Claimed

HDFC Bank Complaints & Reviews

2.9
Updated: Oct 4, 2026
Complaints 32964
Resolved
18423
Unresolved
14541
Contacts

File a complaint to HDFC Bank

Having problems with HDFC Bank?

File a complaint and get it resolved by HDFC Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

HDFC Bank reviews & complaints page 937

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
Mohan rn
from Bengaluru, Karnataka
Jul 20, 2018
Report
Copy

Address: 560020
Website: HDFC0000367 (used for RTGS and NEFT transactions)

Hello Sir,

This is mohan, writing behalf of Kumaresh A and Shalini, as they are uneducated and dont know to write any email or letter.

I am an Auto driver and my wife working in garments and she had a savings account with HDFC and now they have been charged 2866 rs and asking us to pay the money for our savings account, And they never informed us or nor got any notification.

Now when we open that particular account it says you have 2866 balance, now they cant even earn 500 rs a day and facing too many problems financially. So please help them to over come this issue.

Regards,
Kumaresh
HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    K
    knopfler
    from Pune, Maharashtra
    Jul 20, 2018
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    I recieved a call from [protected] claiming to be a sales representative of HDFC bank. When i refused to communicate, the lady became aggressive and used slang words like 'gadha' and 'pagal' before cutting the call.
    I am mentally disturbed over the issue and such uncouth behavior should not be condoned. I want strict action to be taken against the individual and communicated to me else i would take recourse to legal action against HDFC for mental harassment.
    Aug 20, 2018
    Complaint marked as Resolved 
    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Jul 20, 2018
    HDFC Bank Customer Care's response
    Dear Customer,

    We're sorry to hear that. Kindly write us at [protected]@hdfcbank.com with the caller details and your contact details with the complete issue. Mention this Ref No. TTU[protected] in the subject of your mail to help us track your e-mail.

    -Manoj
    HDFC Bank Customer Assistance
    Jul 21, 2018
    Updated by knopfler
    The reference no stated in your response is not visible. Kindly email me at [protected]@yahoo.com to know the complete details of the unfortunate incident
    Dear HDFC,
    I haven’t received the reference no mentioned above as it is protected. Please email me at [protected]@yahoo.com and I will provide you with complete details about the incident
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      P
      pawan1838
      from Noida, Uttar Pradesh
      Jul 20, 2018
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Gwalior, Madhya Pradesh, 474010

      My Credit Card and i got a settlement latter (PFA) from the bank dated 27 January'2018. As per this settlement i have to pay total amount 37, 400/- & as per the settlement latter i will have to pay 6, 000 on 29 Jan'2018 which i paid on the same day, second amount 15, 700/- will have to pay dated 20 Feb'2018 which i paid on the same day, third amount 15, 700/- will have to pay 20 March' 2018 which i paid on 30 April'2018 due to some my medical emergency. I paid total amount as per settlement latter but when i asked settlement clearance latter to you then they said you have 40, 000 pending amount against your credit card, i am following since long time but still not get the solution.
      Aug 21, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jul 21, 2018
      HDFC Bank Customer Care's response
      Dear Customer,

      We have reviewed your queries and you may look forward to receiving a response to your e-mail id in 3 working days. We request you to bear with us in the interim. The reference number for this interaction is[protected].

      -Manoj
      HDFC Bank Customer Assistance
      Jul 21, 2018
      Updated by pawan1838
      Dear,
      I will be wait for three days and if issue will not be resolve then i will launch a complaint in consumer court & high court. I will not be a part of this forgery.

      Thx.
      Jul 30, 2018
      Updated by pawan1838
      Not any response yet, i don't know how they are working?.

      Thx.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        amitksangwan
        from Gurgaon, Haryana
        Jul 20, 2018
        Report
        Copy

        Address: Kurukshetra, Haryana

        I have done the ATM transaction of Rs 7000 From PNB Bank ATM branch in Sector 5 on 18.07.2018 vide transaction number[protected]. After entering the PIN number, transaction got declined due to some problem in the ATM but amount got debited. Immediately, the nearest PNB bank has been contacted for the same. They have mentioned that there are instances when amount got debited but same got returned within 24 hrs.
        Now the amount is not returned in account and PNB is asking to contact HDFC. HDFC has been contacted but they ask to lodge the complaint thru Customer care number but no one is responding on customer care number [protected] or [protected] or [protected] or [protected].

        kindly help to get the amount back.
        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          kapil mutha
          from Surat, Gujarat
          Jul 20, 2018
          Report
          Copy

          Address: Sabarkantha, Gujarat
          Website: [email protected]

          Maine credit card liya tha jiska use Maine aaj tak nahi kiya hai fir bhi mera debit 2500 rs kar diya hai mere card ka settlement kar kai mai 500 rs bharne ko taiyar hoon to aap muje itni help kar ke mera card block karva de
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Suresh3
            from Calicut, Kerala
            Jul 20, 2018
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: 600012

            Iam already your car loan customer paying promptly till now.so you sending me to topup my car loan.iam working as a class 2 officer in govt.while i approched your team leader mr.pradeep.chennai whos mobile number is [protected] his way of talking is very worst.i think he is feeling like owner of his costomers.he is typicaly telling iam a team leader you must not talk only with my team.and not even know how to behave.really i felt very bad.again i dont want any deals with your bank if this man continues in working as a employee in hdfc
            Aug 21, 2018
            Complaint marked as Resolved 
            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Jul 20, 2018
            Updated by Suresh3
            Sir, hereafter i dont want any transaction with your hdfc bank except my past car loan.since felt very shame about how you appointing your staff.your team leader named pradep whose no is [protected].approaced me abt personal loan.and sent some estimate too.but when i tried him his no switchedoff alway.when i ask about him he is telling no need to talk with me talk to my team.iam a leader.is he a supreme power in your bank.he is not even have intrested to talk with a costumer.then why you appointing as a leader.iam a class 2 officer in state govt and see my payments in my car loan.is there any pending.then with whom he will talk polite.1st educate him that he is getting payments from our intrest only.ok again if you want to continue my relationship with your bank you must remove this type o[censored]seless from your bank.otherwise if you too feel he is a suprme power of your bank pl again dont send any mails to topup or housing loans and all.

            On Fri, 20 Jul 2018, 1:38 p.m. Suresh Elangovan, wrote:
            Sir, hereafter i dont want any transaction with your hdfc bank except my past car loan.since felt very shame about how you appointing your staff.your team leader named pradep whose no is [protected].approaced me abt personal loan.and sent some estimate too.but when i tried him his no switchedoff alway.when i ask about him he is telling no need to talk with me talk to my team.iam a leader.is he a supreme power in your bank.he is not even have intrested to talk with a costumer.then why you appointing as a leader.iam a class 2 officer in state govt and see my payments in my car loan.is there any pending.then with whom he will talk polite.1st educate him that he is getting payments from our intrest only.ok again if you want to continue my relationship with your bank you must remove this type o[censored]seless from your bank.otherwise if you too feel he is a suprme power of your bank pl again dont send any mails to topup or housing loans and all.
            Verified Support
            Jul 20, 2018
            HDFC Bank Customer Care's response
            Dear Customer,

            Let us look into it for you. Please share your Loan Account No., staff details with registered contact info & the issue on [protected]@hdfcbank.com. Mention this Ref No. TTU[protected] in the subject of your mail so it'll help us track your e-mail.

            -Manoj
            HDFC Bank Customer Assistance
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              H
              Hanamant Kulkarni
              from Bengaluru, Karnataka
              Jul 20, 2018
              Report
              Copy

              Address: Bangalore, Karnataka, 560028

              Rs.3433.14 is debited from my SB account towards DEPOSITORY CHARGES JUL18. Certainly it is shocking. Written mail to them but no response.
              Also tried calling customer care for last 2-3 days but after pains of entering details I get to Demat section but unfortunately call gets disconnected every time.
              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                sivadhanush
                from Kollam, Kerala
                Jul 20, 2018
                Report
                Copy

                Address: 682036

                I had invested in Fixed deposit as follows - account number-[protected] for 25, 00, 000 and account number [protected] for 15, 00, 000, I am eligibe for higher interest rate at 6.75% being senior citizen, pl calculate he higher interest payable to me after verifying my age in your data base
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  Y
                  YPL
                  from Delhi, Delhi
                  Jul 20, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  My HDFC Fast tag was not recognised at the captioned toll plaza, so I paid in cash with a receipt still in my possession. At the same time I was also debited for the same amoun from my Fast Tag account. This has repeated five times in last 6 months. The HHDC fast tag service #[protected] is [censored] and in my experience of last 1 year no one pickups the phone or it is engage continuously. There is no email id or a proper complaint redressal system existent with the bank.

                  I am off course going to file a complaint with consumer court with heavy charges for the agony in dealing with your system. I am writing this complaint here just to understand if at least this FORUM is monitored by somebody concerned.
                  Aug 21, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jul 20, 2018
                  HDFC Bank Customer Care's response
                  Dear Customer,

                  Please email your query to hdfc.[protected]@sahaj.co.in or reach Fastag team directly at [protected] & [protected] for best assistance

                  -Anay
                  HDFC Bank Customer Assistance
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    R
                    Rajeshdh
                    from Siwan, Bihar
                    Jul 20, 2018
                    Report
                    Copy

                    Address: Ahmedabad, Gujarat, 380005
                    Website: www.hdfcbank.com

                    I have registered my FASTAG account with HDFC Bank and has got activated on 9th July but till date i have not received physical copy of same

                    I have called up several times at HDFC bank Helpline but till date not received any satisfactory reply

                    My Customer id is[protected]
                    and My Wallet is [protected]
                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      D
                      Dharam veer Kanda
                      from Udaipur, Rajasthan
                      Jul 20, 2018
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Udaipur, Rajasthan, 313001

                      R/Customer care Team,

                      This in reference to the cited subject, i would like to invite your kind attention that recently i have applied for loan against property to ORIX Leasing & Finance Limited. On scrutiny of my documents it reveals that my CIBIL report is showing very poor score i.e. 550 which is due to overdue amount of credit card Rs.2276 and status of which is write-off, while fact is that subject credit card was not issued to me till date . Therefore, i requested to CIBIL to provide the details of credit card from where its reveal that credit card have been issued by your bank having card no. [protected].

                      Therefore, i contact to your customer care for further enquiry regarding this credit card and upon this they inform that the said credit card was issued with car loan application in March 2017 while fact is that till date i have not received this credit card.Apart from this your bank has issued credit shield insurance policy for Rs. 870/- from this credit card which was also not received by me till date .
                      In nutshell, till date i have not received any communication /message from your bank for for issue of this credit card and dues against it.

                      In this whole scenario, my CIBIL report showing delay payment day of 178 days against this credit card which is not tolerable for me. Indeed it is very shocking that how a so reputed bank can commit such a great mistake and play with goodwill of customers.
                      It is absolutely a case of fraud which i can`t accept it at any cost.

                      Therefore, it is my humble request you to kindly look in the matter and arrange to cancel the card immediately & reverse the all due payment against this credit card and also request you to kindly take up the matter with CIBIL to remove all DPD & write-off status.

                      I once again request you to kindly resolve all the issues immediately without any further reminder, otherwise i will take legal action against your bank.
                      Aug 20, 2018
                      Complaint marked as Resolved 
                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jul 20, 2018
                      HDFC Bank Customer Care's response
                      Dear Customer,

                      We have taken note of your comments expressed with regard to your credit card, you may look forward to receiving a response to your e-mail id in 12 working days. The reference number for this interaction is [protected].

                      -Manoj
                      HDFC Bank Customer Assistance.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        B
                        Bhargava saurabh
                        from Mumbai, Maharashtra
                        Jul 20, 2018
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Ghaziabad, Uttar Pradesh, 201001

                        I am a HDFC bank credit card holder. The bank has auto debit Rs. 1000 from my credit card number ending with 2932 without my concern on date 26 June 2018. I am not interested about this service and do not want this membership anymore so cancel the membership and refund this debit amount of Rs. 1000 on an immediate effect.

                        As bank is not responsible to establish the relationship wit the 8 years old customer that why they are not using our credit card & after so many times generate the credit limit request no person are able to work on it.
                        Thats why i dont require such a bank services as your phone banker Mrs Tuha suggested to cut your credit card in 4 pieces and drop in the nearest branch as we are not be able to intimate the the customer for renewal of service & not bothered to sustain the relationship with customer & not responsible for the request generated through net-banking for enhance the credit limit.

                        1)No customer Engagement.
                        2)No customer relationship
                        3)No intimation regarding the renewal services.
                        4)No benefit for old customers

                        Name: Saurabh Bhargava
                        Mob :[protected]
                        Credit card ending no. : 2932
                        Aug 20, 2018
                        Complaint marked as Resolved 
                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jul 20, 2018
                        HDFC Bank Customer Care's response
                        Dear Customer,

                        We would like to inform that the Jet Privilege Platinum HDFC Bank International credit card will attract a nominal renewal fee, considering the features and benefits available with the card. However, the renewal fee will be auto reversed when your card usage spend during the previous 12 months period exceeds Rs. 2, 50, 000.00 Our records indicates that you have not fulfilled the spend requirement. Hence the Membership Fee has been levied on your card account. We regret our inability to accede your request. We request you to use your credit card for the aforesaid spend limit to get the renewal fee waiver on future renewals.

                        -Manoj
                        HDFC Bank Customer Assistance
                        Jul 23, 2018
                        Updated by Bhargava saurabh
                        but my credit card limit is only 50K than how i can spend 250000, pls check the data base before putting any remarks there.
                        Jul 25, 2018
                        Updated by Bhargava saurabh
                        If HDFC bank not be able to sustain the customer relationship, so i dont need a Credit card from HDFC.
                        pls take it back & close it from my end.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          V
                          Vipul Kumar45
                          from Mumbai, Maharashtra
                          Jul 19, 2018
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: 412114

                          I applied for a credit card around 20 days ago.and now the status says its disapproved.And they are asking some more details such as landmark and alternate number.i have forwarded the documents that was required.could you please let me know how soon i will get the credit card once the documents are received?This is the reference number. [[protected]W2]
                          Aug 20, 2018
                          Complaint marked as Resolved 
                          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jul 20, 2018
                          HDFC Bank Customer Care's response
                          Dear Customer,

                          We have reviewed your comments and in order to enable us further review your application, we request you to send the duly filled/signed form available at the below link for confirmation of your residence, office address along with self-attested proofs and contact numbers to the below mentioned address to enable us to assist you in this regard. https://bit.ly/2AAcmdz https://bit.ly/2FTI04y HDFC Bank Cards Division No.8, Lattice Bridge Road Thiruvanmiyur Chennai – 600 041

                          -Anay
                          HDFC Bank Customer Assistance
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            ashiq.ashiq007
                            Jul 20, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Chennai, Tamil Nadu, 600100

                            Hi,

                            My food card got damaged, I am a CTS associate, could you block the card and issue the new card. Also, my old card has balance money in that account around 2K.

                            Could you please transfer the amount in the new card. I am waiting for your response.

                            The food card number is: [protected]

                            Please confirm and let me know

                            My email: asiqali.[protected]@cognizant.com
                            Aug 22, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jul 20, 2018
                            HDFC Bank Customer Care's response
                            Dear Customer,

                            Please contact our phone banking number in order to submit a request for blocking and replacement of the prepaid card: https://bit.ly/2fEZqtn

                            -Anay
                            HDFC Bank Customer Assistance
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              ankur3636
                              from Indore, Madhya Pradesh
                              Jul 19, 2018
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Indore, Madhya Pradesh, 452001

                              Hi,
                              I purchased iPhone 8plus on 7th March 2018. I was supposed to get the 10000rs cashback after 90 business days.

                              However the cashback is not been recieved and I am not getting any support from the Hdfc executives who helped me purchase the phone. I have been calling customer care but no luck. I feel like cheated. Can anybody take care of the issue on priority, please?
                              Aug 22, 2018
                              Complaint marked as Resolved 
                              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jul 19, 2018
                              HDFC Bank Customer Care's response
                              Dear Customer,

                              We can help with that. Please write your issue to [protected]@hdfcbank.com with your Account No. or Customer ID, offer details & registered contact details. Mention this Ref No. TTU[protected] in the subject of your mail so it'll help us track your e-mail.

                              -Anay
                              HDFC Bank Customer Assistance
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                E
                                Eco JAT
                                from Hoshiarpur, Punjab
                                Jul 19, 2018
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Gurdaspur, Punjab, 143505
                                Website: www.hdfc.com

                                Dear sir
                                this is regarding the refund of rs. 561 that was deducted during the transaction to IRCTC transaction id [protected]. The amount was deducted from my account but wasn't transferred to irctc. regarding this i had sent an confirmation mail from irctc to you at [protected]@hdfcbank.com .but no action has been taken against it. please solve this problem as soon as possible. query no[protected] .the deduction was made from account no [protected].
                                thanking you .
                                Name - Vishal malik
                                mob- [protected]
                                account no- [protected]
                                Aug 19, 2018
                                Complaint marked as Resolved 
                                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jul 19, 2018
                                HDFC Bank Customer Care's response
                                Dear Customer,

                                Kindly email us at [protected]@hdfcbank.com and share with us a confirmation received from your merchant that the said payment was not received at their end. The Chargeback Complaint ID is 1602144. Please mention the same in your email to us along with merchant confirmation about non-receipt of the said payment. Mention this Ref No. TTU[protected] in the subject of your mail so it'll help us track your e-mail.

                                -Anay
                                HDFC Bank Customer Assistance
                                Reverse the debit card issuance fee, rs.885, for the Free Platinum DEBIT CARD under savings max account at the earliest.

                                Complaint no. PUNC[protected]
                                docket no. HBL=[protected]
                                email - [protected]@gmail.Com
                                It got debited from my account on 12July2018.
                                Hi,
                                Today amount of 1000 has been debited from my account ([protected]) while I have no clue how it got debited from my account. (Attached statement with this mail).This is my first month experience with hdfc and really disappointed with this act. I need my money back.
                                Regards,
                                Prabhu D.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                2 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Aarif RF
                                  from Gurgaon, Haryana
                                  Jul 19, 2018
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: 122508
                                  Website: Dhbvn.org.in

                                  Hi,

                                  I had paid the e bill of INR 6071 online on 8th of July 2018 vide ref no[protected]. It is deducted from the bank account and is paid to the Dakshin Haryana POS (DHBVN) as per the statement narration. However, the bill is not paid and my e bill is still showing as pending as per the authority.

                                  Please look into it as i has never expected this sort of paymen issue in online mode of payment specially from a known bank like HDFC.
                                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                  I had applied credit card 2 months before and still it shows in process status kindly resolve this issue and also attached screenshot. I didn't receive any calls or messages. Let me know status about that.
                                  I have attached some of the Screenshots & This is how the bank fools you when Pre-after the deductions are done. Bank don't even reply to you, and addresses you to "Feel Free to Contact" . Please stop such behavior (_
                                  Sir i have lost 5000 rupees regarding this fraud transaction, actually an sms came to my phone, that i have to do kyc to acess my aadhar with my account, after this a person called me through this nuber [protected]. And he asked otp to me and said with this otp your kyc will be activated, so i belived him and revieled the otp at the nxt second mny
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  3 Comments
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    M
                                    mohadikaramit
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Jul 19, 2018
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Thane, Maharashtra, 401107

                                    I have given complaint to HDFC life insurance regarding 3 polices & I have other company policy also like future generali & bharti axa life insurance & bith companies accepted my case in mis sale & they have refunded my money & HDFC life insurance only gave me 1 policy approval & other two policy declined.I received a brokers call also he was forcing me too pay them money then only they will approve my case.I have more than 45 call recordings of those cheaters then also company is not accepting his fault then also company is not giving me refund of my polices
                                    Aug 24, 2018
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jul 20, 2018
                                    HDFC Life Customer Care's response
                                    Hi, if policyholder have any unresolved issue with respect to your policy. Kindly inform to the customer that write to us at [protected]@hdfclife.com from his / her registered id to have the same look into and addressed. Once the email is sent by customer inform him / her to share the interaction id with us.
                                    Jul 20, 2018
                                    Updated by mohadikaramit
                                    dear hdfc life insurance team please check my complaint number HDFCSL=[protected].I have approached my compliant for 3 polices & I have more than 45 call recordings of your agent.he sold me this policy on the commitment of loan against policy.I have approached so many time to your company regarding my complaint same time I have approached my complaint to bharti axa life & future generali life insurance & they both have agreed & refunded my money but I am not receiving same resonance from HDFC life
                                    Verified Support
                                    Jul 24, 2018
                                    HDFC Life Customer Care's response
                                    Hi, kindly inform to the policyholder if he/she has any unresolved issue with respect to his / her policy. Kindly write to us at [protected]@hdfclife.com from registered Id to have the same addressed.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      A
                                      Ankit Creations
                                      from Gurgaon, Haryana
                                      Jul 19, 2018
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Hi,

                                      This is to divert your kind attention on the above mentioned subject. I have a business loan going in your bank. Due to severe business loss i am not able to pay the amount.

                                      Your executive Leena called me on 19th of July 2018 from ([protected]) number and misbehaved. She is not doing for the first time and provoked me today to say something out of the box to her.

                                      Then she started threatening me that i will raise a complaint against your misbehavior.

                                      I don;t expect this from HDFC. I will lodge a case against this mentioning your bank name in police station and higher authority, the way you people harras. Not only this LEENA has sent me threatening personal text messages on my number.

                                      Take some action against this chick or i will take an action. You people are threatening the customer, and stressing the customer, why so. Do you want that your customers kill themselves becasue of such nusance.

                                      I need email id of concerned person to whom i can send those audios.
                                      Aug 20, 2018
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jul 20, 2018
                                      HDFC Bank Customer Care's response
                                      Dear Customer,

                                      Please write to us at [protected]@hdfcbank.com from your registered email id along with your loan account number for further investigation. Mention this Ref No. TTU[protected] in the subject of your mail so it'll help us track your e-mail.

                                      -Anay
                                      HDFC Bank Customer Assistance
                                      Jul 21, 2018
                                      Updated by Ankit Creations
                                      How cna you marka s resolved. Your executive abused me over the phone call, let me drop you a mail and send the same to higher authorities. i will attach the audios as well.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Anrag Roy
                                        Jul 19, 2018
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Kolkata, West Bengal, 700156

                                        Rs 472 has been withdrawn from my Debit card in narration of 'DEBIT CARD ANNUAL FEE-Jul[protected]MIR[protected]' . I have never been charged since my usage of this card for years, Why without informing me charges is being levied at once? Please credit my money ASAP. This is totally unacceptable. I have never been informed about any particular charges on this card ever.
                                        I called the support exec. and she said you amount will get reversed.She gave me this refid :delc[protected]. When i contacted again after 1 week, they said this complain no. does not exist. What kind of customer service you are providing?Its really hectic and waste of time for customers like us.
                                        Aug 19, 2018
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Jul 19, 2018
                                        HDFC Bank Customer Care's response
                                        Dear Customer,

                                        We are working on your concern vide Ref ID:[protected] and will revert to you within 4 working days.

                                        -Anay
                                        HDFC Bank Customer Assistance
                                        Please stop our online our tds payment done today by 10.36 for the amount of Rs.48, 000 from hdfc a c no:[protected] which was done for tds payment due to wrong TAN specified as chev12587b instead of chek12587b.
                                        vijaya gurunatha sethupathi.
                                        I Mr Prashant Sonawane I have applied for HDFC BANK CREDIT CARD My application no is [protected]W1
                                        But I unable to send verification code
                                        Please proceed my application

                                        I will try to send SMS but sending failed..

                                        Please resolve my query

                                        Thank you
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        2 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit