I ordered a digitiser for my tablet on 30th of July. When I was ordering the parts, it was mentioned that it will be delivered by 3rd of August. On 3rd of August I was informed that my order is delayed. Before this notification, status of my order was marked as 'Under Process'. Now it's marked as 'PSD' which I have no idea as to what it may mean. Tried reaching to the helpdesk via email, from their website, requesting a callback... Unsurprisingly, nothing worked.
If someone is searching for weather to buy stuff from this website or not, trust me, save your money. These guys will take your money prior to confirming your order, and when it comes to return your money (if somehow that happens to be) then they will return it in their own wallet system. Now I don't know why the hell would someone like to put their money in a wallet of a website that fails to deliver stuff. It's a scam. Beware.
Update: My order is marked as completely shipped but it is not delivered yet. Also my 10 day replacement countdown has already started. But why is so when I haven't even received my parcel yet?
मैंने 30 जुलाई को अपने टेबलेट के लिए डिजिटाइज़र का ऑर्डर दिया। जब मैं पुर्जे मंगवा रहा था तो बताया गया था कि 3 अगस्त तक इसकी डिलीवरी कर दी जाएगी। 3 अगस्त को मुझे सूचित किया गया कि मेरे आदेश में देरी हो रही है
इस अधिसूचना से पहले, मेरे पार्सल की स्थिति को 'अंडर प्रोसेस' के रूप में चिह्नित किया गया था। अब इसे 'PSD' के रूप में चिह्नित किया गया है, जिसका मुझे पता नहीं है कि इसका क्या अर्थ हो सकता है।
ईमेल के माध्यम से हेल्पडेस्क तक पहुंचने की कोशिश की, उनकी वेबसाइट से, कॉलबैक का अनुरोध करते हुए ... अप्रत्याशित रूप से, कुछ भी काम नहीं किया।
अगर कोई इस वेबसाइट से सामान खरीदना चाहता है, तो मेरा विश्वास करो, अपना पैसा बचाओ।
ये लोग आपके ऑर्डर की पुष्टि करने से पहले आपका पैसा ले लेंगे, और जब आपके पैसे वापस करने की बात आती है (यदि ऐसा होता है) तो वे इसे अपने वॉलेट सिस्टम में वापस कर देंगे।
अब मुझे नहीं पता कि कोई ऐसी वेबसाइट के बटुए में अपना पैसा क्यों डालना चाहेगा जो सामान देने में विफल रहती है। यह एक घोटाला है। खबरदार।
अपडेट: मेरा पार्सल पूरी तरह से भेज दिया गया है लेकिन यह अभी तक वितरित नहीं हुआ है। साथ ही मेरी 10 दिन की रिप्लेसमेंट काउंटडाउन शुरू हो चुकी है। लेकिन ऐसा क्यों है जब मुझे अभी तक अपना पार्सल भी नहीं मिला है?
Aug 7, 2021
Complaint marked as Resolved I should've had more patience. The product was delivered a bit late and that is understandable given the circumstances. Sorry for the inconvenience caused. And thanks Maxbhi and Bluedart
Maxbhi / Elcotek Telecom customer support has been notified about the posted complaint.
Aug 05, 2021
Updated by shukla_aditya_ Sorry for my impatience. And thank you. I'm finally getting a delivery update