Razorpay — failed refund amount

 
1 Review
DNO 6-88,RAJARAO PETA, HIGH SCHOOL ROAD, Biccavolu, United Kingdom
 veerabh68625844 on Apr 21, 2019
My name is bondaveerabhadrarao. I booking railway tickets via rozarpay payment gateway. But tickets was not booked. But amount was deducted. My transaction details transaction id [protected]. Transaction date march 24 2019. My amount was 2011.47. Refund id is rfnd_cd5ugzdjpwv2bh. My money was deducted for one month. Please taken to action. My bank was not support.

Complaint Status


[Apr 21, 2019] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Razorpay Customer Care's response, Apr 22, 2019
Hey Bondaveerabhadrarao,

We checked the transaction [protected] and confirm that a refund has been processed successfully against the same. You can track the status of your refund here https://razorpay.com/support/#refund.

Thanks & Regards,
Team Razorpay
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    95%
    Complaints
    657
    Pending
    15
    Resolved
    621
    location
    Ground & 1st Floor, SJR Cyber, Laskar Hosur Road, Bengaluru, Karnataka, India - 560030
    Razorpay - failed refund amount