Jukaso Journeys Customer Care
Jukaso Journeys Pvt. Ltd.
Customer satisfaction rating: 73%
Submit a Complaint
465
COMPLAINTS

Jukaso Journeys Customer Care

Jukaso Journeys Pvt. Ltd.

TwitterFacebook
Address
I.T. Composite Towers, Plot No. 1, I.D.C., Mehrauli Road
Gurgaon
Gurgaon District
Haryana
India - 122001

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Toll-free:
Toll-free:
up
136
down
131

Phone:
Phone:
+91 54 2240 6667  [Varanasi]
up
46
down
48
+91 18 9222 1227  [Dharamsala]
up
19
down
23
+91 18 9222 1336  [Dharamsala]
up
15
down
19
+41 336 751 246  [Hotel Alpina]
up
4
down
9
+91 89 1305 0100  [Jukasotel]
up
30
down
35
+91 54 2240 6666  [Varanasi]
up
5
down
10
up
18
down
25
up
10
down
17
+41 338 220 485  [Hotel Harder Minerva]
up
3
down
12
+41 338 232 313  [Hotel Harder Minerva]
up
4
down
13
+41 338 221 543  [Hotel Gasthof Schonegg]
up
0
down
9
+91 11 2435 0308  [Jukaso Inn]
up
10
down
19

Fax:
Fax:
+41 336 751 233  [Hotel Alpina]

Additional info
Jukaso Inn
50, Sunder Nagar, Near Delhi Zoo, New Delhi, Delhi 110003
Tel:
+91 11 2435 0308

Dharamsala
Jukaso Palace, Dharamsala, Naddi, Talnoo, Upper Dharamsala 176216, Himachal Pradesh
Tel:
+91 18 9222 1336
+91 18 9222 1227

Varanasi
CK/14, Patni Tola Chowk, Between Mehta Hospital & Bhosle Ghat, Nearest Landmark: Manikarnika Ghat, Varanasi, Uttar Pradesh 221010
Tel:
+91 54 2240 6666
+91 54 2240 6667

Corbett
Jukaso Corbett, Jukaso Manu Maharani, Corbett, Ranikhet Road, Village Dhikuli, Ramnagar, Distic Nainital, Uttrakhand
Tel:
+91 95 3699 8811
+91 95 3699 8822

Jukasotel
Visakhapatnam (Vizag), 47-10-19, 2nd Lane, Dwaraka Nagar, Diamond Park, ICICI Bank Road, Visakhapatnam 500016, Andhra Pradesh
Tel:
+91 89 1305 0100

Hotel Gasthof Schonegg
Brienzerstrase 3805, Goldswil Bei, Interlaken, Switzerland
Tel:
+41 338 221 543

Hotel Alpina
Kandersteg, CH - 3718 Kandersteg Schweiz
Tel:
+41 336 751 246
Fax:
+41 336 751 233

Hotel Harder Minerva
Switzerand, Harderstrasse 15, 3800 Interlaken, Schweiz
Tel:
+41 338 232 313
+41 338 220 485

View More Information...

Customer satisfaction rating
73%
Complaints
465
Pending
35
Resolved
331
Awesome
Awesome! This company provides an awesome customer support service, responds to our every notification, and resolves most of the user complaints.

Jukaso Journeys related photos (43)

Jukaso Journeys Complaints & Reviews

Sort by:

Jukaso Journeys — non compliance of services

 Varinder Jain on Feb 13, 2019
Despite being made frequent calls and mails to you for the booking and using online portal for the booking we are not able to avail the services from your part.
We are sorry to say that since date we took the, membership from your concern from that very day there is a sense of being dupped with your plan of holiday membership.
With membership we were given two free journey coupons, when we tried to use them, there was no response from your side, on contrary we tried to contact thee marketing person who sold the membership but she left the job at that time.
Next when we tried...
Complaint comments  Read comments Complaint category Entertainment and Recreation

Jukaso Journeys — harrassment

 carpetica on Feb 12, 2019
I had purchased a membership from jukaso journeys by paying ₹35000 of my hard earned money at their office in tdi mall rajouri garden new delhi. They closed down that office and shifted to gurugram.

Whenever i contacted them for a reservation, it was denied on the plea that it is not available on the said dates.

After lots of hassles they gave me a booking at dharamshala. The room in which i was lodged was literally stinking of "dog's piss", and was totally unlivable. We checked out immediately and moved in to a nearby hotel. The best part is that they charge ₹2000...
Complaint comments  Read comments Complaint category Unauthorized charges

Jukaso Journeys — could not receive refund from jukaso refund amount is 71700

 Ashish Vishwakarma 1 on Feb 6, 2019
Hi,

We have purchased holiday package from jukaso on 19/05/18 worth 80000 and due to some money issue we cancel the policy with in 5 days.. We were told to refund 71700. But they are no refunding money even they are making excuse on excuse. There is a lady payal khanna she is very fraud she even block our mobile numbers. Jukaso team is very irresponsible.

Please help us. Contact us [protected] or ashish13january@gmail.com

Br
Ashish vishwakarma...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel Agents

Jukaso Journeys — not refunding my amount : 45000

 snigdha verma on Feb 5, 2019
1 year back, i received call from jukaso journey and saying that you are selected as our lucky winner in the draw. I went mall and they give us coupon and saying if you will selected as lucky winner you will surely get one big surprise gift. When i received call from her, i just said that i don't and how is it possible. I asked her are you sure mam. She said yes mam. We just take some time from our busy schedule and they ask us to wait for sometime then a girl come and ask us to come inside as your session started now.
A lady and one boy start explaining package and said mam there is one...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel & Vacations

Jukaso Journeys — regarding plot in yadagirigutta

 yamini thotakura on Feb 4, 2019
This is yamini from hyderabad. As we bought a plot which is saved by jukaso journeys 2years back regarding to that location as we are contacting u so many time mr. Santosh has saved the property but they are not responding plz help me i am requesting u plz... Plz help me regarding to this and address and contact details any executive who will help me. Now i have to resale the plot as early as possible.....
Complaint comments  Read comments Complaint category Business & Finances

Jukaso Journeys — cheating by jukaso..its a fraud

 Sarvesh.upes on Jan 28, 2019
I have taken up 5 years mini membership (Membership No. 203778) on Feb 2018. from Journeys by Jukaso. I have taken this membership on a 12 month EMI. As per my Agreement the company have agreed to reimburse me an amount of Rs 10000 towards interest paid by me to the bank. I have written to their customer support team and Miss Payal Khanna who was MRD-Operations, Jukaso Hotels when I purchased the Membership. But till date neither they have responded to my emails nor reimbursed me the Interest amount as promised. This is a big scam as a see a lot of complaints against the company. They are looting...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel & Vacations

Jukaso Journeys — not get refund of money

 sharma.jitender00 on Jan 22, 2019
Dear sir/mam,

With reference to the above subject i had purchased a crimson mini membership plan jhp - 10years orange travel plan (For rs.125000.00 (One lacs twenty five thousand only) by jrpl on 08th september 2018 (Details mentioned below).

Purchase agreement for jitender
Contract id:135388
Traveler id: 219399

I had raised a cancellation request on 10th september 2018 and i received their reply as :

Ticket received - withdraw of agreement for contract id:135388 - reference # 1021466
Inbox
X

Journeys...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel & Vacations

Jukaso Journeys — fraud and cheating, come & join

 V.k. bansal advocate on Jan 17, 2019
Thanks for overwhelming cooperation, there are many members who provide me with the support and join me, by providing me with a copy of the complaints, case details, and also provide the relevant documents, regarding the cheating and fraud have done by the jucaso journeys, with many members as well as with their staff also.
I received many complaints from the staff, there are many complaints from the members that the company is not refunding their money. Anyhow if they refund the amount, then mostly their cheques are bounced. After reviewing the complaints on the internet, there are hundreds...
Complaint comments  Read comments [2]Complaint category Sports & Recreation

Jukaso Journeys — cancellation of membership fee required

 toptushar on Jan 17, 2019
Jukaso journeys — refund required of cancellation of membership


Toptushar on dec 19, 2018 submit a complaint
Contract id - 99162
Membership id - 184331
Ref. - #1000846

Journeys resorts pvt ltd
I. T. Composite towers,
Plot no. 1, i. D. C.
Mehrauli road,
Gurgaon-122001, india.
For franchise enquiry
Call toll free[protected]
Or write to
Info@jukasojourneys.com
To, journeys resorts pvt. Ltd. Dt. 12/05/2018
Administration journeys
It composite towers,
Plot...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel & Vacations

Jukaso Journeys — membership fee refund

 Abhinav_1311 on Jan 10, 2019
I purchased the membership fom jukaso in jan 2017. Soon within 2 days i realized that i have been mis-sold, so i requested for the cancellation. As per their policy the refund of membership fee should be done within 3 months of cancellation but till date which is almost 2 years now, despite making multiple calls and emails, i have not received any.

I have been called multiple times from the company to reconsider my decision on cancellation as they tell upfront that this is the only way i can use my hard earned money. I have refused this offer as i want my money back

These...
Complaint comments  Read comments Complaint category Other

Jukaso Journeys — refund required of cancellation of membership

 toptushar on Dec 19, 2018
Contract ID - 99162
Membership ID - 184331
Ref. - #1000846

JOURNEYS RESORTS PVT LTD
I.T. Composite Towers,
Plot No. 1, I.D.C.
Mehrauli Road,
Gurgaon-122001, India.
For Franchise enquiry
Call Toll Free[protected]
or write to
info@jukasojourneys.com
To, Journeys Resorts Pvt. Ltd. Dt. 12/05/2018
Administration Journeys
IT Composite Towers,
Plot No. 1, I.D.C., Mehrauli Road,
Gurgaon – 122001,
INDIA.
Email – info@jukasojourneys.com

REF....
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel & Vacations

Jukaso Journeys — reservations declined: fraud

 Jijusankar on Dec 17, 2018
I have been a member of Jukaso journeys since April 16. Membership no. 145864 Till date(1year and 8 months, now) none of my requests for reservations have been materialised. Every time the reason being non-availability of property due heavy booking!! It is undoubtedly one of the biggest fraud that's happening here... They have no concerns whatsoever for anyone's time or money. I want my money back... I have been totally cheated!!...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel & Vacations

Jukaso Journeys — holidays package

 V.k. bansal advocate on Dec 17, 2018
Come and join hands
Yes, i agree with customers, this jukaso journeys make fools to everyone while taking membership.
I am also customer of jukaso journeys. I also surrendering my membership, but there is no reply from juckaso. Now, i am planning for going for legal action. And i also inviting the members those are not satisfy with juckaso. Kindly contact me (Only members), if you want.

Vinamra kumar bansal
An advocate of highcourts
Punjab & haryana, delhi, u. P.
Mob. [protected], [protected]...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Sports & Recreation

Jukaso Journeys — about membership and promises made when taking the membership

 Beastmaster on Dec 10, 2018
This Jukaso journeys make fools to everyone while taking membership.
I booked a trip and told to give me air ticket vouchers for booking air ticket but at last they quit and tell the the amount will be refunded to your account, now its 5 months now but the money didn't come to my account. I tried calling every week but they always have some new excuse....
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel & Vacations

Jukaso Journeys — refund amount required after cancellation of membership

 toptushar on Dec 10, 2018
To, Journeys Resorts Pvt. Ltd. Dt. 12/05/2018
Administration Journeys
IT Composite Towers,
Plot No. 1, I.D.C., Mehrauli Road,
Gurgaon – 122001,
INDIA.
Email – info@jukasojourneys.com


REF. - Contract ID – 99162 and Traveller ID - 184331


Dear Sir,

Myself Tushar K. Shah, Ahmedabad. As I had taken your club membership on 10/11/2017, On that Day I had paid Rs.31, 000/= as a Down payment (through Card No. 8844), very next day I had paid balance payment of Rs.1, 00, 000/= (through...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel & Vacations

Jukaso Journeys — worst service

 nazirmagray on Dec 10, 2018
IM requesting them from past 1 month that i require the room as i had already paid the membership but they are all forging n giving lame excuses even not responding they provide the worst service n had took my hard earned money...
i just dont knw what should i do now because there call center is also not responding i think this is the biggest mistake of myn n they are simple froders...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Travel & Vacations

Jukaso Journeys — not providing of reservations as promised in the contract

 rajkumargtk on Dec 9, 2018
My jukaso membership number is 105280 and contract number is 27050. My contract is valid till aug 2019 and i was unable to avail any benefit as promised in the contract number 27050 by jukaso because the online reservation from jukaso website is not working any time and jukaso call center is newer responding.
I was not guided to provide the dae facility also.
My emails were also not answered....
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel & Vacations

Jukaso Journeys — very fraud company

 manish234a6a2rt1@gmail.com on Dec 7, 2018
Dont invest you moneyin this company.. Atotal fraudster company liars cheaters... Bewa re

Also they dont care
Very unfair dont go there
Haider madarchod
Joote maaro inko
Jukaso journeys   replace all...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Travel & Vacations

Jukaso Journeys — fraud liars fraud fraud fraud

 manish234a6a2rt1@gmail.com on Dec 7, 2018
Hi, jukaso journeys is fraud company
Cheaters... Useless people
I had very parenthetic experience with jukaso journeys. I had made payments of 49k with package of 21 nights in five years or 4n per year in there own property or daelive property as promised by.

Rajiv khanna yajush khanna directors cheaters
Haider saale harami log madarjaat ke pille   replace all...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel & Vacations

Jukaso Journeys — wrong commitments and fraud

 vipankanwar on Dec 2, 2018
My name is vipan kanwar, this is totally fraud company, just aim to collect people money and after that no response or feedback, very poor services, i am about to lodge police compliant against this company owners. I taken their membership in june after paying committed amount and their manager ankit singh made promise that we will convert the amount in emi options and given me written assurance on mail about benefits, but nor my emi was done and they start away denied the offers given from their employees from his official mail id. One customer executive start following the case even after one...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel Agents

Recently Discussed

10 days ago
Jukaso Journeys
non receipt of cancelled membership fee
10 days ago
Jukaso Journeys
no vacation benefit given even after so many request.
10 days ago
Jukaso Journeys
3 yr holiday package - return of money
10 days ago
Jukaso Journeys
regarding refund against cancellation of my membership
10 days ago
Jukaso Journeys
very bad property and wrong commitment by jukaso persons

Featured Complaints