Kisstoyi.com — change order and charged much more

 
6 Reviews
 Viovai on Dec 10, 2018
I have see an advertisement of www.kisstoyi.com on facebook i went to the site. The products were at discounted price. I read the reviews they were quite good as well. So 3 toys for 7.75 dollars including shipping and delivery whereas 150.71 dollars deducted from my master card and 14 additional items appeard on my order! I tried to contact the customer care, but no use, the page is not displaying. Not received item yet. I wonder how could I get my money back?
Complaint comments  5 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

Get ahold of your credit card company they will give u back your money if they know for sure, just show them the bad reviews tube has a scam alert on their site...the cc company will get ahold of the sellers, and they will reverse the charges for you ...I hope this helps
this has happened to me too
jai eu la même chose aussi une commande de 26.05 et ils ont ajouté beaucoup d'articles le montant prélevé sur ma carte de crédit e été de 141, 42 j'ai fourni ma mastercard toutes les preuves de mail de je leur avais envoyées et ceux quils menvoyaient cest sans aucun doute une machine qui envoie toujours les mêmes mails jai aussi envoyée la facture de ma commande que javais fait et ensuite imprimée la commande que eux avais décidé que jaurais jai aussi imprimées toutes les plaintes déposées contre eux et j'ai envoyé tout ca a mastercard avant je les ai appelés et ils m'ont envoyé un formulaires de réclamations pour fraude j'ai recu ma lettre vendredi dernier et mastercard me dit quILs m'ont crédité le montant de 141.42 jétais bien heureuse jespere que cela vous aidera
Happened to me in November. The site isn't working now. Had to go through my bank for a fraud dispute. Really sucks. 2 months later, still nothing. I've learned, if it looks too good to be true, it usually is. Sad. Makes you really lose faith in humanity.
Horrible, it happened in NOV, they keep emailing me the following. Thank you for contacting us. We are so sorry that the supplier made a mistake and shipped more than the ones you ordered (You can check your order status by clicking “my order” page). Please contact me when you received the order and if you can accepted these extra products we would refund the difference, if not we would pay the shipping cost to let you return the extra products. Any other question, contact me. After a while it went to this Dear
Thanks for your letter.

All of our orders are shipped by Maersk Company which delivered by ship to all over the world.

The Order Processing time is about 36-48 hours on working days.Then it may take about 60-120 working days on the sea freighter.

You can visit "Your order" to check the details of your order status
Any other question please visit our FAQ page.
Much more appreciation for your understanding .

God bless you.

Several emails that the site isn't working & all I get is the same answer. Can't believe this, hope my banks still accepts & lets me open a dispute. I gave them a heads up as soon as it happened but since they were answering I figured I can solve it but big mistake!

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Kisstoyi.com - change order and charged much more

    Contact Information

    Company:Kisstoyi.com
    Complaint categoryCategory: Kids & Baby
    Website:
    Add Company Information