Claimed

Ace2Three Complaints & Reviews

2.4
Updated: Sep 3, 2024
Complaints 291
Resolved
115
Unresolved
176
Contacts

File a complaint to Ace2Three

Having problems with Ace2Three?

File a complaint and get it resolved by Ace2Three customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Ace2Three reviews & complaints page 5

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
Ajithajith
Feb 22, 2022
Report
Copy

Address: Ace2three company

You told contact [protected].. but this number is not working...my redeem amount not credit to my bank account...
Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
Hope you are doing good.

With reference to your report we understand that your concern is regards to redeem status and we are sorry to inform you that we are unable to determine your account user id .

However please be informed that the redeem request will be approved and processed immediately to your Bank account.

Please note, whenever you place a redeem request, the redeem will go under scan (Automated checks) and will be processed immediately, if there is no unusual gameplay activity is identified. Once the redeem is approved from our end, an automated SMS notification will be sent to your registered mobile number.

Hence we request you to share your user id through your registered email id to "[protected]@a23.com" so that we could check and assist back.

Regards!
Team A23.

Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    N
    Niinad
    from Mumbai, Maharashtra
    Feb 15, 2022
    Report
    Copy

    Address: 1/32, MaharashrA Laxmi mandal chawl, Shyam Nagar, Jogeshwari east, Mumbai 400060. Maharashtra

    I played now 11.30 pm turnament and win also but ur game don't paid my winning money. Pls check my all games I'm played fare then why you out me. Pls reply me.
    When you say about fair game then how I'm out of game when I'm at no 1. I played so many games and add cash so many times. Then why you do this with me. Check[protected] Monday 11:30 pm turnament and tell me whats going on. It's fair game na then why you fraud with me. I can case on you for that miss behaviour with me and looting my winning money also. If you don't add in my account my winning Amount. Then everybody knows that k ace2three are really fake and fraud game in online games.
    I won 5186 rupees and I don't know why you declair me fraud when I'm at no 1 position.
    My CRN[protected]
    Account Number [protected]
    IFSC Code KKBK0001363
    UPI Handle [protected]@kotak.
    When time of add cash I'm using that account and you deduct instant money also from my account. Then how you declair that I'm fraud player. Pls refund my winning Amount as soon as possible.
    And resolve my problem or your system issue.
    Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Feb 15, 2022
    Ace2Three Customer Care's response
    Hope you are doing good!.

    With reference to your report we have checked your account and we have tried reaching you on your registered mobile number but unfortunately call didn't got connected.

    Please note that games are being checked round the clock with the Best Anti-Fraud System to detect fraudulent behavior. When a suspicious activity is found in the game, necessary action would be taken.

    As alerts was raised in your game play so accordingly you were seated out from the Tourney id:JB00781877 .

    However we request you to refer to the email which was sent to your account on Date 15-Febraury-2022.

    Hence if you have any further concerns we request you to report us from your registered email id to [protected]@a23.com so that we could check.

    Should you require any further assistance, please email us to [protected]@a23.com.

    Regards!
    Team A23.

    Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

    For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
    Feb 15, 2022
    Updated by Niinad
    Is this a joke that I'm no 1 place and seated out. What rubbish yaar. Means you don't add my winning Amount in my account. Hai naa...
    Helpful
    2 other people found this review helpful
    2 found this helpful
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      Y
      yosua maniraj
      Feb 4, 2022
      Report
      Copy

      A23 rummy? You told contact [protected].. but this number is not working...my redeem amount not credit to my bank account.. I want to redeem amount my bank account...pls telling me quickly.
      Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
      Hope you are doing well.

      With reference to your query received enquiring about redeem processing time and as already discussed over phone on Date 05-Feb-2022 19:04, please be informed that the redeem request will be approved and processed immediately to your Bank account.

      Please note, whenever you place a redeem request, the redeem will go under scan (Automated checks) and will be processed immediately, if there is no unusual gameplay activity is identified. Once the redeem is approved from our end, an automated SMS notification will be sent to your registered mobile number.

      In your case, its unfortunate to know that redeem processed from our end was rejected and we have re -initiated through NEFT. Hence, it got delayed and its the system behavior.

      However, as a gesture of goodwill we have already added an Gift voucher on your account.

      Hence if you have any further concerns please email us at [protected]@a23.com from your registered email id so that we could check.

      Should you require any further assistance, please email us to [protected]@a23.com

      Regards!
      Team A23.

      Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

      For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
      Helpful
      2 other people found this review helpful
      2 found this helpful
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        Y
        yosua maniraj
        Feb 4, 2022
        Report
        Copy

        A23 rummy? You told contact [protected].. but this number is not working...my redeem amount not credit to my bank account.. I want to redeem amount my account...pls telling me quickly...
        Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
        Feb 04, 2022
        Updated by yosua maniraj
        You told contact [protected].. but this number is not working...my redeem amount not credit to my bank account.. I want to redeem amount my bank account...pls telling me quickly...
        Helpful
        1 other people found this review helpful
        1 found this helpful
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          Krishnachavan
          from Pune, Maharashtra
          Feb 2, 2022
          Report
          Copy

          Respected sir Madam
          I'm winner RP level 2 winner prize is 5000rs and next level entry is 5000rs so provide 10000rs as per as you glitch so that provide my Many
          Thanks
          Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
          Thank you for contacting A23.

          With reference to your request we understand that your concern is regards to Tournament.

          We are sorry to inform you that we were unable to identify your A23 account with the given details. We request you to share your user id of A23 account or you can write us on [protected]@a23.com from your register email id so that we can check and assist you further.

          Should you require any further assistance, please email us to [protected]@a23.com.

          Regards!
          Team A23.

          Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

          For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            G
            Ganesh Nirwal Patil
            Feb 1, 2022
            Report
            Copy

            Address: Parbhani

            Withdrawal money not deposited in my account
            Redeem id[protected]
            Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
            Thank you for contacting A23.

            With reference to your request we understand that your concern is regards to your redeem amount.

            We are sorry to inform you that we were unable to identify your A23 account with the given details. We request you to share your user id of A23 account or you can write us on [protected]@a23.com from your register email id so that we can check and assist you further.

            Should you require any further assistance, please email us to [protected]@a23.com.

            Regards!
            Team A23.

            Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

            For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              sheshaprasad reddy
              Feb 1, 2022
              Report
              Copy

              This is shesha on 31 Feb 2022 I have added cash to ace application but still it's pending
              Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
              Thank you for contacting A23.

              With reference to your request we understand that your concern is regards to your purchase amount.

              We are sorry to inform you that we were unable to identify your A23 account with the given details. We request you to share your user id of A23 account or you can write us on [protected]@a23.com from your register email id so that we can check and assist you further.

              Should you require any further assistance, please email us to [protected]@a23.com.

              Regards!
              Team A23.

              Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

              For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                E
                Engineer Bhai
                Feb 1, 2022
                Report
                Copy

                Address: Hatia, Ranchi, Jharkhand

                Hi,

                This is Atul Kumar Mishra. My A23 ID is atulms0010. I made a request redeem of Rs.1150 on 29th Jan (4days ago), which is not credited to my account yet .

                Before this, I always got my redeem money with in 3-4 hours. First time I'm facing this issue. I think from previous a23 app update, I'm facing this.

                Please resolve this as soon as possible.

                My request ID is-

                [protected] For Rs.1150

                Regards,
                Atul Kumar Mishra
                A23 ID- atulms0010
                Contact- [protected], [protected]
                Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                2 other people found this review helpful
                2 found this helpful
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  Y
                  yosua maniraj
                  Feb 1, 2022
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Why? my redeem amount not credit
                  to my bank account? Telling me quickly
                  Mar 7, 2022
                  Complaint marked as Resolved 
                  Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Feb 01, 2022
                  Ace2Three Customer Care's response
                  Hope you are doing good.

                  We apologies for the inconvenience caused.

                  With reference to your report we understand that your concern is regards to redeem and also we have tried reaching you to discuss the same but unfortunately couldn't connect to you.

                  Please be informed that if you haven't received your redeem amount yet then we request you to wait as our concern team is checking the same on priority.

                  Hence incase if you have any concern then do email us from your registered mail id to [protected]@a23.com so that we could check.

                  Regards!
                  Team A23.

                  Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

                  For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html

                  Hope you are doing good.

                  With reference to your report we understand that your concern is regards to redeem.

                  Please be informed that please be informed that the redeem request will be approved and processed immediately to your Bank account.
                  Helpful
                  8 other people found this review helpful
                  8 found this helpful
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    E
                    Engineer Bhai
                    Feb 1, 2022
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Hatia, Ranchi, Jharkhand

                    Hi, my user name is atulms0010, after updated your app i cannot redeem my cash, this kind of issue relevant put lot of a mail but still no can reply to me. your auto reply mail said maximum 48 hour solve any issues, but i am waiting more then 4 days .What should do i, ho to get my cash.
                    My request ID is-

                    [protected] For Rs.1150

                    Regards,
                    Atul Kumar Mishra
                    A23 ID- atulms0010
                    Contact-[protected]
                    Mar 7, 2022
                    Complaint marked as Resolved 
                    Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Feb 01, 2022
                    Ace2Three Customer Care's response
                    Hope you are doing well.

                    We apologies for the inconvenience caused.

                    With reference to your report we understand that your concern is regards to redeem of Rs 1500 .

                    As per your telephonic conversation on Date 01-Febrary-2022 please be informed that our concern team is checking your concern on priority and we request you to wait for the same.

                    Hence incase if you have any concern then do email us from your registered mail id to [protected]@a23.com so that we could check.

                    Regards!
                    Team A23.

                    Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

                    For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
                    Helpful
                    2 other people found this review helpful
                    2 found this helpful
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      R
                      Rajalakshmi20304050
                      Feb 1, 2022
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      I have placed a redeem request and now almost 7 hours gone but amount not credited to my bank account.
                      Mar 5, 2022
                      Complaint marked as Resolved 
                      Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Feb 01, 2022
                      Ace2Three Customer Care's response
                      Hope you are doing good.

                      With reference to your report we understand that your concern is regards to redeem.

                      Please be informed that the redeem request will be approved and processed immediately to your Bank account.

                      Please note, whenever you place a redeem request, the redeem will go under scan (Automated checks) and will be processed immediately, if there is no unusual gameplay activity is identified. Once the redeem is approved from our end, an automated SMS notification will be sent to your registered mobile number.

                      Hence we request you to share the redeem amount details and you can email us from your registered mail id to [protected]@a23.com so that we could check.

                      Regards!
                      Team A23.

                      Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

                      For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
                      Helpful
                      1 other people found this review helpful
                      1 found this helpful
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        shan46
                        Jan 31, 2022
                        Report
                        Copy

                        Hi, my user name is sunmugam08, after updated your app i cannot redeem my cash, this kind of issue relevant put lot of a mail but still no can reply to me. your auto reply mail said maximum 48 hour solve any issues, but i am waiting more then 4 days .What should do i, ho to get my cash .
                        Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          R
                          rajled2912
                          Jan 31, 2022
                          Report
                          Copy

                          My redeem issue 28jan and 2nd issue was weekend winning amount not show
                          Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Feb 01, 2022
                          Ace2Three Customer Care's response
                          Hope you are doing good.

                          With reference to your report we understand that your concern is regards to redeem of Rs 1000+2000 placed on 28-January-2022 and Tourney id:JB00777075 winnings.

                          Please be informed that if you haven't received your redeem amount yet to your Bank account then we request you to wait as our concern team is checking the same on priority.

                          Also, in regards to Tourney id:JB00777075 winnings kindly be noted that the same was added to your A23 account on 31-January-2022.

                          Hence we request you to check your account Transaction Summary details for the same and incase if you have any concern then do email us from your registered mail id to [protected]@a23.com

                          Regards!
                          Team A23.

                          Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

                          For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
                          Feb 02, 2022
                          Updated by rajled2912
                          Pls solve my redeem issue as soon as possible thanks to a23 team rajled29 user name

                          Feb 03, 2022
                          Updated by rajled2912
                          My redeem 30222feb is pending rs 500 not come in my ac pls soon

                          Feb 05, 2022
                          Updated by rajled2912
                          Redeem issue pending rs 1000 pls send as soon as possible ok

                          same problem bro .7000 rupees can't redeem.
                          My redeem issue was clear as soon as possible pls 28jan pending 1000rs plus 2000rs how can add new cash tell me iam regular player winiing amount not add in my acount pls solve this problem as soon as possible thanks a23team.
                          Helpful
                          3 other people found this review helpful
                          3 found this helpful
                          2 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            P
                            prasad gawas
                            Jan 29, 2022
                            Report
                            Copy

                            I didn't get to redeem after update the app
                            Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                            same issue bro
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              K
                              KRuizervj
                              Jan 27, 2022
                              Report
                              Copy

                              Address: Erode

                              If I'm open a app it shows you have been disconnected trying to reconnect
                              But I have good network and data
                              Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                              Thank you for contacting A23.

                              With reference to your request we understand that your concern is regards to your A23 account.

                              We are sorry to inform you that we were unable to identify your A23 account with the given details. We request you to share your user id of A23 account or you can write us on [protected]@a23.com from your register email id so that we can check and assist you further.

                              Should you require any further assistance, please email us to [protected]@a23.com.

                              Regards!
                              Team A23.

                              Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

                              For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
                              Helpful
                              1 other people found this review helpful
                              1 found this helpful
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                R
                                Rajkumar Padanure
                                Jan 21, 2022
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: 192 10TH CROSS, PRAKRUTY NAGAR KOGILU

                                I can't withdrawal money from plz ...
                                [protected]@gmail.com new mail...
                                Feb 25, 2022
                                Complaint marked as Resolved 
                                Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jan 24, 2022
                                Ace2Three Customer Care's response
                                Hope you are doing well.

                                Referring to your concern, we understand that your concern is regards to your redeem amount of Rs 500 which was placed on Date 21-January-2022.

                                Please be informed that the same was cancelled from your end on the same day.

                                Usually, Please note, whenever you place a redeem request, the redeem will go under scan (Automated checks) and will be processed immediately, if there is no unusual gameplay activity is identified.

                                Once the redeem is approved from our end, an automated SMS notification will be sent to your registered mobile number.If you are not receiving it immediately then we suggest you to wait for 1 working day.

                                Hence for any further concerns we request you to please email us from your registered email id to [protected]@a23.com so that we could check.

                                Should you require any further assistance, please email us to [protected]@a23.com.

                                Regards!
                                Team A23.

                                Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

                                For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
                                App not opening
                                Helpful
                                3 other people found this review helpful
                                3 found this helpful
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  P
                                  Patilgorkh
                                  Jan 20, 2022
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I am adding 5000 in my ace 2 three gaming account it will be failed. In app shown payment failed and refunded in my account soon but it will never refunded.. this app cust care number not reachable plz help
                                  Feb 25, 2022
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Jan 24, 2022
                                  Ace2Three Customer Care's response
                                  We are sorry for the inconvenience caused.

                                  Referring to your concern and as per your call conversation with our customer executive, we understand that you have made a purchase of Rs.5000 on 20-January-2022 at A23 and the amount was debited from your bank account but not added to your A23 account real chips.

                                  Usually, whenever the purchase amount is not added to your A23 account but the same is debited from your bank account, then you would get the amount added either to your A23 account in 3-4 hrs or it will be refunded back to your bank account from which you have made the purchase within 7-10 working days.

                                  If you are not receiving the same to your Bank account after 7-10 working days then we request you to please share us your bank statement from the date of purchase till 10th working day so that we could check.

                                  Hence for any further concerns we request you to please email us from your registered email id to [protected]@a23.com so that we could check.

                                  Whenever you try to make any purchase, kindly close all running applications in the background of the App and switch to WIFI Connection(If available) to avoid such scenarios in the future.

                                  Should you require any further assistance, please email us to [protected]@a23.com.

                                  Regards!
                                  Team A23.

                                  Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

                                  For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
                                  Helpful
                                  1 other people found this review helpful
                                  1 found this helpful
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    V
                                    Vasim Jaman
                                    Jan 19, 2022
                                    Report
                                    Copy

                                    Website: www.a23.com/#:~:text=A23(Ace2Three)%2C%20India%C2%B4,big%20prize%20money%20at%20stake.

                                    I have cash Rs. 175 in my Ace2Three account wallet, if I try to withdraw my money I click Redeem, it shows that the redeemable balance is zero. Please help me to refund my money back! Please !
                                    Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Thank you for contacting A23.

                                    With reference to your report, we understand that your concern is regards to redeem and we have tried to reach you but unfortunately call didn't get connected.

                                    Please be informed that you can redeem only the chips which are present in redeemable balance and we have checked your account were real chips Rs 113.5 and redeem chips Rs 18.5.

                                    Once your redeemable balance becomes Rs 100 or more then you can redeem it. Winnings which are present in redeemable balance can be redeemed and purchase chips cannot be redeemed.

                                    Hence if you have any further concerns we request you to email us from your registered email id to [protected]@a23.com so that we could check. .

                                    Regards!
                                    Team A23.

                                    Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

                                    For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      M
                                      Manipsm
                                      from Tirunelveli, Tamil Nadu
                                      Jan 16, 2022
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Tirunelveli, Tamil Nadu

                                      Dear ace2three team me playing in 13/1/2022 to 15/2/2022 this two days ₹36, 000 lose continue cheat full amount loss i complaints in high court please my amount refund my id psmani66 check my id
                                      Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Thank you for contacting A23.

                                      With reference to your request we understand that your concern is regards to games and wins/loss.

                                      We are sorry to inform you that we were unable to identify your A23 account with the given details as no account was found with the above mentioned user id.

                                      Kindly be informed that the wins / losses are completely based on the player's skill and Ace2Three ensure that all players get a fair platform to play.

                                      Also, you play with those players who are genuine with appropriate level of KYC verification. The software that shuffles and deals the cards cannot control who wins and loses the game. It is upto the players in the games.

                                      Games cannot be operated by Ace2Three as we don't have controls on your games or cards.

                                      Hence we request you to share your user id of A23 account or you can write us on [protected]@a23.com from your register email id so that we can check and assist you further.

                                      Should you require any further assistance, please email us to [protected]@a23.com.

                                      Regards!
                                      Team A23.

                                      Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

                                      For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        H
                                        Hero RK
                                        Jan 14, 2022
                                        Report
                                        Copy

                                        What is the redeemable time.

                                        They said within 5minutez.. But no response
                                        Ace2Three customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Thank you for contacting Ace2Three.

                                        With reference to your request we understand that your concern is regards to your redeem request.

                                        We are sorry to inform you that we were unable to identify your Ace2three account with the given details.

                                        Also, please be informed that redeem will be processed in 1 working day only, if there is no unusual gameplay activity is identified.

                                        You will receive an SMS, once the redeem is approved from our end. The amount will be credited to your bank account in the next 4 hours post receiving the SMS.

                                        Please note, whenever you place a redeem request, Your redeem will go under scan (Automated checks) and will be processed immediately, if there is no unusual gameplay activity is identified.

                                        However we request you to share your user id of Ace2three account or you can write us on [protected]@a23.com from your register email id so that we can check and assist you further.

                                        Should you require any further assistance, please email us to [protected]@a23.com.

                                        Regards!
                                        Team Ace2Three.

                                        Note: All users residing or logging in from the restricted States will not have access to our real cash games.

                                        For more details on restricted states please check the link: https://www.a23.com/tsrummycompliance.html
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit