Claimed

JustDial.com Complaints & Reviews

3
Updated: Apr 25, 2026
Complaints 4288
Resolved
2024
Unresolved
2264
Contacts

File a complaint to JustDial.com

Having problems with JustDial.com?

File a complaint and get it resolved by JustDial.com customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

JustDial.com reviews & complaints page 34

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
Pala Mallikarjuna
Feb 27, 2022
Report
Copy

Address: 7/201 buchaiahgaripalli

I did a fasttag recharge on justdial with amazon pay balance. recharge faild but money is not refund.please give a solution.
JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Mar 01, 2022
JustDial.com Customer Care's response
Hi,

We are sorry to hear that you have a concern.

Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com or call our customer care number [protected] so we can check what exactly happened & revert back to you.

Regards,
Team Justdial
Apka refund aagya kya???
Sayed irfan344's reply, Apr 28, 2022
Apka ka bhi paytm Fasttag recharge failed huwa hai kay?
Or
Refund ayya kay
Abhiraj Ranjan's reply, Apr 30, 2022
Bhai aapka bhi failed hua hai refund aaya ki nhi
Refund aya kay bhai
Abhiraj Ranjan's reply, Apr 30, 2022
Bhai aapka bhi failed hua hai refund aaya ki nhi
Helpful
6 other people found this review helpful
6 found this helpful
2 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    M
    Moderate Fashionhub
    Feb 26, 2022
    Report
    Copy

    Our registered number is [protected]. Justdial.com's executive misguided us. No explanation of ECS rules given by executive named Achin sodhi. They deducted ECS from our bank without any intimation. After that they dont even helping us to answer our questions. We need our money back.
    JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
    Hi,

    We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

    Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com or call our customer care number [protected] so we can check what exactly happened & revert back to you.

    Regards,
    Team Justdial
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      Surya Raghuwanshi
      Feb 26, 2022
      Report
      Copy

      Address: Indore

      I'm searching transporter to transport my goods from Indore to Shivpuri I recieved a call from your side Shree Ram Transport calling no [protected] received a call an I booked a service after that he recived the payment then block my contact no an my family contact no also I just file a fir in police station as well please remove on priority an return my money ASAP.nother then I'll file a complaint against just dial as well .
      JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
      Feb 26, 2022
      Updated by Surya Raghuwanshi
      Cheating with innocent client
      Verified Support
      Mar 01, 2022
      JustDial.com Customer Care's response
      Hi,

      We are sorry to hear that you have a concern.

      Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com or call our customer care number [protected] so we can check what exactly happened & revert back to you.

      Regards,
      Team Justdial
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        D
        dheerajjust2008
        from Bengaluru, Karnataka
        Feb 22, 2022
        Report
        Copy

        Address: No 50, 1st Floor, 11th Cross, Kodichikkanahalli Main Road. Bommanahalli, Bommanahalli, Bangalore - 560068 (Opposite Shetty Hospital)

        One of agent registered on just dial took money and my original rc renewal for and now he is not answering from long time. He took 5500 from me. He was just fraud but dtill registered in just dial.
        I want my money back.
        He is doing fraud from long time.
        I checked his address details also it was not there.
        I tried contacting just dial also but didn't get any response. They should verify all the agents.

        I have attached the screen shot of the transaction.
        My contact - [protected]

        Agent details:
        Address- Thanu motor driving school Bommanahalli
        Contact no- [protected], [protected]

        This man is making everyone fool. He commited to give money in call with just dial. He said that he will send amount within two days also after that in whatsapp he said Saturday he will send but didn't send it. Just dial has to deal with him and will confirm about the amount.
        He is totally fraud guy. He is doing fraud from other people also, taking money and getting vanished. I have seen google reviews also.
        Fraud is his job. I want just dial to get my money back, he is doing drama of giving money but will never give. This is not just about me, i want to be take legal action against him.
        How just dial allowing these kind of fraud.
        He picked call because of just dial. He was not receiving my call and not answering to my messages before even i gave him police case threat. I went to that address there is no thanu motors in tha area. I am living nearby only.
        You should take legal action against him.
        JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Feb 23, 2022
        JustDial.com Customer Care's response
        Hello Dheeraj,

        We are sorry to hear that you have a concern.

        We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

        You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

        Regards,
        Team Justdial.
        Feb 28, 2022
        Updated by dheerajjust2008
        Agent details:
        Address- Thanu motor driving school Bommanahalli
        Contact no- [protected], [protected]

        After having two times discussion with justdial also, he didn't return the money.
        Again he agreed to give money within 3 days but didn't receive money till now. Legal action should be taken against this guy. I want my monry back anyhow, he also took my original RC.
        He is totally fraud guy.
        Many people suffered because of him.
        He even didn't contact me single time.
        I already complaint about him many times.

        Thanks,
        Dheeraj
        [protected]
        Helpful
        1 other people found this review helpful
        1 found this helpful
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          Ravi4349
          from Mumbai, Maharashtra
          Feb 22, 2022
          Report
          Copy

          Address: Palghar

          I have listed my business in name of Risha Dental care, Location - Palghar,
          Registered Contact no . [protected]

          I have wrongly pitched a plan and wrongly and forcely started my Ecs even after many reminders to executive,

          I have got offer from Just dial Executive Aman Tiwari, that i will get 2 month service at 3000 rs because there is special offer, so i have took the plan even continuesly confirming that i will not take installment plan, so he assured me that this is not installment plan, but after i paid the amount of 3000 rs, he said i have successfully joined and my service will start after 3 days, but after 3 days when i checked there is no active plan was showing, then i called to just dial hotline -[protected], they said i have to pay 1750 as monthly Installment then only my service will start and that Rs.3000 /- was deposit amount, then i realise i got cheated and miss communicate by that executive, i paid that amount via online on 11th February 2022, but now i dont want the service but they all are saying i have to forcely start the ecs and there is no refund will initiate, they have started my ecs, even they dont call me resolving the matter, even i contacted there assistant manager Mr Naveen, he was very rudely talk to me and denied for any refund and blame me for all the confusion, please help me in this matter because just dial doesn't even have a proper mail id which i can complaint about there executive. They are fraud
          JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Feb 23, 2022
          JustDial.com Customer Care's response
          Hello Ravi,

          We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

          We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

          You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

          Regards,
          Team Justdial.
          Feb 23, 2022
          Updated by Ravi4349
          I have still not received any Ecs cancel massage, only recieving autogenerated mails by justdial, if my money got debited by ecs who will be responsible? Need my refund back asap, i dont want just dial services
          Mar 09, 2022
          Updated by Ravi4349
          yet my problem not resolved, i am still getting call for ecs bounce from justdial, which they have already canceled as per there commitment to us, even not getting services against our deposit money, very 3rd grade service they have, please help
          Mar 10, 2022
          Updated by Ravi4349
          they are not responding to my concern, not even this portal is responding
          Helpful
          2 other people found this review helpful
          2 found this helpful
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            Arvell
            from Mumbai, Maharashtra
            Feb 22, 2022
            Report
            Copy

            Address: Justdial.com
            Website: Justdial.com

            I had accidentally installed just dial 3 months ago, and this people took my information and has been regularly torturing me with spam calls, even when i keep rejecting it they dont have the audacity to know when to stop. They disturb me when I'm sleeping, working, studying. This people have no morals. I'm extremely frustrated. Please make this immoral people stop spam calling me
            JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
            Hello Arvell,

            We are sorry to hear that you have a concern.

            Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com so we can check what exactly happened & revert back to you.

            Regards,
            Team Justdial.
            Helpful
            1 other people found this review helpful
            1 found this helpful
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              G
              gladys suzanna
              Feb 17, 2022
              Report
              Copy

              I am receiving too many unwanted calls and WhatsApp messages from unknown numbers. I would like to keep my details like my phone number private and not open to the public.
              JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
              Hi,

              We are sorry to hear that you have a concern.

              Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com or call our customer care number [protected] so we can check what exactly happened & revert back to you.

              Regards,
              Team Justdial
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                rrshah
                from Mumbai, Maharashtra
                Feb 17, 2022
                Report
                Copy

                Address: Goodhealth clinic and diagnostic center,Sanpada,Navi Mumbai

                I have listed my clinic and diagnostic center for last many years.
                Not much response, so decided to stop, but the sales person miss sold by saying just take trial for 1 month, which I agreed
                And after 3 m I have realised, that every month they have been debiting 5092
                Without any contract or information
                Last year I lost close to Rs 40000 and this year, Han, and feb 11000
                On 17th Feb was the debit of 5092.
                Kindly Refund and STOP ECS and Frauds
                JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Feb 18, 2022
                JustDial.com Customer Care's response
                Hi,

                We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

                Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com or call our customer care number [protected] so we can check what exactly happened & revert back to you.

                Regards,
                Team Justdial
                Helpful
                1 other people found this review helpful
                1 found this helpful
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  F
                  Faizanul haq
                  Feb 16, 2022
                  Report
                  Copy

                  Address: Sangam vihar delhi

                  I have paid 7000 to justdial on 13/1/2022 and they told me that last ecs will be deducted from my bank account in 1 week and after that plan will get activated but it's been more than a month that my plan is not active.
                  Last time when I reached to justdial they have given me time of 15th February that my plan will get active by this date.
                  I am continuously trying to reach to justdial agent Trisha Sharma and Rahul Jaiswal through calls and mails but they didn't reply to any of them and if they reply they give me no appropriate answer.
                  So, I request Justdial to refund my 7000 rs or else I will file a case against you people.
                  JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                  Hello Faizanul,

                  We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

                  Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com so we can check what exactly happened & revert back to you.

                  Regards,
                  Team Justdial.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    R
                    Rajkm1
                    Feb 16, 2022
                    Report
                    Copy

                    I have purchase just dial paid services in december
                    They have committed me for business leads but they are providing me fake leads which is not at all helpfull
                    Leads are not related to my nature of business
                    I have contacted them many times but staff and marketing staff is not at all helpfull
                    I have asked them to change my contract or refund me or stop my contract
                    But they are refusing to do so
                    Kindly help me
                    JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Feb 18, 2022
                    JustDial.com Customer Care's response
                    Hi,

                    We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

                    Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com or call our customer care number [protected] so we can check what exactly happened & revert back to you.

                    Regards,
                    Team Justdial
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      Somashekar cg
                      Feb 16, 2022
                      Report
                      Copy

                      Address: Bangalore
                      Website: www.justdial.com

                      All staffs are very irresponsible. All will only respond until you get paid, then no one will get to the phone, Helpline, Executive, Manager, cunning ham road branch.
                      I have cheated a total of 21000 & unnecessary bouncing charges.

                      Totally Just dial big cheating company.
                      JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Feb 18, 2022
                      JustDial.com Customer Care's response
                      Hi,

                      We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

                      Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com or call our customer care number [protected] so we can check what exactly happened & revert back to you.

                      Regards,
                      Team Justdial
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        M
                        Mayuri N Nalli
                        Feb 15, 2022
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        I hereby bring in to notice of justdail company thet no my registerred mobile nbo. [protected] an amount of Rs. 2502 is been deducted monthly from janunary 2022 without any kind of service taken. please look into the matter immediaetly
                        Sep 5, 2022
                        Complaint marked as Resolved 
                        Just dail contacted us and solved the issue
                        JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Feb 18, 2022
                        JustDial.com Customer Care's response
                        Hi,

                        We are sorry to hear that you have a concern in your contract.
                        We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

                        You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

                        Regards,
                        Team Justdial.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          D
                          dilip tivari
                          Feb 15, 2022
                          Report
                          Copy

                          In my profile name is not my name what is this [protected]
                          JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                          Hello Dilip,

                          We would like to hear more about your concern. Please write a line along with your contact number at [protected]@justdial.com or call our customer care number [protected] so we can check what exactly happened & revert back to you.

                          Regards,
                          Team Justdial.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            D
                            dilip tivari
                            Feb 15, 2022
                            Report
                            Copy

                            Address: Panchkula

                            This driver not come and give me wrong infirmation and beacause his my trip is cansel this is very baad.

                            Check out this on Justdial!
                            https://jsdl.in/DT-19SWM3QKETA
                            Shree sai driver provider chandigarh.

                            [protected]

                            Driver provider Name gagan other number is

                            [protected]

                            My name is jitender aggarwal
                            Mobile number is
                            [protected]
                            JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                            Feb 15, 2022
                            Updated by dilip tivari
                            Please give me reply my 1star rating is not show and all 5 star rating is show that means your aap is involve with wrong man .
                            Verified Support
                            Feb 16, 2022
                            JustDial.com Customer Care's response
                            Hello Jitender,

                            We are sorry to hear that you have a concern.

                            We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

                            You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

                            Regards,
                            Team Justdial.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              D
                              dheerajjust2008
                              from Bengaluru, Karnataka
                              Feb 13, 2022
                              Report
                              Copy

                              Address: No 50, 1st Floor, 11th Cross, Kodichikkanahalli Main Road. Bommanahalli, Bommanahalli, Bangalore - 560068 (Opposite Shetty Hospital)

                              One of agent registered on just dial took money and my original rc renewal for and now he is not answering from long time. He took 5500 from me. He was just fraud but dtill registered in just dial.
                              I want my money back.
                              He is doing fraud from long time.
                              I checked his address details also it was not there.
                              I tried contacting just dial also but didn't get any response. They should verify all the agents.

                              I have attached the screen shot of the transaction.
                              My contact - [protected]

                              Agent details:
                              Address- Thanu motor driving school Bommanahalli
                              Contact no- [protected], [protected]
                              JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                              Feb 13, 2022
                              Updated by dheerajjust2008
                              Transaction detail added

                              Verified Support
                              Feb 16, 2022
                              JustDial.com Customer Care's response
                              Hello Dheeraj,

                              We are sorry to hear that you have a concern.

                              We have forwarded your request to our concerned specialist department and you will be contacted shortly.

                              You can always get in touch with us on [protected]@justdial.com or our customer care number [protected]

                              Regards,
                              Team Justdial.
                              Feb 20, 2022
                              Updated by dheerajjust2008
                              This man is making everyone fool. He commited to give money in call with just dial. He said that he will send amount within two days also after that in whatsapp he said Saturday he will send but didn't send it. Just dial has to deal with him and will confirm about the amount.
                              He is totally fraud guy. He is doing fraud from other people also, taking money and getting vanished. I have seen google reviews also.
                              Fraud is his job. I want just dial to get my money back, he is doing drama of giving money but will never give. This is not just about me, i want to be take legal action against him.
                              How just dial allowing these kind of fraud.
                              He picked call because of just dial. He was not receiving my call and not answering to my messages before even i gave him police case threat. I went to that address there is no thanu motors in tha area. I am living nearby only.
                              You should take legal action against him.
                              I cannot wait anymore.
                              He will say like that tomorrow it will be done and after some time he will stop answering.
                              Attaching screenshot of his chat.

                              Feb 21, 2022
                              Updated by dheerajjust2008
                              Any update on this
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                I
                                I Trade
                                Feb 12, 2022
                                Report
                                Copy

                                Address: Mr5 mahalakshmi nagar

                                Hello team
                                I am your existing costumer from very long time.
                                Recently i took your premium services but after taking premium services all of your employees are invisible.
                                Even they have no time to respond on WhatsApp.
                                Even some of your employees didn't seen the messages.
                                I never ascepct that kind of ### service from JD.
                                JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Feb 14, 2022
                                JustDial.com Customer Care's response
                                Hi,

                                We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

                                Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com or call our customer care number [protected] so we can check what exactly happened & revert back to you.

                                Regards,
                                Team Justdial
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  M
                                  mithilesh58
                                  Feb 11, 2022
                                  Report
                                  Copy

                                  I have seen seval time when i enquire about any service in just dial...detail share by to Whatsapp contat given by just dial ...i got call from other no who knows about my detail...I lost money because of this. How my detail have leaked by just dial.
                                  We trust just dial service and organization but if my detail are not secured why should we use this service
                                  I can give detail of few fraud no [protected], [protected]
                                  These fraud got my no and detail while searching for transport service
                                  JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Hello Mithilesh,

                                  We would like to hear more about your concern. Please write a line along with your contact number at [protected]@justdial.com or call our customer care number [protected] so we can check what exactly happened & revert back to you.

                                  Regards,
                                  Team Justdial.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    Anne Flourance
                                    Feb 11, 2022
                                    Report
                                    Copy

                                    I am getting lots of calls from justdial can you please remove my phone number from just dial
                                    JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Hello Anne Flourance,

                                    We would like to hear more about your concern. Please write a line along with your contact number at [protected]@justdial.com or call our customer care number [protected] so we can check what exactly happened & revert back to you.

                                    Regards,
                                    Team Justdial.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      Siddhant Chawla
                                      from Delhi, Delhi
                                      Feb 11, 2022
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Delhi

                                      I am viveck sehgall, due to extreme financial crunch, I want to discontinue my ecs at the earliest.

                                      Regards
                                      Viveck sehgall
                                      [protected]
                                      JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Hello Viveck sehgall,

                                      We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

                                      Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com so we can check what exactly happened & revert back to you.

                                      Regards,
                                      Team Justdial.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        R
                                        Rajkiran V
                                        Feb 10, 2022
                                        Report
                                        Copy

                                        Just dial people taken amount with wrong commitment
                                        JustDial.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Hello Rajkiran,

                                        We are sorry to hear that you have a concern in your contract.

                                        Please write a line along with your registered contact number at [protected]@justdial.com so we can check what exactly happened & revert back to you.

                                        Regards,
                                        Team Justdial.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit