[Resolved]  MakeMyTrip India — Booking Time Issue

Address:Gurgaon, Haryana
Website:WWW.makemytrip.com

Booking id:NF[protected]
I had a booking for my father who was supposed to travel with Go Airlines on 17th Sept 16:35 from Lucknow to Delhi. However, due to his change in travel plan I extended the date of travel using makemytrip's online option to change date.
While making the new booking I chose the date 10th Oct through Indigo Airlines. As soon I paid for my ticket, my booking was appearing as 9th Oct. I am a daily user of makemytrip and have done several bookings. After raising complaint with their customer care, they told that they went through logs and I chose 9th oct for my booking and I I will have to pay penalty charges to change or cancel. I am highly disappointed since I remember checking twice my date of booking however I obviously didn't take any screenshot to prove it. Since this kind of error was not expected. But it is sad to see that makemytrip is not accepting their technical and putting the blame on the customer.
Complaint no: [[protected]]
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
May 12, 2017
Complaint marked as Resolved 
MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Sep 23, 2016
MakeMyTrip India Customer Care's response
Dear Mr Singh,

Greetings from MakeMyTrip!!
We regret the delay in response from our end. Understand the investigation is taking a bit longer than expected but rest assured we will close the matter at the earliest.
In future, should you require any other assistance, please visit https://support.makemytrip.com/customersupports.aspx?actiontype=COMPLAINTS .

Assuring you best of our services.

Team-MakeMyTrip Care
Verified Support
Sep 23, 2016
MakeMyTrip India Customer Care's response
Dear Mr Singh,

Greetings from MakeMyTrip!!

We are sorry to read about the issue, In reference to your complaints regarding the wrong date change done. As we have checked the complete technical logs and found that from the time you start searching to till you booked the date selected by you was for 09th Oct16. Hence we regret that no further refund can be process for the booking as logs are already shared with you, but still if you want we can share the same again with you.

Kindly Advise for the same and do let us know for any further assistance required.

Regards

Team-MakeMyTripCare.
Oct 02, 2016
Updated by arunsingh
Kindly Share the logs with me. As I clearly remember looking at the date during review stage as 9th Oct and I specifically made the change to 10th of Oct. However, after payment it came out as 9th Oct. This is completely beyond my understanding.
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    MakeMyTrip India
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    39%
    Complaints
    8089
    Pending
    0
    Resolved
    3070
    MakeMyTrip India Phone
    +91 12 4289 8747
    +91 12 4462 8747
    +91 12 4462 8765
    MakeMyTrip India Address
    Tower A, SP Infocity 243, Udyog Vihar, Phase 1, Gurgaon, Haryana, India - 122016
    View all MakeMyTrip India contact information