Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: Apr 30, 2026
Complaints 47310
Resolved
25495
Unresolved
21815
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 2074

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
N
Neeti Duggal
from Mysore, Karnataka
Jan 19, 2016
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Bangalore, Karnataka, 560064
Website: www.flipkart.com

Flipkart is not solving our problem but harassing the customers and they doesn't want customer only want to earn money by hook or crook. I have taken Laptop which is a wrong product and trying to replace it or also trying for refund but doing multiple calls but only for formality sake even not ready to listen.
Complaint marked as Resolved 
Verified Support
Jan 20, 2016
Flipkart Customer Care's response
Customer requested for call back between 4 to 6 PM. Hence, arrange for follow up.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    I
    itsezhilvel
    from Delhi, Delhi
    Jan 19, 2016
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: 600063
    Website: Flipkart

    I brought Lenovo A6000 plus last month Dec 18 and got it delivered on Dec 21st. From day 1, i noticed that the phone heats up more than 40 degrees celsius and battery is draining like 1% per min. i raised a request for return and only refund option was available for me. i raised the request multiple times and they closing it without providing proper resolution. i installed smartcheck app as per their direction and shared the results twice. Also when they call if the line goes on waiting or if the line is not clear they dont call back and just postpone it to next day. When i took it to lenovo authorized service center they are saying, they deal only with the handsets they sell out not the ones that are brought online. i brought this after reading the reviews all over the internet but i hear that these reviewers are paid for positive review. Lesson learnt is smartphone purchase online (that too in flipkart) is not a viable option. Always buy it from store so that if any fault comes up, you can have it fixed immediately instead of spending hell lotta time in internet and having endless calls.
    Complaint marked as Resolved 
    Verified Support
    Jan 19, 2016
    Flipkart Customer Care's response
    Tried calling customer on [protected], not able to reach his no. Hence, arrange for follow up on the same.
    My order number is OD[protected]
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      D
      dipakmoni1
      from Kolkata, West Bengal
      Jan 18, 2016
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Howrah, West Bengal, 711114
      Website: www.flipkart.com

      They have sold me an used product for which they are not giving me any replacement .or refund my laptop is crashed and dell is saying that is a refurbished product sir now your representatives are giving me wrong excuses, also they are telling me that is first hand(new) product and they will not accept refund, hence it is still showing me warranty expired on dell.com official website.. now i do not have any other option if i do not get any proper reply from flipkart .. what i am going to do now . I am going to dell service center ask for written job sheet number . and i will produce that jobsheet number to police then i will claim a petition in howrah high court .then court will decide who is done fraud . Email : [protected]@gmail.com Order ID: OD[protected]. mobile : [protected]
      Jan 21, 2016
      Complaint marked as Resolved 
      at the same day first they denied to pick up the product but later their social media team contacted me and arranged the pick up at that same day . and processed the refund in the same day also . but my concern is that if you have done this so please take decision early do not make it lengthier, so that no customer can raise any dispute bomb and make any negativity in their mind for flipkart customer service.. you have lost two customers faith from flipkart now .
      Verified Support
      Jan 19, 2016
      Flipkart Customer Care's response
      Spoke to customer on [protected], informed him that pick up has been arranged. Customer agreed. Hence, closing the case.
      Flipkart is a fraud company..
      I m going to court also and I will share with news channel, media, social site and every where. Because flipkart have many hidden policies that never show on their app
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Sudip.roy1
        from Bengaluru, Karnataka
        Jan 18, 2016
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        I have booked a household furniture on 9th jan 2016 and i request to cancel it on 10th jan 2016. After that i made lots of request saying to cancel my order as i am going abroad by selling all my furnitures. But till yet my order has not been cancelled and i am suffering a lot due to this reason. Today i received an sms saying that it will be shipped shortly. I have already made the payment of rs. 8400. Plz help me out in this regard. The request nos are In[protected], In[protected] etc. The below mentioned no and mail id are the registered on with flipcart. You can check the status of my account. Regards, Sudip Roy [protected] sudip.[protected]@gmail.com
        Complaint marked as Resolved 
        Verified Support
        Jan 19, 2016
        Flipkart Customer Care's response
        Issue escalated to relevant stack holder and informed the customer to provide us 24 - 48 hours time to get back to you with an update. Customer agreed.
        ambika
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          pratikvikas95
          from Arrah, Bihar
          Jan 18, 2016
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Bhojpur, Bihar, 8002301

          This company delivered a damaged product. Than i given a replacement request. They picked my product, but After that company did not replace or refund from 3 months (from November month). After three month they are tell that they will not give anything (product or money ) They have given me an email and a call too to saying this that they will not give my money or my product, anything.
          Complaint marked as Resolved 
          Verified Support
          Jan 19, 2016
          Flipkart Customer Care's response
          Customer account has been freezed, as customer is an return abuser and informed that we've noticed an increasingly high number o[censored]nwarranted returns, some of which do not comply with our Returns Policy. As a consequence of these activities, you may not be able to place any more orders on Flipkart.com using this email id or other associated email accounts since they may also result in cancellation.. Call got disconnected. Hence, closing the case
          Sir. I never call disconnected...
          It was happened from your side..
          You have my money and product both.. I want any one only. If I was doing unwarranted returns than why not told me that time when I was purchasing this headphone or some other products too..
          Where was your policy???
          When you picked up my product than your policy start working???
          What the hell is this..
          Why have you not any system on your site or app that stop more unwarranted returns or purchases.??
          No any customer know the limitation of purchasing and cancellation, so you should warm that first.. But you did not do any reaction yet.
          Now when you have my money and product both than you r telling about your policy..
          What is the matter sir????
          This is your policy that you eat customers money??
          You should notice me first.. But you never did
          I never got any notification before 17 January 2016.
          I will never purchase from your site because of your fraud policy That eat customers money..
          I only my money or my product that you have..
          Tell me you will give anyone or not??
          This is pick up receipt
          Helpful
          Found this helpful?
          3 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            D
            dipakmoni1
            from Kolkata, West Bengal
            Jan 18, 2016
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Howrah, West Bengal, 711114
            Website: www.flipkart .com

            They have sold me an used product for which they are not giving me any replacement .or refund my laptop is crashed and dell is saying that is a refurbished product . [protected] [protected]@gmail.com Order ID: OD[protected]. mobile : [protected]
            Complaint marked as Resolved 
            Verified Support
            Jan 19, 2016
            Flipkart Customer Care's response
            Spoke to customer on [protected], informed him that pick up has been arranged. Customer agreed. Hence, closing the case.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              B
              B.S.Sidhu
              from Bathinda, Punjab
              Jan 18, 2016
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Chandigarh, Punjab, 160014
              Website: Flipkart.com

              Order no. OD[protected] I exchanged my shoes and ordered size 10 . But they sent me size 9 again . They already irritated me by delaying my order . The invoice on the parcel shows size 10 but when I opened it I was totally shocked seeing size 9 again ... I am totally disappointed... kindly consider my complaint . I am very thankfull to you.
              May 23, 2017
              Complaint marked as Resolved 
              Verified Support
              Jan 19, 2016
              Flipkart Customer Care's response
              Spoke to customer on [protected] and apologized for the issue and he request to arrange for replacement. The replacement has been arranged and it will be delivered on or before January 29, 2016.
              Feb 05, 2016
              Updated by B.S.Sidhu
              Flipkart again dlvrd wrong size . Two times they hv done the same mistake. If they dont have the size then why they have mentioned there .
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                D
                Diwan Ali
                from Kamalapuram, Andhra Pradesh
                Jan 18, 2016
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: 560072
                Website: motorola-mobility-en-in.custhelp.com

                Please stop selling motorola mobiles on flipkart, they are useless, service center is very very very bad, am really fedup
                Jan 21, 2016
                Complaint marked as Resolved 
                i want to remove this complaint as am getting more fraud persons contacting me and asking for the bank account and card details, , some others are threatening me to give card details and they are using name of flipkart
                Verified Support
                Jan 19, 2016
                Flipkart Customer Care's response
                No order details found, sent a message to customer to get back to us with an order / contact details.
                Actually i brought mobile from flipkart on oct 15 and in november end the speaker in the moto x play stopped working and in dec 2nd i gave the mobile to b2x moto flagship, jaynagar, bangalore. and till date they are giving only fake promises and replies but still they didn't repair my mobile.. so if flipkart can help please below is my contact details.

                Diwan Ali. M
                +91-[protected]
                order id- OD[protected]
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  sav_19
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Jan 18, 2016
                  Report
                  Copy

                  Address: Mumbai City, Maharashtra, 400059
                  Website: Flipkart

                  Please request you to please go thorough the mail has i tried to forward in the format but coundnt do it ...in between i had wrote the explanation please read it DOWNLOAD APP TRACK ORDER CANCEL ORDER FREE & EASY RETURNS CUSTOMER SUPPORT Hi Customer, Thank you for your order! We will send you another email once the items in your order have been shipped. Meanwhile, you can check the status of your order on Flipkart.com TRACK ORDER Please find below, the summary of your order OD[protected] Seller: ITGuruFASLP Samsung Galaxy J7 Item Price Rs. 14999 Qty 1 Subtotal Rs. 14999 Delivery by Wed 13, Jan 2016 Total Rs. 14999 DELIVERY ADDRESS SAVEEN SHETTY [protected] C-801, Daffodils Apts, Bhawani Nagar, Marol Maroshi Road, Andheri East, Mumbai 400059 near Marol Academy school Mumbai - 400059 Maharashtra As a part of go-green initiative we will not be sending the invoice to you with the shipment. You will receive a soft copy of a invoice as a part of the delivery confirmation email within 24 hours of the delivery completion. [protected] Forwarded message[protected] From: Flipkart.com Date: Tue, Jan 12, 2016 at 2:05 PM Subject: Order Confirmation - Your Order with Flipkart.com [OD[protected]] has been successfully placed! To: Customer DOWNLOAD APP TRACK ORDER CANCEL ORDER FREE & EASY RETURNS CUSTOMER SUPPORT Hi Customer, Thank you for your order! We will send you another email once the items in your order have been shipped. Meanwhile, you can check the status of your order on Flipkart.com TRACK ORDER Please find below, the summary of your order OD[protected] Seller: WS Retail Asus Zenfone 2 Laser ZE550KL Item Price Rs. 9999 Qty 1 Subtotal Rs. 9999 Delivery by Wed 13, Jan 2016 Total Rs. 9999 DELIVERY ADDRESS SAVEEN SHETTY [protected] C-801, Daffodils Apts, Bhawani Nagar, Marol Maroshi Road, Andheri East, Mumbai 400059 near Marol Academy school Mumbai - 400059 Maharashtra As a part of go-green initiative we will not be sending the invoice to you with the shipment. You will receive a soft copy of a invoice as a part of the delivery confirmation email within 24 hours of the delivery completion. [protected] Forwarded message[protected] From: Flipkart.com Date: Tue, Jan 12, 2016 at 2:05 PM Subject: Order Confirmation - Your Order with Flipkart.com [OD[protected]] has been successfully placed! To: Customer DOWNLOAD APP TRACK ORDER CANCEL ORDER FREE & EASY RETURNS CUSTOMER SUPPORT Hi Customer, Thank you for your order! We will send you another email once the items in your order have been shipped. Meanwhile, you can check the status of your order on Flipkart.com TRACK ORDER Please find below, the summary of your order OD[protected] Seller: WS Retail Asus Zenfone 2 Laser ZE550KL Item Price Rs. 9999 Qty 1 Subtotal Rs. 9999 Delivery by Wed 13, Jan 2016 Total Rs. 9999 DELIVERY ADDRESS SAVEEN SHETTY [protected] C-801, Daffodils Apts, Bhawani Nagar, Marol Maroshi Road, Andheri East, Mumbai 400059 near Marol Academy school Mumbai - 400059 Maharashtra As a part of go-green initiative we will not be sending the invoice to you with the shipment. You will receive a soft copy of a invoice as a part of the delivery confirmation email within 24 hours of the delivery completion. the products delivery message was received on 13th Jan, 2015 in afternoon, and after complaining this was the below mail received from flipkart [protected] Forwarded message[protected] From: Flipkart Customer Support Date: Thu, Jan 14, 2016 at 11:56 AM Subject: Wrong delivery OD[protected] [Incident: IN[protected]] To: [protected]@gmail.com Hi Saveen, Order ID: OD[protected] Incident ID: IN[protected] I’m sorry to hear that you have not received your order. Since E-Kart Logistics claim to have delivered your consignment, I’ve notified them to send us the proof of delivery copy where the recipient would’ve signed along with their contact number. Once we receive this, we’ll forward it you so that you may check with the person whose received your consignment. If however, they fail to do provide us the proof, we'll look into this and work towards a solution. I assure you that this issue will be solved within 2 business days. Your kind patience while we ensure that the protocols set in place are followed is appreciated. Have questions? Visit our Help Center for quick answers: http://www.flipkart.com/helpcentre Thanks, Flipkart Regards, Syed Tauseef Flipkart Customer Support in above mail it is clear mention that u will send me the copy of delivery copy where the recipient would’ve signed along with their contact number. and also find below mail ...it is mention tht it was recieved by a lady so how can i sign on digital card... Hello Saveen, Order ID: OD[protected]. Item: Asus Zenfone 2 Laser ZE550KL. Tracking ID: FMPP[protected]. We certainly understand your concern and we apologize for the inconvenience caused to you due to this. However, twice we tried calling you on this number '[protected]' but unable to reach you due to no response from your end. As per the update we have received from our courier partner 'E-kart' logistics is that you are not cooperating with the field executive visit. Hence, they are facing issue on resolving the case. Also, according to the field executive the above order is delivered to one of the lady in your family on Jan. As a proof of attempt field executive's entry detail avail with building security, you can have a check on it. If you have any further queries regarding the issue, kindly get back to us we will do the needful. Thanks, Team Flipkart. Regards, Pramod A Flipkart Customer Support the attached signature are not mine .. because that day i was personally present in the house the delivery person has not ask any detail of mine before handover the products to me .for your information the product was not he just blindly handed the products and left...they logistic department ahs done my fake signature ...i was luck tht it came straight in my hands otherwise it would have been a big loos for me coz, this complaint guys have take more than the time generally require to identify the still they are taking sweet time to resolve the issue and yet they are unable to provide me the full proof ...
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    P
                    Prasad Kumaraswamy
                    from Tiruvallur, Tamil Nadu
                    Jan 18, 2016
                    Report
                    Copy

                    Hello Friends, Recently I bought Lenovo K3 Note in FLIPKART for 8999, with in a few days I started facing the issue with the phone like Hanging, very slow in performance (even the wall paper is not showing). Then I checked in internet about the reviews. There are lot of complaints against the Lenovo K3. then I raised the return request in flipkart. I got a call from the technical team and trying to convincing me and they asked me to factory reset the mobile and asking me to update the software. my mobile update up to the date. why I should go for factory the mobile in 2 weeks from the date of purchase. Now they are not refunding the money too. I clearly told to the technical team I'm not happy with the Lenovo, instead of that I asked for money return or I can go for any other mobile. they refused my request. This is the worst experience I ever seen. seems like "FLIPKART" itself is fraud one.. I think they are selling defect mobile with very low price.
                    Jan 18, 2016
                    Updated by Prasad Kumaraswamy
                    updating with Order details :

                    0D[protected]
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      AnilKumar Ejjagiri
                      from Hyderabad, Telangana
                      Jan 18, 2016
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Order Id:OD[protected] Moto G3 Mobile. It is getting heated very frequently and hanging even for 1 application running. Battery back up is not more than 3 hours (with/without mobile data). When I requested for return, They rejected . Its just been 20days after delivery.
                      Complaint marked as Resolved 
                      Verified Support
                      Jan 18, 2016
                      Flipkart Customer Care's response
                      Tried calling customer on [protected], no response, hence arrange for follow up.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        D
                        DKg15
                        from Jamshedpur, Jharkhand
                        Jan 18, 2016
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: 755019
                        Website: WWW.FLIPKART.COM

                        Maine ak reebok shoe order id: od[protected] flip kart onlile shoping se shop kiya tha .Jiska delivery date 18th jan thalekin uska tracking details 7th jan ke bad show nhi kar rha tha. Iske bad maine 10th jan cs dept. Ko mail kiya unhone bola ki 24 hours me update mil jayega lekin abhi tak nhi mila aur 18th ko autometic mera order cancel kar diya .Jb mujhe ye pta chala to maine flipkart customer care se bat kiya to unhone btaya ki mere syastem per ye show kar rha hai ki product apne cancel karwaya hai .Lekin maine nhi karwaya hai.
                        Complaint marked as Resolved 
                        Verified Support
                        Jan 18, 2016
                        Flipkart Customer Care's response
                        Spoke to customer on [protected], informed he did not cancel the product and got a mail stating that place a fresh order we will provide price adjustment. Inform the customer to forward it to us. Customer agreed.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          B
                          Barathiyar Ramalingam
                          from Salem, Tamil Nadu
                          Jan 18, 2016
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: 641049

                          My Moto E2 mobile, purchased (Purchased 3 months before november month) through your flipcart app. on 15/1/2016 when was talking in my phone it is glass broken. when it is broken my right ear also got some vibration and it is struck for some time please let me know the procedure of replacing glass and take this issue very seriously and solve this problem in the future
                          Complaint marked as Resolved 
                          Verified Support
                          Jan 18, 2016
                          Flipkart Customer Care's response
                          No order details found, sent a message to customer to get back to us with an order / contact details.
                          Flipkart — Moto E2-display glass broken while speaking

                          1 Review
                          Ba Barathiyar Ramalingam on Jan 18, 2016
                          Add a Comment
                          Mark as Resolved
                          My Moto E2 mobile, purchased (Purchased 3 months before november month) through your flipcart app. on 15/1/2016 when was talking in my phone it is glass broken. when it is broken my right ear also got some vibration and it is struck for some time please let me know the procedure of replacing glass and take this issue very seriously and solve this problem in the future
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            P
                            Ponvannan Ponnuramu
                            Jan 18, 2016
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 560076
                            Website: www.flipkart.com

                            I have purchased king size bed from flipkart on 18th of november. Today 18 jan more than 2 moths i have not received i have followed up with them more than 100 times. Nothing is moving. Worst service... You have to follow-up continue sly. But still no further progress. My order number l od[protected]. Item details : hometown swirl out engineered wood king bed.
                            Complaint marked as Resolved 
                            Verified Support
                            Jan 18, 2016
                            Flipkart Customer Care's response
                            Issue escalated to concern stack holder and we will update the same to customer at the earliest.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              Rudrakumarverma
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Jan 18, 2016
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: 282006
                              Website: Filipcard

                              Wrong item delivers on address. So I'm reruns this prodects I want a usb, Wi-Fi based head phone but head phone receives with Wi-Fi..con. no. [protected] Name. Hang thakur
                              Complaint marked as Resolved 
                              Verified Support
                              Jan 18, 2016
                              Flipkart Customer Care's response
                              Tried calling customer on [protected], not reachable. No order details found. Message sent to customer to get back to us with order details.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                M
                                Michelle Rai
                                from Bengaluru, Karnataka
                                Jan 17, 2016
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Bangalore, Karnataka, 560068
                                Website: Flipkart

                                I had ordered for a pair of shoes in June 2015 which was received as damaged ofrom flipkart so I had to return it back.They had processed the refund and it never came until[protected].The amount was Rs 1439.They held my money for more than 6 months due to which I had to pay huge interest on my credit card.They are not ready to give an answer as to ehy it happened or compensate me for the inconvenience they caused me.Please look into this.
                                Complaint marked as Resolved 
                                Verified Support
                                Jan 18, 2016
                                Flipkart Customer Care's response
                                Tried calling customer on [protected], no response, the refund of Rs.1439/- has been initiated towards customer bank account on January 15, 2016 and it will reflect in 5 BDs as per banking procedure. Regarding this mail has been already sent to customer. Hence, closing the case.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  sid_sachdev
                                  from Bengaluru, Karnataka
                                  Jan 17, 2016
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: 560056
                                  Website: flipkart.com

                                  I have placed the order on flipkart with order id OD[protected] on 4th Jan 2016

                                  Product was Sansui SH223EBR-FDA 215 L Single Door Refrigerator(Burgundy Red)
                                  when i placed the order it was mentioned in the description, product is 4 star .
                                  and I got it on 12th jan 2016, and I was surprised to see it was not 4 star, 3star. then i went to listing page, BOSS they have changed it...

                                  Lucky I had saved the page before placing order in my desktop and immediately I have contacted the customer care, they told me I will get resolution within 24 hrs and there was some scratches on front panel also.. So I mentioned that thing also.. and then after 2 days I got a call from them and they said they will replace it .. I said ok on 16th Jan they replaced it and again it was 3 star product. raised a concern and then called their customer care, the executive clearly told we don't get the snapshots, that I sent earlier . So it is better you call after 10 AM or drop a note again with snapshots

                                  Again I put all the snapshots in the mail, and I asked them either you give me some reimbursement as this is mistake from ur end or replace the product with 4 star ..

                                  Next morning I got a call, some lady was on the call. extreme rude.. I was sleeping as I work in night shift... I asked her, this is my concern, she replied in standard way. we can't reimburse you anything, either take refund or replace. or do whatever you want to do.. - on face .. Great .. now a days e-commerce sites CC started growing guts to reply in this way to customer

                                  i asked replace with what ? she said, same thing - 3 star ...

                                  I clearly said, do you think I am fool. the whole month I will work with you to get the replacement .. now.the delivered product bottom is unstable .. it moves with some pressure..

                                  but I can't chase these guys for replacement or reimbursement.. As they dont know what they are selling

                                  And there are some links on google that are pointing to flipkart product page with 4 star rating in the description..

                                  So definitely they have made these changes . I am sure...but they are ready to accept
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Verified Support
                                  Jan 18, 2016
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Tried calling customer on [protected], not reachable. Hence, arrange for follow up.
                                  I am sure...but they are not ready to accept*
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    Arul Ayyanar
                                    from Dindigul, Tamil Nadu
                                    Jan 17, 2016
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Today 17th of January 2016 I received two couriers from your sales persons. The Order ID : OD[protected] contains a Sony Micro Vault USM8GR 8GB Pen Drive Black. For that I pay Rs.303/- for Delivery. But the MRP printed on the Pen Drive is Rs.300/- only. How you sold a product above the MRP Rate. The same with another Pen Drive also received on the same day. It is a Toshiba Hayabusa 16GB Pen Drive White, its Order ID : OD[protected]. For this order I pay Rs. 395/- to your Courier Boy. The MRP printed on the Pen Drive is just Rs. 340/-. How you sold both the products above its MRP price. Its an offense. MRP means Maximum Retail Price, now the days Iam not satisfy about your Selling policy. When we look the products at the main screen from your online site they mentioned 50% off, 10% off, 25% off. But after we place the order we received the product without any difference between MRP and your Billing price. Take necessary action to refund the amount. Iam the regular customer of yours. We can purchase the Pen Drive at our native place itself with the lowest price. You are Billing it with the shipping price, it makes the product price much more than the MRP.
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Verified Support
                                    Jan 18, 2016
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Spoke to customer on [protected], informed that list price of Sony Micro Vault USM8GR 8 GB Pen Drive is Rs.203/- + 100 INR for shipping charges. Also, for Toshiba Hayabusa 16 GB Pen Drive, the list price is Rs. 325/- + 70/- for shipping. However, customer wants a refund, the return has been created and reverse pick up TAT has given to customer. Customer agreed. Hence, closing the case.
                                    Today 17th of January 2016 I received two couriers from your sales persons. The Order ID : OD[protected] contains a Sony Micro Vault USM8GR 8GB Pen Drive Black. For that I pay Rs.303/- for Delivery. But the MRP printed on the Pen Drive is Rs.300/- only. How you sold a product above the MRP Rate. The same with another Pen Drive also received on the same day. It is a Toshiba Hayabusa 16GB Pen Drive White, its Order ID : OD[protected]. For this order I pay Rs. 395/- to your Courier Boy. The MRP printed on the Pen Drive is just Rs. 340/-. How you sold both the products above its MRP price. Its an offense. MRP means Maximum Retail Price, now the days Iam not satisfy about your Selling policy. When we look the products at the main screen from your online site they mentioned 50% off, 10% off, 25% off. But after we place the order we received the product without any difference between MRP and your Billing price. Take necessary action to refund the amount. Iam the regular customer of yours. We can purchase the Pen Drive at our native place itself with the lowest price. You are Billing it with the shipping price, it makes the product price much more than the MRP.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      J
                                      Jayabalanpraveen
                                      from Korampallam, Tamil Nadu
                                      Jan 17, 2016
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      I brought asus zenfone 2 laser ze5550kl last two month, till now mobile get slow and hang.my asus mobile i cannot install any more app and games but mobile get hang and slow.
                                      Feb 15, 2016
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      I already complaint to your side, and my mobile get master reset and again my mobile get struck, while using flip cases the screen will be struck and not working touch and power button.This problem till continuous in my mobile upto 1 hour.HOW TO SOLVE MY PROBLEM.
                                      Jan 17, 2016
                                      Updated by Jayabalanpraveen
                                      And asus zenfone 2 laser ze550kl the mobile get automatically restart and veryy veryy slow and performance also slow.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Anant Parashar
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Jan 17, 2016
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Dehradun, Uttarakhand, 248001
                                        Website: www.Flipkart.com

                                        Flipkart doesn't deliver Moto E and many other handsets in Dehradun. These handsets are only available on Flipkart. First flipkart acquires these deals to sell such phones through their websites only and then they don't deliver many such products to many cities in India. This is absurd and rude behaviour from flipkart.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit