[Resolved] Aircel — aircel need balance refund

 
5 Reviews
 Thavapriya Raj on Dec 7, 2017
Hi am priya r. My aircel number [protected]. I have main balance 41 rs.
I have got a customer care call on 05/12/17. Nearly by 12.05 pm. I got my balance deducted 30 rs for some activation without my knowledge. I contacted 198, they said it will be refunded, but still i didn't received. Today i have tried 198 and line is busy, busy in some traffic... Do some favour to refund the amount... Aircel providing me better service ever for past 7 years... Hope this will be resolved soon...
Complaint marked as Resolved Dec 9, 2017
Thank You Aircel!!! I have got refunded amount and also the information via message for notifying the Query...

Complaint Status


[Dec 07, 2017] Aircel customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Aircel Customer Care's response, Dec 08, 2017
Dear Customer (Thavapriya Raj),

We are sorry for the problem you've had with us. We are forwarding your concern to our team. Please be assured, an update will be provided to you soon.

Warm Regards,
Aircel Social Media Team
Verified Support
Aircel Customer Care's response, Dec 09, 2017
Dear Customer (Thavapriya Raj),

Based on your request, VAS pack has been deactivated and Rs.30 has been credited to your mobile number as TT.

Warm Regards,
Aircel Social Media Team
Complaint comments  4 Comments     Updated: Share0Tweet0Share0

Comments

SIR,
I am vignesh, from tamilnadu april 2017 i met mathi in namakkal
he cheated me onle lakhs and he took my passport . for job in norway
please help me

cheater name- mathi
no [protected] aircel

please give me his details and his location
my no [protected]
nvickyviper@gmail.com
Aircel Customer Care's response, Dec 9, 2017
Verified Support

Dear Customer (Whats App VIRAL),

We regret to inform you that we'll not be able to help you in this regard as we are not allowed to share customer details because of high-security reasons. Further, we would suggest you to file an FIR against the number.

Regards,
Aircel Social Media Team
I m ashok. I m using aircel for the past 10 years. My aircel number is [protected]. My experience was so good all these years. But this december 12 th, rs 35 has been deducted towards juiceup service, eventhough i dint subscribe any. Contacted customer care, they said it will be.unsubscribed and the amount will be reversed. But nothing happened that way. I sent a message asking to stop the service. No response, unable to contact the customer care also. Till now rs.105 has been deducted totally. Want aircel to reverse my money back. Expecting a quick response.
Aircel Customer Care's response, Dec 19, 2017
Verified Support

Dear Customer (Ashok Sooriyen),

We are sorry for the problem you've had with us. We are forwarding your concern to our team. Please be assured, an update will be provided to you soon.

Warm Regards,
Aircel Social Media Team
Aircel Customer Care's response, Dec 20, 2017
Verified Support

Dear Customer (Ashok Sooriyen),

As per our team, informing that VAS pack has been deactivated and an amount of Rs.100 will be credited to your number within 48 working hrs.

Warm Regards,
Aircel Social Media Team
Dear Customer (Ashok Sooriyen),

As per our team, informing that VAS pack has been deactivated and an amount of Rs.100 will be credited to your number within 48 working hrs.

Warm Regards,
Aircel Social Media Team

The amount has not been refunded in the specified time, in addition my balance amount has been totally drained by you, making my account balance zero.
I have never ever seen such a worst service in my lifetime. I have given rating 1 which is bad as there was nothing below than that.

Expecting a quick reply, if not... quitting aircel.
Aircel Customer Care's response, Dec 23, 2017
Verified Support

Dear Customer (Ashok Sooriyen),

Apologies! We would like to inform you that your current status has been shared with the team. Please be assured, an update will be provided to you soon.

Warm Regards,
Aircel Social Media Team
Aircel Customer Care's response, Dec 28, 2017
Verified Support

Dear Customer (Ashok Sooriyen),

We would like to inform that the refund of Rs.193/- has been credited back to the number 7299483860 and the subscribed services have been deactivated.

Warm Regards,
Aircel Social Media Team
This s Ashok again. 1thing i understood about aircel is " you are very good in responding to complaints".But You are good for NOTHING in all others aspects.

dont you feel ashamed for this act.
Crediting money just for namesake, again debiting in next 24 hours towards xyz reason.

How many times you want a customer to repeat the same thing. Do you think each and everyone is jobless. Everyone is busy with their own works.

Better shutdown the company in Tamilnadu also, as you did in other states.

Stop running behind others money!

Dear Customer (Ashok Sooriyen),

We would like to inform that the refund of Rs.193/- has been credited back to the number [protected] and the subscribed services have been deactivated.

Warm Regards,
Aircel Social Media Team

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    40%
    Complaints
    9036
    Pending
    3555
    Resolved
    2674
    phone
    +91 97 3819 9010
    +91 12 4476 5000 [Head Office]
    +91 88 9204 1111
    location
    Aircel Business Solutions, 2nd Floor, Building No. 10A, DLF Cyber City, DLF Phase II, Gurgaon, Haryana, India - 122002
    Aircel - aircel need balance refund