Dear sir,
I m attechment regarding receipt of email from ixigo refund...
However..it is intimated that money has not been credited in my bank account.
For necessary action please.
Major General Ajay Sud
Hey ixigoer,
The email address [protected]@ixigo.com is no longer in use. Sorry for the inconvenience caused to you.
For any queries related to your ixigo booking, please visit the Customer Service section on the ixigo app.
Cheers!
Team ixigo
Note: This is an autogenerated response, Please do not reply
नमस्कार ixigoer,
यह ईमेल आईडी [protected]@ixigo.com अब सक्रिय नहीं है। आपको हुई असुविधा के लिए खेद है।
कृपया अपनी ixigo बुकिंग संबंधी किसी भी प्रकार के सवाल-जवाब हेतु ऐप के कस्टमर सर्विस सेक्शन पर जाएँ।
शुभकामनाओं सहित
टीम ixigo
ध्यान दें: यह एक ऑटो-जनरेटेड रिस्पॉन्स है। कृपया इसका उत्तर ना दें।
Was this information helpful? |
Post your Comment