National Payments Corporation Of India — ....

Address:Ahmednagar, Maharashtra, 423109

आदरणीय महोदय,
उपरोक्त विषयास अनुसरून आपणास विनंती करतो की, माझा आधार क्रमांक[protected] हा मी माझ्या शिर्डी येथील सेंट्रल बँक खात्यात लिंक केला आहे तसेच माझा गॅस ग्राहक क्रमांक 616087 श्री साई गणेश गॅस ऐजन्सी, शिर्डी येथे ही लिंक केला आहे. परंतु माझी गॅस अनुदान माझे बँक खात्यावर जमा होत नाही .याबाबत मी HP गॅस agency कडून व बँक खात्याकडून npci ला ई-मेल पाठविण्यास सांगितले होते कारण माझे आधार npci कडून लिंक केलेले दिसत नाही .मी स्वतः देखील npci ला याबाबत विनंती केली आहे परंतु याबाबत कुठलाही खुलासा होत नाही .
तसेच आपल्या कस्टमर केर नंबर [protected]ला फोन करून याबाबत माहिती घेण्याचा प्रयत्न केला असता ते फक्त सांगतात की तुम्ही बँकेत जा तेथे तक्रार करा मी आतापर्यंत किमान 10 वेळेस बँकेत जाऊन आलो आहे . व पुन्हा कस्टमर केर नंबर ला फोन केला तर आपले लोक साधी माहिती देण्याऐवजी फोन कट करतात .
तरी मा.महोदय मी एक सामान्य माणूस आहे मला माझे अनुदान बँकेत प्राप्त करण्यासाठी काय करावे लागेल याची माहिती मिळावी व आपला ई-मेल id मिळावा ही नम्र विनंती .
+1 photos
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
National Payments Corporation of India [NPCI] customer support has been notified about the posted complaint.
Jan 28, 2018
Updated by Vijay Gorakh Wani
Dear sir /madam,
My aadhar no.[protected] have linked with lpg gas connection (Consumer id 616087, hp gas) the gas distributor name shri sai ganesh gas agency, shirdi and my bank account in central bank of india branch shirdi also. But according to npci aadhar linking status in bank (As per npci - not submitted) not submitted. I asked so many times in my bank on this issue they said they had done from his side and updated my aadhar with my bank account and it is not updated from npci. And sir gas subsidy is on hold.
So sir i kindly request you to please check and do the needful step in this regarding and tell me solution on this issue.

my aadhar is linked with lpg but i can't got subsidy because npci not shown lpg linkage in bank account
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    National Payments Corporation of India [NPCI]
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    9%
    Complaints
    4217
    Pending
    0
    Resolved
    363
    National Payments Corporation of India [NPCI] Phone
    +91 22 2657 3150
    +91 44 2816 0700
    +91 22 4050 8500
    National Payments Corporation of India [NPCI] Address
    C-9, 8th Floor, RBI Premises, Bandra-Kurla Complex, Bandra (East), Mumbai, Maharashtra, India - 400051
    View all National Payments Corporation of India [NPCI] contact information