Claimed

Swiggy Complaints & Reviews

1
Updated: Sep 11, 2026
Complaints 5256
Resolved
663
Unresolved
4593
Contacts

File a complaint to Swiggy

Having problems with Swiggy?

File a complaint and get it resolved by Swiggy customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Swiggy reviews & complaints page 263

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
anshul.c
from Mumbai, Maharashtra
Jan 3, 2017
Report
Copy

Address: 560030
Website: www.swiggy.com/bangalore/restaurants

In Bangalore Karnataka

On 1st Jan 2017

A Bad Start and Pathetic New Year Experience with #Swiggy, #Pizza Hut and #Freecharge On January 1, 2017, at around 8:40pm, I have ordered a Meal for 4(Veg) for Rs.697/- inclusive of taxes+ delivery charges. Plan was to enjoy with friends and celebrate the new year eve. with good food while my friends really like pizza’s, so there was no 2nd thought on ordering food from #Swiggy. However the evening 1st spoiler came at 9:10pm when the #Swiggy delivery boy came with a wrong order and taken it back ensuring the right order delivery in next 30min. or so! By this time the new year evening was already been spoilt by #Swiggy, as my friends started leaving due to feeling of Monday Blues! It’s not it yet! Here came the 2nd back to back wrong order at around 10:00pm, after a long wait of more than 45min. with 3 main items being missing. Also none of the pizzas were in good shape and completely cold. Surprisingly even after a long discussion of about 30min over the phone, with the #Swiggy customer care agents(Yogesh and Arvind) Despite giving a commitment of refunding the complete amount and taking care of the ordered food, no resolution been provided. And during this entire mishap, my evening was spoilt, and I could not order anything fresh as it was already too late in the night. Over and above, such a unprofessional behavior from #Swiggy and team on a special day, was really sad and unethical. Worst is what? That, I did not get any refund and a call back, even after the assurance made by the #Swiggy customer care agents. I am a very consistent customer #Swiggy customer, but this incident and its resolution was pathetic and so unprofessional from #Swiggy. I need a resolution at the earliest today, or I am going to use my consumer rights to write about this incident to FSSAI, Consumer Forums, All Possible Social Media Channels of(#Swiggy, #Pizza Hut and #Freecharge.) And I am ready to take this up, to whatever level it needed be till it addressed.

Anshul Choubey #Swiggy #PizzaHut #FreeCharge
The first time I ordered by card, 15k was taken out of my account within minutes. And then today, the executive went to get me change for five hundred and never returned.
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    somnathbhadury
    from Bengaluru, Karnataka
    Nov 25, 2016
    Report
    Copy

    Address: 560078
    Website: www.swiggy.com

    Sir with great regret and utter disgust i would like to pose a complaint against Swiggy in Bangalore. At 10:29 pm i placed an order with Swiggy for my dinner (order number [protected]). Each time i called to verify my order the customer care executive told that we have assigned the delivery executive. On me telling them that it does not reflect on my app they confidently snubbed telling me that the executive has been assigned. At 11:33 pm i got a message stating that my order is canceled. at this moment there was no shop open and i have to pass the whole night hungry because of Swiggy bluffing all the way through. Sir i beleive that such attitude and such irrational behaviour needs to be handled in the strictest manner. hence i pray justice for this case
    I am order online he saying no cash on delivery i tranfare net banking amount but is not delivery my food i called ph no is not valid no saying
    I had worst experience today. I ordered at 8 pm, they cancelled order at 8.35. Again I have oredered at 8.45 pm..they cancelled at 10.20pm. What is worst maintainance by Swiggy. I have to spend whole with out food. Please shut it down..dont fool the people with false publicity.
    Yesterday i ordered from swiggy i dont get my order but my account get debited...
    Helpful
    Found this helpful?
    3 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      G
      Gulab Mohammed
      from Bengaluru, Karnataka
      Nov 19, 2016
      Report
      Copy

      Address: Bangalore, Karnataka, 560032
      Website: www.swiggy.com

      As I ordered in SWIGGY from panchavati gaurav at 9:30 PM, till 10:30 PM no clue of my order which forced me to call customer care of SWIGGY, person from centre called executive and confirmed me that I will be delivered in 15Min.
      At 10:55 PM again call from customer care and tell me that order has to cancel because they cannot delivery as Panchavati Gaurav is closed.
      And forcing me to cancel the order. At this point of time no restaurant will not take home delivery orders. My kids were waiting and so hungry. And my money which have taken already will be refunded in 5-7 days, Y ? I demand a compensation on this.
      I didn't get my cashback all ready 2 days
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        Anirudh Suresh
        from Bangalore, Karnataka
        Nov 8, 2016
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: 560070
        Website: www.swiggy.com

        Chung Wah (Order #: [protected]) -

        I ordered a Chinese Fried Chicken and i got just a raw and bland chicken with no sauce or not even cooked like a starter ... So i called up the restaurant and they said that Swiggy is supposed to have options such as which sauce needs to put in the dish while ordering and since there is no such option the restaurant just gives out bland and raw chicken meat ...

        Such a joke... So i called the Swiggy customer care and they told me that they will place a new order from their end and the hotel will be informed about how it is to be cooked ... So i got the new order after 2.5 hours since my original order ... As i already had food by then elsewhere i just kept the parcel thinking of eating it later ... But guess what, there was SOME chopsuey in it WHICH WAS NOT MY ORDER

        I am a regular customer who keeps using swiggy almost daily and I still face 101 issues with them... I NEED A COMPLETE REFUND for your stupidity and inefficiency and mental agony
        Jan 11, 2017
        Complaint marked as Resolved 
        Order no [protected]
        I am from chennai, I got stones in the sub I had and we made more than 13 to 14 orders for corporate and it was really heartbreaking to bite stones in between food. Wasting so much of money of qualityless food. I regret for chosing this platform to order, rating for quality is very poor. I suggest not to use this anymore.
        On 15/01/2019 placed an order .Order no is # [protected] . Order was assigned to a man called Ganesan After getting directions to my residence
        I have clearly mentioned that address is in 3 rd floor and he went to ground floor directly in to the house without knock the door or calling bell.while asking the same thing to delivery boy he spoke rudely and used abused words .Action needs to be taken against third rate people like this.
        Helpful
        Found this helpful?
        2 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          rrajivagarwal
          from Vijayawada, Andhra Pradesh
          Nov 4, 2016
          Report
          Copy

          Address: 560008
          Website: www.swiggy.com

          Swiggy cancelled and failed to deliver my order last minute after confirming that the package is on its way because of a supposed delivery boys strike in indiranagar on Nov 4th evening at 8 pm. The amount from cancel order was put back into my swiggy account with any intimation to me and when I asked for it to be refunded back to my Paytm account the source from where I paid, the person on swiggy ends conveniently says it will take 5-7 days. This seems day light robbery by swiggy as they are keeping customer cash and not paying them any interest and on top of it offering terrible service.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            M
            meraiya
            from Pune, Maharashtra
            Oct 23, 2016
            Report
            Copy

            Address: 411006
            Website: www.swiggy.com

            #SwiggySucks on 16 oct, 1pm Ordered([protected]) Chicken Biryani and Dessert but got Mutton Biryani instead. I called and asked for refund saying entire order to be returned. They said they will pick up entire order and refund full. They made me keep waiting but nobody came to pick up. at 8pm I was told they will not pick up order so i threw out entire order. I followed up for refund for next 7 days everyday but they gave me partial refund saying desert was correct delivery. Swiggy, you can loot customer like this because we don't have time to complaint and sue you for small amounts. But I am not ordering again from Swiggy app.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              I
              Isanth Rajagopal
              from Puducherry, Puducherry
              Oct 22, 2016
              Report
              Copy

              Address: Chennai, Tamil Nadu, 600040
              Website: Swiggy.co.

              I placed my order for dinner at exactly 10.39 PM. After an hour after checking with customer care, they said swiggy doesn't have executive to deliver food at this point.
              If so why order was accepted, and if executives not available why wasn't it not been informed in prior.

              As a Diabetic patient I couldn't take my medicine and starving out the entire night.

              Want swiggy to take care, if anything bad happens to my health because of this
              .Bad thing is still I couldnt get food and writing this at around 01. 01 AM midnight.
              Oct 22, 2016
              Updated by Isanth Rajagopal
              Swiggy themselves have cancelled the order now.
              .order number for the same is : [protected]
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Sunny Panesar
                from Delhi, Delhi
                Jul 24, 2016
                Report
                Copy

                Address: 122001
                Website: www.swiggy.com

                I order food from swiggy today evening. Order copy attached. They send the food and there was meat found in my meal. I am vegetarian and never had meat. I hope you understand about religion sentiments attached with this.

                They took all casually and trying to refund me the money for that meal without any formal apologies.

                They don't understand about quality aspect. Earlier they delivered totally a wrong order.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  H
                  hemarrajan
                  from Bengaluru, Karnataka
                  Jul 19, 2016
                  Report
                  Copy

                  Address: Bangalore, Karnataka, 560103
                  Website: www.swiggy.com

                  I had used swiggy to order from punjabi times and there was a price difference between the bill and the online bill. The customer service team are refusing to settle the difference. The discount was given by the restaurant and i am entitled to the same. The bill difference is rs 158. They are saying that the difference is there profit. I am amazed at this behaviour. There is no mention about such information in the website. They gave a coupon code for the users which was rs. 75. Also my bill was way above the minimum order. I paid rs 1510 and the bill was for rs. 1352. If i had opted for cod then i would be paying the bill amount. Since i paid through credit card i am stuck. Please help me to settle my account as i feel very cheated. I have the copy of the bill with me.
                  Jul 19, 2016
                  Updated by hemarrajan
                  There is a huge difference between the Online bill and restaurant bill

                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    C
                    chetanshah83
                    from Chennai, Tamil Nadu
                    Jul 16, 2016
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: 560068
                    Website: www.swiggy.com

                    Am trying to get refund for an unsuccessful order for past one month. I had placed an order for food but the order failed and money was deducted from my paytm account. Order date was june 28. Order id [protected]. I haven't got the refund for the same even after multiple contacts with swiggy.

                    When i contacted paytm for the refund below is their reply
                    Fw: ref : 04049682 your query with paytm care (Sf)
                    Cs

                    Chetan shah
                    Sat 7/16/2016 4:22 pm
                    Sent items
                    To:
                    [protected]@swiggy.In;
                    Hi,

                    You had informed me to contact paytm for refund. Please find below the reply from paytm. They have asked to contact swiggy. The order didn't get placed successfully and money was deducted from my paytm account. It's been almost a month that am trying to get refund and just being given a run around. If my issue is not getting resolved i will have to raise a complaint against swiggy at consumer court forum and also through all social media networks.

                    Regards
                    Chetan shah
                    From: paytm care
                    Sent: wednesday, july 6, 2016 8:30:44 am
                    To: [protected]@hotmail.com
                    Subject: ref : 04049682 your query with paytm care (Sf)

                    Hello chetan,

                    We understand that your transaction at "swiggy" against order id [protected] was not successful. However, your amount was deducted.

                    We have checked, the transaction is showing as successful in our system.In case you have still not received the desired services, please contact "swiggy" customer care.

                    If payment/transaction failed (Amount debited from wallet) then the amount will be refunded to your wallet within 3-4 working days.

                    In case, if amount is not refunded to your paytm wallet within the mentioned time then please come back with the consent email from the merchant where it is mentioned that merchant has refunded the amount/transaction failed with the concerned order number.

                    If you need any further assistance, please let us know.

                    Thanks and regards,
                    Paytm care
                    Sep 9, 2017
                    Complaint marked as Resolved 
                    Company had contacted and processed the refund
                    Helpful
                    4 other people found this review helpful
                    4 found this helpful
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      V
                      VineetDevineet
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Jul 5, 2016
                      Report
                      Copy

                      Address: Gurgaon, Haryana, 122017
                      Website: www.swiggy.com

                      This food delivery service delivers on its own convenience and has very poor customer care service. It is designed such that in case of any inconvenience this company can totally leave the consumer empty handed without any responsibility. I have ordered 5 times and out of them only 2 were successful. They say that consumer can cancel the order if its not confirmed by restaurant, but they lie, I tried to cancel my order when it took around 1 hour just to confirm my order and I found out there is no way to do that. They have nothing for that in their app, their customer care service doesn't pick calls. My money and time wasted. And I didn't had dinner last night because of this. As I arrive late from office around 10pm, so couldn't find anything else near me then. These guys have bad policies and even according to their standard, they cheat.
                      Ordered for the second time with swiggy
                      Got cold and partially burnt order

                      Thought they would compensate for it but they said I've reached my compensation limit
                      I lost my 220 bucks as well as trust on swiggy
                      These are just a bunch of cheaters

                      Order ID [protected]
                      We have ordered in swiggy at 8.08 Pm.Now swiggy persons called us from this number [protected] regarding some one has taken our order and obsconded.we approach to swiggy people they replied to us very carelessly that they couldn't be able to do anything. We had waited for one and half hour long.They cheated us.without confirming Customer ID how carelessly they give parcel to others.Very worst experience. We ordered food for patients.Worst services.No proper customer support.Shame on their part to cheat common people
                      We have ordered in swiggy at 8.08 Pm.Now swiggy persons called us from this number [protected] regarding some one has taken our order and obsconded.we approach to swiggy people they replied to us very carelessly that they couldn't be able to do anything. We had waited for one and half hour long.They cheated us.without confirming Customer ID how carelessly they give parcel to others.Very worst experience. We ordered food for patients.Worst services.No proper customer support.Shame on their part to cheat common people
                      Swiggy delivery boy was getting my order to other in extra cost and not recived me and company was charged me 260 rupees for canceling order
                      Helpful
                      4 other people found this review helpful
                      4 found this helpful
                      4 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        shub318
                        from Kolkata, West Bengal
                        Jun 11, 2016
                        Report
                        Copy

                        Address: Kolkata, West Bengal, 700025
                        Website: www.swiggy.com

                        I am shubam agarwal residing in kolkata. I along with my friends were having fun and then decided to eat something hence ordered food from bundl technologies private limited (Swiggy) [cin: u72200ap2013ptc091938 ] from friends account. I had ordered for a veg meal as i am a pure vegetarian but was given non vegetarian. Not knowing what the filling is inside i ate it later discovering about it being non vegetarian. I instantly called back to their customer care and they asked me for apology and asked me wether i wanted a refund or replacement. As i did not wanted to spoil the moments of my friends i asked for replacement for the moment but wrong has been done and my religious sentiments had been hurt and the pride of my community too. I would like to file a complaint against the company and get the culprit their deserving.
                        Please ensure that justice had been done.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          G
                          Gaurav Maheswari
                          from Bengaluru, Karnataka
                          Apr 16, 2016
                          Report
                          Copy

                          Address: 560017
                          Website: www.swiggy.in

                          Incident date - 15th arpil 2016
                          Order placed from swiggy.In, order no- [protected]
                          Restaurant - onesta, indiranagar, order number - 3002572.

                          I had placed an order for a couple of food including a cream roasted veggies pizza, the order delivered to me was cream roasted chicken pizza instead of the cream roasted veggie pizza.

                          The order detail on swiggy shows the correct dish, but the restaurant bill shows chicken pizza.
                          There was a mix up of the order and a non vegetarian pizza was delivered instead of vegetarian.
                          As my family and me took a couple of bites from the dish, we realised that it is not a vegetarian dish and instead it was chicken in the pizza.

                          I am a pure hindu ( marwadi ), we are not suppose to get non vegetarian food at hour house premise let alone consume it.
                          Because of the gross negligence from swiggy as well as onesta, this issue has taken place which has hurt me and my family emotionally as well as religiously. My mother immediately started puking and most o[censored]s felt nauseous and pukish due to consuming chicken for the first time in our life without our consent.
                          We lost our appetite because of this issue and we had to throw away all the food ordered as well as the plates and cutlery which was in contact with the food.

                          Despite calling the swiggy helpline,[protected] and talking to them about this issue on 15th april 2016, ( swiggy helpline floor manager sujit )
                          And again calling them and following up on 16th april 2016, they were taking this issue very lightly and were not ready to offer any help or explanation on the same.
                          Such negligence and disregard for others religious sentiments is not at all accepted.

                          I later contacted the bbmp health minister of indiranagar about the issue and have scheduled a meeting with him on 18th april 2016 if i dont see any action taken against this incident.

                          Swiggy has not even bothered to refund the bill amount as a courtesy despite contacting them multiple times.

                          I would like to receive a full refund for my bill amount as well as a compensation for all the emotional, physical and religious trauma i had to go through about this whole incident and their religious intolerance.

                          Ps- please refer to the pics. You can see the swiggy order detail has cream veggie pizza where as the onesta invoice has cream chicken pizza.

                          Regards
                          Gaurav
                          [removed]
                          [removed]
                          Helpful
                          2 other people found this review helpful
                          2 found this helpful
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            sathish kumar.s
                            from Hyderabad, Telangana
                            Apr 6, 2016
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Hyderabad, Andhra Pradesh, 500081
                            Website: www.swiggy.com

                            Hi Swiggy,

                            I had placed an order with order number
                            #[protected] with Swiggy. But swiggy had sent a fantastic illiterate delivery boy named Rabbani to deliver my order. So I came down to pick my order, and waited for more than 15 minutes But I found nobody there. then I have called him several times, he didn't pick the call. Then I got a doubt that he might have done something with my order #[protected].

                            With deeply frustrated I went to my place and had a chat with Pooja Sharma (Customer Care) from Swiggy, where I couldn't get any solution. This order being a Prepaid order (paid through credit card). The delivery boy had some other better plans. After being cheated very badly. Somehow Pooja sharma could able to trace this delivery guy. he came in Call and told that he
                            had delivered it to somebody else named Rama Rao and fled away (Lets believe him- as per his story). I got tensed. because I was supposed to get my order by 10:10 PM on 4/4/2016. But it is already 11:00 PM.

                            Spoke to him, he had accepted that he has given to wrong hands.he said "Bohoth galthi hua sir". And still i was searching for a solution but in vain. And in the meanwhile Pooja sharma replaced Chandra Mohan (Customer Care executive). He came in line and the delivery boy promised to get the same order by 11:10 PM stating that he will get in another 10 minutes. with a parallel call with Mr. Chandra Mohan. Finally I came to know that these guys will make me leave without food for me and my team. Yes the moment came. When Chandra Mohan called me back and said that he will arrange for a refund of my money within 24 hours. And for record purpose he asked me to send in mail format. so I have drafted this email.

                            My agony, my anger, my frustration are of no use in front of your awesome service. But still I have cursed you to the utmost level I can because I was so much hungry.

                            Please investigate and bring me my justice. The person (Rabbani - the illiterate delivery boy) who had committed this mistake should be punished, and I should be let known about that.

                            Please Please, never do this again else you will not sustain in this market. Thanks hoping will get Justice soon, and Find below the order which i placed and inturn got absolutely NOTHING till now.


                            This is the highest Point of Escalation. Treat this as topmost priority
                            Sep 10, 2016
                            Complaint marked as Resolved 
                            resolved
                            Food delivered to wrong address even clear address mentioned and delivery person delivered to someone else without any responsibility, since its already paid. Order No:[protected]
                            Helpful
                            3 other people found this review helpful
                            3 found this helpful
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              J
                              jaivinny
                              from Bengaluru, Karnataka
                              Jan 30, 2016
                              Report
                              Copy

                              Address: Pune, Maharashtra, 411016
                              Website: www.swiggy.in

                              We ordered two ice creams for me and my husband
                              Restaurant - Shiv Kailash, Pune
                              Delivery : Swiggy
                              Date of order : 29-1-16
                              Order ID : [protected]
                              But both o[censored]s are suffering from food poisoning, stomach upset with the same. Also when we had ordered last time with swiggy, we had suffered similar situation but we neglected thinking it happens! But now its a serious and health issue. We both could not attend our office today dt[protected].

                              I request the consumer forum to please take appropriate actions
                              I had extreme case of food poisoning in paradise, so I think you should shut the ### up and just ### your wife
                              Helpful
                              1 other people found this review helpful
                              1 found this helpful
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                C
                                complainemail
                                from Bengaluru, Karnataka
                                Nov 21, 2015
                                Report
                                Copy

                                Address: 560029
                                Website: WWW.SWIGGY.COM

                                There was an ad from swiggy stating they will deliver diwali sweet boxes. I had selected the same and paid online(on 6 nov 2015), but never ever got any confirmation . My gift too never got deliver. Their customer service is pathetic. I had been following up for my money, but they are neither returning it nor responding to emails or calls. The so called escalation team managers are 24/7 busy in some work(as per the executives). Www.Swiggy.Com bundl technologies pvt ltd tower d, 9th floor, ibc knowledge park, bannerghatta road, bangalore 560029 i need my money back. This is the most pathetic experience i ever had in an ecom services industry.
                                Helpful
                                1 other people found this review helpful
                                1 found this helpful
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit