25 Chutti.com — Holiday membership cheating!!!

 
34 Reviews
 Rakhi Mehul Shah
Am member of 25 chutti.com. my membership id is 79924.

I have taken membership on 26th December at Raghuleela mall kanadivli branch. There are 3 sales person involved I do not remember name of all but their boss name was Mr. OM Lahoti.


now when I called customer care they say it is not reflecting in system and not under your membership you need to take upgraded membership for that.


I have trusted company and sales team that was my biggest mistake. they have even do not allow us to take paper where they have explained & written services and promotional offer to me & my husband. they said we require this for filing. you will get everything in welcome kit.. it has been 15days I have not received any welcome kit. sales person do not pick up phone.


when I called customer care, person told me you write a mail to listing down all things committed to you by sales person.


Following features / offers committed to us by sales team (Mr. Om Lahoti)


1) 6N&8 Days any domestic package inclusion everything flight tickets, food, & private car. which we can avail any time during my membership period. no compulsion to avail this year. They will help to book additional two tickets for my children in discounted rate.

from their book let (Kashmir, Andaman & nikobar, Shimla here were 7 to 8 packages they shown)

2) 4N/5 day package for 5 years in = 3* hotels which includes breakfast & lunch or dinner & private car. I can accommodate less than 12 year 2 children with us without any additional charges if I do not demand for extra bed.

3) You do not have any travel restrictions you can go any day among 365 day in year. you have to just book 25 or 30 days advanced.

4) If place is not available their listed location we can get booking from tied up hotels for which we have to pay nominal amount which can be very 500 to 1000 depending upon hotel.

5) they will plan our entire itinerary and help us for air booking in discounted rate.

6) You do not have to pay additional if you gift holidays to friend or relatives or they accompany you.

7) you do not have to pay maintenance charges if you are not availing holidays in that year. You have to pay it only year when you avail your holidays.

8) They have given us 2N/3D stay to attend presentation and said if you take membership any condition mentioned in voucher is not applicable to you. I will arrange lonavala trip for you from tied up hotel.


and many more I can recollect only

After becoming member when I feel sales person behaviour suspicious when I talked with customer care they said system does not reflect what you

She said go to branch and ask sales person to update same in system.


I am feeling like cheated and wish to file FIR for cheating and unethical business done by your company. I want to cancel my membership and want my money back. I do not want to continue relationship with the company which is not ethical.

After personally visiting and dog like followup still they have not updated services in portal and today they have emailed me MOU in which one clause is written do not trust sales person verbal promises, ...


they have fooled me... I want to warn all people do not deal with them they are liars cheater and not doing ethical business...

Holiday membership cheating!!!
Complaint comments  33 Comments     Updated: Share0Tweet0Share0

Comments

Hi. I am facing the same problem with them. Can you send upload the complete pics of their contract MOU? I want to know their cancellation policies. My e-mail is pat_trivedi@yahoo.com
mktg1 travelseva's reply, Nov 30, 2017
We regret the unpleasant experience you have had. Request you to inbox your contact details with us for our team to get in touch with you.
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Pratik Trivedi's reply, May 9, 2018
The company is helping me to resolve my issue with other options than refund. Although, I hope something favorable will work out.
25 Chutti Customer Care's response, May 14, 2018
Verified Support

Dear Pratik,

Thank you for sharing your valuable thoughts and giving us the pleasure to assist you with your queries. 25chutti as a company strives hard in fulfilling requirements of our customer considering them as 25chutti family member and ensuring 100% satisfaction. We look forward for your continued support and appreciation which boosts 25chutti.com to grow together with consistency. Once again we would like to thank you for your support and for any further suggestions /complaints / queries you can reach us to support@25chutti.com.

Regards,
Team 25Chutti.com
chandal1231's reply, May 18, 2018
Dear pratik,
they will give you nothing, if at all, holidays will be provided in hotels which are costing 500 rs. on the internet. they are simply cheaters.

if you calculate teh cost of AMC, for 4 days trip per day will cost around 2500 plus the money you lost on the membership.

jp
25 chutti is fooling people... they do not have any cancellation policy. Do not believe them and do not sign membership contract with them without skipping single line...
mktg1 travelseva's reply, Nov 30, 2017
We regret the unpleasant experience you have had. Request you to inbox your contact details with us for our team to get in touch with you.
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
25 chutti is a cheater. They have fooled me also. They don't have any reservations in hotels and when we want to book even 3 months ahead they say not available for the dates given.Total cheater. Don't trust them. Is there any way i can file the consumer complaint against them.Would be great for your help.
mktg1 travelseva's reply, Nov 30, 2017
We regret the unpleasant experience you have had. Request you to inbox your contact details with us for our team to get in touch with you.
Grievance Redressal's reply, Apr 20, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
See below review

To, The Team, 25chutti.Com Please Consider This As An Serious Escalation Mail On Being Duped By 25chutti.Com Hello Team, I Am Very Sorry To Officially Make A Statement To You That I Am Duped By Your Representative On Last Sunday, 15th Feb, 2015 And I Want My Money Back Within 2 Working Days. The Team In Thane Forced Us Politely To Make The Transaction By Making Falsified And Utopian Promises Of Travel Packages At The Thane Office Mentioned Below. Place Of Incident: Allure Travelseva Services Pvt Ltd, Offc. No. 7-8, Ground Floor, Maitri Lotus CHS Ltd., Near Oswal Park, Pokharan Road No. 2, Thane (W) - 400602, Maharashtra Scenario: I Got A Call From A Person Called Suresh At About 03.38pm On 15th Of Feb, 2015. He Told Me That We Won A Lucky Draw Prize For Malaysia And We Need To Come To Their Office Within 05.30pm On The Same Day To Collect The Same. I Agreed And He Sms-Ed Me The Address And Told Me To Keep 45-50 Minutes As They Have Some Promotional Presentation. Me And My Wife Went There And One Representative Called Kiran Started To Explain About Their Lucrative Holiday Package At 06.00pm. She And Her Manager Zubeda Misguided Us And Strategically Forced Us To Make A Purchase Of The Package Worth Rs.59, 500/_ At Time 08.26pm. During The Period They Created Such A Sense Of Hurry And Also Told That This Is Life Time Offer Which Could Not Be Availed Of Even Though I Come Next Day. And It Was Our Marriage Anniversary On 17th, So We Thought To Book The Package To Spend A Night In Taj Or Marriot Or Hyatt. During Booking, We Also Told The Same Thing 3 Times To Kiran, And She Said She Already Placed A Booking Request, We Just Need To Pay INR750 To 1000 For The Booking And Next Day Morning (16th Feb) I Just Need To Call The Customer Care Number And The Confirmation Would Be Given. We Agreed And I Signed The Form Given By Them In Front Of My Wife, Kiran And Zubeda. They Were In Such A Hurry, That We Could Not Read That 3-4 Pages Form. They Assured Me That, We Can Book The Package Then And There, And If We Feel We Can Cancel It Within 45 Days Anytime And There Are No Cancellation Fees. Even Though We Can Cancel It Coming On Tuesday (Means:17th Of Feb). Finally They Made Me Signed The Document And I Had To Make The Transaction Through Credit Card. I Asked For The Receipt And The Copy Of The Signed Document, But They Did Not Give It And Told Us We Will Get It On Tuesday(Ie: 17th Feb). During The Discussion There Are Few Important Promises Which Were Made The Representative Kiran To Us On 15th Feb Evening Which Led Us To Finalize The Deal And Make The Transaction. I Will Mention Those Which Attracted Me To Purchase The Package Below In Detail. 1. They Have 1 Lack 47 Thousand Owned And Tie-Ups Hotels And Resorts All Over The World. And Lot More Which Are Really Lucrative. 2. When Asked About The Mumbai-Property, She Told Me 3 Names Taj, Hayatt And Marriot(She Also Shown Us The Photograph Of Hyatt During That Period). The She Told That If We Opt For The Package We Can Stay In Any Of Those Property Including Taj, Marriot, Hyatt) @INR 750 To @1000 Maximum. At The Time Of Booking There Would Be No Hidden Cost And Conditions. I Confirmed The Same Thrice With Kiran As It Was Seemed To Be Unbelievable To Us. 3. Now It Comes To The Part Of The Payment. They Told Us That If We Book It Though Credit Card, Then If The Amount Is Converted Into EMI, They Will Pay The Interest For That Amount From Their Side. And If INR 59, 500 Is Paid Via EMI, The Interest Comes Around INR 8000. So, They Deducted The Amount And Made It Round Off To 52000 And I Made The Purchase. Now The Sufferring And Reality Of The Misguided Information Revealed From 16th Feb(Very Next Day Morning), 2015 Onwards. 1. When Called The Customer Care Helpline Number[protected], My Wife Is Informed That There Is Not Tie Up Property Neither In Mumbai Nor In Taj Or Hyatt Or Marriot. Even They Do Not At All Have Any 3* 4* Class Of Hotels In Mumbai. Now, When We Tried To Call The Agent Kiran, She Never Picked Up The Call. Now, I Called The Manager Zubeda, She Completely Denied The Promise And Said That They Did Not Say Anything Like That. Now, She Also Added, If We Want To Book Those Hotels, We At Least Need To Pay INR 8000 To 10000 That Too Depends On The Availability. That Is The First Time I Got Shocked And Understood That The Promise Made Was False And The Information Was Falsified And We Are Completely Duped. 2. The Document Which I Signed Was Told To Be A Form By Them. But The Next Day, Zubeda Told Me That It Was An Agreement Which They Made Me Signed Into. This Is Completely Illegal To Sign A Document Without Informing The Facts To The Signing Party. 3. As Their Office Is Closed On Mondays, We Went There To The Office At 5.30pm On 17th(On The Day Of My Anniversary). Then They Denied All The Lucrative Promise They Made Mentioned Above. I And My Wife Already Clearly Understood That We Were Completely Duped And Looted. As Soon We Realized That, We Have To Get It Cancelled Before It Is Too Late. We Demanded For Cancellation To Them For Hours. Now, The Real Demon Came Out, The Manager Zubeda And Someone Called Manoj Told Me That Money Could Not Be Refunded And Your Package Could Not Be Cancelled In Very Harsh And Threatening Tone Of Voice. They Misbehaved With Us And We Were Threatened Not To Ask For The Cancellation. 4. When I Asked For The Receipt Of The Payment And The Price Of The Product, They Simply Gave Me A Receipt Of INR52000, Which Is Not The Actual Cost Of The Product. And Not Even Mentioned Anything Regarding The Interest Of The EMI Payment. (Only They And GOD Know The Actual Cost Of The Product). This Is Completely Behaving As A Cheat Fund Company In A Different Shell. 5. Now, When We Asked For The Document Signed By Me, They Completely Neither Denied To Show Me That Document Nor Gave Me Any Xerox Copy. I Told Them Several Times, That I Have Every Right To Know What Document I Signed And Legally, I Am Supposed To Get A Copy Of This. But They Fooled Us By Not Disclosing The Document. Now When I Came For Cancellation, I Need The See That Document. In Spite Of Requesting Them Several Time By Me And My Wife, They Did Not Paid Any Hid To Us And Made Us Fool By Saying That The Document Is Sent To Head Office And Could Not Be Shown. Now, When I Requested Several Times, The Manager Manoj, Representative/Agent Kiran And Manager Zubeda Used Abusive Toning Of Voice And Sounded Very Threatening To Us And Told Us Clearly That - Cancel Nehi Ho Sakta Aur Paise Wapas Nehi Ho Sakta.. Jo Karna He Kar Sakte He. I Immediately Need 3 Things From Your Side. 1. Refund My Money(52000 + 8000 As Interest Of The Same) And Cancel The Booking Immediately Within 2 Working Days(Today Is 18th Feb, 2015). 2. Send Me The Original/Copy Of The Document By End Of Today Or Early Morning Tomorrow. I Was Made To Sign The Document By Misleading Facts, Misguided Assistance, By Providing Falsified Information And Fake Promises, . 3. And I Want Apologies From The Representatives/Agents/Managers That Made False Promises To Us, Later Spoiled My Anniversary And At Last Threaten Us That They Would Not Refund The Money And There Is No Such Cancellation Policy. (But In The Website The Cancellation Policy Is Clearly Mentioned). 4. This Is Not A Product That Could Not Be Returned. It Is A Deal Of Service Of Holiday Package Discount Which Can Only Be Availed While There Are Any Bookings Made From My Side. I Neither Availed Any Service Nor Booked Anything From You, So Kindly Cancel The Booking Of This Package Of Mine And Refund Me The Money. Now, I Request You Very Humbly To Kindly Take Up The Matter Seriously And Take Necessary Actions Against Those Agents Who Provide Falsified Information To Customers To Take Their Money And Make Them Fool By Establishing Trustworthy Behavior. And After The Payment Is Done They Come Down Into Gundagiri. At Last, In A Personal Note - Tell Me A Very Simple Logic, If I Don’t Know Anything About Any Company And They Don’t Have Any Cancellation Policy, Why Would I Make A Payment Of 52000 Instantly? Where The Total Thing Is Done In Just 2-3 Hours. The Person Who Invited Me For The Free Gift Name: Suresh (Person Who Invited Us): +[protected] The Name Of The People Who Duped, Misguided, Falsified Information, Used Abusive Gesture And Behavior To Us Are -≫ Kiran - Representative/Agent Who Duped Us - +[protected] Zubeda - Manager +[protected] And Manoj - I Would Expect A Sharp Reply And A Strict Action From Your Management. Thanks &Amp; Regards, RudraTo, The Team, 25chutti.Com Please Consider This As An Serious Escalation Mail On Being Duped By 25chutti.Com Hello Team, I Am Very Sorry To Officially Make A Statement To You That I Am Duped By Your Representative On Last Sunday, 15th Feb, 2015 And I Want My Money Back Within 2 Working Days. The Team In Thane Forced Us Politely To Make The Transaction By Making Falsified And Utopian Promises Of Travel Packages At The Thane Office Mentioned Below. Place Of Incident: Allure Travelseva Services Pvt Ltd, Offc. No. 7-8, Ground Floor, Maitri Lotus CHS Ltd., Near Oswal Park, Pokharan Road No. 2, Thane (W) - 400602, Maharashtra Scenario: I Got A Call From A Person Called Suresh At About 03.38pm On 15th Of Feb, 2015. He Told Me That We Won A Lucky Draw Prize For Malaysia And We Need To Come To Their Office Within 05.30pm On The Same Day To Collect The Same. I Agreed And He Sms-Ed Me The Address And Told Me To Keep 45-50 Minutes As They Have Some Promotional Presentation. Me And My Wife Went There And One Representative Called Kiran Started To Explain About Their Lucrative Holiday Package At 06.00pm. She And Her Manager Zubeda Misguided Us And Strategically Forced Us To Make A Purchase Of The Package Worth Rs.59, 500/_ At Time 08.26pm. During The Period They Created Such A Sense Of Hurry And Also Told That This Is Life Time Offer Which Could Not Be Availed Of Even Though I Come Next Day. And It Was Our Marriage Anniversary On 17th, So We Thought To Book The Package To Spend A Night In Taj Or Marriot Or Hyatt. During Booking, We Also Told The Same Thing 3 Times To Kiran, And She Said She Already Placed A Booking Request, We Just Need To Pay INR750 To 1000 For The Booking And Next Day Morning (16th Feb) I Just Need To Call The Customer Care Number And The Confirmation Would Be Given. We Agreed And I Signed The Form Given By Them In Front Of My Wife, Kiran And Zubeda. They Were In Such A Hurry, That We Could Not Read That 3-4 Pages Form. They Assured Me That, We Can Book The Package Then And There, And If We Feel We Can Cancel It Within 45 Days Anytime And There Are No Cancellation Fees. Even Though We Can Cancel It Coming On Tuesday (Means:17th Of Feb). Finally They Made Me Signed The Document And I Had To Make The Transaction Through Credit Card. I Asked For The Receipt And The Copy Of The Signed Document, But They Did Not Give It And Told Us We Will Get It On Tuesday(Ie: 17th Feb). During The Discussion There Are Few Important Promises Which Were Made The Representative Kiran To Us On 15th Feb Evening Which Led Us To Finalize The Deal And Make The Transaction. I Will Mention Those Which Attracted Me To Purchase The Package Below In Detail. 1. They Have 1 Lack 47 Thousand Owned And Tie-Ups Hotels And Resorts All Over The World. And Lot More Which Are Really Lucrative. 2. When Asked About The Mumbai-Property, She Told Me 3 Names Taj, Hayatt And Marriot(She Also Shown Us The Photograph Of Hyatt During That Period). The She Told That If We Opt For The Package We Can Stay In Any Of Those Property Including Taj, Marriot, Hyatt) @INR 750 To @1000 Maximum. At The Time Of Booking There Would Be No Hidden Cost And Conditions. I Confirmed The Same Thrice With Kiran As It Was Seemed To Be Unbelievable To Us. 3. Now It Comes To The Part Of The Payment. They Told Us That If We Book It Though Credit Card, Then If The Amount Is Converted Into EMI, They Will Pay The Interest For That Amount From Their Side. And If INR 59, 500 Is Paid Via EMI, The Interest Comes Around INR 8000. So, They Deducted The Amount And Made It Round Off To 52000 And I Made The Purchase. Now The Sufferring And Reality Of The Misguided Information Revealed From 16th Feb(Very Next Day Morning), 2015 Onwards. 1. When Called The Customer Care Helpline Number[protected], My Wife Is Informed That There Is Not Tie Up Property Neither In Mumbai Nor In Taj Or Hyatt Or Marriot. Even They Do Not At All Have Any 3* 4* Class Of Hotels In Mumbai. Now, When We Tried To Call The Agent Kiran, She Never Picked Up The Call. Now, I Called The Manager Zubeda, She Completely Denied The Promise And Said That They Did Not Say Anything Like That. Now, She Also Added, If We Want To Book Those Hotels, We At Least Need To Pay INR 8000 To 10000 That Too Depends On The Availability. That Is The First Time I Got Shocked And Understood That The Promise Made Was False And The Information Was Falsified And We Are Completely Duped. 2. The Document Which I Signed Was Told To Be A Form By Them. But The Next Day, Zubeda Told Me That It Was An Agreement Which They Made Me Signed Into. This Is Completely Illegal To Sign A Document Without Informing The Facts To The Signing Party. 3. As Their Office Is Closed On Mondays, We Went There To The Office At 5.30pm On 17th(On The Day Of My Anniversary). Then They Denied All The Lucrative Promise They Made Mentioned Above. I And My Wife Already Clearly Understood That We Were Completely Duped And Looted. As Soon We Realized That, We Have To Get It Cancelled Before It Is Too Late. We Demanded For Cancellation To Them For Hours. Now, The Real Demon Came Out, The Manager Zubeda And Someone Called Manoj Told Me That Money Could Not Be Refunded And Your Package Could Not Be Cancelled In Very Harsh And Threatening Tone Of Voice. They Misbehaved With Us And We Were Threatened Not To Ask For The Cancellation. 4. When I Asked For The Receipt Of The Payment And The Price Of The Product, They Simply Gave Me A Receipt Of INR52000, Which Is Not The Actual Cost Of The Product. And Not Even Mentioned Anything Regarding The Interest Of The EMI Payment. (Only They And GOD Know The Actual Cost Of The Product). This Is Completely Behaving As A Cheat Fund Company In A Different Shell. 5. Now, When We Asked For The Document Signed By Me, They Completely Neither Denied To Show Me That Document Nor Gave Me Any Xerox Copy. I Told Them Several Times, That I Have Every Right To Know What Document I Signed And Legally, I Am Supposed To Get A Copy Of This. But They Fooled Us By Not Disclosing The Document. Now When I Came For Cancellation, I Need The See That Document. In Spite Of Requesting Them Several Time By Me And My Wife, They Did Not Paid Any Hid To Us And Made Us Fool By Saying That The Document Is Sent To Head Office And Could Not Be Shown. Now, When I Requested Several Times, The Manager Manoj, Representative/Agent Kiran And Manager Zubeda Used Abusive Toning Of Voice And Sounded Very Threatening To Us And Told Us Clearly That - Cancel Nehi Ho Sakta Aur Paise Wapas Nehi Ho Sakta.. Jo Karna He Kar Sakte He. I Immediately Need 3 Things From Your Side. 1. Refund My Money(52000 + 8000 As Interest Of The Same) And Cancel The Booking Immediately Within 2 Working Days(Today Is 18th Feb, 2015). 2. Send Me The Original/Copy Of The Document By End Of Today Or Early Morning Tomorrow. I Was Made To Sign The Document By Misleading Facts, Misguided Assistance, By Providing Falsified Information And Fake Promises, . 3. And I Want Apologies From The Representatives/Agents/Managers That Made False Promises To Us, Later Spoiled My Anniversary And At Last Threaten Us That They Would Not Refund The Money And There Is No Such Cancellation Policy. (But In The Website The Cancellation Policy Is Clearly Mentioned). 4. This Is Not A Product That Could Not Be Returned. It Is A Deal Of Service Of Holiday Package Discount Which Can Only Be Availed While There Are Any Bookings Made From My Side. I Neither Availed Any Service Nor Booked Anything From You, So Kindly Cancel The Booking Of This Package Of Mine And Refund Me The Money. Now, I Request You Very Humbly To Kindly Take Up The Matter Seriously And Take Necessary Actions Against Those Agents Who Provide Falsified Information To Customers To Take Their Money And Make Them Fool By Establishing Trustworthy Behavior. And After The Payment Is Done They Come Down Into Gundagiri. At Last, In A Personal Note - Tell Me A Very Simple Logic, If I Don’t Know Anything About Any Company And They Don’t Have Any Cancellation Policy, Why Would I Make A Payment Of 52000 Instantly? Where The Total Thing Is Done In Just 2-3 Hours. The Person Who Invited Me For The Free Gift Name: Suresh (Person Who Invited Us): +[protected] The Name Of The People Who Duped, Misguided, Falsified Information, Used Abusive Gesture And Behavior To Us Are -≫ Kiran - Representative/Agent Who Duped Us - +[protected] Zubeda - Manager +[protected] And Manoj - I Would Expect A Sharp Reply And A Strict Action From Your Management. Thanks &Amp; Regards, Rudra
Rashmi Panda's reply, Nov 24, 2016
can u tell me where the cancellation policy is there for cancellation of membership
mktg1 travelseva's reply, Nov 30, 2017
We regret the unpleasant experience you have had. Request you to inbox your contact details with us for our team to get in touch with you.
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Don't even go to see presentation.
1st they will tell of free gift a d if you don't take their membership they will use bad language at you and make you feel like begger.
mktg1 travelseva's reply, Nov 30, 2017
We regret the unpleasant experience you have had. Request you to inbox your contact details with us for our team to get in touch with you.
Grievance Redressal's reply, Apr 18, 2018
Dear Maru,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Hello all complainant,

It seems you all are from mumbai and around. Why dont you all meet and lodge a complaint in police and ask them to perform immediate action.

Me and my father both attended their presentation but thank god we both dint took membership.

I only tried to book free holiday voucher but same problem "dates not available".
Grievance Redressal's reply, Apr 20, 2018
Dear Nomaan,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
hello all,
i also faced this so can we all meet together and give complain to policy. heee guys plzzz reply me priya23sep@gmail.com.
Rashmi Panda's reply, Nov 24, 2016
i agree
sagar wakale's reply, Jul 6, 2017
its possible today.. u can check my post
Grievance Redressal's reply, Apr 20, 2018
Dear Mrs Priya,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Guys please complain ... they are still continuing their nuisance!
Grievance Redressal's reply, Apr 18, 2018
Dear Sir/Mam,

We regret the inconvenience caused and would like to connect with you regarding the matters you have highlighted. Please share your contact number or else mail us on support@25chutti for our team to connect with you.

Warm Regards,
Member Relation Team.
the same thing happend with me ...we should file FIR and complaint against them
Same here. Been sold dubious plan by Om Prakash @ Raghuleela office in Dec 2015. We need to connect immediately with each other & finalize action plan against 25 chutti.
Guys thank you for your complaint. At least you saved me today. They asked me that I won Lucky draw when i visited big bazar yesterday. After reading all of this I am not going there. Thanks alot.
Grievance Redressal's reply, Apr 18, 2018
Dear Sir/Mam,

We regret the inconvenience caused and would like to connect with you regarding the matters you have highlighted. Please share your contact number or else mail us on support@25chutti for our team to connect with you.

Warm Regards,
25 chutti Team
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Same thing happened to me also. Can anyone get their money back anyway?
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Something happened to me also .can anyone get money back Pl inform us my mail id is neetashah.vadodaria@gmail.com
Hello,
I m Suresh Bhanushali my email id is sureshbhanushali2002@gmail.com I m member of 25chutti from last 2 years but not go for any vacation from 25 chutti bcoz of their unavailable dates and their packages are very costly from local travel agents and also hotels are very cheap I totally receiving bad experience from 25chutti. this package I got from Mr.Jignesh Joshi from Vashi Navi Mumbai. and from last 2 years he will not received my any phone calls and I think he is totally misguide me.

please be caution from above dumbd Company and also their staff.
mktg1 travelseva's reply, Nov 30, 2017
Hello Mr.Suresh Bhanushali as per your comment we would like to verify the details with appropriate customer id number, contact number for more details please comment down below so that we can get back in touch with you .
hi all, i took membership of 25 chhuti.com 2year back. this is a very bad experience i paid total of 75 k. till now i haven't availed any holidays. i have tried many times to book holiday but couldn't..Un availability, some time they suggest to take exchange package in which u have to pay extra charge like 2000 rs per night.. bla bla ...
they promise lots of things mostly false...
they r cheater..
mktg1 travelseva's reply, Nov 30, 2017
We regret the unpleasant experience you have had. Request you to inbox your customer id and contact details with us for our team to get in touch with you.
I attended their presentation today, but denied to pay. They shown anger and attitude, still i didn't become agree.
Even provided gifts are also useless.
Never believe for such attractive offers in first meeting.
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Today I received a call to get the free gifts which is absolutely free. He was giving me 99000 mix voucher + 5000 Rs. another voucher and other blah blah blah voucher. To collect this, condition is you have to visit the branch with your wife and give your 40~45 min to attend presentation. I asked the person to call again after 1 hour as I need to verify the things. I surprised on the second call i insist him talk more on this company and he simply said there is no condition to get this offer.
As a smart citizen always verify the caller before accepting any terms. That's what I did and saved my future loss.
Don't go for any free gifts as nowadays nobody give you free unless there is some goof up behind that. Please save your valuable money.
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Hello guys, I just got the call from the same company for the presentation, here I am giving their address and number so if anyone wants to catch them please go with the police or else contact me on neilesh333@gmail.com

Add. office no. 17, Sarvoday Mall, near bail bazar, Kalyan West
Number +91 [protected]
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Dear All, Please dont go with free gifts offer by them...they are cheaters and steal your money..i am giving below office address and phone no of same company, incase any one receive calls from them dont entertain and cut the call.
25 Chutti, shop no 4b/48 4th floor (highland corp) high street mall kapurbawdi thane w
[protected] & [protected]
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .
Hello friend i got a call today from this company they are making fools to people in kalyan . I m to a business boy from travels business and in our tours and travel association this company is not valid this is fake u can file a complain against this company in consumer cort or local police station . They are in sarvoday mall 2nd floor 17 no kalyan west
Grievance Redressal's reply, Apr 27, 2018
Dear sir,

We regret the unpleasant experience you have had with 25Chutti.com. Request you to send your contact details with us for our team to get in touch with you.

We can't solve the issue of yours with 25Chutti.com till we get your membership detail & what exact issue you had with us or you can mail your grievances to us on support@25chutti.com .

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    23%
    Complaints
    26
    Pending
    9
    Resolved
    3
    phone
    +91 76 6660 6060
    location
    S-7,8, Maitri Lotus, Nr. Oswal Park, Pokhran Rd.-2, Thane, Maharashtra, India - 400602
    25 Chutti.com - Holiday membership cheating!!!