[Resolved] Razorpay — payment deducted from my bank account

 
10 Reviews
Gautam Nagar, India
 Rhlkmr on Jan 10, 2019
I had book irctc retiring room but unfortunately my irctc retiring room didn't book. But my money had been deducted from my bank account indusind. I had talk with irctc customer service he told me you talk to razorpay and own bank... But I do not why both razorpay and my bank did not pick up my phone... Anyway.. My transaction I'd[protected]. Kindly request you to please solve my issue. And return back my money in my bank account. Thank you

payment deducted from my bank account
payment deducted from my bank account
payment deducted from my bank account
Complaint marked as Resolved Feb 12, 2019

Complaint Status


[Jan 11, 2019] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Razorpay Customer Care's response, Jan 12, 2019
Hi,

We checked the transaction:[protected] and see that this is an unsuccessful transaction. Rest assured, you will receive a refund credit in 7-10 working days. Feel free to write to us at: https://razorpay.com/support/#request for any further queries.

Thanks and Regards,
Team Razorpay
Complaint comments  9 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

I made payment via razorpay to book railway ticket on 23th december, 2018. The said transaction reported failed but Rs. 2044.47 was debited from my account and Till today my refund is not made. Kindly do the needful. I have sent many mail to irctc but they told me that delay from gateway only. You please solve the matter immediately.

Razorpay Customer Care's response, Jan 17, 2019
Verified Support

Hello,

We are unable to trace the transaction with the details provided. Please provide us your IRCTC transaction ID starting with 10000... on https://razorpay.com/support/#request so we can check this and update you.

Thanks & Regards,
Team Razorpay
Ticket booked on jan 14 2019
Amount deducted 360Rs
Upi reference: neeraj.[protected]@okhdfcbank
Please refund my amount
Asap
.

Razorpay Customer Care's response, Jan 17, 2019
Verified Support

Hey Neeraj,

We checked the transaction with UPI reference ID 901412439498 and see that this is an unsuccessful transaction. You will receive a refund for the same within 7-10 working days. The status of your refund can be traced here https://razorpay.com/support/#refund using the payment ID pay_BjpRCPSRablx5F.

Thanks & Regards,
Team Razorpay
Amount is deducted from my wallet and account as well. But in irctc ticket status is "No response from bank". Payment status : "Pending from Bank End"
Please consider my complaint and do the needful.
Transaction ID from irctc : [protected]

Thanks & Regards
Pratibha
Razorpay Customer Care's response, Jan 17, 2019
Verified Support

Hey Pratibha,

We checked the transaction 100001620592150 and see that this has been refunded successfully from our end on Jan 13th, 2019. You can track the status of your refund here https://razorpay.com/support/#refund.

Thanks & Regards,
Team Razorpay
Sir i am pink color saree order to razorpay.my account detucts rs 399/- but order is not deliver, payment is no refound pls my payment refound shortly.my order no 81671
kamalarasi.P's reply, Jan 8, 2019
not delivery my order
Razorpay Customer Care's response, Jan 17, 2019
Verified Support

Hey,

Please provide your transaction details on https://razorpay.com/support/#request and we will check the same for you.

Thanks & Regards,
Team Razorpay
I booked a train ticket through irctc using razorpay amount of rs 980 deducted from my bank account but irctc shows pending from bank end what to do to refund my money pls help me out of this
Razorpay Customer Care's response, Jan 17, 2019
Verified Support

Hey Prajwal,

Please provide us your transaction details like the IRCTC transaction ID or the UPI reference number on https://razorpay.com/support/#request so we can check the same and update you.

Thanks & Regards,
Team Razorpay
Name: nagappa. M
Acc no:[protected]
Email: vicky.[protected]@gmail.com

Jan 05.2019 is my due date on krazybee but money deducted from my account but still neither paid to krazybee nor money yet refund to my accounts .
Razorpay Customer Care's response, Jan 17, 2019
Verified Support

Hey Nagappa,

We checked our logs and see that the transactions attempted from your account are unsuccessful transactions. Please reach out to us on https://razorpay.com/support/#request for more details on the same.

Thanks & Regards,
Team Razorpay
Sir mera refund amount kab tak me aayega please help me
Razorpay Customer Care's response, Jan 17, 2019
Verified Support

Hello,

Please provide us your transaction details over https://razorpay.com/support/#request and our team will check this for you.

Thanks & Regards,
Team Razorpay
Hi sir
I Pratik have ordered wireless earphones from paalosa.com and paid online but didn't got any information about parcel that when it is going to deliver and by whom so I kindly request you to get me some information about the parcel

Razorpay Customer Care's response, Jan 17, 2019
Verified Support

Hey Pratik,

Kindly provide us your transaction details on https://razorpay.com/support/#request so we can check this and update you at the earliest.

Thanks & Regards,
Team Razorpay
I order my shipment from goshoppo.in and awb no.[protected] I book Viggo mobile rs 3499. Amount paid by credit card and convert emi in 9 months I recieve wrong item. Plz resolve my problem other wise I forward ur complaint in consumer court with full of proof.plz take action on this company..and the item seal is temperd without bill..payment deducted by razorpay plz refund My payment bcoz I recieved wrong item

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    96%
    Complaints
    750
    Pending
    15
    Resolved
    713
    location
    Ground & 1st Floor, SJR Cyber, Laskar Hosur Road, Bengaluru, Karnataka, India - 560030
    Razorpay - payment deducted from my bank account