Nobroker — Shifting related issue - refund amount

Address:Hyderabd
Website:www.nobroker.in

My Booking id is HSPM 8357786

We had took the home shifting package from NoBroker team that they provide the home shifting package to the customer. Shifting is done on Aug 30th 2023 by No Broker Team. They damaged the 3 Products. I have shared the images on 30th Aug. After 5 days Sept 5th they asked me pictures are not clear then i send them the pics without bobblewrap on Sept 6th. Even i have forwarded the same email to grievanceofficer.[protected]@nobroker.in. Even they informed that if i pay the amount through payzapp i will get the 300 refund.But now support team is saying that now the offer is not there. Later on sept 6th Nagma from grievance team informed that vendor is giving to 800 rs as the refund. even that also in 7 to 10 working days. Till today i did not get the amount. They came up with new idea saying that nagma has left organization and suman from same team has came into existence. then he promised on 23rd saturday that i will get the refund by tomorrow evening. today is 26th i did not get the refund. Every day iam calling them simply they will say we will arrange the call back. but today i called them back to back. till no proper ans from them.

My Mobile Number is [protected]
+4 photos
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
Oct 07, 2023
Updated by renuvadigina
As per the agreed to pay the amount of 800, they paid 700 only again, I need to contact them this is not good from your team. in the Previous message you guys told me that we would communicate with the team and they will give us the update. Till Today No Response or call from them regarding the pending amount.
Complaint comments 

Comments

Hi Renu, we always refund the amount within the mentioned TAT. However, rest assured that we've highlighted this to our team and we'll provide you with a resolution asap.
renuvadigina's [Complaint's author] reply, Sep 29, 2023
Hello Sir, Even though I have given you all the details how you are saying that within the Timelines? Aug 30th I have completed the shipment. 28th Sept i got the refund of 700 still waiting for the remaining.
NoBroker Customer Care's response, Sep 30, 2023
Verified Support
Hi Renu, we have communicated the same to our team and we will certainly get back to you with an update on priority.
Hi Renu, we understand that the refund of Rs. 800 has been settled into your bank account. Hence, we're closing this complaint, and please let us know if there's anything else we can assist you with.

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    NoBroker
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    52%
    Complaints
    1622
    Pending
    471
    Resolved
    715
    NoBroker Phone
    +91 81 0755 5666 [Whatsapp]
    +91 92 4170 0000
    NoBroker Address
    204-A2, Genesis Apartment, Outer Ring Road, Ibblur Village, Bengaluru, Karnataka, India - 560102
    View all NoBroker contact information