JustRechargeIt.com — Money has been debited but mobile did not recharged

 
26 Reviews
 ruepshshakti on May 2, 2011
Name:Rupesh kumar
Contact Mobile :[protected]
Email ID :inforupeshshakti@gmail.com
mobile no/subscriber id recharged :[protected]
order id :
Type of problem :Payment Deducted/Recharge Fail
Comments :I have recharged Rs. 60 on [protected] but unable to recharge give me solution.
and money has been deducted

Money has been debited but mobile did not recharged
Complaint comments  25 Comments     Updated: Share0Tweet0Share0

Comments

Dear Rupesh, as informed to you the money has been refunded to you by our payment processing company and you might have received the same by now. We request you to check your bank account. Please refer to your refund ref no[protected].
I'll check it then will let u know..
Money has been debited but mobile didn't rechrged --Nihar

I had recharge 2 times using Justrechargeit.com for my tatadocomo on 28/06/2011 still now my amount is not return to my bank account, the recharge details are given below

Transaction details
Mobile/DTH Number : [protected]
Service Name : Mobile
Service Provider Name : DOCOMO (topup)
Order Number : MK[protected]
Amount : 150.00


We regret to inform you that due to some error, your recharge was not successful. This is to inform you that we have initiated the refund process for order number MK[protected] for your transaction on http://www.justrechargeit.com/. This refund request has been forwarded to the concerned bank and we await their reply. Rest assured the amount would reflect in your account as per the bank's procedure within the next 5-7 business working days.

=============================================================

Transaction details
Mobile/DTH Number : [protected]
Service Name : Mobile
Service Provider Name : DOCOMO (topup)

Order Number : MK[protected]
Amount : 70.00


We regret to inform you that due to some error, your recharge was not successful. This is to inform you that we have initiated the refund process for order number MK[protected] for your transaction on http://www.justrechargeit.com/. This refund request has been forwarded to the concerned bank and we await their reply. Rest assured the amount would reflect in your account as per the bank's procedure within the next 5-7 business working days.


Kindly intiaite my amount refund process.

Thanks,
Nihar
ustrechargeit.com Complaints & Reviews - Maony has been debited but mobile didn't rechrged
ML[protected] Jan 22 2012 8:09PM [protected] Mobile 30.00 Successful Print e-Bill
records per page
videocone this company chetting my cash refund imidiatly
Absolutely true. Look at these.. None have been refunded.

Cheating No:1
[protected]-
Dear Customer,

This is to inform you that the merchant has initiated the refund process for order number MK[protected] for your transaction on http://www.justrechargeit.com/. This refund request has been forwarded to the concerned bank and we await their reply.Rest assured amount would reflect in your account as per the bank's procedure.

Until then we request for your cooperation.

Cheating No: 2
[protected]-

We regret to inform you that due to some error, your recharge was not successful. This is to inform you that we have initiated the refund process for order number ML[protected] for your transaction on http://www.justrechargeit.com/. This refund request has been forwarded to the concerned bank and we await their reply. Rest assured the amount would reflect in your account as per the bank's procedure within the next 5-7 business working days.


Cheating No: 3
[protected]-
We regret to inform you that due to some error, your recharge was not successful. This is to inform you that we have initiated the refund process for order number ML[protected] for your transaction on http://www.justrechargeit.com/. This refund request has been forwarded to the concerned bank and we await their reply. Rest assured the amount would reflect in your account as per the bank's procedure within the next 5-7 business working days.

But nothing has come as yet. Lets take them to the court. Thats the only way to deal with these cheats.
DATA CARD NO. [protected]
ORDER NO RL[protected]
AMOUNT 1000 RS


I was recharged reliance datacard [protected] instread of [protected] plz rectify my problem

Saravanan
MOB NO [protected]
MAIL
saravanan_eng@ymail.com
I tried recharging my friend's phone number- [protected] for rs 150, soon after the transaction I got a message from my bank saying rs150 has been deducted from my bank account. And within an 15 minutes my friend got a message saying the recharge has failed.

Purushoth
mobile; [protected]
E mail ;chefpurushoth@gmail.com
From 6122012 I could not recharge my Mobile.
Every time it is appearing " insert valid character"
In box below numeric & upper case alphabets are appearing either in small size on large size.
What wrong myself doing please advice me.
H Haque
haque.habibul@gmail.com
Dear Raveendran V,

Please find the status of your transactions.

Order No. MK[protected] Rs.200.0 refunded on Aug 31, 2011 Refund Refrence Number: 078592
Order No. ML[protected] Rs.333.0 refunded on Jan 11, 2012 Refund Refrence Number: 196297
Order No. ML[protected] Rs.333.0 refunded on Jan 11, 2012 Refund Refrence Number: 195519

We request you to kindly get in touch with the bank using refund reference number 054144

If you require any further assistance, please mark us mail on helpdesk@justrechargeit.com. We appreciate the opportunity to assist you.

Warm Regards
Customer Support Team
JustRechargeIt.com
Dear H Haque,

In order to recharge with JustRechargeIt, kindly first register with us on our website.
https://www.justrechargeit.com/content/login_registration.aspx

Please note that while entering the address details do not use any special characters like ‘, /, *, _ _, and any non English characters. If you use special characters in the address details the system will not accept it and you will be unable to register on our website.

After you have filled in the registration form, you will be taken to you “My Account” page where you can add the mobile number or DTH subscriber Id that you wish to recharge. You can add upto 10 mobile numbers, 10 DTH subscriber Id’s and 10 DATA CARD numbers. Select the recharge amount and pay with your credit/debit/cash card or netbanking option.

Thus recharging with JustRechargeIt is as simple as Register, Select and Pay

If you require any further assistance, please mark us mail on helpdesk@justrechargeit.com. We appreciate the opportunity to assist you.

Warm Regards
Customer Support Team
JustRechargeIt.com
Name:Madan Mohan
Contact Mobile :[protected]
Email ID :mmb.accounts@gmail.com
mobile no/subscriber id recharged :[protected]
order id :MM[protected]
Type of problem :Payment Deducted/Recharge Fail
Comments :I have recharged Rs. 91 on [protected] but unable to recharge give me solution.
and money has been deducted
I have not use this service, I want to canceled it because more time deduct 75Rs. from my account axis bank in one month. please give cancellation procedure about this service in my email id. saroj81@ymail.com.


regards

saroj kumar mob.[protected]
Dear Sir,

Please refund the money which is deducted from the a/c, Please find below details
MM[protected] Mar 23 2013 3:44PM [protected] Mobile 50.00 Unsuccessful
MM[protected] Feb 11 2013 11:40PM [protected] Mobile 62.00 Unsuccessful
MM[protected] Feb 7 2013 11:41AM [protected] Mobile 26.00 Unsuccessful
MM[protected] Feb 6 2013 3:20PM [protected] Mobile 18.00 Unsuccessful
Jan 16 2013 8:43AM [protected] Mobile 100.00 Inprocess
MM[protected] Jan 11 2013 2:54PM [protected] Mobile 18.00 Unsuccessful

Please find the details and refund this money as early as possible
dear sir,

pleas refund my money my recharge is inprocess from[protected] and i had not receive my money in JRI card.


12-Apr-2013 5:07PM MM[protected] Mobile [protected] 199.00 Recharge Inprocess


please help me in getting my money back
I have a recharje my airtel DTH TV payment is debited my Account balance but i have a no subscribe any channels so please sir refund my amount

19-Aug-2013 4:59PM DM[protected] DTH [protected] 2640.00 Payment Inprocess

please help me in getting my money back

Thanking You
Name:Swagat Panigrahi
Contact Mobile :[protected]
Email ID :swagatpan3@gmail.com
order id :
Type of problem :Payment Deducted/Recharge Fail
Comments :I have recharged Rs. 149 on [protected] but unable to recharge give me solution.
and money has been deducted
Name ASIF KHAN

Contact Mobile [protected]

Email ID asif.khan0012007@gmail.com


Order ID MN[protected]

Type of Problem Transaction Successful/No Recharge

Comments i have recharged my airtel with rs.148. it was written recharge successful but not recharged. please try to resolve my problem. and after going to jri card there is no option of refund to bank.

Already sent Email to JustRechargeIt Helpdesk

After waiting for more than 10 hrs, the recharge hasn't been done.
Though the site displays it as successful transaction.
We haven't received any message for recharge on phone from the Mobile company.
The mobile account balance hasn't been updated which confirms that No Recharge done.

Order ID :MN[protected]
dear sir,

pleas refund my money my recharge is failure from[protected] and i had not receive my money in JRI card.


Order ID : MN[protected] Mobile [protected] 730.00 Recharge failure


please help me in getting my money back
dear sir,

pleas refund my money my recharge is failure from[protected] and i had not receive my money in JRI card.


Order ID : MN[protected] Mobile [protected] 730.00 Recharge failure


please help me in getting my money back

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    51%
    Complaints
    127
    Pending
    23
    Resolved
    59
    location
    Ground Level, Varun Amin Villa, Dattatraya Road, Santa Cruz (W), Mumbai, Maharashtra, India - 400054
    JustRechargeIt.com - Money has been debited but mobile did not recharged
    www.bdomains.com