Claimed

HDFC Bank Complaints & Reviews

2.9
Updated: Oct 4, 2026
Complaints 32964
Resolved
18423
Unresolved
14541
Contacts

File a complaint to HDFC Bank

Having problems with HDFC Bank?

File a complaint and get it resolved by HDFC Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

HDFC Bank reviews & complaints page 793

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
Arvindergill
from Narwana, Haryana
Feb 18, 2019
Report
Copy

Address: Muktsar, Punjab, 152026

I paid my hdfc credit card bill amount of rupees 8237 on 5 feb 2019 . But i got a mail in next day afternoon that my autopay was initiated and due to non - availability of sufficient funds a payment return fee will be levied to your card account, if applicable. Then i called the hdfc credit card customer care service to complaint about the same. The customer service associate promised me that the amount will not be deducted from my card. But after that amount of rs. 460 has been debited from my credit card and also rs.0.86 has been deducted from my savings account. Why should i pay the return fee as i already cleared the payment in my card. This is unfair and not acceptable. I want my amount back in my account.
HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Feb 18, 2019
Updated by Arvindergill
Contact number [protected]
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    B
    bhagwat487
    from Jaipur, Rajasthan
    Feb 18, 2019
    Report
    Copy

    I am using hdfc diners club credit card. When this card given to me they informed that there is no membership fee. Then they debited Rs. 1000 and said that my transaction is less than rs. 1 lac.
    Again after 8 month they have debited rs. 1000 towards membership fee.
    While I am trying to speak with customer care they disconnect phone.
    Also they have charged rs. 500 for late fee. While there is no information given to me regarding this.

    Bhagwat singh
    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      akanksha1090
      from Noida, Uttar Pradesh
      Feb 20, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Gurgaon, Haryana

      Hi,

      I have tried to contact many times with your customer care, no one cares to attend or do it. I haven't been using my card and some amount is been added to pay. I got this card at the condition of free card, not gonna add any amount but here it is. I received the bill out of nowhere, that I m not going to pay. Please deactivate my card ending with 9873 immediately.

      Regards
      Akanksha Shakya
      Apr 1, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Feb 25, 2019
      HDFC Bank Customer Care's response
      Dear Customer,

      We would like to inform that the Visa Platinum Moneyback card will attract a nominal renewal fee, considering the features and benefits available with the card. However, the renewal fee will be auto reversed when your card usage spend during the previous 12 months period exceeds Rs. 50, 000.00. Our records indicates that you have not used the card for transactions as per the spend criteria. We regret our inability to accede your request for reversal. We request you to use your credit card for the aforesaid spend limit to get the renewal fee waiver on future renewals. We are disappointed to understand that you are contemplating to discontinue your credit card relationship with us. Your relationship is important to us and we request you to reconsider your decision of closing the card account giving us an opportunity to be of continuous service to you.

      -Anay
      Customer Assistance.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        I
        Ikaish Sikr
        Feb 18, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: 148028

        Hi
        I am from italy i have an account with hdfc bank
        My problem is i forget my password to log in
        I am requesting to get otp but i am receiving only on my moms phone which is indian phone number but i am not receiving any otp in my email
        Whenever i am trying the website is asking me both otp one from the phone and other one from the email,
        What i do to log in my account
        Help me please
        Thank you
        Mar 21, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Feb 18, 2019
        HDFC Bank Customer Care's response
        Dear Customer,

        I request you to share your Account No./customer Id and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

        -Manoj
        HDFC Bank Customer Assistance
        With DC INTL POS TXN MARKUP +ST as Narration in the net banking account statement,
        amount of rs 1770 and 60.53 has been deducted on 11th Feb and 7th Feb of 2019.Kindly provide me the reason for deduction . Mail has been sent to [protected]@hdfcbank.com with the information needed.

        Kindly reply as earlier as possible
        Hi,
        My application number is 19B[protected]s2 . I want cancel the application as soon as possible. Because I applied for credit card 1 month before but still no progress and now I don't want any credit card from hdfc cancel the application. They really do fake promises.
        Helpful
        Found this helpful?
        2 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          suvendukoley
          from Dharapuram, Tamil Nadu
          Feb 18, 2019
          Report
          Copy

          Address: Kolkata, West Bengal, 700034

          Heloo,

          I would like to close my credit card . So I discussed with Personal banker and paid all pending amt. then block it. Then I sent a mail also as below. But now I am getting due amt for card renew and some other charged. Talked credit card customer representative Ms Susmita, Sahid, ( ref No. [protected])//
          Please credit card dept. is very reluctant and asked to pay.

          Whats is my issue??

          I have a credit card, Card Details-[protected], Regalia. I was not interested to continue use the credit card. I have paid total due amount Rs. 125997/- with in due date. paid on 20-Nov-2018. Transaction as below.

          Transaction ID IB[protected], amt 125997/-, dtd.[protected]

          I had talked with my personal banker Ms Nikita-[protected] and as per guided I deactived my card[protected] and as per her its total closed the matter.

          This is a mail communication also for the same.

          Thanking you for your good services.

          Regards,
          Suvendu Koley
          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            arvind kumar Aron
            from Hyderabad, Telangana
            Feb 18, 2019
            Report
            Copy

            Address: Hyderabad, Telangana

            Sir,

            I have i applied for personal i have given my document to executive
            to Mr Ram Babu is working near HDFC Bank at satyam theater at ameerpet
            is contact num is [protected] he is very irresponsible person for last month is making me fool he is telling that i v give ur document 2day and tomorrow he making fool this kind person your taking when is applied for personal loan i told him that if personal loan is not done please return my document he said yes. i have called he not lifting call I hope HDFC Bank take serious action against him i want the reply as soon as possible other wise i go to higher authority i want reply

            From
            Arvind kumar
            [protected]
            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              from Chandigarh, Chandigarh
              Feb 18, 2019
              Report
              Copy

              I received a call on Wednesday i.e. 13/02/2019 from Mob No. [protected].
              the person on call said he is talking from HDFC Vikaspuri Barnch or HDFC Recovery Department.
              He asking me about a defaulter case Mr. Jugnu urf Jai Verma who has been defaulter of Approx. Rs. 150000. And he is unreachable and asked me for help to finding the person. I also agree to help and asked to call me by 8:00 p.m. but he didn't call me. And on the next day i.e. 14/02/2019 i was in my training class so that i was unable to pick up the phone my phone was off. so. my call diverted to my sister's no. and the HDFC executive rudely speaks to my sister saying that meri abhi 10 minute me baat karvao nahi to mai uske office me phone kar dunga, and he did.
              And the Above Said HDFC Executive harassed me by calling me as fraud even he call on my office no. where i am working and regarded me as a fraud to my employer saying that i ran away with the Bank's Money.
              my Reputation in my office after the said call gone down, everyone seeing me as a culprit and fraud.
              But i want to know that how my reference without my consent or confirmation and ID proof, any Bank Branch entered my name as witness of the Defaulter person.

              And now i am trying on the above no. for multiple times but he is not picking and attending my phone.

              Kindly do needful action, because its a matter of my self respect in my office and employer.

              Thanking You

              With Warm Regards
              Sudheer Kumar
              [protected]
              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                Abhijeet
                from Bhubaneshwar, Odisha
                Feb 18, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                While making payment for a new policy my 1st transaction got failed at your end as per your customer support representative and was assured that it will get refunded within 7days. I made another payment which got accepted. Now its been 14days since the amount is not reversed. Now customer support says there are two payments on different dates and asked me to adjust the same with next premium. Why did hasn't been communicated to me earlier
                Mar 23, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Feb 19, 2019
                HDFC Life Customer Care's response
                Hi, if policyholder have any unresolved concern with respect to his/her HDFC Life policy. Kindly inform to the customer that write to us at [protected]@hdfclife.com from his / her registered id to have the same look into and addressed.
                R Meri term policy no. 21151839 named Bhagwandass. Lekin mujhe is policy ki soft copy nahi mili hai abi Tak. Policy online li Hui hai. So PL send soft copy on my email address.
                dass panchal 1988 @ Gmail .com
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  V
                  Venunarla
                  from Mirialguda, Telangana
                  Feb 18, 2019
                  Report
                  Copy

                  Address: Karimnagar, Andhra Pradesh, 505001

                  Cancellation of one assist membership
                  I am a hdfc bank credit card holder. The bank has auto debited rs. 760/- from my credit card number ending with 2360 without my concern. I am not interested about this service and don't want this membership any more. So cancel the membership and refund this debited amount of rs.760/- and donot deduct next time from my account...

                  Oneassist relationship number : 6227699
                  Name :- narla venu
                  Mobile no. :- [protected]
                  Credit card number ending :- 2360
                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                  Dear Venu,

                  Greetings from OneAssist!

                  We're sorry for the inconvenience caused. However, we have forwarded your case to the concerned team, they will get back to you shortly.

                  Regards,

                  Devendra,

                  OneAssist, Social Media Team.
                  Dear Venu,

                  Greetings from OneAssist!

                  We're sorry for the inconvenience caused. To get this checked, we have forwarded your case to the concerned team they will get back to you shortly.

                  Regards,

                  Devendra,

                  OneAssist, Social Media Team.
                  Dear Venu,

                  Greetings from OneAssist!

                  As per the telephonic conversation. Please be informed, your membership cancellation is processed and you will receive the refund within 5 to 7 working days.

                  Regards,

                  Devendra,

                  OneAssist, Social Media Team.
                  Dear Venu,

                  Greetings from OneAssist!

                  As per the telephonic conversation. Your membership cancellation is processed vide service request number 3987958. Your amount 1899/- will be credited in bank account within 5 to 7 working days.

                  Regards,

                  Devendra,

                  OneAssist, Social Media Team.
                  THANK U so much for your response.
                  My name is Birranjan kr. sinha
                  My contact No is [protected]
                  My e-mail i.d is [protected]@gmail.com
                  My application No is 64881801
                  verification No is [protected]
                  FB[protected]
                  Ref ID : HBL=[protected]
                  birranjan's reply, Feb 12, 2019
                  abhi tak personal loan ka status nahi mila hai please sanction the loan ammount.
                  I have changed my address from Chennai to Coimbatore and it is updated in sundarapuram branch of hdfc. But the new card was sent again to Chennai inspite of repeated request to the bank official. I need them to send the card to the proper new address.
                  I have one party cheque and i am summitted cheque for transfering amount
                  The branch manager is not approved for transfering ...i have cheque for party and its cheque is for transfering the amount and branch is not approved
                  I have paid an amount of 466 through HDFC net banking for my ticket booking on gsrtc... My amount deducted at a time but my ticket confirmation is not done
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  9 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    T
                    Taposh Kar
                    from Churachandpur, Manipur
                    Feb 18, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: West Garo Hills, Meghalaya, 794001

                    Hello,
                    My father opened a sb account in ur bank. My father expired. The nominee as per bank form do not exist. So, i requested the branch manager to settle the claim without legal proceedings as there is no issue from the legal heirs and the amount is below ₹30, 000. I have requested for indemnity bond. But the bm is asking me for a succession certificate for which i have to spend a big amount. I m being harrassed. Plz help me.
                    Mar 29, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Feb 18, 2019
                    HDFC Bank Customer Care's response
                    Dear Customer,

                    I request you to share your complete concern, account/customer Id and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                    -Anay
                    HDFC Bank Customer Assistance
                    Sir
                    In my account no ([protected]) have sufficient balance . Yet hdfc bank has not cut my emi for a two wheller loan. But they have cut ecs/ach 295 at thrice time for last two months till to now. So plz check the problems and co- operative me .
                    The bank has been charging non maintenance charges on my account since 2 months and the bank employees are delaying the bank account closing process.
                    My card is lose tand tha my card is block
                    Sawant Deshwal's reply, Feb 12, 2019
                    Lose
                    Sawant Deshwal's reply, Feb 12, 2019
                    My card is lose
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    3 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      surya tripathi
                      from Hyderabad, Telangana
                      Feb 18, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Hyderabad, Telangana, 501401

                      Grievance –
                      I had some pending by mistake/banker improper information. Mean time i notice some unauthorized transaction than i blocked the card. After that story started. Banker has issued 2 times credit new credit cards (Card numbers xx xxxx yyyy and xx xxxx zzzz; full numbers is not with me) without my knowledge/ approval and used it for their money making tool instead of issuing notice regarding payment of the pending/ recovery notice.
                      Money (Charges) which i have issue to pay as below mention point /category viz with credit card billing dates
                      1. Unauthorized transaction
                      A. For credit card ending xxxx dated 16/05/18 in favor of raz* screner, by small bengaluru of rs 118.00
                      B. For credit card ending xxxx dated 16/06/18 in favor of raz* screner, by small bengaluru of rs 118.00
                      C. For credit card ending xxxx dated 16/07/18 in favor of raz* screner, by small bengaluru of rs 118.00
                      D. For credit card ending xxxx dated 16/08/18 in favor of raz* screner, by small bengaluru of rs 118.00 (Got refund after telephonic complain)
                      E. For credit card ending xxxx dated 16/09/18 in favor of raz* screner, by small bengaluru of rs 118.00 (Got refund after telephonic complain)
                      2. Finance charges
                      A. For credit card ending xxxx dated 18/09/18 as finance charges of rs 2566.59 (Reason; i never got notice).
                      B. For credit card ending yyyy dated 18/10/18 as finance charges of rs 2650.45 (Reason; this card is not approved by me and issued (Reflecting in bill) to me without my knowledge. Instead of this i could got recovery notice).
                      C. For credit card ending yyyy dated 18/11/18 as finance charges of rs 2662.25 (Reason; this card is not approved by me and issued (Reflecting in bill) to me without my knowledge. Instead of this i could got recovery notice).
                      D. For credit card ending yyyy dated 18/12/18 as finance charges of rs 2542.53 (Reason; this card is not approved by me and issued (Reflecting in bill) to me without my knowledge. Instead of this i could got recovery notice).
                      E. For credit card ending zzzz dated 18/01/19 as finance charges of rs 2581.43 (Reason; this is second credit card which is not approved by me and issued (Reflecting in bill) to me without my knowledge. Instead of this i could got recovery notice).
                      F. For credit card ending zzzz dated 18/01/19 as finance charges of rs 33.32 (Reason; this is second card which is not approved by me and issued (Reflecting in bill) to me without my knowledge. Instead of this i could got recovery notice).

                      3. And igst charges
                      A. For credit card ending yyyydated 18/09/18 as igst of rs 461.99 (Reason; since this credit card is not approved by me and issued (Reflecting in bill) to me without my knowledge so i am not liable to pay any charges related. Instead of this i could got recovery notice).
                      B. For credit card ending yyyy dated 18/10/18 as igst of rs 477.08 (Reason; since this credit card is not approved by me and issued (Reflecting in bill) to me without my knowledge so i am not liable to pay any charges related. Instead of this i could got recovery notice).
                      C. For credit card ending yyyy dated 18/11/18 as igst of rs 479.21 (Reason; since this credit card is not approved by me and issued (Reflecting in bill) to me without my knowledge so i am not liable to pay any charges related. Instead of this i could got recovery notice).
                      D. For credit card ending zzzz dated 18/12/18 as igst of rs 4457.66 (Reason; since this second credit card is also not approved by me and issued (Reflecting in bill) to me without my knowledge so i am not liable to pay any charges related. Instead of this i could got recovery notice).

                      I. Total unauthorized transaction for rs 354
                      Ii. Total finance charges for rs 13036.57
                      Iii. Total igst charges rs. 1875.94
                      Mar 21, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Feb 18, 2019
                      HDFC Bank Customer Care's response
                      Dear Customer,

                      I request you to share your complete concern, card No/customer Id, charges details and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                      -Anay
                      HDFC Bank Customer Assistance
                      ADHOC STMT CHGS INCL GST charges of Rs.118 are deducted from my account without ny reasons.
                      Sanjay Dabral's reply, Feb 12, 2019
                      Ad hoc statment charge ₹118 deduct from my account
                      Without information dated on 12/02/2019
                      When i reach to branch regarding they cant provide proper solution as well as customer care told same answer.
                      But my point is that if i cant visit at branch on 12/02/2019 and dont take any statment according to my account so why they charge me ₹118.
                      So need to clearification from bank or reverse my ₹115 to my account.
                      I got message from bank that your transaction on hdfc bank debit/atm card ending xxxx for rs. 865.11 has been credited/reversed by myntra1209105 on[protected]:12.32

                      I got this msg from hdfc as i have returned the order to myntra. Still i can not see the amount reflecting onto my account statement.

                      Hope the issue would be resolved.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      2 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        surya tripathi
                        from Hyderabad, Telangana
                        Feb 17, 2019
                        Report
                        Copy

                        Address: Hyderabad, Telangana, 501401

                        Since i had some payment pending by mistake and they not inform me properly. After noticing some unauthorized transaction i blocked the card than that time also not given clarity abt pending. After that month banker has issued 2 times credit new credit cards (Card numbers xxxxxx xxxx xxx and xxxxx xxxx xxxx; full numbers is not with me) without my knowledge/ approval and used it for their money making tool instead of issuing notice regarding payment of the pending/ recovery notice. Take care their banking policy is pay trapping. Take care
                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          SahiRepswal
                          from Delhi, Delhi
                          Feb 17, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: New Delhi, Delhi, 110034

                          I open ppf account online with hdfc bank. My account opened in anna nagar, chennai branch but i am living in delhi. My saving account is in delhi branch. I can not visit chennai branch. Why it opened in chennai branch. I tried to contact phone banker but phone banker is saying that for ppf account then can't provide any information. What should i do?
                          Mar 24, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Feb 20, 2019
                          HDFC Bank Customer Care's response
                          Dear Customer,

                          Please note that all PPF account as by default opened in Anna Nagar, Chennai branch. However, you can operate this account from any of our nearest branch without any hassle.

                          -Zubin
                          HDFC Bank Customer Assistance
                          Feb 20, 2019
                          Updated by SahiRepswal
                          Means closings of account can be done from any branch...?
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            C
                            chaitanya977
                            Feb 17, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Recently i started seeing credit card appearing in my hdfc mobile app, i left it initially, but later i observed that a fee was also applied on that. I kept asking about hdfc customer care through email and even escalated that "why was i issued credit card without my consent". But they kept answering about fees and not about why i was issued.

                            I got a call from hdfc representative explaining that i applied credit card in guwahait it seems, which was way back in 2008. And i got this credit card in 2018. How does it even make sense to issue a person credit card after 10 years after the application. And to clarify more, in 2008, my intention was just to open a back account and not credit card. I don't how that led to application of credit card.

                            I really doubting if it is any kind of scam to get more money from customers in the form of fees.
                            Mar 25, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Feb 18, 2019
                            HDFC Bank Customer Care's response
                            Dear Customer,

                            We have taken note of your comments expressed with regard to your credit card, you may look forward to receiving a response to your e-mail id in 3 working days. The reference number for this interaction is[protected]

                            -Zubin
                            HDFC Bank Customer Assistance.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              Rakesh.ashaw
                              from Kolkata, West Bengal
                              Feb 17, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Kolkata, West Bengal, 743135

                              I have been using hdfc cedit card ending with 8460 for the past 4 months. At the time of applying this card, bank officials told me u have not to pay any membership fee at any time, this is free. But the statement of jan, 19 shows that it has been charged rs 1000 for said fee along with rs 180 as gst. Kindly resolve this issue soon.
                              Regards
                              Rakesh kumar shaw
                              Mar 29, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Feb 18, 2019
                              HDFC Bank Customer Care's response
                              Dear Customer,

                              Let us look into it for you. Please share your Card No., charges details with registered contact info & the issue on [protected]@hdfcbank.com. Mention this Ref No. TTU[protected] in the subject of your mail so it'll help us track your e-mail.

                              -Anay
                              HDFC Bank Customer Assistance
                              Feb 18, 2019
                              Updated by Rakesh.ashaw
                              I m uploading the jan, 2019 statement for ur reference. You will do the needful regarding membership fee already charged.

                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Shriya bhasin
                                from Delhi, Delhi
                                Feb 17, 2019
                                Report
                                Copy

                                Address: 122002

                                Hi,
                                I did not received the refund in my account first from Amazon with reference I'd[protected] and from clear trip support. As per both, the refund have been provided already but it not reflecting in my hdfc account. Kindly help me with this. Please provide the refund in my account as I've not received it .
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  V
                                  vikashkumar9903
                                  from Sambalpur, Odisha
                                  Feb 17, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Sonitpur, Assam, 784001

                                  Dear sir, i went to hdfc tezpur branch, mahabhairab for a personal loan. I submitted all required documents and executive told me that loan will be disbursed within 5 days. I needed the loan on an urgent basis so agreed to even higher rate of interest of 16%. I asked for the loan for a maximum period of 2 years but intentionally he logged in with 4 years and loan got approved for 4 years. When i came to know i asked him why he did so then he started to talk to me in an unprofessional manner. Even your credit staffs are not competent enough to handle his job. My net salary is around rs.65, 000 (Basic 57800, da 6300, msp, 10800, ta, 3900etc) but your credit executive calculated net salary of rs. 50, 000/- only.
                                  My friends are also working in hdfc bank in the different part of the country that's why i applied for the loan to your bank but it was a huge mistake. They not only wasted my time, threatened me but also harassed me during the process. I'll never ever apply to hdfc bank and won't suggest anyone to do banking with hdfc.

                                  Loan application no.: 65362213
                                  Branch: hdfc tezpur, mahabhairab
                                  Pin: 784001
                                  Mar 27, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Feb 20, 2019
                                  HDFC Bank Customer Care's response
                                  Dear Customer,

                                  We are working on your concern vide Ref ID: HBL=[protected] and will revert to you in 4 working days.

                                  -Zubin
                                  HDFC Bank Customer Assistance
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    Sushant K Dey
                                    from Gurgaon, Haryana
                                    Feb 17, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Hdfc executives are harassing me and behave very disrespectfully every day. They question my integrity and shout on daily basis. When i tried to explain them the circumstances they prefer to interrupt for each and every thing and does not respect me.

                                    They also send me weird and threatning messaged and speak very rudely.

                                    They keep torturing me mentally day in and day out.
                                    Mar 23, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Feb 20, 2019
                                    HDFC Bank Customer Care's response
                                    Dear Customer,

                                    We take this opportunity to inform you that we are looking into your queries raised on your card account. We will respond to you in 3 business days and we request you to bear with us in the interim [protected].

                                    -Anay
                                    HDFC Bank Customer Assistance
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      Rohan Singhvi
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      Feb 17, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Hi,

                                      I had purchased google pixel 2 phone on flipkart on jul 16th 2018 with hdfc debit card.. And there was an offer rs.8000 cashback on hdfc debit card and the cash back should be credited by 20th jan and i haven't received the cash back amount of rs.8000. When i called flipkart they said the bank is now responsible and when i mailed hdfc bank they replied that flipkart is responsible. Is anyone responsible here?
                                      Mar 27, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Feb 18, 2019
                                      HDFC Bank Customer Care's response
                                      Dear Customer,

                                      Let us look into it for you. Please share your Account No. with registered contact info & the issue on [protected]@hdfcbank.com. Mention this Ref No. TTU[protected] in the subject of your mail so it'll help us track your e-mail.

                                      -Anay
                                      HDFC Bank Customer Assistance
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        U
                                        UmamaheshwarSB
                                        from Thiruvananthapuram, Kerala
                                        Feb 17, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: 560103

                                        I had opened salary account with hdfc back in 2014. I left the job in 2016 and my account was converted to regular savings account. And penalty is being levied till now. I want to either close the account or want to continue with it by maintaining the required mab, if my penalty is waived off. I have sent the account closure request to the home branch. Haven't heard back from them.

                                        My customer id is 56678347
                                        Mar 27, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Feb 17, 2019
                                        HDFC Bank Customer Care's response
                                        Dear Customer,

                                        I'll ensure this is taken up promptly. Please share your Account No. transaction details, date & time of the transaction with registered contact details on [protected]@hdfcbank.com. Mention this Ref No. TTU[protected] in the subject of your mail so it'll help us track your e-mail.

                                        -Anay
                                        HDFC Bank Customer Assistance
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit