Vodafone India — Complained about various services & company attitude

Address:Rohtak, Haryana, 131001

श्रीमान,
मैंने लगातार वोडाफोन को लेकर शिकायतें की लेकिन मेरी किसी भी समस्या का समाधान नहीं हुआ। कंपनी ने मेरी समस्या का समाधान करने में कोई रूचि ली ऐसा दिखाता है वहीं मेरी मोबाइल सेवाओं को भी पूरी तरह से बंद कर दिया। यह वोडाफोन कंपनी की मनमानी है । 27 मई को मैंने पुन: शिकायत की थी। लेकिन वोडाफोन की ओर से एक उत्तर नहीं मिला। मैं इस व्यवहार की उपभोक्ता फोरम के साथ अब ट्राई को भी करने जा रहा हूं। मेरी परेशानी और मेरे आर्थिक नुकसान की पूरी जिम्मेवारी वोडाफोन की होगी।

मैंने इस बारे में लगातार शिकायत की है, अब पुन: शिकायत कर रहा हूं। मेरी पहली शिकायत का आई डी है 1267105 ...मैंने 4 अप्रैल को अपने मोबाइल नंबर [protected] पर मेरी बिना स्वीकृति के चलाई जा रही विभिन्न सेवाओं के बारे में शिकायत की थी, वोडाफोन ने इन सेवाओं के लिए पिछले कुछ सालों से इन सेवाओं का शुल्क मुझसे बे वजह वसूल रहा है। लेकिन मेरी शिकायत की ओर आपकी ओर से कोई ध्यान नहीं दिया गया। मुझे कंपनी की ओर से मेल मिली की 2 दिन में समस्या का समाधान होगा लेकिन ऐसा नहीं हुआ प्लीज मुझे बताएं कंपनी मेरी शिकायत पर क्या कार्रवाई कर रही है अन्यथा मैं उपभोक्ता फोरम की शरण लूं, जिसकी पूरी जिम्मेवारी वोडाफोन कंपनी की होगी।

[protected][protected][protected][protected][protected][protected]
Dear sir,
After frequent complaints were resolved, but neither of them my services were completely shut . Vodafone is the company's high-handedness . On 27 May I again complained but did not get a reply from Vodafone Orhr . I try now with the Consumer Forum in the company have been complaining of this behavior .

On May 27, I had complained to my complaint was not ... I will not drink until now Vodafone bill until it does not solve the problem entirely my responsibility company Vodafone would be .
I have complained about it constantly, so again I'm complaining . My first complaint is id 1267105 ... I 9, 671, 759, 998 on April 4 at his mobile number without my consent being fired had complained about various services,
Vodafone last few years for these services because these services charge a fee for me bay . But from you on behalf of my complaints were ignored . Mail I received from the company in the 2nd day but it did not solve the problem, please let me know what the company is taking action on my complaint, otherwise I shall approach the Consumer Forum, which will be the responsibility of the company Vodafone .

abhay mishra
+2 photos
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Vodafone India customer support has been notified about the posted complaint.
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Vodafone India
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    36%
    Complaints
    27111
    Pending
    0
    Resolved
    9561
    Vodafone India Phone
    +91 22 7171 5000 (HQ)
    Vodafone India Address
    Peninsula Corporate Park, Ganpatrao Kadam Marg, Lower Parel, Mumbai, Maharashtra, India - 400013
    View all Vodafone India contact information