[Resolved] Razorpay — transaction failed

 
1 Review
 Aeby00 on Apr 21, 2018
Dear sir, i'm abhishek
I booked a ticket on 21 april
I have paymented in texas app to irctc rail connect but the amount is credited to ur bank but not received by the irctc i have mentioned reference ids
App transaction id: [protected]
Upi transaction id:[protected]
Please chake the mistake and refund my amount to my account
Thanking you,
Yours faithfully
Abhishek

transaction failed
transaction failed
Complaint marked as Resolved May 26, 2018

Complaint Status


[Apr 21, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Razorpay Customer Care's response, Apr 22, 2018
Hi Abhishek,

We checked the transaction id `[protected]` of ₹ 415.00 made on April 21st 2018 and see that it is an unsuccessful transaction.If the funds have been debited and you have not got a ticket confirmation from IRCTC, you will receive the credit in 10 working days. If you do not receive the refunds, Feel free to drop us a email to support@razorpay.com with a copy of your bank statement from the date of debit till date. We will be glad to help.

Thanks and Regards,
Team Razorpay
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0Share0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    87%
    Complaints
    425
    Pending
    40
    Resolved
    357
    location
    Ground & 1st Floor, SJR Cyber, Laskar Hosur Road, Bengaluru, Karnataka, India - 560030
    Razorpay - transaction failed