Abt Maruti, Coimbatore
1.3
Submit a Complaint
4
COMPLAINTS

Abt Maruti, Coimbatore Complaints & Reviews

B
Bhagavathy Sundaram
from Naduvattam, Tamil Nadu
May 5, 2021
Report
Copy

Address: RS PURAM COIMBATORE

I booked breeza car in abt maruthi coimbatore on 05/03/2021.I waited till 20/04/2021. But the vehicle was not delivered.So icancelled my booking and gave letter and required documents on21/04/2021.But sofar my booked amount has not been remitted into my bank account.Kindly take action to get it credited into my account.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    D
    Duraiselvam
    from Karaikkudi, Tamil Nadu
    Feb 6, 2017
    Report
    Copy

    Address: Sivaganga, Tamil Nadu

    நான் ABT Maruti, Karaikudi-யில் ஜனவாி-22- ஆம் தேதி புதிய காா் Wagnor Automatic Gear Vehicle வாங்கினேன். ஆனால் அந்த காா் எடுத்த ஒரு வாரத்திற்குள் பழுதடைந்துவிட்டது. ஆகையால் நான் அந்த காரை வாங்கிய ABT Maruti, Karaikudi-லேயே காரை திரும்ப ஒப்படைத்துவிட்டேன். ABT Maruti, Karaikudi-யில் கேட்ட போது Team Leader மாாிமுத்து, Work Manager, Sales Executive சசிகுமாா் இவா்கள் யாரும் சாியாக பதிலளிக்கவில்லை.
    நான் இதற்கு முன்பு Siva Maruti-யில் நான்கு காா்கள் புக் செய்து, Delivery-யும் செய்துவிட்டேன். தற்போது ABT Maruti-யில் நன்றாக இருக்கும் என்று கூறியதால் Sales Executive சசிகுமாாிடம் புக்கிங் செய்து கொண்டேன். அந்த காரை ABT Maruti, Karaikudi-யில் ஒப்படைத்து 1-வாரம் ஆகிவிட்டது. ஆனால் அங்கு அவா்களால் சாி செய்ய முடியாமல் மதுரை-க்கு அனுப்பி விட்டதாக ABT Maruti, Karaikudi-யில் பணிபுாிபவா்கள் எங்களிடம் கூறிவிட்டாா்கள். புது வண்டி எடுத்து ஒரு வாரத்திற்குள் இந்த பழுது ஏன் ஏற்பட்டது என்று எங்களுக்கு தொியவில்லை. ஆகையால் எங்களுக்கு வேறு புது காா் புக்கிங் செய்து தரும்படி கேட்டுக் கொள்கிறோம். இந்த மாதிாி புதிய காா் ஒரு வாரத்திற்குள் பழுதாகிவிடும் என்று தொிந்திருந்தால் நாங்கள் Siva Maruti-யில் புக்கிங் செய்திருப்போம். காரைக்குடியில் பணிபுாியும் Team Leader மாாிமுத்து, Work Manager, Sales Executive சசிகுமாா் இவா்கள் யாரும் வாடிக்கையாளா்களுக்கு சாியாக பதிலளிப்பதில்லை. காரை ஒப்படைத்து 1-வாரம் ஆகியும் இதுவரை எங்களை தொடா்பு கொள்ளவில்லை. எங்கள் காா் சாியாகிவிட்டதா? இல்லையா? என்று கூட தொியவில்லை.
    Hameed, Cell No. [protected]
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      siva_nba
      from Salem, Tamil Nadu
      Jul 13, 2016
      Report
      Copy

      Address: 636009
      Website: not known

      Sir, i left my maruti 800 cartn-30b-4345 for oil service on[protected] at abt salem, at that time staff told to me that water wash, wheel alingement, and wheel balancing will be done at free of cost. but while taking delivery i noticed only outer body wash done and the interiors were not cleaned further they have not given computer statements for wheel alignment and wheel balancing and this will seems arbitrary. while taking delivery i was hurry to attend some function so that i could not tell about the defects. later during feedback enquiry from abt staff i told the defects for that they have not responded. my car was being sent to abt last 10 years for maintenance. please give suitable instructions to salem abt staff to gain customer confidence.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        H
        Hari Industries
        from Mumbai, Maharashtra
        Oct 4, 2008
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Dear Sir,

        Sub : Poor breaking system in Swift Car – Reg.

        Ref : Our Swift Car No.TN-38-AR00800, Engg. No.1052250,
        Chassis No.MA3FKEB1S00283342, Color-Sunlight Copper.

        With reference to the above we would like to bring your kind attention that we had purchased above mentioned Swift car from M/s.ABT Maruti, Coimbatore vide their Invoice No.VSL07002898 dt.29.12.07. From beginning onwards the front break of the car is not working properly when we apply the break a big noise is coming. And also the mileage of the car is very low ie. 15-16 km P.lt. in city drive. Even after completion of three free services the above problems are not solved.

        Please note that we are having another two cars Honda Civic and Hundai Santro as we thought Maruthi Vehicle will be a trouble free vehicle we have purchased but we are facing above problems.

        So we request you to kindly arrange to take necessary action to solve the problems at the earliest. If we will not receive any proper reply from your with in a week we will send our car to your above dealer until the problem is solved. The necessary claims should be bear by you.

        Your early action in this matter will be highly appreciated.

        Thanking you

        Yours truly,
        For Hari Industries

        Mg. Partner.



        CC to :

        M/s.ABT Maruti, Coimbatore.
        [protected]@abtlimited.com
        [protected]@abtlimited.com
        Aug 14, 2020
        Complaint marked as Resolved 
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit