[Resolved] Nsdl E-Governance Infrastructure — Pan card payment failed to nsdl but payment lost to my account | |||
यह कि मैनें दिनांक 13.06.2017 को पैन कार्ड के लिये आनलाइन एनएसडीएल का आवेदन किया था जिसमें मेरे रूपये 116/- कट गये है। यह कि हमारे द्वारा नेट बैंकिंग के द्वारा पेमेंट किया था जो हमारे खाते से कट चुका है। और आपके द्वारा उस पेमेंट को फेंल बता दिया गया है फिर हमारे द्वारा दोबारा से डेबिट कार्ड के माध्यम से पेमेंट किया गया जो कि सफल रहा । अतः हमारा प्रथम बार में जों पेमेंट किया गया था उस पेमेंट को रिॅफंड करने की कृपा करे। आवेदक का नाम :’- पर्वत सिंह पिता भेरूसिंह उम्र 01/01/1974 ईमेल आई डी - BGUPTA.[protected]@GMAIL.COM अननोलेजमेंट नंबर निम्न है- [protected] Was this information helpful? | |||
Jul 23, 2017 Complaint marked as Resolved NSDL e-Governance Infrastructure customer support has been notified about the posted complaint. Verified Support Jun 20, 2017 NSDL e-Governance Infrastructure Customer Care's response Inconvenience caused is highly regretted. For every unsuccessful transaction, the PAN fees which is debited from your account, will be revered/credited within 7 working days.
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i have applied for PAN card .Transaction status PGS10001-SUCCESS, Transaction Reference number JHMP[protected]. through online and i did not get my acknowledgment no., pan no. receipt could you help., or sent to my mail details
MAIL ID: ra[protected]@gmail.com
name - Rohit Arya
father name - Raghunath Singh Arya
DOB[protected]