 loan is approved but i didn't recieve money i want to resolve this issue immediately. Thank you
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Helpful
    5 other people found this review helpful
    5 found this helpful
    8 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      G
      Gaddam Santoshkumar
      Feb 19, 2020
      Feb 12, 2024
      This thread was updated on Feb 12, 2024
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Karimnagar, Andhra Pradesh, 505001

      Dear sir,
      I'm getting a mail reminder regarding the overdue email amount on a daily basis, which is irritating me such email reminders at my email address...
      I have asked for them to send a statement of account details of my loan details, but, they are saying simply, we are not able to trace your email address with contact number, then, why i'm getting such reminder emails for overdue emi amount to clear on a daily basis?
      Please help me to resolve the issue on priority.
      Regards,
      Santosh kumar gaddam
      [protected]@gmail.com
      Mar 14, 2024
      Complaint marked as Resolved 
      Feb 20, 2020
      Updated by Gaddam Santoshkumar
      Every day getting a reminder email for the overdue amount to clear, why? Not able to understand
      Verified Support
      Feb 12, 2024
      mPokket Customer Care's response
      Hi Santosh,

      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Helpful
      Found this helpful?
      12 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        simrananubhav
        from Bengaluru, Karnataka
        Feb 10, 2020
        Feb 12, 2024
        This thread was updated on Feb 12, 2024
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        This company gives fake loan to students and steal tha data from the mobile.
        They abuses people calling them and stealing bank details and other important details like contact details.
        They call people by Internet and uses abusive languages and threaten to leak privacy of the people.
        An urgent action should be taken on this company and this fake company should be shut down.
        Mar 14, 2024
        Complaint marked as Resolved 
        Verified Support
        Feb 12, 2024
        mPokket Customer Care's response
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologies in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
        Hi Simran,

        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

        Regards,
        Team mPokket.
        Helpful
        2 other people found this review helpful
        2 found this helpful
        11 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          P
          Pradhee143
          from Bengaluru, Karnataka
          Dec 30, 2019
          Feb 12, 2024
          This thread was updated on Feb 12, 2024
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Kolkata, West Bengal
          Website: Mpokket.com

          Sir, my loan repayment was cancelled
          But money was deducted from my
          Bank account. I had taken 2000inr loan at tenure of 2 months for which i have to pay 2350, but because of mcoins they asked only 2327. It was overdue for 8days and repaid 2455 via debit card, now my transaction failed and money was deducted. So please take necessary action.
          Mar 14, 2024
          Complaint marked as Resolved 
          Verified Support
          Feb 12, 2024
          mPokket Customer Care's response
          Hi Pradhee143,

          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

          Regards,
          Team mPokket.
          We understand your concern. We would get in touch with you shortly & resolve your concern.
          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
          We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
          Hi Pradhee143,

          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

          Regards,
          Team mPokket.
          Helpful
          Found this helpful?
          11 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            N
            naveen billu
            from Mumbai, Maharashtra
            Aug 14, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Krishna, Andhra Pradesh, 520004

            Sir, i've loan from mpokket of the amount of 10000rs they provided me the loan but the agreement links was thrown as an error they doesn't shown any agreement but making us to accept that agreement for money urgency after im accepting then they are sending loan agreement to the mail sir im in with some severe health issues i payed as much as i can but my condition physically, mentally, financially so bad to repay the amount but after reading that agreement it was making so tensed please help us i cannot pay that amount in the present situation
            Aug 17, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Anyone who's reading this please do not take this type of loans they don't even care your present situations thank you for consumer complaints sir/mada you are doing great job thank you
            Aug 24, 2019
            Updated by naveen billu
            Sir even though complaint was marked as resolve i'm still getting mails and messages from mpokket
            Aug 27, 2019
            Updated by naveen billu
            Sir i got a call from [protected]
            And im getting mails and messages
            Feb 05, 2020
            Updated by naveen billu
            Hello sir, i just did as you said on that time to this time but they are sending my details to my contacts list naming as defaulter to my photograph and saying that they are going to send my documents to defaulter and asking me to pay nearly rs.28000 for the loan amount i took as rs.10000 and also sending my photo as defaulter please help me to get out of this sir
            Feb 20, 2020
            Updated by naveen billu
            Sir my mpokket issue was gone so serious they've sending my photos amd videos as defaulter to everyone on my contact list and they are harrasing the people who are in my contact list blackmailing them to pay the amount or they will file a case against them also please help me sir its very URGENT
            I have paid my mpokket loan Rs 545 on 16/11/2019 the payment was successful but mpokket shows the payment was failed
            I had requested 500rupees in Mpokket app, they are saying that money had debited but money received is nothing by me
            We are happy to address and resolve your concern.
            We are happy to address and resolve your concern.
            We are happy to address and resolve your concern.
            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
            Helpful
            Found this helpful?
            7 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              G
              Gantyadapavankumar
              from Mumbai, Maharashtra
              Aug 13, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: 36-94-278/3, arundhathinagar kancharapalem Visakhapatnam, 530008
              Website: Mpocket

              My money is deducted from my account but transaction failed through online to mpokket app ..happens on Aug 7 ..my account no: [protected].. account holder name : gantyada pavankumar..rs of 1175 was gone ..they told your bank will credit in three days but not happens..my money is not refunded
              I was again paid that money..on aug10 because the interest rate is increased dayby day by the mpokket ...
              Please see that my money is comeback to my account ...
              Thanking you
              Aug 9, 2023
              Complaint marked as Resolved 
              Solved
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
              Helpful
              Found this helpful?
              12 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                M
                MiLin Chawla
                from Mumbai, Maharashtra
                Jul 17, 2019
                Feb 7, 2024
                This thread was updated on Feb 7, 2024
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: S-77 mahesh nagar 80 feet road, Lal kothi, 302015
                Website: Www.mpokket.com

                Well it's a loan providing company.in past i take the few loans and i repaid on times. But now its not shown any amount for borrowing. I'm also contact them but they do not give me proper reason or response. What is the reason behind of this and i need money urgently.
                Now this company is providing very worst service. At which time i need money in urgency that time they do not give me.
                So pls help me further in this and resolve my issue asap.

                Thank you
                Mar 10, 2024
                Complaint marked as Resolved 
                Verified Support
                Feb 07, 2024
                mPokket Customer Care's response
                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                Helpful
                Found this helpful?
                15 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  K
                  kashif ridaan
                  from Guntur, Andhra Pradesh
                  Jul 2, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  I paid the amount of rupees 2400 to the mpokket through the paytm upi on 21/06/2019 the amount of rupees 2400 the amount has been debited from account but the merchant didnt received the money and the merchant is saying that the transaction is failure and money not recived so please solve my problem as soon as possible aur refund my money aur solve my problem
                  Jul 2, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  how it has been solve they are still saying that the transacation was failure please solve my problem this the mpokket emails ([email protected]) ([email protected])
                  Jul 02, 2019
                  Updated by kashif ridaan
                  it has been not solved

                  I repaid my loan amount of Rs.525. At first, mpokket showed transaction is successful. But, later they showed transaction is unsuccessful and money got deducted from my bank account.I did not get my refund back. I submitted all the documents they asked, but they did not take any action. Please take necessary actions to get my money back.
                  We are happy to address and resolve your concern.
                  We are happy to address and resolve your concern.
                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  5 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    L
                    Laxman N Desai
                    from Mumbai, Maharashtra
                    Jun 7, 2019
                    Feb 12, 2024
                    This thread was updated on Feb 12, 2024
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    I have done my mpokket loan payment through Paytm through my bank debit card my transaction got failed and loan payment got cancelled they dint receive any failed transaction message I to dint get any failed transaction message but money deducted from my bank so please do refund as early as possible i hve to pay my loan 7 working days completed but still I didn't get any refund frm u
                    Mar 14, 2024
                    Complaint marked as Resolved 
                    Verified Support
                    Feb 12, 2024
                    mPokket Customer Care's response
                    Hi Utkarsh Kumar Gupta,

                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                    Verified Support
                    Feb 12, 2024
                    mPokket Customer Care's response
                    Hi Laxman,

                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                    Dear sir/mam,

                    My registered mpokket mobile number is [protected]. I have submitted loan request at morning before 10 am the loan is approved but i have not received any amount till now.

                    Kindly help me and I am trying to contact at your customer care number but I didn't get any response.

                    Thank you

                    Utkarsh kumar gupta

                    [protected]

                    [protected]@gmail.com
                    We understand your concern. We would get in touch with you shortly & resolve your concern.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                    Hi Utkarsh Kumar Gupta,

                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
                    Helpful
                    5 other people found this review helpful
                    5 found this helpful
                    12 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit