Claimed

MedPlus India Complaints & Reviews

4
Updated: Oct 12, 2026
Complaints 822
Resolved
635
Unresolved
187
Contacts

File a complaint to MedPlus India

Having problems with MedPlus India?

File a complaint and get it resolved by MedPlus India customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

MedPlus India reviews & complaints page 13

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
Mohammed1990
May 1, 2021
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Jp nagar, 24 th main road

I’m third pandemic situation people are out in que to get medicines. Their are three to four employees in the medical store but only on represent is showing up rest three are chit chatting out side the store. Kindly need support
Aug 7, 2021
Complaint marked as Resolved 
MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
Dear Customer,
Thank you for writing to us.
As per the email.Please provide with your registered mobile number to serve you better.
We will escalate the issue with the concerns.
Please get back to us for any clarifications.
Thanks and Regards,
MedPlus Customer Care Team,
(Call):[protected],
(Email): [protected]@medplusindia.com,
(Email): [protected]@medplusmart.com,
(Web): www.medplusmart.com.
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    B
    Bhaurao Belsare
    from Darwha, Maharashtra
    May 1, 2021
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Uday Nagar,Nagpur

    St your Uday Nagar, Nagpur store, insulin cartridges are not kept in refrigerator for all the time, when they order from nearby store, they keep it outside refrigerator for long time with other non-fidge drugs.So, such insulins are not giving needed efficiency and patient causing hyperglycemia.
    Also, i don't think that the refrigerator at this store has temperature between 2-8℃, as packages taken out from it don't feel so cold.
    Do the needful
    Aug 7, 2021
    Complaint marked as Resolved 
    MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
    With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

    Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusindia.com (or) [protected]@medplusmart.com so that will check and assist you accordingly.

    We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

    Warm Regards,

    Customer Care Team.
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      V
      vijay ap
      Apr 29, 2021
      Jan 30, 2025
      This thread was updated on Jan 30, 2025
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      From below attached pic of receipt (OTNMM[protected]) you can clearly see the item number 4 is left unmarked, as am not received dura plus tablet,
      this issue is told to kelambakkam store, but they keep on telling me it is delivered. It is big blunder made by you guys.
      so i need clarity, whether you people are going to deliver the missed tablet? if not take back your items and cancel the order and make a refund of my payment.

      I LOST MY BELIEVE with your MED plus any more.
      Aug 12, 2021
      Complaint marked as Resolved 
      MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      May 02, 2021
      MedPlus India Customer Care's response
      Dear Customer,
      Thank you for writing to us.
      As per the email.We have escalated the matter to the concern team and they are working on it.
      Please provide us with some time.
      Please get back to us for any clarifications.
      Thanks and Regards,
      MedPlus Customer Care Team,
      (Call):[protected],
      (Email): [protected]@medplusindia.com,
      (Email): [protected]@medplusmart.com,
      (Web): www.medplusmart.com.
      Verified Support
      Jan 30, 2025
      MedPlus India Customer Care's response
      As per above complaint we have resolved the issue
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        M
        Madhavi Rasaneni
        Apr 26, 2021
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Flat No. 301, Sai Residency, House No. 6-3-596/60,Venkataramana colony,

        I have ordered for januvia 50mg as per above order, the invoice is also shown as januvia 50mg but they delivered januvia 100mg instead of 50mg.

        your own doctor also called and sent prescription on my whatsapp number with 50 mg.

        this is very bad and deficiency of service from your end. your people are playing with the lives' of patients. actually the order was delivered yesterday evening but I didn't observe the same but now i have opened the cover and, surprisingly I found it is 100mg.

        Please take immediate action and exchange the tablets (6 packets) with 50 mg, otherwise we will take legal action against you for deficiency of service.

        Thank you.

        Regards,
        Madhavi, Advocate
        Aug 7, 2021
        Complaint marked as Resolved 
        MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
        Dear Customer,
        Thank you for writing to us.
        As per the below email.Please provide with your registered mobile number to serve you better.
        Sorry for the inconvenience caused.
        Please get back to us for any clarifications.
        Thanks and Regards,
        MedPlus Customer Care Team,
        (Call):[protected],
        (Email): [protected]@medplusindia.com,
        (Email): [protected]@medplusmart.com,
        (Web): www.medplusmart.com.
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          M
          mohamed malick
          Apr 25, 2021
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Sir, I asked for volini gel. Saleman told instead of volini gel please buy omnigel. I asked him whether volini gel is available or not. He told me that volini gel is not available. I asked him to show the stock position. He refused me that volini gel is not available and I cannot show the stock position. I am regular customer and near buy 4, 000/- per month. I confirmed that volini gel is available in that shop. He is canvassing to sale omni gel. Not only this time. Every time he is tell same words. After that he will give.. This is my complaints to take necessary action. This month I bought from Apollo medicals for Rs 4354/- for this issue.
          Aug 5, 2021
          Complaint marked as Resolved 
          MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Apr 26, 2021
          MedPlus India Customer Care's response
          Dear Customer,
          Thank you for writing to us.
          As per the below email.Please provide with your registered mobile number to serve you better.
          Sorry for the inconvenience caused.
          Please get back to us for any clarifications.
          Thanks and Regards,
          MedPlus Customer Care Team,
          (Call):[protected],
          (Email): [protected]@medplusindia.com,
          (Email): [protected]@medplusmart.com,
          (Web): www.medplusmart.com.
          Verified Support
          Apr 26, 2021
          MedPlus India Customer Care's response
          Dear Customer,
          Thank you for writing to us.
          As per the below email.Please provide with your registered mobile number to serve you better.
          Sorry for the inconvenience caused.
          Please get back to us for any clarifications.
          Thanks and Regards,
          MedPlus Customer Care Team,
          (Call):[protected],
          (Email): [protected]@medplusindia.com,
          (Email): [protected]@medplusmart.com,
          (Web): www.medplusmart.com.
          Verified Support
          Apr 26, 2021
          MedPlus India Customer Care's response
          Dear Customer,
          Thank you for writing to us.
          As per the below email.Please provide with your registered mobile number to serve you better.
          Sorry for the inconvenience caused.
          Please get back to us for any clarifications.
          Thanks and Regards,
          MedPlus Customer Care Team,
          (Call):[protected],
          (Email): [protected]@medplusindia.com,
          (Email): [protected]@medplusmart.com,
          (Web): www.medplusmart.com.
          Verified Support
          Apr 26, 2021
          MedPlus India Customer Care's response
          Dear Customer,
          Thank you for writing to us.
          As per the below email.Please provide with your registered mobile number to serve you better.
          Sorry for the inconvenience caused.
          Please get back to us for any clarifications.
          Thanks and Regards,
          MedPlus Customer Care Team,
          (Call):[protected],
          (Email): [protected]@medplusindia.com,
          (Email): [protected]@medplusmart.com,
          (Web): www.medplusmart.com.
          Verified Support
          Apr 27, 2021
          MedPlus India Customer Care's response
          complaint
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            R
            Rahul sshaw
            Apr 24, 2021
            Report
            Copy

            Address: Ram lal agarwal lane kolkata

            I purchase my medicine, from med plus outlet on 20.4.2021 my registard mobile number is [protected] .at the time of paypent i give my debit card, the amount was rs 450.its sucessfully debited from my account, but you execitive told me that ur payment is not pay succesful, then after a long argument he told me that in 72 hours u get ur amountback i ur account, i pay cash 450, and take my medicine, but aftar 4 day i cant get my money back, , so pls kindly solve my problem as soon as possible
            MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
            Dear Customer,
            Thank you for writing to us.
            As per the email.Please provide with your registered mobile number to serve you better.
            Please get back to us for any clarifications.
            Thanks and Regards,
            MedPlus Customer Care Team,
            (Call):[protected],
            (Email): [protected]@medplusindia.com,
            (Email): [protected]@medplusmart.com,
            (Web): www.medplusmart.com.
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              M
              Munnik
              Apr 24, 2021
              Report
              Copy

              Address: Vizag

              There was a complaint lodged before and haven't got any call back or resolution so far, need a call back on the same number registeretwith medplus, call log has all the details
              MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
              Dear Customer,
              Thank you for writing to us.
              As per the email.Please provide with your registered mobile number to serve you better.
              Please get back to us for any clarifications.
              Thanks and Regards,
              MedPlus Customer Care Team,
              (Call):[protected],
              (Email): [protected]@medplusindia.com,
              (Email): [protected]@medplusmart.com,
              (Web): www.medplusmart.com.
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                Raqeebulla
                Apr 23, 2021
                Report
                Copy

                Address: Shivmurthy circle, shivamogga-577201

                Dear medplus,

                I'm actually getting much delay in getting my product even after giving money also visited twice ..also not responding well
                MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  M
                  Mahalawras
                  from Chennai, Tamil Nadu
                  Apr 22, 2021
                  Report
                  Copy

                  Hi,
                  I am Mahalakshmi. My contact number is [protected]. I have ordered medicine from medplus amount got debited but order is not placed. I have raised complaint in medplus.com but no response till now. I have sent statement where it is clearly mentioned that amount is debited. Please take action against this.
                  MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                  44159 With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

                  Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusindia.com (or) [protected]@medplusmart.com so that will check and assist you accordingly.

                  We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                  Warm Regards,

                  Customer Care Team.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    M
                    Mahalawras
                    from Chennai, Tamil Nadu
                    Apr 22, 2021
                    Report
                    Copy

                    Hi,

                    I am Mahalakshmi. My contact number : [protected]. I have purchased medicine in medplus but order is not placed and amount got debited from my account. I don't know what is happening for my complaint. I have submitted my account transaction also but no response till now.
                    MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      Shiva0836
                      Apr 21, 2021
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Vijayanagar 8th main road.bangalore 560040

                      The sales person in your outlet behaves too arrogant with customers and not in supportive n informative manner...teach first that fellow how to talk with customers n behave.so many medical shops are there..but people prefer you since gud manners n genuine products..bcz of this kind of fellows you are losting ur name n fame..That fellow name is Vinay.
                      Aug 12, 2021
                      Complaint marked as Resolved 
                      MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Apr 23, 2021
                      MedPlus India Customer Care's response
                      With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

                      Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusindia.com (or) [protected]@medplusmart.com so that will check and assist you accordingly.

                      We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                      Warm Regards,

                      Customer Care Team.
                      Verified Support
                      Apr 23, 2021
                      MedPlus India Customer Care's response
                      With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

                      Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusindia.com (or) [protected]@medplusmart.com so that will check and assist you accordingly.

                      We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                      Warm Regards,

                      Customer Care Team.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        F
                        fsqewrt
                        Apr 21, 2021
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: 79/1 B.D ROAD,KOLKATA-700061

                        Wrong medicine had been given by the pharmacist, which might cause bad effect.

                        I Debashis Das Gupta, a resident of Behala, Sakherbazar, Kolkata-700008, West Bengal is a regular customer of MedPlus Pharmacy.
                        On dated12.04.2021, I had been purchased my monthly medicine from MEDIPLUS Sakherbazar, INWB-CCU00165, Holding no -81/1, K.K.RoychowdhuryY Road, WARD NO-126, Kolkata-700008 Through Invoice no-[protected], dt.12.04.2021 of Amount-Rs.1963/.
                        But after opening the medicine packets in my home, I observed that Medicine-NEXPRO RD 40 (10 NOS.) had been changed by another Medicine-MODLIP-ASG 75( 10 Nos.)
                        Both medicine are different type & price difference is high.
                        Next day, I went of these Medicine Shop & talk to sales boy in counter.
                        But they disagree with me, they blame me. And they also told that, change of medicine had been done by me not them.
                        I am very much confident that that sales personal are capable for such type of situation.
                        I attach all my documents in attachment.
                        If MEDPLUS take no action on them till I can not purchase medicine from your store.

                        Please do the needful in the interest of justice.
                        Thanks
                        Debashis Das Gupta
                        Mob. No-[protected]
                        [protected]@gmail.com

                        Store id:INWBCCU00165
                        Aug 12, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Apr 23, 2021
                        MedPlus India Customer Care's response
                        With reference to your email, please be informed we will escalate to the concern team and revert back.
                        We kindly request you to cooperate with us in this regards to serve you the best. Please get back to us in case of any clarifications. Thanks and Regards, Medplus Customer Care Team .
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          H
                          Hanumantha Raju Lakshminarasimhaiah
                          Apr 20, 2021
                          Report
                          Copy

                          Address: Amruth halli, Bangalore-560092

                          I want to exchange a strip of Mahagaba M75 for Mahagaba 75. Staff is not entertaining. Earlier also I had to loose some amount as they did not recieve a strip of Emiset 4.
                          MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                          With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

                          Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusindia.com (or) [protected]@medplusmart.com so that will check and assist you accordingly.

                          We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                          Warm Regards,

                          Customer Care Team.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            Maniyali
                            Apr 18, 2021
                            Report
                            Copy

                            Address: 15,Big Street Melvisharam 632509

                            While purchasing medicine they are not preparing bills asking to collect tomorrow. This is happening regularly in Melvisharam branch vellore
                            MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                            With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

                            Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusindia.com (or) [protected]@medplusmart.com so that will check and assist you accordingly.

                            We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                            Warm Regards,

                            Customer Care Team.
                            With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

                            Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusindia.com (or) [protected]@medplusmart.com so that will check and assist you accordingly.

                            We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                            Warm Regards,

                            Customer Care Team.
                            Thank you for writing to us.

                            With reference to the email below, Unfortunately, we are unable to retrieve any information with the details provided by you. Hence, we request you to kindly write back to us with your valid contact details (i.e., Registered Phone Number/ MedPlus Customer Id) to Inquire and to assist further.

                            For further details, you could also call us on[protected]. Looking forward to hearing from you in this regard and hoping that we are able to serve you.

                            Please get back to us in case of any clarifications."

                            Thanks and Regards,

                            MedPlus Customer Care Team
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            3 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Sudeepto Das
                              Apr 14, 2021
                              Jan 30, 2025
                              This thread was updated on Jan 30, 2025
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Medplus Adarshapally Sadhana Villa, P.O. N.C. Pukur, Mouja - Jaffarpur, Dag No: 280, Khatian No: 548, Ward No: 08, Barrackpore, Kolkata
                              Website: www.medplusmart.com/storelocator

                              On 4th April'21 I had purchased medicines worth INR 338/- from Medplus Adarshapally Sadhana Villa, P.O. N.C. Pukur, Mouja - Jaffarpur, Dag No: 280, Khatian No: 548, Ward No: 08, Kolkata. I had given them (Medplus executives one male, one female) my ICICI bank debit card for the transaction They swiped my debit card and INR 338/- was deducted from my bank a/c and I received the transaction message in my mobile from my bank that I showed to them, the medplus executives tried to print the bill but it didn't get printed, they asked for my debit card again and I gave it to them thinking that somehow they will use it to print the bill. But without my permission they swiped it again and another amount of INR 338/- was debited from my bank a/c. When I asked them why they swiped it for transaction 2nd time without my permission, they said that the the first transaction wasn't successful and money wasn't paid to MedPlus and that it will be credited back to my bank a/c as it hasn't reached the merchant a/c. On 14th April'21 I went to the same MedPlus store and met that same executive and he said he can't solve it and won't be able to do anything to solve it. So I have paid INR 676/- for medicines worth INR 338/- and nobody is able to do anything. Its been 10 days but the amount deducted due to failed transaction hasn't been credited to my bank a/c and person responsible for the transaction refused to anything. Requesting you to kindly help to return the extra amount deducted from a/c.
                              Sep 21, 2021
                              Complaint marked as Resolved 
                              MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Apr 14, 2021
                              MedPlus India Customer Care's response
                              With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

                              Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusinda.com (or) [protected]@medplusmart.com so that will check and assist you accordingly.

                              We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                              This is a system generated mail.

                              Warm Regards,

                              Customer Care Team.
                              Apr 15, 2021
                              Updated by Sudeepto Das
                              I have already sent multiple email to [protected]@medplusmart.com but they keep sending me email and telling me to wait. Its been more than 11 days. My complaint #39096. Please check and return my money.

                              Apr 19, 2021
                              Updated by Sudeepto Das
                              So when are you Medplus people planning to return my money. Does posting a template answer solves the problem. Please expedite the process to return my money.
                              May 03, 2021
                              Updated by Sudeepto Das
                              Its been a month since my money was deducted twice by medplus from my bank a/c while purchasing medicines from Medplus Adarshapally, Barrackpore outlet as mentioned above but Medplus hasn't returned my money. Every time I send them email they tell me to keep waiting. Should I approach consumer court for INR 338/-.
                              Verified Support
                              Sep 21, 2021
                              MedPlus India Customer Care's response
                              As per telephonic conversation you have received the refund.

                              We would like to inform you that as per our records your complaint/inquiry has been resolved and Hence we are closing the ticket. Please find below the details of the same.

                              Case No : #39096 & Sub: Refund Amount got debited twice has been closed

                              This is an auto-acknowledgment. You don’t need to reply to this mail.

                              In case your inquiry/complaint is not yet resolved to your satisfaction by our Call Center or Email team, we request you to revert back with the ticket number.

                              Our MedPlus Customer Care Team will get back to you regarding your inquiry within the next 24 hours. You may also contact us @[protected].

                              We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                              NOTE:

                              This is a system generated mail.

                              Warm Regards,

                              Customer Care Team.

                              __
                              Verified Support
                              Jan 30, 2025
                              MedPlus India Customer Care's response
                              As per above complaint we have resolved the issue
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                sreenu8329
                                Apr 11, 2021
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Bangalore

                                Hi Team,

                                Today I visit MedPlus store at Govindashettypalya Village, Doddanagamangala Panchayat, Shantipura Road, Bangalore - 560098, and face the issue with mode of payment, they are saying as per MedPlus rules Credit Cards will not accept for payment after 10:00 PM IST, here how you can decide people have money to pay using UPI or Paytm or Cash? It is very disappoint service from MedPlus and never expect such service from Medical or Health care department.
                                RESPECT PEOPLE BUT NOT FOR MONEY.
                                Do not expect people have money or cash in this pandemic situation or any situation at anytime in future.
                                Aug 12, 2021
                                Complaint marked as Resolved 
                                MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Apr 12, 2021
                                MedPlus India Customer Care's response
                                Dear Customer,

                                Thank you for writing to us.

                                With reference to the email below, Unfortunately, we are unable to retrieve any information with the details provided by you. Hence, we request you to kindly write back to us with your valid contact details (i.e., Registered Phone Number/ MedPlus Customer Id) to Inquire and to assist further.

                                For further details, you could also call us on[protected]. Looking forward to hearing from you in this regard and hoping that we are able to serve you.

                                Please get back to us in case of any clarifications."

                                Thanks and Regards,

                                MedPlus Customer Care Team
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  T
                                  Thayumanavan Balsamy
                                  Apr 11, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Thanjavur

                                  Sir,
                                  I have purchased medicines online . One of the insulin vial does not contain insulin solution inside as the vial was broken at the bottom. How can I get replacement. The medicine was delivered from Thanjavur branch.
                                  Dr. B. Thayumanavan
                                  MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Thank you for writing to us.

                                  With reference to the email below, Unfortunately, we are unable to retrieve any information with the details provided by you. Hence, we request you to kindly write back to us with your valid contact details (i.e., Registered Phone Number/ MedPlus Customer Id) to Inquire and to assist further.

                                  For further details, you could also call us on[protected]. Looking forward to hearing from you in this regard and hoping that we are able to serve you.

                                  Please get back to us in case of any clarifications."

                                  Thanks and Regards,

                                  MedPlus Customer Care Team
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    J
                                    jahnavi reddy
                                    from Bengaluru, Karnataka
                                    Apr 7, 2021
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Bangalore

                                    Hi I have purchased a thermometer & asked if I can return in case I don't need it. They told they will accept the return. I already have a thermometer at home so I went to return it, but they aren't accepting it & saying some crap.
                                    Not at all fair. Now what should I do with this thermometer????
                                    MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Thank you for writing to us.

                                    With reference to the email below, Unfortunately, we are unable to retrieve any information with the details provided by you. Hence, we request you to kindly write back to us with your valid contact details (i.e., Registered Phone Number/ MedPlus Customer Id) to Inquire and to assist further.

                                    For further details, you could also call us on[protected]. Looking forward to hearing from you in this regard and hoping that we are able to serve you.

                                    Please get back to us in case of any clarifications."

                                    Thanks and Regards,

                                    MedPlus Customer Care Team
                                    Dear Customer,

                                    Sorry for the inconvenience caused to you we request you to provide the details like customer id and mobile no so that we can verify and resolve your issue. You can send through e mail also to [protected]@medplusindia.com or call us on[protected].

                                    Regards,
                                    Team MedPlus Customer Care.
                                    With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

                                    Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusindia.com (or) [protected]@medplusmart.com. So that will check and assist you accordingly.

                                    We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                                    Warm Regards,

                                    Customer Care Team.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    3 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      K
                                      kedar3012
                                      Mar 30, 2021
                                      Jan 30, 2025
                                      This thread was updated on Jan 30, 2025
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: baner pune maharashtra

                                      Dear Sir,
                                      I am a regulars customer of Med plus. my Contact No. [protected] with Approximate purchase of medicines for my family INR 50, 000.00 for 60 to 90 days.
                                      On[protected] I placed the order to Your Baner Pune Branch by personal visit the order was sent to [protected] as per instructions of Counter representative. (Value roundabout 20, 000.00 +)
                                      After following up regarding the medicines the above mob no [protected] asked me to send the order to [protected].
                                      Today I went personally to your Branch to collect the medicines but the representative MR AMIT was not ready to cooperate he was asking for money. I asked him how much money I want to deposite even I am ready to deposi ONE LAC Also. But he behaved very badly without informing me about my medicines. I was very much surprised how the representative of esteemed MED PLUS can behave like this which I feel very insulting., I sent my experience to both of your above numbers. Mr Nilesh the other number holder called me and tried to tell me the status of medicines. When I was asking him about my complaint he was clearly keeping safe to Mr. Amit.
                                      I know Nothing will happened with my complaint but for my safe satisfaction I am sending this to you.
                                      Please inform your representative to behave pro[erly as I feel very insulted by Mr. Amit. Our both have Give and Take Police No one is depend on each other. You will get thousand customers and I have also thousand shops for purchase the medicine. You are giving 20% discount to attract the customers and your representative are loosing the customer by bad behavior,
                                      It is up to yo to respond my complaint or not.
                                      Thanks Ravikant Deogade

                                      0
                                      Aug 9, 2021
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Mar 30, 2021
                                      MedPlus India Customer Care's response
                                      Dear Customer,

                                      Thank you for writing to us.

                                      As per the below email. We would like to inform we will escalate to the concern team and revert back.

                                      Please get back to us for any clarifications.

                                      Thanks and Regards,

                                      Medplus Customer Care Team,
                                      (Call):[protected]
                                      (Toll Free):[protected]
                                      (Email): [protected]@medplusindia.com
                                      (Email): [protected]@medplusmart.com
                                      Verified Support
                                      Jan 30, 2025
                                      MedPlus India Customer Care's response
                                      As per above complaint we have resolved the issue
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        Mar 29, 2021
                                        Jan 30, 2025
                                        This thread was updated on Jan 30, 2025
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        I would like to bring your notice that the inattentive and irresponsible behaviour of your sales staff which forced me to discontinue of purchasing medicines from MEDPLUS.

                                        I have been purchasing my diabetic medicines for the last 3 years at your Gandhinagar, Vijayawada branch and the sales staff at that store are very courteous and I am very much impressed with the services of the staff.

                                        Recently, I shifted my residence to PORANKI, Vijayawada and started purchasing medicines from your above numbered branch which is near to my residence. From the day one, I feel discomfort with the mechanical, inattentive attitude of the staff. Recently, when I asked for Janumet 50/500, the Sales Girl busy with her mobile, paid little attention to my request and gave me Janumet 50/1000. Due to over confidence on your staff’s knowledge, I did not not verified the medicines at the counter, and the same was brought to the notice of the staff the very next day, they refused to take back the medicines.

                                        In another instance, on doctor’s advice I discontinued OMEZ tabs, and asked for return, they straight away refused my request. Generally, some prescribed medicines are discontinued on the doctor’s advice at later stage on account of side effects. In such cases, why my request for replacement of the medicines not considered? Please clarify whether you have return policy o[censored]nused medicines discontinued on the advice of doctor, or not?
                                        Lastly, I suggest that your staff requires training on customer service and a little courteous and personalised service will improves your business, particularly in the above mentioned store.
                                        I hereunder give my mobile number, with which you can see my purchase history.

                                        P.MURALIKRISHNA,
                                        [protected]
                                        Aug 12, 2021
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Mar 29, 2021
                                        MedPlus India Customer Care's response
                                        Dear Team,

                                        Thank you for writing to us.

                                        Regards to the mail we spoke to the customer and resolved the issue.

                                        Thanks and Regards,

                                        Medplus Customer Care Team.
                                        Verified Support
                                        Jan 30, 2025
                                        MedPlus India Customer Care's response
                                        As per above complaint we have resolved the issue
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit