Claimed

HDFC Bank Complaints & Reviews

2.9
Updated: Oct 4, 2026
Complaints 32964
Resolved
18423
Unresolved
14541
Contacts

File a complaint to HDFC Bank

Having problems with HDFC Bank?

File a complaint and get it resolved by HDFC Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

HDFC Bank reviews & complaints page 951

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
A Deep Sidhu
from Dirba, Punjab
Jun 27, 2018
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Firozpur, Punjab
Website: hdfc

I am complaint against hdfc makhu branch manager nd cashiar they dnt know how to deal to a customer they waste my time nd misbehave with me the cashiar have told to me close ur account
Manager told me sit hare and for 20 mints
After the time he told me i dnt have time for you
And the cashiar miss behave to me nd told me give me your id card and cheqie i will close your account
Bak dont need u
Jul 28, 2018
Complaint marked as Resolved 
HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jun 27, 2018
HDFC Bank Customer Care's response
Dear Customer,

We understand our branch Manager Mr. Gaurav Tayal has contacted you and addressed your issues relating to transaction done at ATM. Trust you will Visit Branch for further assistance. The complete address and contact details of our Branches are available on www.hdfcbank.com> Locate Us > Branch & ATM

-Manoj
HDFC Bank Customer Assistance
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Sudhir sihag
    from Dhariwal, Punjab
    Jun 27, 2018
    Report
    Copy

    Address: Ludhiana, Punjab

    I wish to inform you that I, Sudhir Kumar, from Ludhiana has purchased two policies from HDFC LIFE. My policy nos. are 20142310 and 20304872 . Aditya Birla Finance Company 's advisor, Amit Chaudhary told me purchase on policy for the loan of 10lakhs but afterwards he said tha the sum assured is not enough and told me to buy another policy. I somehow arranged the money and also bought the other one. Then, he said that the brokerage company through which I have taken the policy does not have enough validity period of license and now my loan cannot be passed through these policies. He said that he will refund my policies and for that I have also got the message from HDFC LIFE for policy refund. I am also sending the screenshot in attachment. But till now I haven't got my refund. Also, he is not picking up the calls. I know that he has good relations with HDFC LIFE office as whenever I was about to get a call from you he beforehand (about 10in earlier) told me about it that what it was for and what you would ask. He also used to arrange my call timings. If you want I can also provide you with his mobile number and landline number. I won't be able to continue these policies for long time. So please help me and refund my policies.
    HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
    I have paid my premium of 15338 ₹ policy no. 19412716 today at 12:20 pm online through debit card mode. Transition is done from my account but there is no notification or mail regarding this
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      W
      Wisdom W.G.H.S
      from Hyderabad, Telangana
      Jun 27, 2018
      Report
      Copy

      Address: Ranga Reddy, Andhra Pradesh, 500049
      Website: hdfcbank.com

      Rs. 43355.18 was wrongly deducted from HDFC Bank Credit card on[protected] on the name of MOVIES93333 please intiate the refund and this is the 2nd time i am facing this issue
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        SureshBabu M
        from Kotamangalam, Kerala
        Jun 28, 2018
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Chennai, Tamil Nadu, 600064

        My Auto loan Closed on 5-5-2018 and I got NOC too. But on[protected] they deducted 236 rs in my account and currently in my account asnegative and mentioned as EMI return charges . How its possible after loan closed completely. When I call Phone bankers they answer with different answer. This bank totally cheat the customers and getting money from different ways. I need to cancel 236 rs.. Attached photo to your reference.

        Reference no :MIR[protected]
        Auto Loan number : 47235580
        Account no: [protected]
        Jul 30, 2018
        Complaint marked as Resolved 
        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jun 28, 2018
        HDFC Bank Customer Care's response
        Dear Customer,

        We are working on your concern vide Ref ID:[protected] and will revert to you within 4 working days.

        -Anay
        HDFC Bank Customer Assistance
        Aug 22, 2018
        Updated by SureshBabu M
        Complaint not has been resolved till now. Bank has totally credited 200 rs and balance 36 rs is pending. I have written letter to my nearest branch Chitlappakkam, Chennai. No updates. Please help on this.

        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          Kkthiru
          from Bengaluru, Karnataka
          Jun 27, 2018
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: 560068
          Website: Hdfc

          I find from my net banking that a sum of rupees 177 has been debitted from my account, 4 times over the last month with the heading of inter-brn cash chg. Being a senior citizen it is extremely distressing to have my hard earned money removed from my account even after being assured while opening the account that there will be no charges on transactions. I feel the bank is using my hard earned money to run their business.
          Jul 28, 2018
          Complaint marked as Resolved 
          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jun 27, 2018
          HDFC Bank Customer Care's response
          Dear Customer,

          You may visit the following URL to access information for the complete information about fees and charges associated to your account. https://goo.gl/EE3nJ8 Please feel free to write to us at [protected]@hdfcbank.com for any further assistance/clarification and we shall be glad to assist you.

          -Anay
          HDFC Bank Customer Assistance
          Helpful
          1 other people found this review helpful
          1 found this helpful
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            Pradip Kumar Bharti
            from Bhawanipatna, Odisha
            Jun 27, 2018
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Sir, i have 100 shares of hdfc bank vide folio no 482543 having distinctive no[protected] and certificate no 712423 which i am holding since allotment in may 1995. I am not receiving the dividend for many years. Kindly look into the matter.
            Urmila jhunjhunwala,
            D 12 civil township
            Rourkela
            Orissa
            769004
            [protected]
            Mail id [protected]@gmail.com
            Jul 31, 2018
            Complaint marked as Resolved 
            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jun 28, 2018
            HDFC Bank Customer Care's response
            Dear Customer,

            Please write to [protected]@hdfcsec.com as they'll be able to assist you better with queries about your Trading A/c.

            -Anay
            HDFC Bank Customer Assistance
            NOT RECEIVED - DIVIDEND FOR THE F.Y. 2020-21 BY ELECTRONIC MODE.
            Dear Sir,

            After repeated emails I have not got any reply. I have not received the dividend for FY 2020-21 for my following details:

            • Client ID: 10241385
            • DP ID: IN300159
            • Name of Shareholder: Ashish Agarwal
            • Equity Shares: 100 equity shares

            Please send my dividend immediately in my bank account.
            Thanks,

            Ashish Agarwal
            2/1/1B, Bright Street,
            Ballygunge
            Kolkata – 700019, INDIA.
            M: +[protected].
            Helpful
            1 other people found this review helpful
            1 found this helpful
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              K
              Kishori Pacharne
              from Pune, Maharashtra
              Jun 27, 2018
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Pune, Maharashtra, 411014
              Website: Call center

              Hi
              I called to know my credit card statement. The person who answered my call was so rude and arrogant. He wasn't interested in my query. Neither helped with my query nor spoke nicely. He insulted me. I will never ever call u guys. Kindly provide training for your staff mr. Gunjan. I don't remember his name. May b he gave me wrong name. I have a recording.
              Kindly take action against him.
              Further details contact me [protected]
              Jul 29, 2018
              Complaint marked as Resolved 
              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jun 27, 2018
              HDFC Bank Customer Care's response
              Dear Customer,

              I request you to share your complete issue, number you called, city, card no.and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

              -Manoj
              HDFC Bank Customer Assistance
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                J
                Janaiah Putta
                from Hyderabad, Telangana
                Jun 26, 2018
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Hyderabad, Andhra Pradesh

                I got a call from HDFC bank collection department regarding loan recover which some one took it. I know the person who was there only one month in my current company and left. He took loan in HDFC bank and given my number as reference without my permission. I didn't get any call from HDFC bank for any verification/confirmation on the same. I just came to know about it after person from bank called up. Now HDFC collection department and their personal loan department people harassing me to go to applicant home and force him to pay the loan where I don't know anything about him except name and phone number which I got when he joined my company. They are not listening and talking rudely. they are not caring about complaints and saying we will call you like this and harass you until that applicant pay the amount. Please provide your suggestions what I can do to not get any calls.
                Jul 28, 2018
                Complaint marked as Resolved 
                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jun 27, 2018
                HDFC Bank Customer Care's response
                Dear Customer,

                Please share us the caller details and your contact number on which the call was received with the complete issue on [protected]@hdfcbank.com. Mention this Ref No. TTU[protected] in the subject of your mail so it'll help us track your e-mail.

                -Manoj
                HDFC Bank Customer Assistance
                Jun 28, 2018
                Updated by Janaiah Putta
                Today also got a call from Shravanthi ([protected]), she is literally talking rudely, you given complaint I will check it how it goes. whatever, you have to get the payment from applicant and pay us. I will call you like this until that. this is she is talking. She called up again after collection department manager called and said you dont get call again. so they are doing all intentionally.
                Jun 29, 2018
                Updated by Janaiah Putta
                However, you people not addressing my problem and it is not getting resolved, I don't have other option except file criminal case on person who is harassing me though you people settled with applicant and though I don't know that person except name. I am doing that today after my office hours. Thank you for help.
                Today also got a call from Shravanthi ([protected]), she is literally talking rudely, you given complaint I will check it how it goes. whatever, you have to get the payment from applicant and pay us. I will call you like this until that. this is she is talking. She called up again after collection department manager called and said you dont get call again. so they are doing all intentionally.
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  N
                  Nb Group
                  from Tonk, Rajasthan
                  Jun 26, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Jaipur, Rajasthan, 302013

                  सर मैं आपसे निवेदन करता हूं कि मेरे लोन नंबर 43075977 है मेरी गाड़ी किसी कारणवश ईएमआई खाते में पर्याप्त राशि नहीं होने के कारण बाउंस हो चुकी थी रिकवरी वाले मेंबर भवानी शंकर जाट जिस के मोबाइल नंबर[protected] हैं उन्होंने मेरे को कॉल करके बोला कि आपकी बार आपका बाइक की किश्त बैंक से नहीं कटी है तो हमारे को दे दो मैंने उनका एड्रेस पता पूछा तो उन्होंने नहीं बताया बोला कि हम बैंक से बोल रहे हैं और ना ही किसी प्रकार का मेरे पास लोन नंबर दिया मैंने उनको बताया कि भाई मैं आपको जानता नहीं हूं तो मैं आपको कैसे पैसे दे सकता हूं ना उन्होंने मेरे को राशि देने के लिए भी मना कर दिया मैंने उनको पैसे देने के लिए मना कर दिया मैंने बोला कि मैं ऑनलाइन ही जमा कर दूंगा भवानी शंकर जाट ने बोला कि यह ऑनलाइन जमा नहीं होगी आपको मेरे को ही देने पड़ेंगे या तो आप राजी राजी दे दो कि मैं आप से लड़ाई करके ले जाऊंगा अगर आप मुझे लड़ाई करने से नहीं दोगे तो मैं आपके घर जाऊंगा और फिर किस लेकर आऊंगा उन्होंने आज 26 जून 2018 को साईं 6:00 बजे मेरे घर पर गया और वहां पर दादागिरी की उनके पास 3 तीन लड़कों को और लेकर गया और घरवालों के साथ बदतमीजी से पेश किया और गाली गलौज की मेरी बूढ़ी मां है उनको बोला कि आप गाली क्यों कर रहे गाली गलौज को कर रहे हो उन्होंने बोला कि हमने बैंक ने भेजा है मैं आपसे निवेदन करता हूं कि भवानी शंकर पर उचित कार्रवाई की जाए अन्यथा में यह के सदके में कोर्ट में पेश करूंगा मैंने किस लेने के लिए मना नहीं किया था और पहली बार मेरी किस्त बाउंस हुई थी उन्होंने मेरे घर पर जाकर गाली गलौज की आपसे पुनः निवेदन करना चाहता हूं कि वह हंसकर पर उचित कार्रवाई की जाए अन्यथा मैं बैंक में रिकवरी वालों के खिलाफ कोर्ट में केस करूंगा मेरे को इसका जल्द से जल्द जवाब देना आपका इंतजार करूंगा धन्यवाद

                  Byck no rj14sd3990
                  Nanu ram saini
                  Mo:-[protected]
                  Jul 27, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jun 26, 2018
                  HDFC Bank Customer Care's response
                  Dear Customer,

                  While we investigate in the matter, please share your email id in order to revert to you with complete details.

                  -Manoj
                  HDFC Bank Customer Assistance
                  Jun 30, 2018
                  Updated by Nb Group
                  ID: 2000139

                  Dear sir,

                  While we investigate in the matter, please share your email id in order to revert to you with complete details.

                  I AM i am satisfied with Boy
                  Jun 30, 2018
                  Updated by Nb Group
                  ID: 2000139

                  Dear sir,

                  While we investigate in the matter, please share your email id in order to revert to you with complete details.

                  I AM i am satisfied with Boy
                  Jun 30, 2018
                  Updated by Nb Group
                  ID: 2000139

                  Dear sir,

                  While we investigate in the matter, please share your email id in order to revert to you with complete details.

                  I AM i am satisfied with Boy
                  Jun 30, 2018
                  Updated by Nb Group
                  ID: 2000139

                  Dear sir,

                  While we investigate in the matter, please share your email id in order to revert to you with complete details.

                  I AM i am satisfied with Boy
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    R
                    Richardson021991
                    from Coimbatore, Tamil Nadu
                    Jun 26, 2018
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Coimbatore, Tamil Nadu

                    I have not received my credit card email statement for the month of June 2018 and my billing date was on 19th. I have raised compliant to the customer service 2 times, but no response from them. Hdfc customer care service is not at all providing resolution to their customer issues. I need to receive my credit card statements to my registered mail ID on a monthly basis without fail.
                    Aug 29, 2018
                    Complaint marked as Resolved 
                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Jun 28, 2018
                    HDFC Bank Customer Care's response
                    Dear Customer,

                    We wish to inform that the statement for the month of June 2018 has been sent to your registered e-mail id on 20/06/2018. Later based on your request duplicate statement has been sent again on 26/06/2018. We request you to check if the e-mails have been saved in other folders of your e-mail account.

                    -Anay
                    HDFC Bank Customer Assistance
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      V
                      Vidya Nidhi
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Jun 26, 2018
                      Report
                      Copy

                      Address: Bangalore, Karnataka, 560038
                      Website: www.furny.in

                      Placed order using HDFC credit Card, Merchant promised 15 June 2018 as delivery date but not responding at all. Please get the money Back.
                      In between Fazal picked call once saying due to monsoon it will be delayed but no one from team is responding to calls or emails now. They are just playing around and big fruads, pls ban them so that they cannot con other people. Appreciate if i get the money back from bank since the product is not shipped/delivered etc

                      Sharing the concern peoples ph. nos.
                      Manoj-[protected]
                      Fazal- [protected]
                      Fazal1-[protected]
                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        M
                        ManishGupta10
                        from Delhi, Delhi
                        Jun 26, 2018
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: New Delhi, Delhi

                        Hello,

                        I, Manish Gupta, am using credit cards of multiple banks from a very long time and never felt cheated like I am feeling right now by using the HDFC credit card.

                        Below are the my details:

                        Name : Manish Gupta
                        Customer ID: 45855422
                        Credit Card : MC PLAT FREEDOM CARD INT
                        Credit Card Number: **** **** **** 0237

                        When I received this credit card (July, 2017) it was offering 5% cashback on bill payment in the form of points. For the reference :
                        1) https://www.cardexpert.in/freedom-card-review-another-cashback-credit-card-by-hd...⇄

                        As it was offering 5% cashback in the form of points, I have earned 1500 points by doing bill payments in the hope to receive cashback of Rs 1500. As there was condition that we can redeem points in cash only after it reaches to value 2000 so I never got a chance to redeem these points in the form of cash.

                        But now they have changed this card policy/features and my points value reduced to only Rs 150 instead of Rs 1500. I just lost Rs 1350 which is a big fraud.

                        I have never expected this kind of cheating from the HDFC Bank. Please look into this matter and return/credit me my Rs 1500 asap.

                        Thanks
                        Jul 29, 2018
                        Complaint marked as Resolved 
                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Jun 26, 2018
                        Updated by ManishGupta10
                        Hello,

                        I, Manish Gupta, am using credit cards of multiple banks from a very long time and never felt cheated like I am feeling right now by using the HDFC credit card.

                        Below are the my details:

                        Name : Manish Gupta
                        Credit Card : MC PLAT FREEDOM CARD INT
                        Credit Card Number: **** **** **** 0237

                        When I received this credit card (July, 2017) it was offering 5% cashback on bill payment in the form of points. For the reference :
                        1) https://www.cardexpert.in/freedom-card-review-another-cashback-credit-card-by-hd...⇄

                        As it was offering 5% cashback in the form of points, I have earned 1500 points by doing bill payments in the hope to receive cashback of Rs 1500. As there was condition that we can redeem points in cash only after it reaches to value 2000 so I never got a chance to redeem these points in the form of cash.

                        But now they have changed this card policy/features and my points value reduced to only Rs 150 instead of Rs 1500. I just lost Rs 1350 which is a big fraud.

                        I have never expected this kind of cheating from the HDFC Bank. Please look into this matter and return/credit me my Rs 1500 asap.

                        Thanks
                        Verified Support
                        Jun 28, 2018
                        HDFC Bank Customer Care's response
                        Dear Customer,

                        We have taken note of your comments expressed with regard to your credit card and you may look forward to receiving a response to your e-mail id by today. We request you to bear with us in the interim. The reference number for this interaction is [protected].

                        -Anay
                        HDFC Bank Customer Assistance
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          R
                          Rinku.Shaw
                          from Mumbai, Maharashtra
                          Jun 26, 2018
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: 560034

                          I wanted to settle my hdfc credit card due amount 2 months back when the due was around 11k. The person i spoke to was ready to make the settlement for 6.5 which we both agreed on. I asked to process it as soon as possible. But the process was never executed. All i get is calls from executives asking for payment each month. I have been continuously trying to reach them but got only false promises or no response. Now the due amount has reached to 17k, of course the settlement amount has also increased. Now they are asking for 10k to settle it. They are intentionally not executing it so that they can increase the due amount and add some more charges and threaten me to make more payment. Why should i pay the amount which i have not even spent. There is no concerned person whom i can talk and reach a conclusion to close the card. Only collection agents call me and threaten me. Am i liable to make payment whatever they charge on me? Will there be no one to talk and settle coz as per these collection agents its not in their hand, they are only there to threaten people. I do not understand why should i make payments in the name of different charges and for their delay in process.
                          Jul 28, 2018
                          Complaint marked as Resolved 
                          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jun 27, 2018
                          HDFC Bank Customer Care's response
                          Dear Customer,

                          We have reviewed your queries and you may look forward to receiving a response to your e-mail id in 3 working days. We request you to bear with us in the interim. The reference number for this interaction is [protected].

                          -Anay
                          HDFC Bank Customer Assistance
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            AmitaRawat
                            from Bengaluru, Karnataka
                            Jun 26, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Mumbai City, Maharashtra, 401202

                            Wanted to know about new debit card application since my old card got a bit damaged and after providing me the details, despite telling the fact that hdfc card is the only atm card i am holding and i cannot wait for 5 working days, the executive deactivated my card. This is seriously not done. Request you to either reactivate my old card or send a card on urgent basis.
                            Aug 2, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jun 27, 2018
                            HDFC Bank Customer Care's response
                            Dear Customer,

                            As per our records, your debit card has been destroyed and blocked. Please visit the nearest HDFC Bank branch and submit the Debit Card application form. On successful processing of the application, your desired Debit Card will be sent to your mailing address as registered in our records. In case you are an existing Debit Card holder, you may submit replacement request of your Debit Card through Netbanking http://www.hdfcbank.com/personal/find-your-nearest/find-nearest-branch The above URL gives you access to the various contact points to get in touch with us through the Customer Center. Please note: In case your PAN details are not updated with the bank, your request shall not be processed. You may update your PAN details through NetBanking under Accounts tab or at the nearest branch before placing a request for a new Debit Card.

                            -Manoj
                            HDFC Bank Customer Assistance
                            Please send NOC documents to my mail 🆔 [protected]@mail.com
                            My loan account 🔢 36016488
                            NAME: YARRAM NAGENDRA REDDY
                            MY MOBILE 🔢 [protected]
                            any information about the loan please cal me above number
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              J
                              jeno j
                              from Chennai, Tamil Nadu
                              Jun 26, 2018
                              Report
                              Copy

                              Address: 600049

                              I have applied hdfc fastag through online and made payment of 500 for security amount. The reference number of the application is hfr064102. I have uploaded signed copy of the final document and rc/aadhaar and since then there is no update.

                              There is no way to contact hdfc fastag guys as the customer care number given is busy or not being attended.

                              I have been with hdfc for 4 years now (Saving acc, cc, loans, hdfc life) and this is the worst moment with them.
                              The purpose of applying online is faster processing otherwise would have applied and got it in any toll gates. Please update on the status.
                              Dear Customer,

                              Let me take it up with the concerned team and get back to you. Request your patience in the interim.

                              -Anay
                              HDFC Bank Customer Assistance
                              Dear Customer,

                              Our team has been trying to contact you in order to get the RC copy for issuance of fastag. However could not get through. Please submit your RC copy.

                              -Manoj
                              HDFC Bank Customer Assistance
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              2 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                R
                                Ranjit Singh chahar
                                from Delhi, Delhi
                                Jun 26, 2018
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                So if you guys need to take money from us or i do the corrections here, if you need to collect the money from customers you can call us any time and our numbers are reachable. But if you need to refund customers money then you can't get in touch with us or this formality that formality will be pending always or you called us but we are not reachable and the number you provided never worked.. Wonderful.

                                My complaint number is [protected]
                                Mail docket number[protected]

                                So this is to inform you that it has been 2-3 weeks i have not received the amount from hdfc bank.

                                Kindly look into this and do the needful

                                Thanks
                                Hdfc's poor customer
                                Aug 10, 2018
                                Complaint marked as Resolved 
                                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jun 27, 2018
                                HDFC Bank Customer Care's response
                                Dear Customer,

                                We have reviewed your queries and you may look forward to receiving a response to your e-mail id in 3 working days. We request you to bear with us in the interim. The reference number for this interaction is[protected].

                                -Anay
                                HDFC Bank Customer Assistance
                                I want to deactivate my credit card permanently because it is not useful for me also i tried hdfc helpline no. But their is no response so i filled the complaint box ..my name is saurav kumar from dehradun & i didn’t use this card bt the co. always send bill every month so i want to close this card permanently
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  sagarjat
                                  from Jodhpur, Rajasthan
                                  Jun 26, 2018
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Nagaur, Rajasthan, 341508

                                  Today i got a call from[protected] and a arrogant lady rajni was speaking, she was trying to explain me something about your bank, when i said i dont want to take any calls from hdfc then she just started yelling and bend the phone saying you can cut the phone if you dont want to listen me, she was saying my duty is to explain you our plans and i am doing that.

                                  I don't think this is the way to talk a classic customer. I am feeling so bad, she was talking like she is my boss and i have to listen her.

                                  Just thinking to close all my accounts and policies which i have taken from hdfc bank.
                                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Jun 26, 2018
                                  Updated by sagarjat
                                  Dear bank officials,

                                  when I called back to the same number then Ms Neha sharma picked the phone and she told me that there is no one named Rajni in our office, It means your bank staff is hiding their identity too, I want an immediate reply over this or I am going to close all my accounts with your bank.

                                  with regards
                                  sagar mal choudhary
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    C
                                    Clinto Lawrance
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Jun 26, 2018
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Bangalore, Karnataka, 560036

                                    Dear sir,

                                    After received message in my mobile i was surprised to see un-known 2 transcation in my credit card when i tried check on this couldnot find any deatils and immediately called customer care and informed about this and they told me to escalte this through dispute site and upload the form, i also recevied my complaint id for 100 rs, is [protected] and 5000 rs, is [protected] raised on 8th june 2018. This issue i alredy uploaded one time, and i didt get any reply. So today[protected] agine iam uploading.
                                    Request your immediate support on above subject and help.
                                    Aug 1, 2018
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jun 27, 2018
                                    HDFC Bank Customer Care's response
                                    Dear Customer,

                                    We have reviewed your comments and request you to send us the duly filled and signed form which is available on our website under the following path to enable us to do the needful: Forms Center > Credit Cards > Cardholder Dispute Form The address for communication is: HDFC Bank Cards Division No.8, Lattice Bridge Road Thiruvanmiyur Chennai – 600 041.

                                    -Manoj
                                    HDFC Bank Customer Assistance
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      Shatrughan Singh Solanki
                                      from Ahmedabad, Gujarat
                                      Jun 26, 2018
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Tapi, Gujarat

                                      Sir/madam... This is shatrughan singh solanki. I was using hdfc credit card ending 5794 about one month ago i wrote an application for my credit card statment but not received. L had call 3 times to customer care and they tell me your parcel is showing received and gave me courier company name and consignment tracking number. Now i trying to call to first flight but not get contact all lines are closed. Statment is very urgent for me. If hdfc bank can email. Mo no [protected]
                                      Email shatrughan. Solanki.[protected]@gmail.com
                                      Aug 1, 2018
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jun 27, 2018
                                      HDFC Bank Customer Care's response
                                      Dear Customer,

                                      We observe that the statement for the month of April 2018 was sent to your mailing address through Post on April 25, 2018. Further, we have now sent the duplicate statement for the month of April 2018 to your mailing address and you may look forward to receiving the same within 05 to 07 working days.

                                      -Anay
                                      HDFC Bank Customer Assistance
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        C
                                        Chirag Baweja
                                        from Unnao, Uttar Pradesh
                                        Jun 26, 2018
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Don't know why hdfc deducting rs 17.70 per quarter in the name of inst-alert chg inc gst jan-mar2018. When i joined hdfc family in 2011 they said this service is free. Now it is charging for this service. So this is my request either you stop this service on my number or stop deducting. Because other bank giving this same service as free. Plz revert as soon as possible or let me know if you want me to close this account to end this 7 yes of relationship. Thanks
                                        Jul 27, 2018
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Jun 26, 2018
                                        HDFC Bank Customer Care's response
                                        Dear Customer,

                                        Effective 1st April 2013, customers registered for InstaAlerts service with 'SMS' facility, would be charged as follows: Salary/Savings Account: Rs. 15/- per quarter Current Account: Rs. 25/- per quarter Additional Information: Customers who are registered only for 'Email' alerts facility for receiving InstaAlerts will not be charged. Debit/Credit Card Transaction alerts sent as per regulatory guidelines and NetBanking transaction alerts do not form part of InstaAlert Service. Customers who are not registered for InstaAlert service will continue to get these alerts free of charge. To cancel the InstaAlerts facility, kindly adhere to the steps mentioned below: Log in to NetBanking with your Customer Identification Number and NetBanking Password Click on " Insta Alerts" on the top right-hand corner of the page. Select the account number for which you wish to deregister the alerts. Select the type of alerts and click on delete Once the alerts are selected click on confirm. the alerts will be De registered for the same Alternatively you may submit a written request at any of nearest branch. Kindly visit the following URL to access information for the complete address and contact details of our Branches as well as our PhoneBanking numbers: http://www.hdfcbank.com/personal/find-your-nearest/find-nearest-branch All fees and charges mentioned above will attract Goods and Services Tax (GST) @18%.

                                        -Manoj
                                        HDFC Bank Customer Assistance
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit