[Resolved] Cinepolis India — Payment completed but tickets process failed. Please refund my money.

 
4 Reviews
Hyderabad, Hyderabad District, Andhra Pradesh, India
 Balu1990
I've booked two tickets for bahubali-2 (Telugu) at cinepolis ccpl mall, hyderabad. The payment was done through the cinepolis website and after the process the website prompted that the ticket booking process failed after payment.. I did not receive any mails or messages from cinepolis.
Show date: 7th may, sunday
Movie timing 23:00
Movie: bahubali 2- the conclusion (Telugu)
Tickets 2nos: b12, c12
Paytm wallet txn# no: [protected]

It would be better if the money was refunded..

Thanks
Balu

Payment completed but tickets process failed. Please refund my money.
Payment completed but tickets process failed. Please refund my money.
Complaint marked as Resolved Jun 18, 2017

Complaint Status


[May 09, 2017] Cinepolis India customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Cinepolis India Customer Care's response, May 09, 2017
Dear Customer (Balu1990),

Sorry for the inconvenience. Kindly share your contact number and Email ID at [protected]@cinepolis.com so that our team can assist you.

Regards,
Team Cinepolis.
Verified Support
Cinepolis India Customer Care's response, May 17, 2017
Dear Customer (Balu1990),

We hope your issue has been resolved now. Let us know if there is anything else we can help you with. Have a nice day.

Regards,
Team Cinepolis.
Complaint comments  3 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

Not able to contact Cinema owner. ETA not responding.
ETA mall people not reachable.
Cinepolis India Customer Care's response, May 11, 2017
Verified Support

Dear Customer (nishant123456)

Sorry for the inconvenience. Kindly share your contact details, Email ID along with your exact concern at [email protected] so that our team can assist you.

Regards,
Team Cinepolis.
Cinepolis India Customer Care's response, May 20, 2017
Verified Support

Dear Customer (nishant123456),

We hope your issue has been resolved now. Let us know if there is anything else we can help you with. Have a nice day.

Regards,
Team Cinepolis.
I have booked tickets though Paytm and unfortunately i haven’t received any confirmation from cinepolis or paytm.
However entire transition have been done trough Paytm.
Please confirm tickets as soon as possible.

Regards,
Mangilal D
mob:[protected]
Cinepolis India Customer Care's response, May 14, 2017
Verified Support

Hi Mangilal Daravath,

We are sorry to hear this. Our team is looking into your concern and we will share an update with you soon.

Regards,
Team Cinepolis.
To Cinepolis

Sir/Mam almost 2weeks completed till now im not Received your refund 357.26Rs money.
i already e-mailed you details with ful proofs
plz refund as soon as possible.

thank you
Balu
mail: [protected]@gmail.com
my Paytm Wallet acct: [protected]
Cinepolis India Customer Care's response, May 22, 2017
Verified Support

Hi Balu,

We are sorry to hear this. Our team is looking into your concern and we will share an update with you soon.

Regards,
Team Cinepolis.
Cinepolis India Customer Care's response, Jun 11, 2017
Verified Support

Hi Balu,

We hope your issue has been resolved now. Let us know if there is anything else we can help you with. Have a nice day.

Regards,
Team Cinepolis.

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    66%
    Complaints
    725
    Pending
    0
    Resolved
    474
    phone
    +91 99 5885 5033
    location
    3rd Floor, Plot No. 58, Sector 44, Gurgaon, Haryana, India - 122003
    Cinepolis India - Payment completed but tickets process failed. Please refund my money.