Show menu
Ask a Question FAQ Sign in
ngpay Customer Care
ngpay
Customer satisfaction rating: 18%
Submit a Complaint
40
COMPLAINTS

ngpay Customer Care

ngpay

TwitterFacebook
Address
Vatika Business Centre, Divyasree Chambers, 2nd Floor, Wing A, Langford Town
Bangalore
Bangalore District
Karnataka
India - 560025
Landmarks:Hockey stadium

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Phone:
Phone:
up
9
down
1

Description
mall on mobile

Customer satisfaction rating
18%
Complaints
40
Pending
0
Resolved
7
Load
So far so good - The company responded to our notifications and is working on resolving complaints.

ngpay related photos (5)

ngpay Complaints & Reviews

Sort by:

 kannantg
On 29-Jun-12, I tried to recharge for vodafone prepaid mobile through NGPAY (id - kannantg) from my SBI savings account [protected]. The SBI Ref No is IGB3875566. The amount of Rs.299 has been transferred from my savings account to JiGrahak Mobility Solutions. But the recharge has not been made. I already raised a ticket on 01-July-12 stating this issue and ngpay promised me to solve this issue in 7 days. But it has not yet resolved now. Kindly look into this issue and transfer the money back to my SBI savings account [protected]
Complaint comments  Add a commentComplaint category Online Shopping

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code

     bhagavathy perumal
    Hi
    I tried to book train ticket on 5.7.2012 through ngpay mobile applicaton.My account get debited for the amount of rs 884.But the ticket was not booked. I didnt receive any message/Mail from ngpay for failed booking.While I contacted through phone there is no response. I have mailed them about the issue but there is no reply from them.If they have noted about the issue they should have mailed/Msg us.But still there is no communication from them.I request them to refund the amount as soon as possible.
    my failed trannsaction id is NGPAY[protected]
    I did a transcation using NGPAY to buy KSRTC Tickets and the transaction failed and more that 15 WORKING days happened still it has not been reversed and every time i call they say 2 - 3 days
    Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code

       rpmehra
      On 27th June, I was checking the options available on ngpay for booking an airline ticket. I am very well aware of the fact that the transaction can not be completed without entering 'One Time Password (OTP)'. So I kept on browsing until I was asked for entering OTP. I cancelled my ticket, did not go any further and did not generate the OTP. Even after cancelling the ticket and rolling back, the ticket was confirmed and I received the notification that an amount of Rs 9271 got deducted from my account. ngpay has refused to accept this bug. Although they have cancelled the ticket but have deducted the cancellation charges i.e. Rs 1500.

      No body is even responding properly when I am calling ngpay's customer care.They are blaming on the SBI bank as the card selected was SBI bank's card and the bank is blaming ngpay as the fault is in their system.

      I want justification!

      R. P. Mehra
      Contact# +91 [protected]
      [protected]@gmail.com
      Dear R.P. Mehra,

      As informed to you, ngpay app doesn't authorize any payment. It is authorized by the payment gateway and the issuing bank. We have also confirmed this to your in writing. Please contact your bank for this issue.

      Thanks and regards,
      Team ngpay
      Complaint comments  Add a commentComplaint category Airlines

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code

         rmrajivmishra007
        Sir,
        my regd mob no [protected]
        My tranjection id IGB1693464 transfer to INB JiGrahak Mobility Solutio account No[protected]IGB1693464 TRANSFER TO [protected] STATE BANK OF INDIA
        Balance Transfer to this account through NGPAY online Rs 1069 on 16 Jun 2012. I call so many time but no positive response received. and sir i call so many time but no response

        Mail received by NGPAY on 27 July 2012

        Dear Mr. Rajiv Mishra,

        Greetings from ngpay!

        This email is regarding your concern on transaction IDs [protected] and [protected].

        This email is with reference to the request number 828155. We checked with the concerned team about the IRCTC transaction that you made on 16/06/2012 and confirmed that the transactions were not successful and amount was not received by ngpay. We request you to check with your card issuing bank.

        In case you seek assistance or clarification, please feel free to call us on[protected]Toll Free 24X7) or email us at [protected]@ngpay.com.

        Regards,
        ngpay Customer Care
        www.ngpay.com


        NOT MADE PAYMENT
        Complaint comments  Add a commentComplaint category Online Shopping

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code

           ravichenu
          I have used ngpay for my bsnl no. recharge, but my money deducted from my account but no recharge balance have recieved yet...
          The details of which are following.

          Date of recharge - 18 june 2012
          Subscriber - BSNL
          Mobile no. - [protected]
          Amount - 20 Rs.

          Bank Account - State bank of india, misrod bhopal.

          Reference No. (NGPAY) - IGB1999860.
          Please consider the complaint, and refund for the same.
          Dear Sir,

          We regret the inconvenience caused. Refund will be processed within 5-7 days.

          In future if you face any problem using ngpay. Please call our toll free no[protected] for assistance or write to [protected]@ngpay.com with the issue, your ngpay id and your contact details. Our support team will get in touch with you.
          You can also post your query in our Facebook or Twitter page.

          Thanks and regards,
          Team ngpay
          Dear sir
          Today I received message

          Thank you for using your SBI Debit Card 459XXX5098 for a purchase worth Rs100 on POS 44420236 at JIGRAHAK MOBILITY SOLUTIOBANGALORE IN txn#[protected].

          So I Request you that weather it is related to you?
          Complaint comments  Add a commentComplaint category Online Shopping

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code

             gargrajeev
            ngpay is fraud. Don't make any purchase through their portal, in case of cancellation you will not get your refund. I have booked an AIRINDIA through them on 09/04/2012 and got the same cancelled on 12/04/2012. Till date i.e. 03/05/2012 I have not received refund of Rs. 10513.0. None of my complaints has been responded. Whats more surprising that ngpay does not provide details of cancellation on their portal.It does provide detail of transaction related to booking but no provision of providing details of transcation related to cancellation. I think they are doing it purposely for committing fraud.

            Rajeev Garg
            Complaint comments  Add a commentComplaint category Online Shopping

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code

               ayush5178608
              I had tried making an aircel top up on 10/4/2012 from my ngpay account , the recharge was not made and instead the account was debited , the problem is that i have tried almost all the ngpay contact nos but none of them are being responded , it seems like the company doesn't even have what u call an customer care helpline .
              I also mailed them at [protected]@ngpay.com still no response .

              Registered mobile no. At ngpay [protected]

              Team NGpay if youare listening kindly respond to calls or mails .


              Ayush Goel
              [protected]
              I had tried making an vodafone data recharge on 08/12/2012 from my ngpay account, the recharge was not made and instead the account was debited, the problem is that i have tried almost all the ngpay contact nos but none of them are being responded, it seems like the company doesn't even have what u call an customer care helpline .
              I also mailed them at [protected]@ngpay.com still no response .and recharge a
              mount was 1250 rupees.
              Registered mobile no. At ngpay [protected]

              Team NGpay if youare listening kindly respond to calls or mails .


              Amit rangi
              [protected] (personal number)
              Sir,
              My self sohan lal serving in air force. My complaint is that on 15 June 2012. I tried to book a spice jet flight on ngpay ( known as jigrahak mobility solutions)through net banking but by mistake my transaction two times failed and my total cash[protected]x2) was deducted from my SBI account number [protected]. After that I make a complaint to ngpay customer care but they said that money was not received by ngpay, than I approach to my SBI home branch ( Sbi suboroto park-new Delhi ) and give written complaint 2_3 times but they said that my money was transferred to ngpay account .but real thing is that till date my total money 11960 was not refunded. And both ngpay and sbi branch not taking satisfactory action.
              Sir please help me.

              My ngpay id - [protected]
              My sbi a/c no.- [protected]


              Thanks
              Sir
              i had tried to recharge a top up of reliance, but it could not been succeed due to the Flore of 3 d. Secure password, it is said to me to unlock your master card customer id like this. I am fail to understand that what should i do, please help me as soon as possible...
              With regards,
              [protected]
              Hi

              I was try to book railway ticket dated on 9/Feb/2014 and amount debited from my account but due to I were not register with IRCTC ticket was not booked and a amount of rupees 1044.54 Rupees and till date i have not getting my refund amount my refund id is [protected]. Please help on this asap. My register mobile # is [protected] and Emil id is [protected]@gmail.com. I emailed to the [protected]@ngpay.com still no response

              Thanks
              Chhitish Pathak
              [protected]
              Complaint comments  Add a commentComplaint category Online Shopping

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code

                 aerosathish
                Sir,

                I still DID not get refund back following from ngpay :-

                1)transaction ID: ngpay[protected] dtd: 26.12.2011 refund amount: 887.00

                2)transaction ID: ngpay[protected] dtd: 13.01.2012 refund amount: 534.00
                3)transaction ID: ngpay[protected] dtd: 11.12.2012 refund amount: 80.00
                4)transaction ID: ngpay[protected]

                after the expiry of 30 days DID not get a satisfactory answer by ngpay.

                Therefore I request you to check & cleared the matter with irctc level.

                With regards,
                sathish

                NGPAY — money not refunded

                i did two transactions on my ngpay through my canara bank debit card during 23may2010 (mobile no.[protected] of tickets rs 4500 and 1360 resp..
                since the first transaction was not processed ngpay send a mesaage that money will be refunded in 7 to 10 days.
                but never got refunded .
                when i called they said we are looking into it
                last week they provided me 16 Digit arn no. thats of no use..

                my bank at a long distance from here..when i called them they didnt respond well
                balwant [protected]

                the ngpay people promised me that they will do from thier end..

                but now i have lost 6000/- rupees please help
                and after
                iam submit id proof not booked tiket & 4transaction not refund
                Hi Sathish,

                We have processed refund for all the transactions from our end. Please find details and ARN nos below. Please contact your bank to find out the status if you haven't received the refund yet.

                1)transaction ID: ngpay[protected] dtd: 26.12.2011 refund amount: 887.00 ARN no : 75134831362230026136717
                2)transaction ID: ngpay[protected] dtd: 13.01.2012 refund amount: 534.00 ARN no : 75134832017730058877960
                3)transaction ID: ngpay[protected] dtd: 11.12.2012 refund amount: 80.00 ARN no : 75134832046630034248614
                4)transaction ID: ngpay[protected] ARN no : 75134832034430012490799

                Thanks and regards,
                ngpay Team
                Complaint comments  Add a commentComplaint category Travel Agents

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code

                   sripaljain
                  i am using ngpay i which user registration for railway ticket booking i am not reciving OTP to my email id so pls help me
                  not receiving otp to my email id
                  My email is rama.[protected]@yahoo.in
                  dear sir
                  i want my email user registration OTP code for NGPAY registration please send me
                  my email
                  rama.[protected]@yahoo.in
                  mobile no is
                  [protected]
                  I have wrongly entered email...then i updated it in my profile.Yet i am not getting otp..

                  mobile:[protected]
                  Mail id:[protected]@hotmail.com
                  i want my email user registration OTP code for NGPAY registration please send me
                  my email [protected] [protected]@yahoo.com
                  Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code

                     S.J.Geer
                    1.I have booked a ticket through NG pay vide PNR. No.[protected] ID No.[protected] IRCTC ID. No.[protected]. The ticket was cancelled on 06/09/2011 and the amount to be refunded was Rs.174/. But they didn't refund the amount inspite of repeated request. The case was taken up with IRCTC. Now they have informed that the refund has been made to the agent on[protected] vide settlement No.[protected].

                    2.I have booked another ticket vide PNR No.[protected] ID No.[protected]. IRCTC ID No.[protected]. The ticket was cancelled on 09/09/2011. The amount to be refunded was Rs.290/- They didn't refund the amount inspite of repeated request. Hence, the matter was taken up with IRCTC and they have informed that the refund has been effected to agent on 09/09/2011 vide settlement No.[protected]. Undr the above circumstances it is requseted to take up the matter with Ngpay for further action.

                    ng pay — regarding refund for e ticket

                    i have booked the e ticket from banaras to bhopal on dated 22 Nov 10 the amount of Rs1691 has been deducted from my account but ticket is not booked. i called 3 times to Coustmer care but they are not giving any positive response.

                    Vijay Tripathi
                    [protected]
                    Complaint comments  Add a commentComplaint category Internet Services

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code

                       inmumaj
                      I have placed an order for Kelvinator refrigerator 230 ltr on 29th july 2011 vide transaction ID : NGPAY [protected] and an amount of INR 13050 was paid thru my HDFC Credit card and it was promised online and thru message that same will be delivered within 21 working days but despite repeated reminders and calls as of now I have not received the product. NGPAY is failing to keep its commitments and dates. I am being mentally harassed as I am shifting my base to Gujarat and because of this issue I am unable to shift my luggages.


                      Despite repeated reminders and complaints no body from NGPAY is listening and no result or development as of now.

                      Please help.

                      murali majhi
                      mobile no.[protected]

                      NGPAY — PRODUCT NOT DELIVERED

                      I have placed order for Kenstar Sandwich Toaster Carino - KTN02CSS-TCT through NGPAY vide ngpay Transaction ID: NGPAY[protected] on 15.10.2010 for Rupee 1232/-. As per the terms of order product is to be delivered to me within 10 working days. But i did not receive the same till 29.10.2010, so i made a compaint to ngpay for non delivery of product. NGPAY customer care assured me for immediate delivery of product. But till 03.11.2010 i did not receive the product, so i request the ngpay customer care to cancel the order and refund the amount. But as on date i neither received the product nor the refund.

                      Dinesh Kumar
                      Himachal Pradesh
                      Complaint comments  Add a commentComplaint category Appliances

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code

                         vnskathuria
                        I HAVE MADE A E-TICKET WITH MY MOBILE NO [protected] DTD 10.07.10THROUGH (NGPAY MALL ON MOBILE)SERVICE NGPAY ID NGPAY[protected] THROUGH MY VISA DEBIT CARD CANARA BANK WIDE PNR NO [protected],IRCTC TRANSACTION ID [protected].I CANCELLED THIS TICKET ON 26.07.10 WITH NGPAY ID NGPAY[protected] & REFUND OF RS 534 WAS TO BE MADE.TILL TODAY I DIDNT GET THE REFUND BACK.I HAVE ALREADY COMPLAINED EARLIER TO THE CUSTOMER CARE BUT NOTHING HAPPENED.ITS BEEN A LONG TIME SO PLEASE SOLVE MY COMPLAIN AT THE EARLIEST.

                        THANKS
                        GAURAV KATHURIA

                        NGPAY — railway e ticket reservation

                        i have losed 553.73 rupees for rail ticket resevation. Today i reserved ticket from delhi to terupati in kerla exp 12626. But i did not get email from ngpay to my email id [protected]@gmail.com. Then i call to ngpay costemer care no [protected] bt it is switch off. What am i do plz guide me.
                        Complaint comments  Add a commentComplaint category Online Shopping

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code

                           A P Shah
                          Dear Sir,

                          I Amit Shah is regestered member of NGPAY with ID [protected]
                          I had cancelled tickets with following details.
                          1. PNR No. [protected] cancelled for Karan Parmar & Refund Amount Rs. 448/- is still unpaid to me.
                          2. PNR No. [protected] cancelled all 3 tickets but received refund of only 2 tickets & 1 ticket refund is still pending for Rs. 468/-
                          3. PNR No. [protected] cancelled all 3 tickets but received refund of only 2 tickets & 1 ticket refund is still pending for Rs. 448/-

                          I had received message from IRCTC that all the refunds are released, So it is pending at NGPAY.
                          Since 30th June 2010, I am communicating but still the date they reply to me that we had refunded your refund, Sometimes we are refundung right now. I am asking them to provide me ARN number if you had refund it. But still today they are not providing me ARN number for it. Total pending refund is Rs. 448 + Rs. 468 + Rs. 448 = Rs. 1364/- pending since 15th May 2010
                          So, Please do needful to release my refund.
                          Thanking You.
                          - Amit Shah NG Pay ID [protected]
                          Mobile :- [protected]
                          email id :- [protected]@yahoo.co.in
                          Complaint comments  Add a commentComplaint category Online Shopping

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code

                             umscit2007
                            Dear Sir/Madam,

                            As I (M.Sureshbabu) have entered TDR for PNR [protected] through Ngpay and the ticket was also booked through the same. But the amount is not yet transferred so far.

                            Ngpay system told to me that they have forwarded that TDR filling to IRCTC so you can follow up with IRCTC for further assistance; But IRCTC is telling that such TDR no is not yet filled so far.

                            Is the process is taking more than 120 days? How I don't know.

                            Please do the needful.

                            Details are given below.

                            PNR No: [protected]
                            Train No: 2601
                            Date of journey: 01/Apr/10
                            Name: M.Sureshbabu
                            TDR filled on: 05/Apr/10 and
                            NGPAY transaction ID: NGPAY[protected]
                            I have used TDR earlier, it has nothing to do with the agent you book from. (In your case ngpay is the agent). There is not much they can do about it.
                            You have to personally take it up with TDR. Also, TDR takes a long time to get back (many many months).
                            Yes, they are really fraud. They never made any refund. I m also waiting for the refund of Rs. 833 from 11th Nov 2010. They didn't gave any positive response neither any ARN no.

                            Abhishek
                            [protected]
                            Complaint comments  Add a commentComplaint category Online Shopping

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code

                              Ngpay — IPL Tickets Cancel after successful booking

                               Naveena Thakur
                              I had booked 27 tickets for 17th April IPL match (MI v/s RCB in Bangalore) through ngpay. All my transactions were successful...
                              Complaint category Online Shopping

                               Siddharth Bhandari
                              Dear Sir/Madam,

                              I opted for a reliance communication recharge via Ngpay on 9/3/2010 of Rs 490 which didnt happened and the money got deducted from my credit card. I contacted Reliance communication about it and they said that they did not receive any money and advised me to contact the bank. I contacted my bank and found that the money was deducted. Then, I contacted Ngpay to which they have called me 2-3 times and told me that my complaint is under process but did not give any time frame to resolve it. It is more than 20 days and they have not yet got back to me. They have not given any assurance to me in written despite my repeated reminders to them. I have also put my communication which I wrote to Ngpay below and also the reply which I got from reliance communications.

                              Thank you
                              Siddharth



                              Date: 13 April 2010 10:46
                              Subject: Fwd: Reference: 381563
                              To: [protected]@ngpay.com

                              Dear Ngpay

                              I have still not received anything in written about the below-mentioned complaint/query. Please resolve it urgently as it has already caused a lot of mental trauma to me. Also, I would like to receive any assurance/confirmation from your side via written E-mail and NOT by telephone like I had in the case of Reliance communication e-mail (also attached below) where they clearly denied the fact that they received any money of Rs 490 from your side.

                              Regards
                              Siddharth

                              [protected] Forwarded message[protected]

                              Date: 9 April 2010 16:35
                              Subject: Fwd: Reference: 381563
                              To: [protected]@ngpay.com


                              I am still awaiting for the resolution of my below-mentioned query.

                              Thanks
                              Siddharth

                              [protected] Forwarded message[protected]

                              Date: 25 March 2010 11:04
                              Subject: Reference: 381563
                              To: [protected]@ngpay.com


                              Dear Ngpay,

                              This e-mail is in reference to the telephonic conversation for which I have so far received no assurance. Kindly look into it as a matter o[censored]rgency.

                              The reference number provided against my complaint is: 381563

                              Also, please note the below e-mail from Reliance communication customer care which clearly mentions that they have not received any amount and also find the attached citibank credit card statement which clearly shows that an amount of Rs 490 has been deducted via Ngpay which has not yet been refunded.

                              Kindly resolve this issue speedily.

                              Thank you,
                              Siddharth
                              [protected] Forwarded message[protected]
                              From: [protected]@relianceada.com <[protected]@relianceada.com>
                              Date: 22 March 2010 14:49
                              Subject: RE:'ADAG=[protected]'Reference your e-mail


                              Dear Mr. Bhandari,



                              This is in response to your e-mail regarding talktime not credited issue. As informed to your earlier that as per our records we have checked and found that transaction was not found at Euronet. Hence, we request you to kingly check with the respective bank for further assistance.



                              Regards,



                              Aniket Kamble

                              Customer Care
                              Reliance Communications




                              -----Original Message-----
                              Date: Monday, March 22, 2010 01:09 PM
                              To: [protected]@relianceada.com ([protected]@relianceada.com)
                              Subject: Re: Reference to your e-mail regarding service request id[protected]

                              Dear Mr Chandan Kumar

                              Kindly find the attached credit card statement which clearly suggests that a payment of Rs 490 was made to Ngpay. Kindly again note the Ngpay transaction number as below which clearly mentions that the payment was made to Reliance Communications:

                              Summary
                              Rs. 490.00 Reliance Communications
                              09/03/2010 11:44:00 PM
                              Transaction ID: NGPAY[protected]
                              VISA Credit Card

                              Transaction Details
                              Topup / Recharge Amount - Rs.490
                              Mobile Number - [protected]
                              Circle - All Circles


                              Kindly look into it as a matter o[censored]rgency as I has been over a fortnight without any result.

                              Regards
                              Siddharth





                              On 21 March 2010 21:14, [protected]@relianceada.com <[protected]@relianceada.com> wrote:

                              Dear Customer,



                              In response to your mail regarding talktime not credited issue, we would like to inform you that as per our records we have checked and found that transaction was not found at Euronet. Hence, we request you to kingly check with the respective bank for further assistance.



                              Regards,



                              Chandan Kumar

                              Customer Care

                              Reliance Communications

                              unattended train & refund of money — unattended train & money refund

                              hello sir,
                              we hv booked tickets in IRCTC on6th jul 2010 from SBP to RJY but due to naxal attack we got afraid and drop the journey.So we heard that we can get some amt back as consumer act.But in the site no provision is there.Can u guide me.
                              I m giving my mail address [protected]@yahoo.co.in.
                              Dear Sir,

                              I am Bandi Bhaskar my mobile No:[protected]. my mobile SAMSUNG GT-C3300D.
                              ngpay application not working in my mobile. i call u r customer care still 10 times but not use..

                              pls salve me this proble..

                              This is not complaint, i reqest u.

                              Thank u sir.

                              B.Bhaskar
                              Dear sir, i am NArpat Singh my mobile no.[protected]. My sansui LCD booking not received please send me early otherwise cancelled the booking all the booking item I.e j. pearls products this is not complaint it is my request sir. Thank you very much . Narpat Singh.
                              Sir,
                              With due to respet, i want to say that, due to any mistake, my purchase is not being made, ng pay is not supporting me properly as new costomer after alot unattended calls, i also registerd my complaint in consumer forum but i could not get any assurance, please resolve my all prblems related to faliure of my purchase, myself is kamlesh dubey registerd mob. N.-[protected]
                              Complaint comments  Add a commentComplaint category Online Shopping

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code

                                 Harshad Deshpande
                                I tried to book the ticket for IRCTC through NGPAY and amount of Rs. 1393.64 (Trnx ID [protected]) which got failed and I got a message that amount will be credited in 7-10 working days. Till 27th March there was no indication if it is under process or not. Then I called up then when I got a message that the amount is processed and will be credited shortly. The amount is not credited yet. These people tried to fool me that it is processed on 29th March and they calculate the 7-10 working days from that date and not from the day of failure. The customer service is pathetic. This is deficiency in service as NGPAY charge the amount for giving the service. Where can we escalate it ?

                                Their website claims that the amount will be debited only after successful transaction but that is not the case. In most cases the amount gets debited and it might take more than 2-3 weeks to get the refund...
                                prepaid mobile recharge problem facing on any network

                                transaction failiure
                                Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code

                                   D Venkatesan
                                  The following mail received confirming the BSNL Recharge top up. Amount got debited But inspite of complaints to the customer care they could not give proper answer and they asking to contact BSNL customer care for clarrification. With NG Pay transaction ID BSNL customer care doesnt have any clue to solve the problem
                                  Awaiting a response from NGPAY
                                  Seems lost Rs.220/-
                                  Heartening is the response given by NGPAY
                                  Venkat

                                  ngpay id: [protected]
                                  Summary
                                  Rs. 220.00 BSNL Mobile
                                  28/12/2009 07:28:45 AM
                                  Transaction ID: NGPAY[protected]
                                  VISA Credit Card


                                  Transaction Details
                                  Topup / Recharge Amount - Rs.220
                                  Mobile Number - [protected]
                                  Circle - Karnataka
                                  The service provider would automatically top-up/recharge your account as per the standard process and time. For details refer operator FAQ on ngpay.
                                  Complaint comments  Add a commentComplaint category Utility Services

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code

                                    Ngpay — A fraud online seller

                                     Shahul
                                    I bougt BSNL Top up, online from Ngpay portle on 28/12/2009 at 21:37 transaction ID NGPAY [protected], till date i have not...
                                    Complaint comments  Comments  (22)Complaint category Online Shopping

                                     Complainant2366336
                                    PLZ donot use ngpay for resrvation of railway tickets once You cancel a ticket you will never get back your money as i Am waiting for one refund made on[protected] but they are uable to refud money inspite of providing all details many times t
                                    Even I have the same concern... please don't use NGPAY. One of the worst service we have seen. Recharged my phone, showing successful.but never recharged. It is almost a month now nobody concern to refund it
                                    THESE BLOODY PEOPLE HAVE NOT RETURNED MY 6000 RUPEES AFTER I CANCELLED MY TICKETS
                                    ngpay is the worst service provider they have not refunded my RS 1700 for railway ticket that was not booked by them but money was debited from my account.
                                    npay ji grahak ye log madarchod log hain.they eat ur hard earned money.inki maa ka bhosdaa.they have not refund my money just like you balwant
                                    Yes..Yes. They always send promotional SMS asking us to earn reward points using ngpay. But who will pay the canceled ticket refunds??? In my experience this is the WORST service in reserving railway ticket. They are simply fooling the customers. If they are not sure about refunding the the charges after cancellations, they should have explicitly told it in the website. When we use IRCTC website for reservations, the refund amount gets credited to the account within 2/3 days for sure. From my experience, I never recommend ngpay for ticket reservations.
                                    yes...with me also they did same.my two transaction got failed but still they have not refunded it...any body knows how to get a money from them..?
                                    [protected]@gmail.com
                                    I totally agree... they just steal money from people.My refund of IRCTC cancellation did not get credited even after waiting for 1.5 months.How to approach consumer court for the same?.

                                    AV

                                    cancelled ticket not refunded

                                    sir, i have cancelled my ticket on 31jan15 and till now i didn't got my refund. also no proper rply from ngpay. please help. date of journey 2/2/15 ghy to mas pnr no-[protected] name- rohit roy. please help.
                                    Complaint comments  Add a comment

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code

                                      Recently Discussed

                                      Ngpay
                                      Air ticket cancellation refund is not received yet
                                      Ngpay
                                      Unauthorised transactions
                                      Ngpay
                                      Refund from NGPAY
                                      Ngpay
                                      Deduction of amount without any authentication & without my knowledge from MY BANK A/C
                                      Ngpay Jigrahak Bangalore
                                      No Refund for cancellation

                                      Featured Complaints