Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: Oct 12, 2026
Complaints 47382
Resolved
25504
Unresolved
21878
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 2265

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
Mahesh1318
from Mumbai, Maharashtra
Dec 21, 2014
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Mumbai City, Maharashtra

I have order lenovo Tablet S8 on 12 December 2014 and while placing order it says it will get delivered in 3 business day, But today is 21st December 2014 and have still not received my product, even after 10 days. This is very pathetic service by flipkart. I have been calling Flipkart every day since 16th December but every time they say the product will get delivered in next day . I have spoken to all the possible customer executive but no use, they say they can't help it, its due to logistic problem. Dear all buyer i suggest you not to buy product from Flipkart They are very bad in their commitment.
Complaint marked as Resolved 
Verified Support
Dec 26, 2014
Flipkart Customer Care's response
Dear Mahesh, Greetings from Flipkart! We regret to inform you that we were unable to find the order details. We request you to revert with the below mentioned details : Order ID Phone Number Email address used while placing the order. We look forward for your reply.
I have received lenovo tablets by filpkart vide delivery no 452016 dated[protected]. The said product is automatic shutdown & zig-zag line appear on the screen when the application is used

puneet jain
[protected]@gmail.com
[protected]
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    M
    Mrinalini Saha
    from Delhi, Delhi
    Dec 21, 2014
    Report
    Copy

    Address: Ghaziabad, Uttar Pradesh

    I ordered a MOTO G II Generation, black color on the 7 September 2014 with the Order ID- OD[protected]. The IMEI number on invoice and the box are different which can not be as every phone has one or two UNIQUE IMEI number/s depending on the number of sim slots available, for finding data/erasing data and to trace my product down. I recently lost my device and due to this above blunder my mobile phone could not be traced and the data on it may or may not have been erased causing Harassment of intellectual property and product loss.
    this imei namber [protected] ( i want Order ID)
    Helpful
    1 other people found this review helpful
    1 found this helpful
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      $
      $ubathra
      from Mumbai, Maharashtra
      Dec 20, 2014
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Pune, Maharashtra

      I ordered Danny Daze brown colour sunglasses. I got the wrong order the first time, I got Pink glasses so cancelled the order and haven't received the refund yet. I ordered the Second Time same sunglasses and again Black sunglasses has come for which I just placed the return order. Just because your company is in a dominant position you cannot abuse your power and harass consumers. You have wasted my time tremendously, sending a sorry for your inconvenience e-mail/ message doesn't make you not efficient. I have lost all the faith you have in your reputation.
      Complaint marked as Resolved 
      Verified Support
      Dec 26, 2014
      Flipkart Customer Care's response
      Dear Subathra, Greetings from Flipkart! We regret to inform you that we were unable to find the order details. We request you to revert with the below mentioned details : Order ID Phone Number Email address used while placing the order. We look forward for your reply.
      I ordered Danny Daze brown colour sunglasses. I got the wrong order the first time, I got Pink glasses so cancelled the order. I ordered the Second Time same sunglasses and again Black sunglasses has come which i returned too. Just because your company is in a dominant position you cannot abuse your power and harass consumers. You have wasted my time tremendously, sending a sorry for your inconvenience e-mail/ message doesn't make you not efficient. I have lost all the faith I had in your reputation. I gave this complaint on 20th dec 2014, but did not give order details phone num etc. flipkart asked for these details given below on 26th dec 2014 but did not get a notice about your need for further details. Just received a mail saying my first complaint is marked unresolved but in the complaints page it says resolved.
      link for first complaint http://www.consumercomplaints.in/flipkart-wrong-products-delivered-twice-c982480
      how exactly do u resove these complaints? whAT remedy do i get?
      details of first order
      Order ID: OD[protected]
      phone no - [protected]
      e-mail id [protected]@yahoo.com

      details of second order
      Order ID: OD[protected]
      phone no - [protected]
      e-mail id [protected]@yahoo.com
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Srini6
        from Hyderabad, Telangana
        Dec 20, 2014
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Placed my product on 10th of Dec 2014, and got it deliverd on 12th of Dec . When I have tried to switch on the phone it was not working so went on to call Flipkart CC to find out the replacement for the same. Called them on 15th of Dec to place a return request to refund my money or request for new piece and the response I got from them is "will resolve your issue in 24 hrs". So waited fro their call on 16 dec but no one called me so I have to call them again on the same day after waited for 24 hrs as per their timeline but dinot get call from them so waited till 17 th dec and I went on to call them but diappointed to hear from them again that have to wait for another 24 hrs. On the whole my waiting for 24 hrs is kept on going till today 20th of dec but no solution for my query. I don't know as what is the problem they are facing to resolve this issue. In this juncture a getting mails from them saying that The below mail I got from them on 15th dec as We regret to inform that seller has disapproved your return request for following items in the Order OD[protected].
        Aug 14, 2020
        Complaint marked as Resolved 
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          B
          bibhas halder
          from Mumbai, Maharashtra
          Dec 20, 2014
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: East Singhbhum, Jharkhand

          I am surprised to today as flipkart also doing the same, today when I receive the BOX & open it in front of EKART courier person found no consignment is in box it's empty. This is prove that how they cheat with customer. Pl lodge a complain against this issue already i had paid for this but did not received the material. Pl help me... FLIPKART Order no : OD[protected] Order Date : 8th Dec'2014
          Aug 14, 2020
          Complaint marked as Resolved 
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            R
            Raghav Cool
            from Bengaluru, Karnataka
            Dec 20, 2014
            Report
            Copy

            Address: Bangalore, Karnataka

            Dear Sir, Reference Flipkart Order No: OD[protected] As I am a regular customer of flipkart (buying 3 to 4 items every week) and I do appreciate their fast and one the best service comparing to any other online shopping websites. But this week as I was outside office, I asked one of my office colleague to use my laptop which was at office to place an order for 2GB DDR2 RAM(2 Nos.) I did get the RAM but the bus speed of the RAM was 800 and was not compatible with the motherboard I am upgrading. I needed 533 MHz Ram and I requested for a change. The product specialist called me and as expected, he was rude and very plainly declined that he cannot exchange nor he can refund the amount. I am seriously not expecting this kind of behaviour from such a big online brand like FLIPKART. Please help me to get my money back as I had to pay cash from my pocket. Thanks and Regards Raghavendra [protected]
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              P
              Pradeep Jajoo
              from Bankura, West Bengal
              Dec 19, 2014
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Lakhimpur, Assam

              Dear Sir, My name is Pradeep Jajoo using [protected]@gmail.com id on flipkart. My Order ID is OD[protected] I need REDMI 1S which I had ordered on 8th december. You cant simplycancel the order after 11 days . The delivery date of the product was 18th dec. When I didn't receive the product I mailed Flipkart and was promised again that i will be delivered this product within 5-6 days. And today I got mail showing your appologies that your Courier Partner cant deliver the product to me. Whereas other product by Flipkart or Snapdeal, Amazon etc is being delivered at my place. Please... I dont need your appologies. Take necessary measures to deliver the product. I need it any how. How can u cancel it and make your customer fool ? Kindly change your shipping partner as other competitor like snapdeal amozon etc are delivering products to my place at right time. Now its flipkart problem to deliver the product. I hope you will do something regarding this.
              Aug 14, 2020
              Complaint marked as Resolved 
              Dear Sir, (to FLIPKART)
              My name is Pradeep Jajoo using [protected]@gmail.com id on flipkart.

              My Order ID is OD[protected]
              I need REDMI 1S which I had ordered on 8th december. You cant simplycancel the order after 11 days .

              The delivery date of the product was 18th dec.
              When I didn't receive the product I mailed Flipkart and was promised again that i will be delivered this product within 5-6 days. And today I got mail showing your appologies that your Courier Partner cant deliver the product to me. Whereas other product by Flipkart or Snapdeal, Amazon etc is being delivered at my place.

              Please... I dont need your appologies. Take necessary measures to deliver the product. I need it any how. How can u cancel it and make your customer fool ?

              Kindly change your shipping partner as other competitor like snapdeal amozon etc are delivering products to my place at right time.

              Now its flipkart problem to deliver the product. I hope you will do something regarding this.
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                B
                bonda.ramu
                from Coimbatore, Tamil Nadu
                Dec 19, 2014
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Dear Flipkart team, My debit card misused some other persons, I reported to jaggampet police station i received F.I.R copy, and submitted to ICICI Bank and received transaction details(FLIPKART PURCHASED, 12, 999/- purchased ID: INN/FLIPKART.CO/[protected]/0) These are all process done with out my permission. I don't know exactly who were misused my debit card so can you please provide the customer details and also please stop product delivery. Please find the attachment of F.I.R Copy and Bank details statement. my contact number:[protected]. Account holder name:V.V.S.R Jogarao V Bank A/c :[protected]
                Aug 14, 2020
                Complaint marked as Resolved 
                We want immediate action.
                after asking refund money from flipkart, just after 1 minute one call came from this no. that people said i am from flipkart and asked my atm no. and said 1500 rs extra he will transfer actually my mobile cost is 12999rs but he told that he will transfer 12999+1500.
                some one making fool and want to cheat, may be a customer care because after asking for refund just i received a call for that from this no.[protected]


                please help me ...


                my product id is:OD[protected]
                Helpful
                Found this helpful?
                2 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  Y
                  yadav80
                  from Jaisalmer, Rajasthan
                  Dec 19, 2014
                  Report
                  Copy

                  Address: Jaisalmer, Rajasthan

                  hi, I have purchased Motorola E mobile via Flipkart online .it was going smoothly only one month after does not working loudspeaker as well as battery problem and inside speaker can not clear sound.what i will do. please advice me. Please take a strict action against them Regards Rishipal [protected]
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    skumar.sankar
                    from Chennai, Tamil Nadu
                    Dec 19, 2014
                    Report
                    Copy

                    Address: Chennai, Tamil Nadu

                    I have ordered a Certification Book (CCIE Routing And Switching Exam Certification Guide (With CD) (English) 4th Edition) on FlipKart Online, the order number OD[protected] on 9 October, 2014 4:34 PM for Rs. 827 /- But the Paper Quality and Printing is really worst and letters on book can be wiped off with out hands.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      P
                      Prince ajay Singh
                      from Kalagarh, Uttarakhand
                      Dec 19, 2014
                      Report
                      Copy

                      Address: Kanpur, Uttar Pradesh

                      Your distributor came in to deliver the order I had placed and well yeah there's only one thing I like to say that teach them some seller ethics. I mean seriously, he came with the product and I "SINFULLY" asked him to wait for some time so that I may go and get the money from the atm and he agreed, when I came back and called him again to receive the product he said to me, " madam you can willfully reject your order I have came far from your address now." Moreover he sent me message "please reject your order". If he couldn't wait, he shouldn't have agreed in the first place. He didn't have the courtesy to wait for a few minutes. You know what even if I ignore this, the way he talked to me, as if he was doing some favour by delivering something I had ordered.So, harshly seriously, is this the way to deal with your customers. You people our doing a tremendous job providing us with these online services but incidents like his really set you back. ID WSRC [protected]
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        D
                        deenesh Garg
                        from Noida, Uttar Pradesh
                        Dec 19, 2014
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: New Delhi, Delhi

                        Dear Sir, <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> Please note that one Cordless telephone was ordered by mysun <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />Piyush Garg and payment is beingmade on line out of Axis Bank Account. We understand that the said packet is being delivered to F153 Managal Bazaar. Please note that there are 4 plot of the same number andthe packet is not been delivered to us at all. You are requested to please look into the matter and adv whohave collected this packet and what is his/ her contact number so that we cancontact to them or else ask your delivery boy to contact them and get it backfrom them. Please confirm your action, per return. Dinesh Garg F-183, Mangal Bazaar, Laxmi Nagar New Delhi110 092 Cont : [protected] Land Line 22441800
                        Aug 14, 2020
                        Complaint marked as Resolved 
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          P
                          PaRtH MaLviYa
                          from Bengaluru, Karnataka
                          Dec 19, 2014
                          Report
                          Copy

                          Address: Betul, Madhya Pradesh

                          I have ordered two cell phones, Redmi 1s and Huawei honor Holly. Actually first i ordered Huawei honor holly then Redmi 1s. I log on to flipkart to cancel the order but it site exclaimed that if you will cancel the order for honor holly the Redmi 1s will also be cancelled. So i didnt cancelled the order instead i paid for it and thought that i would apply return request. But when i called costomer care the told that you cant return the product. I sont want Huwei Honor Holly pricing 7000 rs. Seeking for your Help. Phone is still seal packed with me in box.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            G
                            gonepatidar_2x2
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Dec 19, 2014
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Kota, Rajasthan

                            Sir, i was purchased a Redmi back cover for my Red mi Note mobile, i provided shipping address "Hyundai Engineering and Construction Company, Behind Tilam Sangh, Rawatbhata Road, Kota, Cable Stayed Bridge Project ( Hanging Bridge) Kota, Rajasthan - 324010" and flipkart accepted to deliver item at this address, flipkart massage me since last two days that "your item will be delivered today before 7 PM" and next day when i talked to flipkart costumer care they said your order is cenacle because u did not accept item. when i was called to delivery person they said "i will not diliver item at your location, you have to come at my venue to receive this item" and talked abused also. (my order no. is OD[protected]. Please take any action against flipkart. Thanks Jeevan patidar +91-[protected]
                            Aug 14, 2020
                            Complaint marked as Resolved 
                            Helpful
                            3 other people found this review helpful
                            3 found this helpful
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              L
                              Ligy Varghese
                              from Delhi, Delhi
                              Dec 19, 2014
                              Report
                              Copy

                              Address: New Delhi, Delhi

                              I had ordered for a 3D projector, which is not up to the way you advertise, there is no clarity of picture, cannot get enlarged not even up to 20 inch. I am not at all satisfied with the product. Please look into this and revert. my email id: [protected]@hotmail.com - Mobile : [protected]. Ligy Varghese
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                anshul dadhich
                                from Sawai Madhopur, Rajasthan
                                Dec 19, 2014
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Sonbhadra, Uttar Pradesh

                                i purchased a canon lens from flipart this is my order number - OD[protected] but they cancel my order without any consent this is a breach of contract due to this fraud i have to bear a very big loss my sis wedding event is on 25 dec they giving me delivery on 23 dec thats i booked . my photographer cost is 25000 if i dont give him this lens than he will cancel my order and amount will go waste. i need a help and need a conpensation from flipcart either they should give my order on time or give my compensation. please help me i really stuck in this blunder . please help me out. contact info anshul dadhich [protected] [protected]@gmail.com kota (raj)
                                Aug 14, 2020
                                Complaint marked as Resolved 
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  M
                                  mayur954
                                  from Golaghat, Assam
                                  Dec 19, 2014
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Golaghat, Assam

                                  I ordered an item worth rs 5490 from flipkart but received an empty box inside it. the item i ordered was a Ray Ban Aviator glass but what i got inside the package is an broken sealed box of Ray Ban and a pouch for the glass. i didnot expect such fraud activity from flipkart.
                                  Aug 14, 2020
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    M
                                    Muralidharan. C
                                    from Bengaluru, Karnataka
                                    Dec 18, 2014
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Bangalore, Karnataka

                                    Important mainly because of the people in the conversation. Click to teach Gmail this conversation is not important. Trash x rajhu rajDear sir Customer is waitting since very long 8/11/2014 he has lost his patie... Dec 5 (10 days ago) Dear sir Customer is waitting since very long 8/11/2014 he has lost his patie... Murali Dharan <[protected]@gmail.com> Dec 10 (5 days ago) to rajhu This message has been deleted. Restore message Hi, I have recived SMS saying that my mobol MI 504 SR No 10100832EB0194 is ready, I request you that I can collect My Mobil from your center. If it is ture just mail me or massage me to my number [protected]. Thankyou Best regards Muralidharan.C Reply Forward Murali Dharan <[protected]@gmail.com> 8:55 AM (3 minutes ago) to me Hi, I had been to collect my mobil from spice service center I found that now the battery is dead, when had given the mobil had Informed to the spice service center that mobil is the problem. Now again for replacemant of battery your end ahave taken alsmost four days up but till know things are not getting solved. Please do the needfull to me but I really dont know what to do... Only way is complaint in consumer forum Thankyou muralidahran
                                    Aug 14, 2020
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      A
                                      anjalikapur
                                      from New Delhi, Delhi
                                      Dec 18, 2014
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Gurgaon, Haryana

                                      HI FLIPKART TEAM, THIS IS MY LAST EMAIL TO THE TEAM . Neither do i have the product nor the reverse product and the money has not yet been sent to the wallet . The last mail your stupid unprofessional team made was 10 dayd back !! does the service industry take this long ???? i need immediate action and this is harrassment to the customer !! ALL THIS IS PERTAINING TO THE HARRASSMENT THAT THE TEAM HAS CAUSED ME ( AS A CUSTOMER ) WHEN I PLACED AN ORDER USEING A COMBINATION OF COUPONS ALONG WITH THE CASH PAYMENT FOR OVER 4000 RUPEES. tHE WRONG DELIVERY WAS DONE AND WHEN REQUESTED FOR THE EXCHANGE, THERE WAS A FRAUD DOEN BY THE FLIPKART TEAM ALONG WITH THE COURIER PARTNER TEAM ( EKART ) . THERE IS AN EXCEUTIVE CALLED BIRENDER MANDAL WHO PICKED UP ALL MY 4 PRODUCTS FOR EXCHANGE ON 27 NOV AND DID NOT DELIVER IT TO THE TEAM . WHEN SOMEONE CAME TO DELIVER MY PRODUCTS ON 2 DEC, REFUSED TO HANDOVER SINCE THEY WANTED EXCHANGE BACK . POST WHICH THE CUSTOMER CARE EXECUITIVE ( ANKIT MEHTA ) ALONG WITH A GUY CALLED SAURABH ASSURED ME PRODUCT DELIVERY BY 9TH AND TILL DATE THERE IS NO COMMUNICATION . IS ANYONE RESPONDING OR SHOULD THIS BE TAKEN TO LIVE MEDIA ????????????? Either action my mail since its been 4 weeks since i placed the order or i will be setting up a meeting with the CEO On Fri, Dec 12, 2014 at 8:59 AM, Flipkart Customer Support <[protected]@flipkart.com> wrote: Hello, Greetings from Flipkart.com! Order id: OD[protected] We sincerely apologise for the inconvenience caused due to you. We are extremely sorry to inform you that as the product is [ permanently discontinued United Colors of Benetton Solid Round Neck Casual Women's Sweater ] [ product is out of stock L'mode Women's Shrug] hence, we are unable to give you th exchange product and the other one United Colors of Benetton Solid Round Neck Casual Women's Sweater this we have processed with the exchanged product it will be delivered on or before 18 th of December. We agree that you have been expecting delivery of these products but we apologize that we are unable to deliver this product we will refund of both the products value [ 1399 and 430 rs] within 24 to 48 hrs towards your wallet balance. Which you can use for your further purchase form Flipkart.com using W.S Reatil. Incase if you need this amount to be transferred towards your Bank account please mail us your bank details so that we can process with the refund. Hope you will understand and get back to us. We appreciate your patience regarding this matter. Thank you for choosing Flipkart.com Please write back to us should you have any other questions or need further assistance. Regards, ankith.mehta Customer Support Incident History Customer By Email (.)11/12/2014 12.40 AMHi As confirmed by a customer care executive yesterday that I will receive all my 4 items ( 2 sweaters o[censored]cb and 2 items of l mode brand) . However I have only received one product today which is an l mode shirt. Please update me by when I will recwive the rest of my 3 products. The order history is 3 weeks old.pleas update asap . This is a delayed process and as my other e mail ..pls understand that the ither 3 products have been under some fraud by e kart since they have my returned items but are not accepting the same. I will not wait anymore to take up the issue with your ceo and also with the consumer court against all jnvolced. You are harrasing the customer and I have already paid over 4000 rupees for all my products. On Dec 8, 2014 6:05 PM, "anjali kapur" <anjali.[protected]@gmail.com> wrote: > Hi team > > This is a case of fraud by e kart since their delivery boy birender mandal > picked up 4 products ( 2 ucb sweters and 2 l mode clothes ) on 27 nov 2014 > and when 3 guys came on 3rd dec 2014 they could neither trace the man > calked birender mandal and nor my retyrned products. > My products have costed me over 4000 and all payments have been made to > flipkart and now you are triubling the customer. If I do not receive my > products in the next 24 hours I will lodge a police complaint against and > drag you to consumer court for harrasing customers... e kart and flipkart > specially bitender mandal and saurabh ( manager at e kart eho has been > confirming that theybhave received all the products) . > > Thanks > Anjali > On Dec 8, 2014 8:39 AM, "Flipkart Customer Support" <[protected]@flipkart.com> > wrote: > >> >> >> > Customer By Email (.)08/12/2014 06.10 PMHi team This is a case of fraud by e kart since their delivery boy birender mandal picked up 4 products ( 2 ucb sweters and 2 l mode clothes ) on 27 nov 2014 and when 3 guys came on 3rd dec 2014 they could neither trace the man calked birender mandal and nor my retyrned products. My products have costed me over 4000 and all payments have been made to flipkart and now you are triubling the customer. If I do not receive my products in the next 24 hours I will lodge a police complaint against and drag you to consumer court for harrasing customers... e kart and flipkart specially bitender mandal and saurabh ( manager at e kart eho has been confirming that theybhave received all the products) . Thanks Anjali On Dec 8, 2014 8:39 AM, "Flipkart Customer Support" <[protected]@flipkart.com> wrote: > > > Response Via Email (ankith.mehta)08/12/2014 08.39 AMHello, Greetings from Flipkart.com! Order ID: OD[protected] We sincerely apologise for the inconvenience caused due to the delay in arranging the reverse pick up. We tried to reach you on the contact number [protected] provided to us regarding the reverse pick up of the damaged/defective item. However, there was no response for the same. As you confirmed pickup is done for 4 products kindly revert us back with the acknowledgement receipt so that we can process for the replacement as we got an update from our logistic partner stating pickup is done only for 1 product. We look forward for your reply. [---001:003655:45541---]
                                      Aug 14, 2020
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        Sai Rhaj
                                        from Chennai, Tamil Nadu
                                        Dec 18, 2014
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Chennai, Tamil Nadu

                                        My Name is Tamilvani, I did boughtA K A 600 tracking ID: FMPC[protected] by filpkart a one week ago... There are lots of problem in phone. 1. Speaker not working 2. Volume sound very low.. So requesting you to please replace that phone... Regards Tamilvani Add : No: 18/35, 16th street, Ashok Nagar, ch - 83 Mobile No - 91+[protected]
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit