| Address: Bareilly, Uttar Pradesh, 23122 |
Dear sir/madam
मैने 02.10.18 को कुल 4 टिकेट[doj 14.01.19, 21.01.19, 28.01.19, 31.12.18] बुक किये irct rail connect app के माध्यम से
जिसमे उक्त चारों ticket का भुगतान bhim app के माध्यम से किया गया किन्तु समस्या ये रही कि चार में से दो टिकेट ही book हुए अन्य दो बुक नही हो पाए जबकि चारों का भुगतान मेरे bhim app के माध्यम से हुआ ।
इस भुगतान की screenshoot मेरे पास है।
जो attached कृपया भुगतान राशि का या तो टिकेट book करे अथवा भुगतान राशि को वापस करें।
मेरा contact no. है [protected].
जिन दों ticket का booking fail हुआ और balance deduct हुआ उसके transaction id हैं
[protected]₹235.49/-)
&
इन तीन में से एक जो मै identify नही कर पा रहा but इनमें से एक का भी booking fail हो गया है[protected],[protected],[protected]
इस समस्या समाधान संबध में आप मुझे उक्त नम्बर पर संपर्क कर सकते हैं ।
आशा करता हूँ मुझे समस्या समाधान अवश्य प्राप्त होगा ।
धन्यवाद
With regards
अधिवक्ता अरुण कुमार, [protected]
Nov 11, 2018
Complaint marked as Resolved
Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Oct 09, 2018
Razorpay Customer Care's response Hi Arun,
We checked the payments made with the reference number:[protected] and[protected], and see that these have been successfully refunded on 7th Oct, 2018 and you will receive the credit for the same in 10 working days. We have updated you with the details over mail thread with reference: 268472. Kindly check and feel free to revert on the same mail thread for any further queries.
Thanks and regards,
Team Razorpay
Please write to us on: https://razorpay.com/contact/ with the transaction details and we will update you with the details regarding this transaction.
Thanks and regards,
Team Razorpay