Claimed

Myntra.com Complaints & Reviews

1
Updated: Sep 29, 2026
Complaints 10001
Resolved
824
Unresolved
9177
Contacts

File a complaint to Myntra.com

Having problems with Myntra.com?

File a complaint and get it resolved by Myntra.com customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Myntra.com reviews & complaints page 462

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
pradeep905
from Mumbai, Maharashtra
Jul 22, 2016
Report
Copy

Website: myntra.com

I purchased a nightdress of klamotten brand through myntra online shopping app. This product was purchased by me with other 3 product also. When i received it, it was covered in a sealed packet. After making payment for this product, i opened the packet. I saw that product has no tag/logo of klamotten company. This fact made me doubtful about the product and i made a return request against it. The next day, associate of myntra, came to my place and show me the product. When he found the product without tag, he refused the same to take it back. I was shocked concluded that in a multi product order, company put some false product also without tag.In most of cases, consumer do not make complaints against it and use the same. Thus, false product runs in market which worth is 0 amongst consumers. My return request is 15508869. I strongly request you to please take action against myntra and refund my money with damages.
Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    P
    Priyanka Kalita
    from New Delhi, Delhi
    Jul 21, 2016
    Report
    Copy

    Address: 122009
    Website: www.myntra.com

    Return no: 15013013
    Order no:[protected]
    Return initiated on 9th july, 2016. It was supposed to be picked up by latest 14th july. It's 21st july now. It hasn't yet been picked up yet after repeated assurance from their side that the product will be picked up "today". I have been continuously emailing/calling and following up with them.
    I don't think it is fair that a customer should suffer because of their mismanagement. Pathetic service. They violate their return policy by harassing the customer.
    Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      H
      heemanshi1357
      Jul 21, 2016
      Report
      Copy

      Address: 121001
      Website: www.myntra.com

      Hi


      I am himanshi srivastava

      Telephone no:[protected]


      I got a call from ekart courier person regarding myntra order[protected] code:1300456 libas mustard yellow print kurta costing rs 569 on 07 july 2016. I gave him my card to cut money instead of my order he debited some mansi's order payment from my card costing rs 3149 order id[protected] it is not even my order and i have paid for this order and the courier man is delaying me from thursday that he will soon refund my money that he has by mistake debited some other's order payment from my card, kindly go through the attached account statement. I have raised a complaint to them on 11 july with all the details but i am not getting any revert regarding the refund of my order please try to get my money refunded, it has been 1 month and they have still not taken any action regarding it. I am very distressed kindly help me to get it sorted please.
      Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
      My order got cancelled in myntra but I didn't got the refund amounting to 3323.21.
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        M
        Munnas
        from Siliguri, West Bengal
        Jul 21, 2016
        Report
        Copy

        Address: Darjeeling, West Bengal, 734001

        Hello Myntra,

        My order No.[protected] dated 03 July 2016 was cancelled for no reason, without any intimation from your end.

        I want this to be shipped back to me on the same terms and conditions.

        Munna Singh
        [protected]
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          A
          Akash05
          from Chandigarh, Chandigarh
          Jul 21, 2016
          Report
          Copy

          Order no.[protected]. I purchased puma shoes from myntra and they have delivered the other shoes n used shoes and  now i complained to cce and spoke with him. They are asking for images.  and i have send all the required images to them. After three days i got an email frm myntra and saying that its not there fault and have rejected my return complaint.  i am very disappointed for trusting myntra. And apart from taking responsibility they were denying that its not their mistake.
          I wanted to know whose mistake is this. Because at the point where i am standing my only mistake is to shop from them.  myntra is simply ridicules and worst site i have ever experienced. Its my first n worst shopping from myntra. Now i m not going to purchase anything from this sick site.
          Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            H
            Harsh Jaiswal
            from Mumbai, Maharashtra
            Jul 21, 2016
            Report
            Copy

            Address: 600001
            Website: www.myntra.com

            By myntra "we are sorry that an item in your myntra order has been cancelled. Such cancellations usually happen because the product did not meet our quality standard. Unfortunately, we do not have another unit of this product in stock to ship to you. Rather than ship you a poor quality product, we have cancelled the item in your order. This is a rare occurrence and we apologize for the inconvenience this may have caused you."

            This is all bull i'm going to sue myntra for not delivering the product even after successful order booking.

            Dear customer, we regret to inform you that we were unable to process an item of your order id[protected] due to product unavailability. Please accept a gift voucher worth rs.400 as a goodwill gesture. Voucher details will be shared on your registered email id within 5-7 days. The voucher will be valid till 31st august 2016. Refund has already been initiated if you have paid online.

            Not intrested with ur worthless voucher!!

            Warm regards,
            Harsh jaiswal,
            [protected]
            Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              P
              Purshotham Srinivas
              from Bengaluru, Karnataka
              Jul 20, 2016
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Bangalore, Karnataka, 560094
              Website: www.myntra.com

              Sir, i orders 3 items on 09.07.2016 in myntra.com my order no:[protected] they promised me to delivery on 14.07.2016. two items are delivered after 3 days but one order is remain and kelp in hold and saying that some huge orders it is delay. so i waited for 10 days. on 19.07.2016 i called to customer care about my order status but they are said promised me that your order is delivered as soon as possible. again i checked my order track but also no movement. again i called to customer care to ask about my order status when i am in on the line order cancelled mail they sended and said that we cancelled your order, no stock. but when i ordered there is stock is there and payment also done and accepted my order, promised me, now they without intimating me cancelled order. it is my option and they are saying we can do that. please sir/madam help me. daily without formal i am going to office. i had dream of that product but they are broken my heart.
              Jan 2, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              thank sir, i got my product behalf of your helping...
              Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                D
                Divya Rathore
                from Delhi, Delhi
                Jul 20, 2016
                Report
                Copy

                Address: 753014
                Website: Www.myntra.com

                I had cancelled an order on myntra on 7th july 2016 at 8:00 pm. I was informed that a refund of the amount paid would be made withing 7-10 days but it has been more than 10 days and no refund has been received yet. I am Greatly aggrieved by this kind of callous attitude of the company and I want my money to be refunded at the earliest. This has already caused a lot of trouble and inconvenience to me. It is expected of the company to now at least look into the matter and refund the money back as soon as possible without creating anymore trouble.
                Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  X
                  xUbair khan
                  from Gurgaon, Haryana
                  Jul 19, 2016
                  Report
                  Copy

                  Address: Mumbai City, Maharashtra, 400052
                  Website: www.myntra.com

                  Order id:[protected]
                  I have have received product from warehouse after waiting 10 days for delivery no proper response not even a single mail, and now waiting to pickup 1 product return from 1 week i'm tired of this even shopclues and paytm are better than you. Customer service is very poor they just hang up phone these cheaters couldn't even provide toll free number and it costs me 2 rupees / minute... 300 or 400 i spent to talk to customer care... Refund my money at any cost asap... Bad bad experience..
                  Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
                  Myntra boasts of Customer Service Quality. But our experience is shocking. Orders id[protected] placed by my daughter on 3rd July still not complied in full!! Major chunk of order worth over Rs5000- not delivered in spite of spending lot of time &money on phone calls, reminders over email etc. &mind you to get a call on their support number one has to have tremendous patience &BP shoots up waiting for the call to materialise!! Talked many times in spite of all the dreadful experiences in getting the call, sent mails for cancelling the pending order & refund money. Again no response even after the Complaint Escalation Team assured action on refund & Confirmation mail by yesterday.. What a Customer friendly Company??Can they exist in this fashion, harassing &chasing the Customers out. The CEO proclaims of making profits this Year. Is it by collecting money & deceiving Customers in this fashion??
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Abhishek407
                    from Hyderabad, Telangana
                    Jul 19, 2016
                    Report
                    Copy

                    Address: 560067
                    Website: Myntra.com

                    Today i have added one item in cart and when i checked the order total was showing 1730rs. But when i did the calculation based on price details provided on screen. I got 1729 (3, 295 -1, 648+82). I agree it is only 1rs difference but u can`t cheat us like this. We generally don`t check the calculation every time while placing the order. I think may be before also you were doing same thing. But we didn`t notice that time.

                    If you are collecting 1rs from every customer like this then you be in crores in days by cheating customers.

                    Please correct the problem
                    Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
                    I ordered a product on 9 July 2016 and I also made payment for the same.But you people cancelled my order.If you people do not have the power /capacity to deliver product then why you people give offer.I want my product.Without my permission how you people cancelled my order?..
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      ankitafz6
                      from Bengaluru, Karnataka
                      Jul 19, 2016
                      Report
                      Copy

                      Address: 560034

                      I recently bought an article from #myntra, in that the mrp tag has scratches on the price amount. When i tried returning the article due to size mismatch, customer care is saying that it cannot be returned and stating the reason that the tag is having scratches. Moreover they are asking me images at the time when i received the article. How can i provide the images at the time of receipt of article. This is ridiculous, seems that #myntra is dumping it's old stocks to the customers.
                      Now when i raised complaints to the customer care, that complaint is closed, dropped several follow-up mails but no response yet.
                      Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
                      I placed my order on 2nd july 2016, there were 3 products, today its 15th and yet only 1 product has been delivered... Its too late...
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        D
                        diwakar470
                        from New Delhi, Delhi
                        Jul 19, 2016
                        Report
                        Copy

                        Address: 530016
                        Website: Myntra

                        This month july 2nd myntra kept some flash sale at exactly midnight 12:00 pm.. So, i tried to buy shoes and socks which costs around 850rs. While am trying to purchase that product via kotak net banking. Otp (One time password) also verified. But, suddenly my ordered got failed.. But, my amount got debited from my bank. So, i called to myntra customer care number which was +[protected] and i explained my issue to them. The very next day i. E on 5-7-2016 i got reply from there in message form. Like,

                        "dear customer, we regret to inform you that your account got debited but order could not be processed. We have initiated refund it within 7-10 days. We regret the inconvenience caused. Please accept a coupon of rs.400 off on rs.1000 as a goodwill gesture. Coupon details will be shared with you within 48 hours"

                        But, today is[protected] but, still the amount not yet credited to my account. Please, contact me to get clear idea about the problem.

                        Name: mamidisetty diwakar
                        Email id: [protected]@gmail.com
                        Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          I
                          Ibadat Bajwa
                          from Karnal, Haryana
                          Jul 18, 2016
                          Report
                          Copy

                          Hi its ibadat I had ordered a blow dry brush with order no[protected] I had ordered it on 10 July and the expected date in which it had been delivered was on 18 July bt I haven't received my order plz look at it and send the delivery as soon as possible.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            K
                            knick
                            from Palghar, Maharashtra
                            Jul 18, 2016
                            Report
                            Copy

                            Address: Bangalore Urban, Karnataka, 400064
                            Website: WWW.MYNTRA.COM

                            My order number is[protected]. I placed a return request and the expected pick up date was 16/07/2016. My return is still pending as nobody came for picking up the order. Please let me know when the item will be picked up.m its already 18/07/2016 now.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              N
                              Niyateesharma Bhandari
                              from Una, Himachal Pradesh
                              Jul 18, 2016
                              Report
                              Copy

                              Address: 176209
                              Website: secure.myntra.com

                              Hey there,

                              Warm greetings for the day!!!

                              I have purchased a shoe through myntra online portal and now want to exchange due to size issue but the customer care and the website is not providing any related facility (Even committed in the sales invoices). They are saying pickup facility is not available and no return form is there for download so that i can send the product through manual shipment process.
                              Below mentioned are the product details :

                              Order no.[protected]
                              Order placed date : 12 july, 2016
                              Date of delivery : 15th july 2016
                              Price : rs. 2, 358.56 / 1 item
                              Name of shoe brand : dc trace tx blue

                              Please look into issue and do the needful favor.

                              Thanx in advance for your support.
                              Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
                              Horrible product ( shoes) received, used it for a month and already broke! There is no option for complaints under myntra section and products cannot be reviewed! Demand refund immediately
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Shekhar Thorat
                                Jul 18, 2016
                                Report
                                Copy

                                ‪#‎myntra‬ just fooling me, i raised return request on 14th, today is 18th but nobody yet turned to pick up product, look like they don't value their customers... Again they using my money from 4th july so #myntra should pay me compensation for using my money and wasting my time, also spent over rs100 phone bill to talk to their agents... This is what i... Got... Think before buying... They will spoil time...
                                Email script:
                                Auto-response by (Administrator) (18/07/2016 11.02 am)
                                Dear customer,
                                Greetings from myntra!
                                This is just a gentle reminder that we are waiting for more information to resolve your query, as it has been 24 hours. May we please request you to send the information requested in our previous email, to help us resolve your query faster. We at myntra are always keen to resolve our customer’s query in an expeditious manner and provide the best experience possible.
                                If your query has been resolved, there is no further action required from your end. We will automatically close the case, if we do not hear from you in next 24 hours.
                                Regards,
                                Myntra
                                Response by e-mail (Abhimanyu kumar) (17/07/2016 10.59 am)
                                Dear shekhar,
                                This e-mail is regarding the order number[protected].
                                Please accept my sincere apology for the inconvenience caused and delay in response.
                                It is never our intention to cause such frustration and i assure this issue would be dealt with utmost priority. We at myntra always ensure that our products undergo the most stringent quality tests before being packed and shipped out.
                                Thank you for sharing the images with us.
                                I regret to inform you that without the image of the item bar code, we will be unable to forward this request to our concerned team.
                                I request you to share the clear image of the item bar code of the product.
                                Bar code is a 12 digit number starting with '100'.. Found on the sticker pasted on the transparent polythene cover in which the product was packed.
                                I would also request you to mention the product name or style id of the product.
                                Please look into the below image of the item bar code for your reference.

                                Awaiting your response.
                                Regards,
                                Abhimanyu | myntra
                                “everything you need to look good”
                                Customer by css e-mail (Shekhar thorat) (15/07/2016 10.15 am)
                                Does this distressed? I see it on both legs...
                                On fri, jul 15, 2016 at 10:08 am, myntra wrote:
                                Response by e-mail (Ruchi johri) (15/07/2016 10.08 am)

                                Thank you for contacting us!
                                It is always concerning for us to learn about customer's complaint regarding the product quality/experience. There could be certain circumstances beyond our control where you could receive a defective/damaged product or a product that is not the same as per your original order, please do not worry as we will certainly ensure resolving this matter at the earliest.
                                In order to investigate this matter, i request you to share the following details by replying to this email:
                                1. Reason for return/ describe the issue :
                                2. Is the product unused and unwashed:
                                3. Are all the tags original tags/packaging intact: yes/no:
                                Also, i request you to share the following images as well by replying to this email:

                                Incase the product received is defective, please provide us the image of the product highlighting the defect along with complete product and tag images as shown:
                                Incase you have received a wrong product, please provide us the image of barcode along with the product & tag images as shown:

                                Also, request you to keep the product in unused and unwashed condition with it's original tags/packaging intact.
                                Please know that this process may take up to 3 business days from the time we have received the images. However be rest assured that we will treat this case on priority to provide you with a resolution as soon as possible.
                                We love our customers and highly value your association with myntra.
                                Regards,
                                Ruchi | myntra
                                “everything you need to look good”
                                Question reference #[protected]
                                Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  Z
                                  Zia Ejaz
                                  from Kolkata, West Bengal
                                  Jul 18, 2016
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: 700009

                                  Sir,
                                  I order one of the product form myntra, on 10th juy 2016. I received on 15th july my order no[protected] but the product of the size were too small. So i requested for the return on 15th july 2016 and my return no: 15349464 but my return product has not pick up yet and their is no such notification of the return form last two days and even myntra associate did not contact me.
                                  Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    K
                                    Kundan97
                                    Jul 18, 2016
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Kolkata, West Bengal, 711103
                                    Website: myntra.com

                                    I have purchased a bag from myntra and made the payment through online credit card on 5/7/2016 and still no get my product, they told me delivery date of product on 9/07/2016 and they failed to deliver and again they gave me date 15/07/2016 and again they failed the date, now i m getting harash, hence i have paid the amount, m nt getting my money value.
                                    Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      RashmiJaiswal
                                      from Pune, Maharashtra
                                      Jul 17, 2016
                                      Report
                                      Copy

                                      Hi
                                      I had tried ordering some items from myntra but the payment failed twice of amount of rs. 3323
                                      Although the amount got deducted twice from my bank account. I had already registered complaint and they
                                      Refunded amount for only 1 transaction. Myntra people are saying that they didn't get the amount and bank
                                      People are saying they have debited the amount so ask the third party.

                                      The refund for order id :[protected] an amount of rs 3323.21 is given and for another order id :[protected] for which the same amount is debited is still not processed and was being denied but now all they are saying to wait for over 10 days.
                                      Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        Sufu
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Jul 17, 2016
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Raigad, Maharashtra, 410206
                                        Website: myntra.com

                                        The delivery boy arrived with my watch which i ordered from myntra and the bill was of 449rs so i gave him 500rs he immediately refused to take, and asked me to bring exact 450 change. I opposed and he told me its your fault you should keep change and asked me to bring change from anywhere otherwise he will return the order. He gave his phone no-[protected] his name sunil mhatre and he went delivering the order. Please myntra look onto this matter
                                        Myntra.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Jul 17, 2016
                                        Updated by Sufu
                                        He went without delivering the order...
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit