Show menu
Ask a Question FAQ Sign in

Indraprastha Gas Limited [IGL] — delay in connection of meter to gas stove

मेरा आईजीएल बीपी नं. [protected] है। मेरे आईजीएल मीटर को लगे लगभग एक महीना हो गया है किंतु अभी तक गैस स्टोव से उसका कनेक्शन नहीं हो पाया है। मैकेनिक (उसका नाम ज्ञात नहीं है, मोबाइल नं. [protected] है) से बात करने पर वह बहानेबाजी करने लगता है। शिकायत करने की बात कहने पर वह अभद्र भाषा में बात करता है। कृपया मेरी समस्या का समाधान करें और अपने कर्मियों के व्यवहार में सुधार लाने हेतु कदम उठाएं।

Complaint Status


[Jul 30, 2019] Indraprastha Gas Limited [IGL] customer support has been notified about the posted complaint.
Complaint comments  1 Comment     Updated: Share0Tweet0

Comments

Its been 2 weeks they put the meter box n said in a day or two the engineer would visit n provide the gas connection ..but its been 2 week no response ... very bad service ...
BP no. [protected]

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    Customer satisfaction rating
    2%
    Complaints
    1002
    Pending
    0
    Resolved
    17
    phone
    +91 11 4607 4607
    location
    IGL Bhawan, Plot No. 4, Community Centre, Sector 9, R K Puram, New Delhi, Delhi, India - 110022