National Insurance Company — Mobile repair with one assist | |||
माननीय महोदय, मैं आपके कंपनी का ग्राहक हूँ। मैंने जनवरी 2016 में mi की side से mi 4i का फोन लिया है और साथ ही mi protection भी लिया था अभी कुछ दिनों पहले मेरा फ़ोन गीर गया था और इसकी मैंने fir भी दर्ज करवाई थी । मेरा भाई ib में हैं तो उसने मेरा फ़ोन को track करके उस लड़के को पकड़ लिया जब मुझे मेरा फोन मिला तो उसका टच काम नही कर रहा था। मैंने आपके customer care में बात की उन्होंने मुझे अधिकतम 15 दिनों में फ़ोन सुधार कर देने का वादा किया पर मैंने कुछ दिनों में customer care कॉल लगा के बात की तो उन्होंने कहा की आपका फ़ोन जल्द ही pick हो जाएगा यह बात 05 dec की है जबकि मेरा फ़ोन 26 nov को ही pick हो चूका था वो तो मैंने बार बार कॉल लगा के उन लोगो को बताया की मेरा फ़ोन ले जाया जा चूका है तब जाके इन्होने 05 dec को अपडेट किया की फ़ोन pick हो गया है सबसे हँसने वाली बात ये है की आज तक मुझे मेरा फ़ोन ना ही मिला और ना ही किसी ने मुझे अब तक update दी है तो ऐसे में मैं क्या कदम उठाऊ? और साथ ही मैं इन सवालो का भी जबाब चाहता हूँ। 1- जब मैंने फ़ोन mi की side से लिया और मुझे mi protction दिया गया तो ये one assist क्या हैं मैंने तो mi ब्रांड को चुना था तो ये क्या हैं हमे इसकी कोई जानकारी नही थीं 2- और हा जब mi के द्वारा ये लिया गया है तो mi इसमें help क्यों नही करती। 3- one assist अगर इसका insurance करती है तो ये nicl क्या हैं? 4- आपके exective जब वादा करते है तो टाइम पर पूरा क्यों नही? Thanks & regards Umesh malviya [protected] Relationship no.- 710350 Was this information helpful? | |||
National Insurance Company customer support has been notified about the posted complaint. | |||
2 Comments | |||
Comments
The company is unable to explain the reason for not accepting/rejecting the claim of Theft for Mobile handset. Even after giving several reminders, there has been no response either on call or mails. They have not responded when the complaint was logged in Consumer affair. The company website states that claim will be accepted when handset is bought from the website though with a depreciated value. All protocols were followed by me while purchase but now the "No Response" from company Xiaomi Communications and OneAssist makes me feel cheated with policies. Need your help as it has crossed more than 30 days without any concrete reply from the company.
OneAssist Consumer Solutions Customer Care's response, May 12, 2017
OneAssist Consumer Solutions Customer Care's response, May 12, 2017
17%
Complaints
940
Pending
0
Resolved
164
+91 33 2283 1706
+91 33 2283 1705
3, Middleton Street, Prafulla Chandra Sen Sarani, Kolkata, West Bengal, India - 700071
Greetings from OneAssist...!
We deeply regret for the inconvenience caused to you & appreciate your patience. We are working on your case and awaiting a resolution from Insurance company . We will keep you posted on any development in your case. Should you require any further assistance, please reach us at [protected]@oneassist.in or[protected].
Regards,
Team OneAssist