Samsung — Product Failure

Address:Saran, Bihar

kindly suggest me soon.

I'm Rafiq from chapra, saran, BIHAR, purchased Samsung Wave2 (GT S8530) on 16 Feb 2012. and faced problem, submit it at CHAPRA SAMSUNG SERVICE CENTRE. after 10 days they repaired it and it was in my use for 1 Aug 2012. and i faced problem again for SCREEN TOUCH and submit again it PATNA MM SAMSUNG SERVICE CENTRE. and after escalation I recieved it at 16 August. after that it was in my use until this is the third time I faced problem for SCREEN TOUCH and submit it agian to CHAPRA SAMSUNG SERVICE CENTRE,

In this period of 8 month I used this mobile just for 4 or 5 month only, otherdays it was dead or in Service Centre.

So now i want to back my money or Replace this Model. I don't want to use this Model anymore.

It is kindly request to suggest the solution what kind of action I shuld take.



मैं रफ़ीक आलम, आपका ग्राहक for GT-S8530. work order no. 12324
SL No. RUPB126550E, IMEI No. 355082/04/17251814 purchased on 16/02/2010
आजकल एक बड़ी समस्या से दो चार हो रहा हूँ, सिर्फ आपके product से ही नहीं
बल्कि आपके service, service provider(Chapra Mobile Care: Ph: [protected])
और आपके Engineer Mr. Shakeel([protected]).
ये सारी वयवस्था भ्रष्ट और illiteracy सी मालूम पड़ती है.
सबसे पहले मेने अपना mobile पटना के service centre में submit किया touch
problem के लिये 16/08/2010 को. और उन्होंने repair कर के दिया. 20 days के
बाद मैंने फिर same problem face किया और Chapra के सेरविसे सेंटर(Chapra
Mobile Care: Ph: [protected]) में submit करने को गया, यहाँ आपका Engineer
Mr. Shakeel ELS के बाद कहते हैं के ये liquid Damage है सो out of warranty
है. मैंने कहा ऐसा नहीं है बहुत कहने सुनने के बाद भी वो नहीं मने तो मैंने
written में उनसे माँगा क ये liquid damage है. अब वो मुझसे बिल मांगते हैं,
बिल देने पैर कहते हैं के ये जली बिल(fake reciept) हैं,जबकि उसी बिल पर दो
महीने पहले पटना में Repair करवा चूका हूँ. मैंने कहा ok दोनों बातें written
में दो के liquid damage और जली बिल के कारन आप service नहीं दे पाओगे, but Mr. Shakeel मुझे बहुत odd language में बात करते हैं, काफी देर मुझसे उलझने के बाद वो अपने Manager को बुलाते हैं जो written मांगने पर कहते हैं की ऐसा कोई नियम नहीं क हम लोग written में दें, मैंने कहा मेल क्र दें, तो बोलते हैं "बोला न ऐसा कोई नियम नहीं" .
जब मैं insist हो गया के नहीं आपको written में देना ही पड़ेगा तो मेनेजर साहब बोलते हैं के एक मिनट रुको मैं Senior Engineer से ELS करवा केर बताता हूँ जबकि उनका Engineer Mr. Shakeel Already बदतमीजी के साथ ELSकर चुके थे, खैर मैंने बोला ok...
दोबारा ELS करने के बाद बोलते हिं ठीक है submit कर दो.

Whatz the hell is this type of servicing....?

जब liquid damage aur jali bill ki wajah se ऑफ़ आउट ऑफ़ वार्रंटी था तो submit क्यूँ किया...

Any how, मैं इस सेट और आपके सर्विसे से काफी problem aur insult face kar चूका हूँ so मुझे ये सेट नहीं चाहिए.
मेरे पैसे retun किये जाएँ...
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Samsung India
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    61%
    Complaints
    18888
    Pending
    0
    Resolved
    11175
    Samsung India Phone
    +91 89 3993 9899 [Customer Care]
    +91 12 4488 2122 [Head Office]
    +91 98 3502 2547 [The Mobile Villa]
    Samsung India Address
    2nd, 3rd & 4th Floor, Tower C, Vipul Tech Square, Old Golf Road, Sector-43, Gurgaon, Haryana, India - 122002
    View all Samsung India contact information