[Resolved]  HDFC Bank — misguide by bank staff for name change issue

Address:HDFC BANK, CANTT BRANCH, Basti Tainka Wali, Ferozepur Cantt., 152001

माननिये सर, मैं अपनी पालिसी कैंसिल करवाना चाहती हु क्यंकि मुझे पालिसी एडवाइजर द्वारा मिस गाइड किया गया, पालिसी करवाने के हक़ में नहीं थी क्यंकि मेरा अकॉउंट में नाम गलत था तो मैंने कहा था की जब अकाउंट मैं नाम सही होगा तब पालिसी करवानेगे लेकिन मुझे कहा गया की पालिसी का नाम सही करवा देंगे हम अकाउंट में नाम सही होते ही हमने सरे डाक्यूमेंट्स अपने दे दिए अकाउंट मैं नाम सही करवा लिया लेकिन पालिसी में उनके द्वारा नाम सही नहीं किया गया और कहा गया की नाम सही करवाना है तो फरीदकोट जाकर नाम सही करवाना पड़ेगा, जब पालिसी फेरोज़पुर से करवाई है तो नाम हम चेंज करवाने फरीदकोट क्यों जाये फिर कहते की यहाँ ऑफिस खुल जायेगा आज 11 महीने हो गए कोई ऑफिस नहीं खुला यहाँ. मैं इन परेशानी की वजह से पालिसी आगे नहीं जारी रखना चाहती मेरी पालिसी कैंसिल की जाये || धन्यवाद ||
policy No. 20571509
Plan :- sampooran samriddhi
Mobile :- [protected]
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Apr 13, 2023
Complaint marked as Resolved 
They dont resolve our problem. And our policy is now expired
HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 15, 2019
HDFC Life Customer Care's response
Hi, kindly inform the customer if policyholder has any unresolved concern with respect to HDFC Life policy, kindly inform to the policyholder to write us at [protected]@hdfclife.com from registered id to have the same addressed.
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Problem not resolved and the policy is now expired. And we lost our money. They cheat with us

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