Claimed

JustDial.com Complaints & Reviews

3
Updated: Apr 25, 2026
Complaints 4288
Resolved
2024
Unresolved
2264
Contacts

File a complaint to JustDial.com

Having problems with JustDial.com?

File a complaint and get it resolved by JustDial.com customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

JustDial.com reviews & complaints page 28

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
Manoj Siyak
May 19, 2022
Report
Copy

सर मैने 18 मई को 5000 का fasteg का रिचार्ज किया था लेकिन रिचार्ज अभी तक नहीं मिला है और ना ही कोई रिफंड मिला है--

JDID (Source_Ref_No) : ORO2J4Z1I4
Customer Name : Manoj
Mobile Number : [protected]
Email ID : NA
Payment Status : PAID
Biller Status : PENDING
Biller ID :
BBPS Ref No : BD012138BA5AAAGIMN5M
Transaction Date & T ime :[protected] | 02:05:11 PM
Bill Date : NA
Bill Due Date : NA
Bill Period : NA
Payment Channel : Mobile
Payment Method : Wallet
Operator Name : Paytm Payments Bank FASTag
Payment ID(BillDeskT xnID): ORO2J4Z1I4
JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
May 20, 2022
JustDial.com Customer Care's response
Hello Manoj,

We are sorry to hear that you have a concern.

We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

Regards,
Team Justdial.
Have you received the refund ?
Refund mil gya tumhe ?
Helpful
Found this helpful?
2 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    siri fitness siri fitness
    from Sirsi, Karnataka
    May 17, 2022
    Report
    Copy

    Address: Karnataka

    Dear team Justdial is cheated our company.
    They are taken money from our company for national business purposes last month, but still not started services, Justdial is a fraud company. Dint pay any advances amounts to Justdial, now Google is leading markiting company go with Google only. One leady cheated us in Justdial her name is Nandini mob [protected].
    JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    May 18, 2022
    JustDial.com Customer Care's response
    Hello Siri Fitness,

    We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

    We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

    You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

    Regards,
    Team Justdial.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      D
      Deepcrew0004
      May 16, 2022
      Report
      Copy

      Hi I am deep crew and i have made an ECS contract with Justdial .
      Now due to some financial issues i would like to stop it but justdial employees are not replying and Please cancel my ECS contract .

      Deep Crew
      vivek vihar jaipur
      email id . [protected]@gmail.com
      JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      May 18, 2022
      JustDial.com Customer Care's response
      Hello Deep,

      We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

      We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

      You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

      Regards,
      Team Justdial.
      Helpful
      2 other people found this review helpful
      2 found this helpful
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        D
        Decor21 interior
        May 16, 2022
        Report
        Copy

        Address: Gaziabad
        Website: www.decor21.co.in

        Hi All,
        I am Shweta Srivastava and I registered my business on just dial in 2021 dec.As per the executive that visited me (named Mohit Sharma), I can avail the facility (get leads) for 3 month on a payment of 5, 310/-. I took the risk as I was starting my business and gave him the cheque. The amount got deducted from my account in Jan 2022. I started getting fake leads.

        Later in March 2022, a deduction of 1, 770/- happened in my bank account. I called just dial customer care and they said it is ECS payment and that I will be charged this amount every month. I informed that I was not told about this at the time of registration and would like to stop this ECS service, they shared a link to me over WhatsApp and make sure that it will be stopped.But still till today May 16th, they deducted ECS of 1, 770/- from my account.

        The worst part is, the just dial executive got my signature on the ECS form telling me that it will be an EMI for 3 months and the amount will deduct from 5, 320/- that I am paying just dial and if I want then I can stop the services by intimating just dial one month before.

        I talked to few people regarding this and in bank as well. Everyone said that they have heard of similar ECS cases from just dial. Some have already been victim of this. One person was getting these ECS charges deducted even after their business stopped. The just dial customer care ignored this as well.

        I would request you all who got the similar issue in past or if any of your friends/relatives got the similar issue, to please sign this petition and help stop this ECS service provided by Just Dial. I have already become a victim of this.They have stole my hard earned money. They provide cheap and ridiculous service. It should not happen with others.
        JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        May 18, 2022
        JustDial.com Customer Care's response
        Hello Abid,

        We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

        We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

        You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

        Regards,
        Team Justdial.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          Ryhaan jabali
          May 16, 2022
          Report
          Copy

          Address: Trombay

          Whoever calls from your office to subscribe Justdial Annual scheme, are very annoying, rigid, impolite, although I was interested in purchasing annual scheme.

          Keeps calling if phone is disconnected. Next time if I get calls once disconnected. I will make sure that I will have to take legal action against.
          JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          May 18, 2022
          JustDial.com Customer Care's response
          Hello Ryhaan,

          We are sorry to hear that you have a concern.

          Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com so we can check what exactly happened & revert back to you.

          Regards,
          Team Justdial.
          Verified Support
          May 18, 2022
          JustDial.com Customer Care's response
          Hello Ryhaan,

          We are sorry to hear that you have a concern.

          Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com so we can check what exactly happened & revert back to you.

          Regards,
          Team Justdial.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            T
            tarunosho
            from CHENNAI, Tamil Nadu
            May 16, 2022
            Report
            Copy

            Despite informing your back end team to stop our monthly subscription you are still charging Rs.575/- + Rs.20/- EVERY MONTH.

            WE R TIRED OF INTIMATING YOU.

            PLS FOR GODS SAKE STOP TAKING OUT MONEY.

            WE GAVE U AUTOPAYMENT AND NOW WE R SUFFERING.

            U GUYS ARE SUPER FRAWS
            JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            May 18, 2022
            JustDial.com Customer Care's response
            Hello Tarun,

            We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

            Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com so we can check what exactly happened & revert back to you.

            Regards,
            Team Justdial.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              M
              megha uppal
              May 16, 2022
              Report
              Copy

              Address: Navi Mumbai

              I have received a call today at 9:30AM mentioning that a fraud is taking place in Gujarat under our company name. Face to Face interviews are conducted and offer letters are given under the company name and then the person just vanishes. Our company has not been operational since last year and no such hiring is taking place

              Request you to kindly remove our company details from justdial in order to avoid any such further situation.

              Thank You
              Megha Uppal
              [protected]
              JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              May 18, 2022
              JustDial.com Customer Care's response
              Hello Megha,

              We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

              We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

              You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

              Regards,
              Team Justdial.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                J
                jr.nadar7
                May 16, 2022
                Report
                Copy

                I subscribed to Just Dial on 18th april 2022, first I paid Rs.1770/- on 18th april, 2nd payment I paid Rs. 3540/- for two months on 5th may, and again on 15th May they deducted Rs. 1770/- by ECS. Not given any intimation before deducting money from my account, Its not even one month now already they taken money for 4 months.

                The leads they provide are irrelevant to me, I call the clients they are telling that they not enquired for any services. Just dial keep on giving leads but of no use, they are sharing anyones number to me from their database.

                I want my Amount to be REFUNDED as soon as possible, I DONT want such a fake lead from Just Dial.

                Not got a single conversion of leads in one month, what's the use of giving payment to Just dial

                I Request all not to do Contract with JUST DIAL. Its Useless.
                JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                May 18, 2022
                JustDial.com Customer Care's response
                Hello Nadar,

                We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

                Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com so we can check what exactly happened & revert back to you.

                Regards,
                Team Justdial.
                Helpful
                1 other people found this review helpful
                1 found this helpful
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  SWAPNA SUNIL
                  May 15, 2022
                  Report
                  Copy

                  I registered with your company in the month of December.. I did so just to solve the headache caused by your company on name of business. They told me I could pay for two months and if satisfied could continue the tieup with your company. Later they told that I need to pay for a month more so as to start your service. But just after a month I found the tieup unsatisfactory and requested the company for breaking up the tie. But still money was withdrawn from my account again. I complained about the same after, and they told me that they will provide cashless service for few month and then deactivate it . But today again money was debited from my account.
                  This is an unethical and unprofessional action from the company's side. It is very much hurting that my money is being taken even after withdrawal of my consent to continue. I don't want to continue and want to cancel my registration.

                  Kindly do the needful to overcome my grievances and here by cancel my tieup with your company. If possible, return back the money taken from my account after I withdrawn my consent to continue the tie.
                  JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  May 16, 2022
                  JustDial.com Customer Care's response
                  "Hello Swapna,

                  We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

                  Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com so we can check what exactly happened & revert back to you.

                  Regards,
                  Team Justdial."
                  Helpful
                  1 other people found this review helpful
                  1 found this helpful
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    M
                    mohit3710
                    May 15, 2022
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    I did Fastag recharge on 13 May, 2022. transaction is in still processing but money deducted from my account. Please refund my money asap.
                    May 20, 2022
                    Complaint marked as Resolved 
                    Resolved
                    JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    May 16, 2022
                    JustDial.com Customer Care's response
                    "Hello Mohit,

                    We are sorry to hear that you have a concern.

                    We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

                    You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

                    Regards,
                    Team Justdial."
                    Hii Mohit

                    Can you get your refund
                    Mera bhi prosess me chal raha h payment
                    Yes I have received the payment refund after 3 days of the transaction
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    2 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      N
                      Naveen C Paul
                      May 15, 2022
                      Report
                      Copy

                      2 days before my wife search just to check where to find a good service center to service her laptop after some time she receiving calls from so many shops, and somebody shared her number on adult porn watsup groups. Now every day she receiving calls from Pakistan from all over india
                      JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      May 16, 2022
                      JustDial.com Customer Care's response
                      "Hello Naveen,

                      We are sorry to hear that you have a concern.

                      Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com so we can check what exactly happened & revert back to you.

                      Regards,
                      Team Justdial."
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        F
                        FrustratedAF
                        from Mumbai, Maharashtra
                        May 14, 2022
                        Report
                        Copy

                        Please Stop Calling Me I Don't Require JD Services Anymore-
                        JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        May 16, 2022
                        JustDial.com Customer Care's response
                        "Hello Sir,

                        We are sorry to hear that you have a concern.

                        Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com so we can check what exactly happened & revert back to you.

                        Regards,
                        Team Justdial."
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          Shubenzo
                          May 13, 2022
                          Report
                          Copy

                          Hello,

                          I have made my account on Just Dial and after that they started calling me several times a day, even after telling their sales team 10-15 times to put my number on DND (Do not Disturb) they still kept calling me. Their team is so greedy that they do not even know how to sell plus when I told one of the reps to put my call on DND ( I said do you know how to put my call on DND), he then said "(With Attitude) Nahi aata, aap sikhaayenge - I do not know, you teach me?"

                          This is the worst company I've ever encountered, they have a section named as Stop receiving calls from us by entering your number and other details in the footer or somewhere on their website. I have also entered those details but they still kept calling me. They don't give anyone their private space, such a foolish company and its people working there, honestly!

                          I would need this resolved ASAP with my contact no. I am listing down below, if it doesn't get resolved I will have to lodge complain in different areas online and offline, I generally don't have time to do all of these crap but I am very much aggressive towards such annoying behavior whether it be from an individual or a company and so in such cases I have plenty of time to teach them a lesson!

                          Contact No: [protected]
                          JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          May 16, 2022
                          JustDial.com Customer Care's response
                          "Hello Shubhendu Naiya,

                          We are sorry to hear that you have a concern.

                          We have blocked your number from Just dial for sales call.

                          You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

                          Regards,
                          Team Justdial."
                          I am still getting calls from the company even after this reply that they have sent me, I knew they are fool!
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            D
                            dhananjaypotdukhe
                            from Pune, Maharashtra
                            May 13, 2022
                            Report
                            Copy

                            This is the second incidence that I am getting multiple calls from different vendors. They are saying that they have received an enquiry from my contact no. However I haven't posted any requirement.
                            JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            May 14, 2022
                            JustDial.com Customer Care's response
                            Hello Dhananjay,

                            We would like to hear more about your concern.

                            Please write a line along with your contact number at [protected]@justdial.com or call our customer care number [protected] so we can check what exactly happened & revert back to you.

                            Regards,
                            Team Justdial.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              P
                              palakbhatia
                              May 13, 2022
                              Report
                              Copy

                              Address: 268, Saini Vihar, Phase 1, Baltana, Zirakpur - 140603

                              I have called Lakshya Electricals in Baltana, Zirakpur for AC servicing and installation through justdial and they haven't do it properly and took almost 4000 rupees from us and now it's almost 15 days they aren't responding to our calls they were just fake people I believe... Kindly help us with our money... This is completely not acceptable... They just took money from us and did nothing... We're facing a big problem kindly help.
                              JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              May 13, 2022
                              JustDial.com Customer Care's response
                              Hello Palak,

                              We are sorry to hear that you have a concern.

                              Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com so we can check what exactly happened & revert back to you.

                              Regards,
                              Team Justdial.
                              Helpful
                              1 other people found this review helpful
                              1 found this helpful
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                Aditya130
                                May 13, 2022
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: 46 Ext., Palam Vihar, Block–C, Ambala Cantt, Haryana

                                I have reported a complaint before, but in the reply the helping email id is like this {protected}@gmail.com
                                How can I understand this

                                By the way Justdial staff keep irritating me by calling 10 times a day since last 6 months, in which Truecaller can't help every time they call from a new no. Which is not in my block list

                                I just want to stop their call about promotional services they provide, when I will be comfortable i will take, better than 10 people daily irritate me about that that same call irresponsible behaviour

                                Also They said they can't stop these type of calls, (very irresponsible consumer relationship)

                                My phone no. [protected]
                                May 22, 2022
                                Complaint marked as Resolved 
                                No actual steps (But they have stopped calling me, that's what I want)
                                JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                May 14, 2022
                                JustDial.com Customer Care's response
                                Hello Aditya,

                                We are sorry to hear that you have a concern.

                                We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

                                You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

                                Regards,
                                Team Justdial.
                                Helpful
                                1 other people found this review helpful
                                1 found this helpful
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Saksham musical group
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  May 12, 2022
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Virar east

                                  Inspite of my regular complaints the is no progress on lead matter
                                  This is very serious affence
                                  We have given stop advice to bank for further payments

                                  In case we do not get any result we will file legal case for fraud and cheating
                                  JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  May 13, 2022
                                  JustDial.com Customer Care's response
                                  Hello Sushil,

                                  We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

                                  We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

                                  You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

                                  Regards,
                                  Team Justdial.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    D
                                    dk83
                                    May 12, 2022
                                    Report
                                    Copy

                                    I have submitted disabling of ECS for my company as 1 year contract is over with Just Dial. In spite of submitting ECS cancellation, I received message that Just Dial cannot disable the ECS and I have to call customer Care.

                                    I have called customer care 5-6 times and each time when I mention the issue they disconnect my call after understanding issue. On one instance they connected me to ECS team - the woman from ECS team also disconnected my call saying she will call me back - I did not receive any call back from Just Dial.

                                    This is quite unexpected behaviour from Justdial and unprofessional !

                                    Please disable my ECS immediately !
                                    JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    May 13, 2022
                                    JustDial.com Customer Care's response
                                    Hello Diwakar,

                                    We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

                                    We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

                                    You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

                                    Regards,
                                    Team Justdial.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      K
                                      Kamlesh Kuma
                                      May 11, 2022
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Just dial Ahemdabad office amavadi bulbai tekara

                                      My name kamlesh kumar id number 10111840. Justdial company my salary not received and my id deactivate my company office just dail amavadi ahemdabad gujrat so help me
                                      JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      May 11, 2022
                                      JustDial.com Customer Care's response
                                      Hello Kamlesh,

                                      We are sorry to hear that you have a concern.

                                      We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

                                      You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

                                      Regards,
                                      Team Justdial.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        B
                                        Bhawana Sachan
                                        May 9, 2022
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: DIET CLINIC, NO 2451 SECTOR 16,OPP.SAGAR CINEMA FARIDABAD, HARYANA

                                        Dear Sir or Madam,
                                        Refer to the below mail for the cancellation of our ECS and our contract. We have sent a request for the same on April 27, 2022, and are following it up with just dial for more than 10 days, but still the ECS cancellation has not been done. Today we spoke to customer service,  but it was of no use. She also told us that we would get a call from the concerned department. 12 may is the ECS date and we do not want our ECS to be deducted, so kindly treat this matter as urgent and get our ECS stopped. Â
                                        Thanks and best regards
                                        Bhawana sachan
                                        Mobile : [protected]
                                        On Mon, May 9, 2022 at 12:03 PM Bhawana Sachan wrote:
                                        Dear sir /madam, We have received the same reply on 02nd of may till date nobody approached us. Very disappointed the way just dial works. We need termination of our ecs immediately, since not satisfied with your work and support. Kindly do the needful urgently Thanks & RegardsBhawana sachanÂ

                                        On Mon, 9 May 2022 at 11:27 AM,  [protected]@justdial.com wrote:
                                        Dear Customer, Greetings from Just Dial Limited.With reference to your request for ECS cancellation of your contract, we would like to inform that we have forwarded your request to our department concerned and one of our executives will speak to you on urgent basis.We hope this answers your query regarding ECS cancellation process.
                                        Feel free to contact us for any further assistance required. We are committed to give you best of the customer service experience.Thanks & Regards,
                                        Priyanka
                                        Customer Service Team
                                        Just Dial Limited
                                        Customer Care Link:Â https://www.justdial.com/support
                                        Website:Â www.justdial.com
                                        On[protected]:12:00 wrote:CAUTION: This email originates from outside Just Dial. Please be cautions while opening links or attachments.Dear Madam/Sir, With reference to below mails, we have not received any call from just dialas yet. kindly do the needful at the earliest.thanks & brgds...Bhawana Sachan/diet clinicmob : [protected]On Mon, May 2, 2022 at 1:08 PM [protected]@justdial.com wrote: Dear Mr Dr Bhawana Sachan, Greetings from Just Dial Limited. With reference to your request for ECS cancellation of your contract, we would like to inform that we have forwarded your request to our concerned department and one of our executives will speak to you within 24-48 working hours. Feel free to contact us for any further assistance required. We are committed to give you best of the customer service experience. Thanks & Regards, Ayush Sharma Customer Service Team Just Dial Limited Customer Care Link: https://www.justdial.com/cms/customer-care Website: www.justdial.com On[protected]:54:02< bhawana.[protected]@gmail.com > wrote: CAUTION: This email originates from outside Just Dial. Please be cautions while opening links or attachments. Dear Sir/Madam, We have taken a premium package from Just Dial for our sales promotions starting in February 2022, after being approached by Mr. Nagendra who told us that his whole team would support us in our business promotions. Once all the payments and formalities are done, we have been told that Mr. Vinay will be handling our company for any queries or problems that we may have. We are receiving daily irrelevant calls as an inquiry and have had an amount deducted from our account for the same. We complained to Mr. Vinay about this but got no action from his side. He always advises us that he will get the key words changed, but nothing has happened till date. Mr. Nagender is not responding and Mr. Vinay is not able to give any proper solution. Not a single call we received was related to our business since we subscribed to just dial. We are very upset by the service and response from Just Dial. We tried to terminate the ECS, but were advised by the customer service that if we terminate, then the whole amount that we gave will go to waste. Yesterday, we were approached by Mr. Rashid who advised us another plan. If we pay Rs. 3500/- then he will terminate our ECS and Just dial will do promotion for Diet Clinic for another six months. We are really confused by the representatives of Just Dial and feel cheated by the facts they hide while securing business. We have made payments of more than Rs.12000/- since February 2022 not a single useful enquiry for our business. We are very much disappointed by Justdial services. and just want to stop our promotions. best regards Bhawana Sachan Diet Clinic Mobile : [protected]Â
                                        JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        May 11, 2022
                                        JustDial.com Customer Care's response
                                        Hello Priyanka,

                                        We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

                                        We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

                                        You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

                                        Regards,
                                        Team Justdial.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit