Claimed

Tata Motors Complaints & Reviews

1.5
Updated: Oct 1, 2026
Complaints 5389
Resolved
1546
Unresolved
3843
Contacts

File a complaint to Tata Motors

Having problems with Tata Motors?

File a complaint and get it resolved by Tata Motors customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Tata Motors reviews & complaints page 199

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
O
Omi Gadekar
from Mumbai, Maharashtra
Jul 6, 2017
Report
Copy

I am getting fake offer letter from tata group of companies and asking to pay amount of rs 500+5000 as a security bond deposit and gate pass fees and it's re-funded so i can join immediately, but I know it's fake no such company big or small asks for Money. Better you all guys be aware who are looking for jobs...I will try to post screenshot to you all.

BE AWARE
1. My amc book not received after 31 day's
2. My insurance original copy not received after 31 day's
3. My call not received any releated persona
4. Insurance amount deducted11000.00 but insurance only 7500.00
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    J
    Jolly Abraham
    from Chennai, Tamil Nadu
    Jul 5, 2017
    Report
    Copy

    Address: Tirunelveli, Tamil Nadu, 627005

    Dear Sir/Mam,
    I purchased a new TATA Indica v2 car (Dec 2016) in "Athirst Auto" Tirunelveli while I plan to buy sales people told that EDR (Excise Duty Refund) amount will be given by them as thrid month due.But still I didn't get any amount from them.Regarding this I raised two complaint against them in "TATA MOTOS CUSTOMER CARE", but that complaint (Complaint No:- [protected]) was closed by them with out my knowledge.So again I raised a new complaint (Complaint No:- [protected]) against "Athirst Auto". Today I spoked with the GM (Mr.Gowrisankar-[protected]), with the help of local RTO he tried to threatening me at first and finally he lied that the EDR amount was given to me along with the offer provided by them. I Want to clear one thing that EDR amount will be claimed after three months of registering the vehicle, so there is no chance for them to provided that amount at the beginning.Please take action against them as they make fool of so many customers as like me.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      R
      Rupedh
      from Noida, Uttar Pradesh
      Jul 4, 2017
      Report
      Copy

      Address: New Delhi, Delhi, 110014

      Hi
      My car is on service for 25 days, but the authorized service station is not able to deduct problem.
      My car is not switching from petrol to cng.
      Model: indica emax 2015 mode l, duel fuel.
      There software does not detect any problem.
      However they used to say i have corrected it, and now it will be okay.
      Next then again i face the same problem.
      This is happening since last 25 days.
      But no body knows in tata why this is happening.
      Now i am fadeup with tata car.
      Please anybody guide to solve this issue.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        Ashu Vishnoi
        from Noida, Uttar Pradesh
        Jul 4, 2017
        Report
        Copy

        Address: New Delhi, Delhi, 110092

        I bought tiago (Dl2cav0791) from concorde motor patparganj, new delhi one year back and since that time there are numerous issues with the car such as poor pick up, poor average much lower than company claims, alot of engine sound, hard gear shifting, engine fan speed and sound, and top of that shaking vibration..

        I am continuously follwing up with the service center at patparganj industrial area but they only increase the pick up of the car and update the software. But this is nowhere resolving the issue and i am now frustrated with tata vehicle. It is also downmarkting tata's goodwill.

        Really frustrated with tiago and dealer...
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          M
          mganeshkumar
          from Chennai, Tamil Nadu
          Jun 29, 2017
          Report
          Copy

          Address: 625016
          Website: www.consumercomplaints

          It is really unfortunate for tata motors to have shakthi motors as a dealer in madurai dist, tamil nadu.

          There is no fair dealing, tiago was booked on 29.06.17 and yet not been delivered. While booking, it was promised for a maximum of 3 days for delivery.

          Pds card was held at the office for more than a month, the team was unaware of neft failure (Part payment), customer when updated the bank passbook, re-initiated the neft.

          There was no status update to the customer and not informed about registration, inspite it was asked for.

          Name of the customer. Mohan
          Sir/men,
          Mene tata tiago diesel sanghi brother indore se li he 26/06/2017, jisme executive ne bola tha ki ap payment kar do to me apko 5000/- ka or cash discount dunga, or ab gadi le li mene to na to koi money refund ki or na hi koi bat kr rhe he thik se executive bhi ulati bat kr rhe he.plz help me because i am not a satisfied.
          I have bought tata tiago from R f motors alleppey after one week my front tyre got puncture ..Tyre is of from good year..Puncture is a minute one and in a side so it's surely a manufacturing complaint ..I don't know why his happens with in a short period
          Parbhat motors is charging 5to 6 %more than MRP against MRP of 1035 he is demanding 1090 for thermostat, he is demanding 5 to 6%extra over MRP in the name of GST pl check and refund my money.or I'll take this matter to court.
          Helpful
          Found this helpful?
          3 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            panchalovens
            from Pune, Maharashtra
            Jun 27, 2017
            Report
            Copy

            Address: 400097
            Website: ITS ABOUT DEFECTIVE CAR

            I have purchased tata tigor on monday[protected]
            From concorde motors malad, colour berry red
            Diesel xt version. Very poor workmanship and service from tata. On date[protected] engine broke down with odometer at 550 km total running from manufacturing, called 24 x 7 cus care and towed the car to vijay motors vasai, they told team from pune will come for inspection, after inspection they decided to change the engine,
            I have also asked for an alternate car still no reply received from tata service and asking more than one week for replacement of engine.
            Haven't expected this from tata cars,
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              anjuansh
              Jun 27, 2017
              Report
              Copy

              Address: 700102
              Website: consumer complaint

              Dear sir/madam

              I am complaining about booked commercial car. I have applied for commercial vehicle in june 2015 through gatidhara scheme in west bengal and that time i have paid 12000/-. As per showroom tata motors situated in salab santragachi informed us that your request has been cancelled.

              As i did wait for 1 year i am looking for compensation for 5000/- during this period i have been harassed very badly by your showroom within 1 year.

              If i will not get compensation i will go to the court.

              I asked him to refund money asap after following up 1 month they have returned me 8000/- still i have not received 4000/-.

              I am tired now doing followup hence request you to take necessary action.

              I had worst experience with tata motors.
              I bought new Tiago xz : color- Brown at 8 April 2017, but in 2 months, car paint get out automatically (please check image).


              Thanks,
              I visit Tata showroom for Tata bolt petrol with abs and ebd they give the bolt xm petrol and assured me that it has equipped with abs and ebd but when I went for regular check up then I came to know that that car is not equipped with abs and ebd i. What should I do now
              Helpful
              Found this helpful?
              2 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                G
                GurunathanJ
                from Bengaluru, Karnataka
                Jun 26, 2017
                Report
                Copy

                Address: 600095

                Dear AlI

                I'm totally disappointed with service provided to me from Tata Motors that's why i'm sending this mail to raise an Complaint.

                My vehicle no : TN 22 DB 5672
                Owner name : R Akila
                Battery serial no : [protected]

                Continuously i'm facing issue with my battery. And during Nov'17, had issue and was not able to start my car. And at that time as per my Battery warranty card was having 2 more month's warranty hence didn't approach for replacement. Wherein on Sunday (11th Jun) it was totally dead and i tried to call all the services of Tata but unable to get any support. At last on Monday went to Guru dev motor service arumbakkam and explained them the issue and they confirmed it may be due to Battery.

                And after my personal request they raised an Job card and when i approached Tata Green along with Job card they checked my battery and confirmed that issue is with Battery but my battery won't get covered under Warranty. At that time only i noticed that in my Battery warranty card Date of sale is "29/12/2015" and as per that my warranty of 18 month is valid till Jun'17end. But Tata Green was validating the date of Invoice which was updated in my Job card as "28/11/2015" and according to that my warranty was expired last month itself, hence refused to replace my battery.

                There is an difference of 1 year and 1 month.

                I have two query:-

                1) My Invoice date has to be the date on which i took my Car delivery. According to that it has to be 2015 December end.
                2) Battery warranty card is the actual one which need to be followed. But why Invoice date is been followed (or) my delivery date and Invoice date has to be same.

                I spend my whole day (12th Jun) at Tata Green but unable get any response.

                Then on 13th called my sales person and Tafe showroom manager and explained everything. Again i approached them on 14th in person to Tafe Reach with my concern and explain things with Mr. Senthil and after long time we went to Deliver section where we meet Ms. Yamini and we explained things to her and she was convinced with our point and she had confirmed to get it replaced and after spending my half day i returned back expecting for solution. Wherein next day after continuous call at evening i got confirmation from Yamini as the request was got rejected and they will follow Invoice date only.

                Response was not satisfactory hence again went to Tafe on 15th Jun around 4pm and nobody was their to attain us. And after request we met one of the manager who's approach was totally ridiculous he told us that Battery warrant is only for 1 year and if we want we can go and take required legal action. He doesn't even knows how to approach an customer and what is the actual issue and what is the warranty period of an battery.

                Then we meet Mr. Ajai the sales guy who sole the car to us. And he told me will help me in getting this issue resolved. And requested us to wait till 16th Jun. But till now i have not received any update from anyone.

                After continuous chasing and request on 21st Jun 17, Tafe gave me another invoice where it was dated as 29/12/2015. And when I approached back to Tata Green again for Battery replacement on 22nd Jun 17 and they simply told me that Mfg. date of battery was expired as on date. i.e. Battery Mfg date was 16 Sep 15. I Told tata green that when I came to them with complain at that time Warranty was valid under Mfg date and Sale date. But due to Invoice issue it was not covered.

                After this much of struggle I didn't got my battery warranty covered.

                I'm not clear as an customer where i'm wrong,

                Have attached my battery warranty card copy and Invoice copy for your briefing.

                Kindly investigate and let me know the reason for 1 month difference between my deliver date and Invoice date and help to get my battery replaced.

                My simple request is Tata Green is suppose to follow Battery warranty date, why they are following Invoice date.

                Thanks and Regards
                Gurunathan J
                Mob : [protected]
                Dear Sir,

                The Claim was rejected under the clause of Out of warranty. And A week before we have supplied a new battery on a very discounted price (Net Costed Rs 4200.00 with 18months warranty).

                And WRT to the above Consumer complaint,

                We notify that we have received the battery under complaint on 14th June with a Vendor Job Card, and the Date of Purchase was 28-11-15, Hence the claim was rejected and updated the Respective OEM Dealer (But, Invain that the Dealer Person says that the Warranty of the Product starts from Date of Vehicle Dispatch and not from Vehicle Purchase). They were Arguing that the customer has purchased the battery on 29th Dec 2015 only. After my interference and explanation we confirmed that we cannot process this under warranty, hence I suggested her to get in touch with the principle.

                Later on 22nd, the customer has walked in with a New Invoice Copy from Tafe in which the Date of Purchase is[protected]refer attached Invoice), But to our observation, It s noticed that the Vehicle has been registered on[protected]Is it possible to register before the sale invoice). This shows that the Second Invoice may not be the correct and the TML DMS Shows the DOS of Vehicle as 28-11-15 only. Hence Our Team has taken a stand of Rejecting the Claim under the term of Out of Warranty.[removed]

                [removed]

                [removed]

                [conact info removed]
                Thanks for your response. Your revert is already been updated in my query itself.
                I didn't get any clarity on below points:-

                1) My Invoice date is the date on which i took my Car delivery. According to that it has to be 2015 December end.
                2) Battery warranty card is the actual one which need to be followed. But why Invoice date is been followed (or) my delivery date and Invoice date has to be same.
                3) Why battery warranty card is sealed as my date of delivery, when its not correct?

                As above mentioned, after my continuous request and loss of business i got an discount and purchased new battery for Rs. 4200/-. This was paid from my pocket, nobody gave me free of cost.
                How this becomes an solution to my problem.

                Why Tafe Reach Limited and Tata Motors is silent on this issue. I bought car from Tafe Reach not from Tata Green.

                I have some questions with Tafe and Tata Motors :-
                a) Why warranty starts with the date of Invoice. What in case i go for finance or there is delay in taking delivery of the car.
                b) Why on date of delivery it was not mentioned that all warranty will be covered from the date of Invoice.
                c) On what basis warranty date in 'Battery warranty' card is been updated by sales person as date of delivery.
                d) Why no clarity is given on Invoice and Purchase date to customer.
                e) Invoice is closed for sales target not for customers requirement.

                Kindly help to list out which all parts from my car are still under warranty and till when??

                Till date i have not received any response from Tata Motors and Tafe Reach. Is it how they handled customers.

                This is worst experience on part of customer. When i went to buy the car everyone approached me. Today i was made to move cabin to cabin and nobody is ready to take responsibility.

                When TATA can't give solutions to this kind of small issues, how we can expect your support when it comes to major issues.
                Helpful
                Found this helpful?
                2 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  E
                  Elizevdm10
                  Jun 26, 2017
                  Report
                  Copy

                  I have a brake down with my tata bolt reg no fn26tpgp on the 09 june 2017. This vehicle is only 1year old and have the 25 january 2017 it thirst service and have 3200 km on.

                  Road asst tow the tata from bremer str to tata wonderboom. On monday 12 june the sales manager mr bohoff confirm it is the gearbox and stater. He told me that the tata will be fixed on the warranty and will be fixed before friday. He told me it is not necessary for a loan vehicle because it will fix before friday. I phone every day what is the progress but the service provider is not available. I asked to call me back. He do not come back to me.

                  Today 26 june i call again, they told me they still waiting for parts to fix the tata.

                  I am 74 years and my husband 86.

                  I need urgent transport to buy food and medication.

                  Mrs e van der spuy
                  [protected]
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    M
                    mahi2468
                    from Noida, Uttar Pradesh
                    Jun 24, 2017
                    Report
                    Copy

                    Address: 201301
                    Website: [email protected]

                    I attached job confirmation letter with this mail. He took 3 min phonic interview and said that you r selected for get post in production department and 3 month training in pant nagar uttarkhand campus. He gave me his account number and told me to transfer rs5000. He introduced me as vikram sharma (Hr head)
                    Phone number - [protected]. I searched on internet, i found thousands of engineer were frauded by the person as vikram sharma and rashi gupta.
                    Account detail-
                    A/c no - [protected]
                    Ifsc code - sbin0000702
                    A/c holder name - renu
                    I hope you will take action against his gang.. Kindly inform me if you take action otherwise i will go to police station because this is the matter of fraud. Many o[censored]s cheated by him and this gang and similar gang should be jailed.
                    My car was service on 07/06/2017 at rathod motors vapi. which has no proper solution. i have already compiled about jesus at least twice.either get a solution or give back the money and accessories.i got lost in tata's car.
                    Hi Dear, I'm here to support you I have faced same things and lose around 10400/- for the fake job.
                    Mritunjoy Mondal's reply, Sep 14, 2017
                    my contact no is - 9681334203
                    I received one call from a number [protected]. They offered me a supervisor job in tata motors and asked me to pay 8500/-. I knew it is fake so I did not make any payment or anything. Kindly be aware and I request tata motors to take actions against these calls.
                    Helpful
                    3 other people found this review helpful
                    3 found this helpful
                    3 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      H
                      Honeyboy Anmol
                      from Allahabad, Uttar Pradesh
                      Jun 23, 2017
                      Report
                      Copy

                      Address: 262405

                      Totally unsatisfied with the service. The unexpected service of tata motors made me so inconvinient.
                      I owe a tata manza. Past week i went to service center in haldwani (Uttarakhand) they had given the worst service even the barielly (Up) was unable to satisfy their customer and treated unequally. Would rate these centres as 0. Kindly contact if possible: [protected].
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        R
                        raazamitraaz
                        from Aizawl, Mizoram
                        Jun 23, 2017
                        Report
                        Copy

                        Address: Bhojpur, Bihar, 802301

                        Sir / mam,
                        Mai ek vehicle loan me co-brower ke rop me registerd hu. Company loan ke installment ka paisa har mahine account se late debit kar raha hai. Aue coplain karne par bank ko galt bata raha hai.
                        Yahi coplain sbi bank ko jab bataya ja raha hai to wo finance comp. Ki laparwahi bata raha hai.
                        Is dono ke bich me mera credit repot (Cibil report) ganda hote ja raha hai. Hamesha cibil me loan instalment ko late payment so kar raha hai.
                        Tata comp. Ko call karne par waha se koi santosh janka jabab nahi mil raha hai. Iske viprit humse bola ja raha hai ki sara agreement sig. Kara liya gaya hai. Aap kahi bhi complain kar mera kuch nahi kar sakte hai.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          R
                          Rajesh9121987
                          from Chengannur, Kerala
                          Jun 22, 2017
                          Report
                          Copy

                          Address: 641041

                          Dear all,
                          Most of tata vista is having this clutch problem from beginning. Those who didn't have any issue till now, don't worry u ll get it very soon. I have driven 110000 kms in 3 years. Changed main cylinder, slave cylinder, clutch assembly two times. Just within 10000 after changing entire assembly clutch will become hard. It's very common. No proper reply either from service centres n from tata motors head office. I have been servicing only with tata authorised service centres.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            subhash hsivhare
                            from Jawad, Madhya Pradesh
                            Jun 19, 2017
                            Report
                            Copy

                            Address: 462026

                            I hv done my complaint regarding the faluare of cluch system of our tata neno automatic vehicle no. Mo 04 cr 1724 on 17/6/17 on ur customer care no [protected]. My vehicle is standing at veer motors hoshangabad road bhopal since 7 june for rectification of faluare of automatic gear shifting, till now i have not get any proper respons and rectification of my vehicle complaint.
                            Vehicle has run only around 6000 km.
                            Ur customer care officer told me on 17 june that he will arrange a call back from tata to me but sorry to say nothing happen.
                            Do need full immediately and up date me.
                            Thanks
                            Subhash shivhare
                            [protected]
                            Worst service experience ever
                            Whenever I give my car to solve one problem they sent the car back with additional problem to it. This had happened 6 to 7 times in a row and still the service engineer are not able to do anything fed up with the car and Tata service
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              V
                              Virendra S Ram
                              from Jaipur, Rajasthan
                              Jun 17, 2017
                              Report
                              Copy

                              Address: Jaipur, Rajasthan, 302020

                              सबसे खराब सर्विस... एक ac को 3 बार ठीक किया ...हर बार ac में नया पार्ट लगा कर बिलिंग की गई । लेकिन ac 3 सर्विसेज के बॉद भी ठीक नही हुआ । गाड़ी में वायरिंग प्रॉब्लम ओर स्टार्ट हो गई । हर बार गाड़ी में एक नई परेशानी । कुछ दिन पहले गाड़ी स्टार्ट होना बंद हो गई । आज 17/06/2017 को बन्द ac सर्विस सेंटर पर फिर दिखाया, आज फैन खराब बता दिया ।
                              Car no. RJ 14 CL 2148
                              VIRENDRA KUMAR
                              Jaipur
                              [protected]
                              Tata Service center autoplex AV ricco mansarovar
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                R
                                Rajesh Bhutwala
                                from Surat, Gujarat
                                Jun 17, 2017
                                Report
                                Copy

                                Address: Surat, Gujarat, 395009

                                Warranty service; last saturday (10.6.17) my half car was under water. Then call service centre. Shreeji auto, surat (Guj) picked my car and asked for chares to clean it. I agreed. After a week (Yesterday 16.6.17) my car was ready for delivered (Nera about 11 am) after completion of all work even i got message too. But 12 pm service centre representative asked me that there is a motor starter problem. I asked how it happened everything is going well and i get my delivery too. But he asked it was happen when we delivered your car. I asked its on warranty period so change it. But he asked me not changed it in warranty period. My car number is gj 05 jq 5257. I have tata tiago car purchased in sept'16. Kindly resolve my querry and do the favourable
                                I got only 8 km mileage what can I do
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  samir1570
                                  from Jamnagar, Gujarat
                                  Jun 17, 2017
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: 390001
                                  Website: SERVICE

                                  Dr samir m shah
                                  Prof in surgery
                                  Govt medcial college bhavnagar
                                  Kept my car indigo cs for seat belt replacement on 14 june 2017 got my car back on 15 june 2017 at 6pm from miles motors atladara baroda. Car taken my me. On 16 june 2017 at 10.00am informed them that the seat belt u have installed is defective and torn on the left of driver seat but they refused to accept. Said no replacement could be given. My fault was only that i did not pull out the seat belt completely and checked.
                                  Want replacement for my seat belt
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    R
                                    ranuv2
                                    from Bengaluru, Karnataka
                                    Jun 15, 2017
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Bareilly, Uttar Pradesh, 243122

                                    Hi team,

                                    I have purchased a tata tiago xt from grover motors bareilly.
                                    First of all i would like to say that the service and response of this agency is very poor. Before depositing the down payment they committed that the vehicle would be available within one week but after depositing the down payment they took more than 15 days to get the vehicle available. Also while booking the car they committed to pride "bodycover and matting" with the car but its been more than 3 weeks but we still struggling for getting these things. Everytime we call them they keep giving different excuses each time, they keep saying that both accessories is not in stock. I am seriously pissed of this. I keep calling "himanshu and virender" as they are the sales executives of grover motors who keeps connecting with me till the time i purchased thsi car but now they are not even picking up my call..
                                    Such kind of behaviour leaves a very bad impression of tata motors.
                                    So request you to kindly provide the pending accessories as soon as possible
                                    Please call me if any queries required from my side

                                    Regards
                                    Ranu verma
                                    Mob - [protected]
                                    In jalna service center simple spares not available manager is not treating well with coustemer
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      J
                                      Jagmohan Goyal
                                      from Roha, Gujarat
                                      Jun 15, 2017
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Kutch, Gujarat, 370201
                                      Website: Car Asessories

                                      I am holding this 6th tata car and member of this co since last 15 years.
                                      I had discussion with manager service station regarding paid servicing of my car. I have been quoted max rs. 3500.00 for changing fuel and oil filter and change of oil (Castrol). But when my car reaches at station i received a call that it will be rs 4200.00. I request to give me the material i will get it change in my known workshop. But manager denied whereas yesterday he was agreed.
                                      And stated that we cannot give you exact quote over phone.

                                      We do not understand how one can avail the services of tata motors where such people have been appointed. Kindly revert with your views and action thereof.

                                      Jagmohan goyal
                                      Gj 12 cg 8392
                                      Gandhidham
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Amol Dudhe
                                        from Pune, Maharashtra
                                        Jun 14, 2017
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Nagpur, Maharashtra, 440025
                                        Website: www.consumercomplaints.in

                                        I have purchased dream car tata zest xt on 16 may 2017, last night that is on 13 june 2017 i have called helpline and registered emergency breakdown. Since the car is in warranty period customer care assure me i didn't have to pay any money for the service and the car have been towed to khamla service station nagpur. Today i received call from khamla service station and they told me that the clutch plate has been burnt and i have to pay money for the repair. I had a bad experience about tata motors service, they do not provide any assistance to the customer after the purchase of car. The helpline of tatamotors is useless and had person on helpline with insufficient knowledge. For any question helpline answer is "sorry for inconvenience" or "contact to dealer". Very sadly i came to the conclusion the company does not care for their customer.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit