Tata Sky D2H — recharge

 
1 Review
 Saugat Chaudhari on Sep 18, 2018
Dear all, i got my account recharged yesterday night, the amount was debited from my account but did not reflect in tata sky. I called customer services and the person helped me and told e he is putting a query forward and i shall receive a call. Today i received a call from pune back hand team executive was mr. Ishwar who was very very rude and showed least interest to help. Then i called back the customer service and spoke to mr. Uday who disconnected the phone without any notice.

If that's the customer services then i m sorry tata sky is not hiring right people.

I need strong action on this and appology and resolution of my complaint.

Complaint Status


[Sep 18, 2018] Tata Sky customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Tata Sky Customer Care's response, Sep 24, 2018
Hi, we have checked this issue that you have raised. Everything seems to be alright from our end. We suggest that you contact your bank for assistance on this. Thank you.
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0Share0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    24%
    Complaints
    8032
    Pending
    65
    Resolved
    1880
    location
    Unit 301 to 305, 3rd Floor, Windsor, Off C.S.T. Road, Kalina, Santacruz (East), Mumbai, Maharashtra, India - 400098
    Tata Sky D2H - recharge