Claimed

HDFC Bank Complaints & Reviews

2.9
Updated: Apr 29, 2026
Complaints 32948
Resolved
18420
Unresolved
14528
Contacts

File a complaint to HDFC Bank

Having problems with HDFC Bank?

File a complaint and get it resolved by HDFC Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

HDFC Bank reviews & complaints page 1448

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
O
omomya
from New Delhi, Delhi
Jun 21, 2014
Resolved
Report
Copy
Resolved

Fraudulent policy issued no. CP000008

Address: Ghaziabad, Uttar Pradesh

Sir, I took a housing loan from hdfc bank.But while signing the bulk of documents they got my signatures on proposal form of hdfclife fraudantly & issued me policy with premm. of rs. 162318.18


Policy no CP000008 in the name of Ajay Srivastava.D.O.C. 31/01/2014
Along with the housing loan the policy premm. is paid by hdfc bank.Now bank is charging the premm. along with my housing loan emi and along with interest.br...
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy
S
srprojectlead
from Mumbai, Maharashtra
Jun 19, 2014
Report
Copy

Address: Madurai, Tamil Nadu

I have been a user of cc from hdfc for over 6 years now and on very few occasions that I have had the misfortune of finance or personal reasons, I had taken more time perhaps a month more to make the payments. Today, my father was admitted under serious conditions and I was traveling all the way from Ahmedabad to Madurai by urgently booking tickets online from my hdfc bank account. Your cc debt recovery lady insisted I pay today, kept on harrasing and bully, even went so far as to say that my father is less important than 'her' payment and eventually sent 2 thugs to my home (who also claimed to be hdfc employees), who were met by one of my relatives. Can you ask her to do the same tomorrow, as I will be available and they can KILL ME or BEAT me up as they debt collectors claims to be. Great job. The collection calls from[protected] & by a person claiming to have name Bindhu is apparently a big level decision on credit card issues in HDFC
When will RBI wake up?

Seems it is better to stay away from HDFC credit card.
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    V
    vikram5686
    from Mumbai, Maharashtra
    Jun 19, 2014
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Mumbai City, Maharashtra

    dear sir i am vikram sonawane apply for the use car loan at paras auto but they are the cheater they told me the rto and other charges is an only 5000 but when approve the loan than they demand the verious charges they demand the money before the loan cheque they cheate the people for demand of extra money pleae give the feedback as soon as possiable on my mobile [protected]
    Aug 14, 2020
    Complaint marked as Resolved 
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      P
      pbaldota
      from Surat, Gujarat
      Jun 19, 2014
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Pune, Maharashtra

      Hello, I am holding the HDFC credit card for last almost 2 years. The credit limit was initially Rs1, 50, 000/-. Recently I received the SMS from HDFC bank that your credit limit has been increased. I had never requested or communicated in any means that I want to increase the limit then how bank can take any such steps without my consent. This is completely incorrect exercise which has been followed by bank. When I tried to reach the call centre, I was asked to send the SMS and before I say anything the phone was disconnected by person. This was horrible experience with HDFC bank. Very first, why I should send SMS when I never requested to raise the limit. Secondly how can a call centre can disconnect the phone without listening my side. This way we are losing the complete faith with HDFC bank. The strict action must be taken for this bank for taking any major step without customer's consent and not handling the customer complaint gracefully when customer tried to reach the customer care number. thanks, Paras Baldota [protected]
      Aug 13, 2020
      Complaint marked as Resolved 
      You have raised valid question. Write to customer care (credit card division) and ask for explanation as well as immediate reversal of credit limit.
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        K
        karthik mohandoss
        from Chennai, Tamil Nadu
        Jun 18, 2014
        Report
        Copy

        Address: Chennai, Tamil Nadu

        Hi Team, I have applied for a Home loan March 19th and the same got rejected on the same month it self, A processing fees of RS 11798 has been debited from my account after that. I have sent around 4 emails requesting a refund for the amount which has taken left with no reply. Can someone please look in to this and help me in getting the amount credited back to my account ? I have been sending email to 'urhomeguide.[protected]@hdfc.com' but no response. Thanks, Karthik [protected]
        Dear Karthik,

        Please let me know the email id from where you have marked us an email. Will check and get back to you.

        - Anay
        HDFC Bank customer assistance.
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          A
          amit.dlf
          from Mohali, Punjab
          Jun 18, 2014
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: New Delhi, Delhi

          Dear Sir/ madam, Minimum account balance charges have been deducted from my account no [protected] without any information / notice to me. it is case of purely case of dictatorship by the bank. No one can expect such action by a nationalised bank. I am hopeful that HDFC BANK would take initiative & refund the amount deducted from my account so that I could continue my account with the bank in future. Thanks Amit Choudhary [protected] A/C NO- [protected] Branch- Times Square, 10 central spine, vidhaydhar nagar Jaipur 302012
          Aug 14, 2020
          Complaint marked as Resolved 
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            priya_sethi
            Jun 16, 2014
            Report
            Copy

            Address: New Delhi, Delhi

            Manoj Prem, Grievance Redressal Officer, HDFC Bank Cards Division, 8, Lattice Bridge Road, Thiruvanmiyur Chennai 600041. Subject: Debit card Request Manoj, Hello Team, I am highly disappointed to express my concern against HDFC Bank services. I lost my International Platinum debit card day before yesterday, i rang up customer care of hdfc at the same time for blocking the card and requesting for new one. My house number is changed for the same address instead despite of getting any valid answer, my call was put on different ivr for about 15 minutes. Moreover, my mom went to the bank with an application requesting for new card instead of any reliable answer she was asked to go head office for address update that is far from my native location. Every support in hdfc has their own procedures noone has any valid justification for what they are saying. could you please be kind enough to share the steps for new credit card request without visiting head office as i get off only on Sunday thereby will hardly get a chance to visit. Regards
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              P
              priya sanil naik
              from Pune, Maharashtra
              Jun 16, 2014
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Pune, Maharashtra

              Dear Sir/Madam, My account no. [protected], shows me multiple deduction of Rs.393 on 13/6/2014 as ASD.Please clarify me about this deductions from my account as their is not even a penny in my account now.It was my salary and I don't know how I can manage my expenses in this month.I would request you to please refund it.Hope you understand my problem and revert me as soon as possible. This is my contact number [protected]
              Aug 14, 2020
              Complaint marked as Resolved 
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Sachin Kumar
                from New Delhi, Delhi
                Jun 14, 2014
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: New Delhi, Delhi

                I surrendered my policy no.10748349 on[protected] in Paschim Vihar branch but as of now the surrendered amount is not credited in my bank a/c. I visited two or three times in the Paschim Vihar branch but the same is not resolved, I met the relationship manager personally, but he always said that you surrendered the policy on[protected] morning and we sent the request to HQ but they are saying that NAV of[protected] will be given to customer and it is our internal issue. It was shocking and surprising that even after a lapse of two months you are not able to resolve your internal issue. I surrendered this policy even though I knew that market will go higher in future but I have to make payment to my builder who is continuously following up for payment. Now, he cancelled my unit and forfeited Rs. 2, 10, 000 (approx) due to non payment. (a) How will you justified this delay ??? (b) Who will bear the interest loss of two months ??? (c) Who will pay my forfeited amount ??? (d) Will I get the NAV of current date ??? (e) Will HDFC provide me house as my booked unit is now cancelled coz of this delay ??? I can't expect this type of delay even in government office, atleast you can file RTI there to expedite the case. But you people are so worst, un-ethical, unprofessional and un-customer friendly that even after a lapse of two months you are not bothered at all to sort out your internal issue and release the payment to customer. I know that after surrendering my policy I am no more an Asset for you and you will not get any business from me but this kind of act will definitely ruined your goodwill which is also an intangible asset. I hope you will take necessary action at the earliest and I will get the response pertains to point no. a to e above. Thanks, Sachin Kumar
                Aug 14, 2020
                Complaint marked as Resolved 
                HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
                Dear Mr. Kumar,

                We sincerely apologise for the inconvenience caused.Your concern has been registered with the grievance team for investigation under Complaint number [protected]. We will revert to you with a resolution within 14 days.

                Assuring you the best of our services always.

                Regards,
                HDFC Life
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  san.reddevils
                  from Bengaluru, Karnataka
                  Jun 14, 2014
                  Report
                  Copy

                  Address: Bangalore, Karnataka

                  Respected Sir,
                  My name is Santhosh A R and i hold an account in HDFC bank.
                  I had visited your ATM No. S1ACBL26 at R T Nagar, Bangalore on 14/06/2014 at 9.11 pm to withdraw amount of Rs 400/-.
                  I have HDFC's International Debit Card linked to the account number [protected] which i used to withdraw the amount mentioned.


                  On using this card on the above mentioned ATM machine, I was only issued 100 rupees instead of 400, And to my surprise, Rs 400/- was deducted from my account. I have contacted you once and have mentioned this problem before and would like you to kindly see the mentioned amount credited back to my account at the earliest.

                  Since your ATM machine is faulty please see that this machine is replaced by a new sufficient one to avoid inconvenience to the customer.

                  Thanking you.
                  Santhosh
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    sanjaly66
                    from Meerut, Uttar Pradesh
                    Jun 14, 2014
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Gurgaon, Haryana

                    HDFC Bank Credit Card Department, I received a call where HDFC Bank executive informed me about the card up-gradation, I allow to up-grade the card but the rewards points of my cards was deducted from my account without my concern. When I mailed your official they asked me to send the call recording of the conversation with a reply that the executive informed me about this deduction as per their internal record. However no body informed me about this deduction also I sent the recording but no resolution till now. Sanjay Kumar [protected]
                    Aug 14, 2020
                    Complaint marked as Resolved 
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      K
                      karnik Mrudula
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Jun 13, 2014
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Mumbai City, Maharashtra

                      Hi, Myself is Mrudula. I am resigned employee of HBL Global private limited, Personal Loan department, Andhery, J.B.Nagar, Mumbai under sales manager Sameer Joshi (S11996).I requested him for last 3 month salary slip but he did not give proper response. Please help me to get salary slip as early as possible. My employee code : M14538 Joining date 25th may, 2010 resign date: 23rd Nov, 2013 I hope you will help me in this situation. If any clarification required ten please mail me([protected]@yahoo.in). Thanks and regards, Mrudula
                      Aug 14, 2020
                      Complaint marked as Resolved 
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        C
                        Cheryl Pinto
                        from Chennai, Tamil Nadu
                        Jun 13, 2014
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Mumbai City, Maharashtra

                        An employee of HDFC bank (Santa Cruz) convinced me to close my previous Salary account as I have left the job and transfer all the funds by creating a new saving account.So I opened a new account and they said that the previous account will get closed in 1 week and all the funds will be transfered.But this was not the case.I had to go almost every week to ask them why the old account is not closed and I used to get same reply that "It will be done this week".Then at last I told them not to close the old account as I was really feedup visiting the bank every week so for that they said that the account is taking long time to close as there is FD linked to it so its giving an error.Then they again convinced me that it will be done on Monday or else they will call me and also i took their landline number as well.But there was no call on last Monday and when I tried to call them it was a wrong number.


                        Your urgent attention will highly be appreciated.Thanks!!
                        Aug 14, 2020
                        Complaint marked as Resolved 
                        Hie, I missed my mobile number :[protected] and my EmailID is mail2cheryl.[protected]@gmail.com
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          Sidgupta0306
                          from Delhi, Delhi
                          Jun 13, 2014
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: New Delhi, Delhi

                          I was a very loyal and happy customer of HDFC Bank... Was offered loans etc at very good rates, I have two car loans from HDFC, due to certain unfortunate circumstances, my payment for one month got delayed. I started getting harrasment calls immediately from their collection department, and without even listening, the lady over the call started misbehaving. Thus, I stopped the payments for a month or so. The call centre head apologised n all, and since then, Was paying thru this route. Loan got completed in Feb2013, and since then the bank has not given the NOC, asking for the late payment charges etc... I got a final settlement letter of X amount in december 2013, I was told I can pay it in two parts as they just had 4days to close their accounts... I made part payment, and post that kept calling for other part, no one turnedup.. and in feb2014, I got to know that the part payment I made has been adjusted in my total outstanding. Now again, I keep getting calls, and the people are bunch of rude, one track minds, who just dont listen. If HDFC, doesnt resolve this at the earliest, I will be forced to go legal with all the recordings and proofs. Regards Siddharth [protected]@gmail.com
                          Aug 13, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            sannaryin
                            from Chennai, Tamil Nadu
                            Jun 13, 2014
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Chennai, Tamil Nadu

                            HI This is Sankara Narayanan One Mr Palani of Your Bank Ex employee from sowcripet Branch (chennai) has been cheating many persons by using the name your bank showing the appointment letter and other things As i am in finance field i am so concern about the Bank Please take care of the issue His Phone no [protected] and [protected]
                            Aug 14, 2020
                            Complaint marked as Resolved 
                            Jun 13, 2014
                            Updated by sannaryin
                            He also misused the customer cheque and by sign forgery and cheated the person and also issuing the same cheque to other person .


                            Please take this on Priority basis.
                            Hi

                            This is Sankara Narayanan One Mr Palani Ex employee of your Bank (sowcarpet Chennai Branch) has been involving in many frauds and Cheating the customer

                            Still he using the name of Your bank by showing appointment letter and other documents

                            I am customer of your bank and also in to filed of finance so I am concern about banking activities

                            He was misused the customer cheque by forgery sign and submitted the same with bank for the payment of other person

                            His No [protected] and [protected]

                            Please take this priority basis to stop him from fraud and cheat o[censored]neducated customer
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              K
                              karnik Mrudula
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Jun 13, 2014
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Mumbai City, Maharashtra

                              HI, Myself Mrudula Karnik. I worked in HBL Global private Limited, Personal Loan Department, Andheri - J.B Nagar under sales Manager Sameer Joshi (S11996). I resigned on 23rd Nov, 2013. I want last 3 month salary slip. Employee code M14538 Date of joining May 25, 2010 Date of Leaving Nov 23, 2013 Email ID:[protected]@yahoo.in Kindly look this matter and revert me as early as possible because I want to submit it on 16/6/2014. Any kind of clarification required then you can contact me on my cell no. ([protected]). Waiting for your positive reply as soon... Thanks and Regards, Mrudula
                              Aug 14, 2020
                              Complaint marked as Resolved 
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                R
                                rinkudelhi2000
                                from Noida, Uttar Pradesh
                                Jun 11, 2014
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: New Delhi, Delhi

                                Dear all This is to bring in your notice and to take action that a Life Insurance Policy of HDFC life is sold to me with fake commitments and with doing material alteration in the information provided by me in the policy forms through forged signature of mine.Policy Details are: Policy no. 16153603 Client Id. 62042998 Policy Holder Piyush Gupta Date issue 9th July 2013 Below are the images of both forged signature for your reference. You can also check the complete scan in the attachment. Image No.1 (Page No. C2) Image No.2 (Page No. C2) The whole story is that I have received a call from Ms.Seema from mobile no.[protected] in the month of July last year. She inquired me that if I had suffered by any loss in any of the life insurance policy of any company. I told her that yes, I had a policy of Aviva Life Insurance in the name of my father, in which I had to bear a loss of Forty Thousands Rupees Approx. at the time of surrender. She said, sir IRDA have take an initiative that if anyone who has suffered by that type of loss by any insurance company, we will refund the amount of that loss after a period of nine months, but the only condition is that you have to take a life insurance policy from us of at least three Years PPT. You will receive all the related documents containing the information like the committed amount of refund, the date of refund (that would be of after nine months date as per her) etc. after taking the policy. In good faith of that much big and reputed brand name like HDFC in the finance industry I got agree for that and told her to proceed further. She send me a person to collect all the required documents and a cheque of Rupees Fifteen Thousand Only. I filled all my personal details along with the period of the policy that was three years and a cheque fav. HDFC Life Insurance, but when I received the policy documents I found that there was a alteration in the policy documents on the Page no.C2 (left hand top corner) in the column of Term (Years) of the policy. In which the term was changed from three years to ten years and on this alteration there was a forged signature of mine at two places on the same page highlighted in the image above. Immediately I called Ms.Seema and informed her about the same. She asked me to give some time and after few days when she didn’t call me I called her back and she accepted that, there was a forged signature but also request me not complaint for the same because this is a question of my job. She gave me a solution that she will issue me a letter of cancellation of this policy and we will issue a new policy in place of this in which the PPT will be of three years only. But after that most of the times she does not pick my call, and if she picks my call she always give me different excuses like I am out of the station or the concerned signatory is not available give me some more time, But till now I have neither received her call back till then nor any letter/document in this regard. I have received her last SMS on 28th Nov 2013 that “I am sorry that I am unable to respond ur call as I am out station. Kindly give me this week to return and then I would get back to you on my own. I am Sorry for the inconvenience caused.” I request you to please take this matter on priority and take the appropriate action and give me a satisfactory resolution.
                                Aug 14, 2020
                                Complaint marked as Resolved 
                                HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
                                Dear Sir/Madam,

                                We have noted your concerns and our team will contact you shortly.

                                Regards
                                HDFC Life
                                Dear Mr. Gupta,

                                We have accepted the case as a missale and your refund is in process .Let us assure you
                                that what happened in your case is not typical of HDFC Life’s level of
                                commitment. We continue to be committed to providing you and all our customers
                                the highest levels of service in the industry.

                                Regards
                                HDFC Life
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                2 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  surbhi b
                                  from Gurgaon, Haryana
                                  Jun 11, 2014
                                  Report
                                  Copy

                                  Sir, I am "Surbhi Babbar" and I recently opened an account with HDFC bank A/C Number [protected] on 3rd May 2014. Few days later on 16th May 2014, I received a letter stating that bank has placed Rs. 35, 238.64 as “Hold on Funds” against an old credit card [protected] without any prior information. The same amount of 35, 238.64 was deducted from my account on 21/05/2014 without any consent of mine. I went to the branch and they said credit card division is different entity. After many request they asked to raise a complaint. I raised the complaint on 17th May 2014 but till today complaint no P14721/14-15/0001 has no updates. I had the above credit card in Nov 2010, and after my marriage in Nov 2010, I moved to United States immediately. I would also like to share here that I was a victim of a troubled marriage and suffered harassment from my husband and in-laws to an extent that they withdrew all my savings money also and till today court cases are running. I returned back to India in Jan 2014 and I still do not have a job. I borrowed some money from my father and opened a new account in HDFC bank on 3rd May 2014 with A/C Number [protected] thinking to do some saving for my uncertain life ahead. But this is shocking to me that HDFC has withdrawn 35, 238.64 out of the 50, 000 that I deposited. I went back and checked my credit card balance of [protected]. It was only Rs 13, 712.02 on Dec 2010 when I left India. Even with the small money that I have in my account, I am ready to settle the amount, but to pay 3 times the amount is not acceptable to me keeping my current financial status in view. I request you to take appropriate actions against this huge money withdrawn as this is an additional suffering for me. I am already a victim of mental harassment in my personal married life which is causing huge suffering to me. I mailed & talked to HDFC bank so many times and tried to convince them of my current status and readiness to negotiate a reasonable amount but I did not get a positive response. Now at last after getting frustrated and depressed, I am challenging HDFC bank for this irresponsible activity. As being the customer of HDFC bank and an "Indian National", I demand HDFC bank to return my saving account money into my HDFC Bank account and I am ready to negotiate on a reasonable amount for my credit card settlement. Hoping for a quick resolution to my problem stated above as I am in urgent need of my savings account money. My details are as below: Name: Surbhi Babbar HDFC Credit Card No : [protected] HDFC Bank Account No: [protected] Email Address:[protected]@gmail.com
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    R
                                    rathodyogesh
                                    from Pune, Maharashtra
                                    Jun 5, 2014
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Pune, Maharashtra

                                    I name is Yogesh rathod. I have been holding a HDFC credit card which was given to me on taking HDFC car loan in 2010. Due to some family problem in 2011 I had used the credit card & withdrawn some amt.My credit limit was 30000.00. As I had use the card to some extend. So from the next month i.e from 2011 I started paying some amt. or more than min. balance. But even after paying at least some amt the outstanding today is 50000.00. From 2012 I have not received my credit card statement. I do not know how much different types of charges have been imposed till today. I even do not know how much amt is paid my me. NO a/c statement have been given to me from 2012. Their recovery person calls me up & I pay the amt. said. I have also requested many times for settlement for this card but no action is taken. Sir as per my calculation they have charged more than 25000 to 30000 as late fee & other charges. I would request the consumer forum to help me out & direct the bank to do some type of settlement. I credit card companies are looting the common man by charging various charges. Sir my credit limit was 30000.00 & even after paying some amt ( more than 1000.00 per month) the outstanding after two years is gone to 50000.00.
                                    Aug 13, 2020
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      N
                                      nagaraju alampati
                                      from Jaipur, Rajasthan
                                      Jun 5, 2014
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh

                                      28.09 * 2=56.18/- deducted from my salary account of HDFC BANK twice on 03-June-2014. With out any prior information amount got deducted. I don't why it got deducted. My account no is [protected] . My account name is Nagaraju Alampati. Date: 03 Jun 2014, Narration: NWD DECCHG 17-05-14 CARDEND[protected], Cheque/Ref. No: 2564 & 2565. So please help me on this issue and revert back my amount...
                                      Aug 14, 2020
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Write to customer care "via email" asking explanation for it.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit